Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2013, 15:26
Turk February
Turk February is offline
Ik vind het trouwens wel jammer dat Friso dood is, want nu is het afgelopen met de comagrappen.
Oud 16-08-2013, 15:27
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens wel jammer dat Friso dood is, want nu is het afgelopen met de comagrappen.
Ik vind het vooral erg dat Friso dood is. Ik ben echt zo geïntrigeerd door het koningshuis. Ik wil ook heel graag een keer dat boek over Juliana lezen.
Oud 16-08-2013, 15:28
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind het vooral erg dat Friso dood is. Ik ben echt zo geïntrigeerd door het koningshuis. Ik wil ook heel graag een keer dat boek over Juliana lezen.
Echt?
Oud 16-08-2013, 15:29
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ja, echt. Ik kan er niks aan doen en ik weet ook niet hoe het gekomen is.

Ik weet dat het verkeerd is
Oud 16-08-2013, 15:29
Turk February
Turk February is offline
Zo! Voor of na Friso's dut?

Laatst gewijzigd op 16-08-2013 om 15:39.
Oud 16-08-2013, 15:31
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Voor en ook een keer na. Maar goed, haal dat maar even weg, die quote.
Oud 16-08-2013, 15:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kameel, volgens mij weet ik helemaal niet hoe jij eruit ziet! Hoe moet ik nou weten of ik ook op jou ben?
Oud 16-08-2013, 15:35
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb toch een fotoboek oh nee, wacht niet meer! Erm. Ik zou dan MISSCHIEN ook een foto moeten posten.
Oud 16-08-2013, 15:39
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Voor en ook een keer na.
Zag je verschil?
Oud 16-08-2013, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
MISSCHIEN wel ja. Waarmee ik bedoel UITERAARD.
Oud 16-08-2013, 15:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als jij nu even een foto maakt enzo, ga ik ondertussen boodschappen doen.
Oud 16-08-2013, 15:42
Turk February
Turk February is offline
Je wordt vast op SK, CR.
Oud 16-08-2013, 15:43
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Zag je verschil?
Is dit een grap? Doet dat ertoe?
Oud 16-08-2013, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je wordt vast op SK, CR.
Ik ben benieuwd
Oud 16-08-2013, 15:51
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is dit een grap? Doet dat ertoe?
Nee, ik wilde gewoon iets vragen omdat het anders raar stond. Sorry. Negeer het maar.
Oud 16-08-2013, 15:54
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Geeft niet hoor maar ik zal het nog erger voor je maken: ik kreeg net kippenvel toen ik naar de foto's van de uitvaart keek.
Oud 16-08-2013, 16:06
Turk February
Turk February is offline
Ik kan niet naar dat soort dingen kijken. Word er helemaal kriegelig van.
Oud 16-08-2013, 16:07
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Waarom?
Oud 16-08-2013, 16:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het vooral maar zielig dat die prinsesjes altijd hetzelfde aan moeten, tot en met de schoenen aan toe.
Oud 16-08-2013, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
En waar is die foto nou?
Oud 16-08-2013, 16:34
Miekje*
Miekje* is offline
Het boeit me echt helemaal niks wat die koninklijke familie doet. En het kan me stiekum ook niet zoveel schelen dat de prins is overleden Wat heb ik daar nou mee. Natuurlijk is het erg voor zijn familie enzo, maar dat is elke willekeurige dode voor elke familie.
Oud 16-08-2013, 16:43
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
En waar is die foto nou?
Sorry, ik ga er toch maar geen posten
Oud 16-08-2013, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het vooral maar zielig dat die prinsesjes altijd hetzelfde aan moeten, tot en met de schoenen aan toe.
Ze hadden niet hetzelfde aan, waren drie verschillende witte jurkjes en ook de schoenen waren anders. De kinderen van Mabel en Friso hadden wel hetzelfde aan overigens.
Oud 16-08-2013, 16:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sorry, ik ga er toch maar geen posten

Citaat:
Ze hadden niet hetzelfde aan, waren drie verschillende witte jurkjes en ook de schoenen waren anders. De kinderen van Mabel en Friso hadden wel hetzelfde aan overigens.
Ah, dan had ik dat dus gezien.
Oud 16-08-2013, 16:50
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:

Ah, dan had ik dat dus gezien.
Voeg me maar toe op Facebook of is dat een BRUG TE VER?
Oud 16-08-2013, 16:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Voeg me maar toe op Facebook of is dat een BRUG TE VER?
Deal!
Oud 16-08-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Pip ik heb je toch niet geshockeerd met mijn laatste bericht?
neee maar ik moest net snel naar leiden voor een boek en nu moet ik naar een restaurant alwaar ik samen met anne getrakteerd ga worden op een heerlijk maaltje.
Citaat:
Ik wil onder andere deze muts:

Spoiler
leuk!
Oud 16-08-2013, 17:20
Verwijderd
en daarna weer werken. dus ergens vannacht reageer ik poes!
Oud 16-08-2013, 17:20
Verwijderd
ik verwaarloos al m'n internetcontacten. paranoide naamzoek
Oud 16-08-2013, 17:21
Verwijderd
ik heb gewoon ineens een leven
Oud 16-08-2013, 17:22
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
neee maar ik moest net snel naar leiden voor een boek en nu moet ik naar een restaurant alwaar ik samen met anne getrakteerd ga worden op een heerlijk maaltje.

leuk!
Citaat:
en daarna weer werken. dus ergens vannacht reageer ik poes!
Oke gelukkig, ik verheug me er al op veel plezier in het restaurant.
Oud 16-08-2013, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Morgen is oma jarig en ik heb natuurlijk weer géén idee wat ik haar moet geven. Vorig jaar al spul van The Body Shop gegeven, bovendien krijgt ze elk jaar al geurtjes en smeerseltjes en weet-ik-wat van tantes en nichtjes. Ik zie haar pas in het restaurant waar we met de hele familie gaan eten, dus een bos bloemen is ook niet ideaal. Oude mensen zijn moeilijk
Oud 16-08-2013, 17:59
Verwijderd
Orchideen?

