Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmmm. Vage kennis vraagt of ik zin heb om met haar te gaan sporten, want we sporten bij dezelfde sportschool. Ik vind het prima om met haar die kant op te fietsen en weer naar huis te fietsen, maar ik heb absoluut geen zin om sociaal te gaan doen tijdens het sporten. Of om, zoals dat ook wel eens gebeurt, om de beurt oefeningen te doen terwijl de ander toekijkt. Ik word al zenuwachtig bij 't idee. Eens zien hoe ik dat het beste kan brengen bij iemand die altijd negatief is en lichtgeraakt en alles persoonlijk opvat.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Een nichtje gaat volgend jaar mei trouwen met haar vriendin, en ze hebben als thema Festival. En een oom en tante hadden laatst een themabruiloft met als thema Disney. Overdag iedereen in het net, 's avonds moest iedereen verkleed komen. Bruid had een echt disneyprinsessenjurk aan
![]() |
![]() |
|
|