Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Laserprinter inderdaad. Ik zou even wat reviews zoeken van de bovenste tien.
|
![]() |
|
Mocht je een inktjetprinter kiezen, dan zou ik voor inktpatronen naar sites als BigDennis gaan, scheelt je vaak al snel 30%-50%.
Toner is ook behoorlijk voordelig daar en bestel al een jaar of 8 à 10 zonder problemen daar.
|
![]() |
Bedankt voor de reacties. Ik heb wat laserprinters en inktjetprinters met elkaar vergeleken, maar kom toch op een inktjetprinter uit. Laserprinters blijken moeilijk te vinden met alle specificaties die ik graag zou willen. Toen ik een beetje door klikte op een site kwam ik op de Epson WorkForce WF-3520DWF http://www.printershop.nl/product/23...f-3520dwf.html. (Mijn telefoon had een beetje moeite met die link erin krijgen, excuses als hij niet werkt)
Originele cartridges zijn ook vrij goedkoop, meen 11,50 euro in een 'gewone' winkel. Iemand die het af kan raden of juist aanraad? |
![]() |
|
Welke keuze heb je gemaakt? Dan hebben de mensen die in de toekomst dezelfde overweging maken nog iets meer houvast
![]()
|
|