Bon "goed voor een dagje naar ... met chick rock"
Oud 16-08-2013, 18:01
Verwijderd
Morgen is een vriendin jarig en ik heb ook geen idee wat ik haar moet geven.
Oud 16-08-2013, 18:02
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom?
Ik hou niet van dat stelletje ongeregeld en de aandacht ervoor. Niet eens zozeer monarchie in het algemeen, maar vooral de Oranjes.
Oud 16-08-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Oh man, wat kijk ik uit naar de dag dat ik niet 100x per dag goed moet nadenken over wat ik wel en niet kan doen wat geld betreft. Als die dag ooit zal komen, that is.
Qft.
Oud 16-08-2013, 18:09
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik hou niet van dat stelletje ongeregeld en de aandacht ervoor. Niet eens zozeer monarchie in het algemeen, maar vooral de Oranjes.
Waarom vooral de Oranjes?

Oud 16-08-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Orchideen?

Bon "goed voor een dagje naar ... met chick rock"
Ik wilde ook orchideeën zeggen
Oud 16-08-2013, 18:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben niet zo'n fan van orchideeën Nou weet ik wel dat oma ze mooi vindt, maar ik weet ook dat ze er al minstens drie heeft staan.
Oud 16-08-2013, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien dat ik de makkelijke chocoladefudge dan maar maak, dat in een mooi doosje met een strik erop ofzo.
Oud 16-08-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Misschien dat ik de makkelijke chocoladefudge dan maar maak, dat in een mooi doosje met een strik erop ofzo.
Ik vrees dat dat meer moeite kost dan ik ooit voor m'n oma heb gedaan
Oud 16-08-2013, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga bij gebrek aan gezelschap maar in m'n eentje naar Noorderzon om daar een hapje te eten. Adios!
Oud 16-08-2013, 18:27
Verwijderd
Ik ben vandaag naar het Rijksmuseum geweest Eindelijk eens de Nachtwacht en het Melkmeisje in het echt gezien. En nog 100000 andere mooie dingen uiteraard.
Oud 16-08-2013, 18:28
Verwijderd
Kan je stekken cactussen meenemen in het vliegtuig? En.als je vanuit Rusland naar Amsterdam vliegt? En als die cactussen zijn gekweekt zijn naast wat wietplantjes?

Ik ben gewoon heel bang om naar.Siberie gestuurd te worden.
Oud 16-08-2013, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ga bij gebrek aan gezelschap maar in m'n eentje naar Noorderzon om daar een hapje te eten. Adios!
Gewoon doen.
Ik wil ook Noorderzon maar het is me gewoon echt veel te ver weg.
Oud 16-08-2013, 18:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben vandaag naar het Rijksmuseum geweest Eindelijk eens de Nachtwacht en het Melkmeisje in het echt gezien. En nog 100000 andere mooie dingen uiteraard.
Daar wil ik ook zo graag nog eens heen. Dat ga ik denk ik maar doen als ik mijn museumkaart heb, dan heb ik die er bijna meteen uit
Citaat:
Kan je stekken cactussen meenemen in het vliegtuig? En.als je vanuit Rusland naar Amsterdam vliegt? En als die cactussen zijn gekweekt zijn naast wat wietplantjes?

Ik ben gewoon heel bang om naar.Siberie gestuurd te worden.
Als ze gekweekt zijn naast wietplantjes zou ik het er niet op wagen Of ze gewoon in je handbagage stoppen, in een bakje, ofzo. Dat moet wel kunnen.
Oud 16-08-2013, 18:33
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom vooral de Oranjes?

[filmpje]
Ik vind het een naar stel, zeker sinds Zorreguita erbij is gekomen, om de voorspelbare redenen. En ik heb het ook niet zo op Royal Dutch Shell.

Verder vind ik ze gewoon irri.
Oud 16-08-2013, 18:36
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb het ook niet zo op Royal Dutch Shell, niemand heeft het op Royal Dutch Shell, dat lijkt me geen nieuws. En waarom vooral sinds Maxima erbij is gekomen?
Oud 16-08-2013, 18:39
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb het ook niet zo op Royal Dutch Shell, niemand heeft het op Royal Dutch Shell, dat lijkt me geen nieuws. En waarom vooral sinds Maxima erbij is gekomen?
De manier waarop zij en Willem omgaan met haar vader spreekt me niet aan. En de manier waarop het Volk haar 'schattige' opmerking dat het 'een beetje dom' was om moord te bagatelliseren, heeft ontvangen, evenmin!
Oud 16-08-2013, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Daar wil ik ook zo graag nog eens heen. Dat ga ik denk ik maar doen als ik mijn museumkaart heb, dan heb ik die er bijna meteen uit
Dat valt tegen hoor, museumkaart is verrassend duur. Maar het feit dat ik nu een museumkaart heb, was juist de reden om nu te gaan

En als je slim bent koop je nu zsm een kaart, want hij wordt binnenkort een stuk duurder (juist door de populariteit van het Rijksmuseum). Het mooie is dat je hem nu kunt kopen, maar het jaar gaat pas in als je hem voor het eerst gebruikt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten