Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2013, 11:06
indigo
indigo is offline
Fizzle, ik neem aan dat je urenbriefjes/declaraties moet invullen? Dan zou ik dit ook gewoon op de declaratie zetten. Hoe is het afgelopen?

Zon vrije dag . Artikel schrijven .
Oud 23-08-2013, 11:38
Verwijderd
Ik heb het gisteren zo gezellig gehad met Klovormon
Oud 23-08-2013, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is buiten alle redelijkheid. Gewoon weggaan en per email op de hoogte stellen. Srsly...
Citaat:
Fizzle, ik neem aan dat je urenbriefjes/declaraties moet invullen? Dan zou ik dit ook gewoon op de declaratie zetten. Hoe is het afgelopen?

Zon vrije dag . Artikel schrijven .
Ik word van tevoren ingepland bij mensen voor een bepaalde tijd en die tijd plus reiskosten (die ook van tevoren berekend zijn door het bedrijf) krijg ik uitbetaald. Prima salaris, maar geen mogelijkheid om dit door te geven.
Er was gelukkig niemand in het huis aan het sterven, ze waren me gewoon vergeten en kwamen een uur te laat. Maar emailen is dus lastig, want het kan wel zijn dat iemand niet open doet omdat die dood is ofzo. En dan moet mijn leidinggevende de contactpersoon inschakelen.
Oud 23-08-2013, 11:52
indigo
indigo is offline
Ja, ik had het ook toen ik bij de thuiszorg werkte, gelukkig heb ik nooit hoeven bellen. Maar natuurlijk is er wel een mogelijkheid om het door te geven, want je hebt nu én een uur voor niks staan wachten (en misschien wel er nog een extra uur achteraan gewerkt om dat in te halen?) én gebeld. Dus ik zou het iig mailen.
Oud 23-08-2013, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar wat nou als iemand niet dood ís, maar dood ligt te gáán. Sta je 20 minuten in de wacht als er eigenlijk snel hulp moet komen
Oud 23-08-2013, 12:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar wat nou als iemand niet dood ís, maar dood ligt te gáán. Sta je 20 minuten in de wacht als er eigenlijk snel hulp moet komen
Ik vind het echt een belachelijk systeem.
Oud 23-08-2013, 12:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
omg, er is ruzie in de tent. De moeder durfde het namelijk om te zeggen: 'Heb je de ouders van je vriend ook hier uitgenodigd? Ik bedoel, het is wel een echte studentenkamer he. Beetje rommelig. '
en toen flipte m'n huisgenote want 'Je zit me gewoon uit te lachen en wat boeit mij het nou wat zijn ouders ervan vinden en ik heb gewoon opgeruimd toen hoor en wahdiewahdiewah...'

Oh ja, er mag ook niks aan etenswaar weggegooid worden want 'Ja hallo, das nog harstikke nieuw!'
Koop 't dan ook niet als je weet dat je gaat verhuizen.
:')
Oud 23-08-2013, 12:12
indigo
indigo is offline
@CR: Dat kan bij iedereen, dus ook bij mensen die geen thuiszorg hebben. Bij mensen die thuiszorg hebben is de kans dat ze zo'n alarmeringssysteem hebben veel groter dus de kans dat zij dood liggen te gaan zonder alarm te kunnen slaan is minder groot dan bij anderen . Maargoed, zelfs als Fizzle wél direct iemand aan de lijn had gekregen, had het neem ik aan ook nog even geduurd voordat de contactpersoon er zou zijn om de deur open te maken en te ontdekken dat er niemand lag dood te gaan. Doodgaan kun je niet altijd voorkomen.
Oud 23-08-2013, 12:12
indigo
indigo is offline
@Trimm: irritant dat je alles kunt volgen zeg, fijn dat ze snel weggaat zo te horen!
Oud 23-08-2013, 12:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
@Trimm: irritant dat je alles kunt volgen zeg, fijn dat ze snel weggaat zo te horen!
Nou ja, de keuken is vlak voor m'n deur, dus ik hoor idd alles wat daar gebeurt. Het irritantste is niet dat ik alles kan horen hoor, ik heb een hele waslijst aan dingen waar ik me aan erger. Ik hoop dat het met het nieuwe huisgenootje beter gaat.

Maar de huisgenote nu is ook nog es brabo en 3 Brabantse wijven bij elkaar....oei.
Oud 23-08-2013, 12:27
Verwijderd
De nieuwe huisgenoot is een brave jongen toch? Ik zeg huisregels opstellen
Oud 23-08-2013, 12:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De nieuwe huisgenoot is een brave jongen toch? Ik zeg huisregels opstellen
Nee, een meisje uit Vlissingen die houdt van Rhianna en Will.I.Am.
Maar ze is 18, dus die kan ik nog wel 'vormen'.
Oud 23-08-2013, 12:49
Turk February
Turk February is offline
Will.I.Am vind ik zo vervelend. Vooral omdat iedereen er maar akkoord mee gaat zijn naam verkeerd uit te spreken.
Oud 23-08-2013, 13:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het moet natuurlijk Will.I.R. zijn.
Oud 23-08-2013, 14:38
Verwijderd
Het is vandaag erg benauwd ik ben net bijna flauwgevallen tijdens Nederlands. De laatste 20 minuten. En net op de fiets werd het ook zwart voor mijn ogen. Nu nog steeds.
Oud 23-08-2013, 14:48
Neko*
Neko* is offline
Water drinken en op bed gaan liggen.
Oud 23-08-2013, 14:49
Verwijderd
Ik heb siroop gedronken en het gaat alweer een beetje. en ik lig op bed
Oud 23-08-2013, 14:50
Neko*
Neko* is offline
Oud 23-08-2013, 15:04
Verwijderd
ik ga meteen slapen, want moe
Oud 23-08-2013, 15:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat was mijn probleem in eerste instantie inderdaad. Een uur in de zon staan in plaats van met mijn handen in het sop tussen de muizekeutels vind ik niet zo erg.

Citaat:
@CR: Dat kan bij iedereen, dus ook bij mensen die geen thuiszorg hebben. Bij mensen die thuiszorg hebben is de kans dat ze zo'n alarmeringssysteem hebben veel groter dus de kans dat zij dood liggen te gaan zonder alarm te kunnen slaan is minder groot dan bij anderen . Maargoed, zelfs als Fizzle wél direct iemand aan de lijn had gekregen, had het neem ik aan ook nog even geduurd voordat de contactpersoon er zou zijn om de deur open te maken en te ontdekken dat er niemand lag dood te gaan. Doodgaan kun je niet altijd voorkomen.
Daar heb je wel een heel goed punt. Veel patienten hebben inderdaad een noodknop.
Oud 23-08-2013, 15:42
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het moet natuurlijk Will.I.R. zijn.
Ik bedoelde meer: als hij Will I Am wil heten, moet hij zich Will I Am noemen. Niet Will.I.Am. Want dat spreek je uit als drie zinnen. Maar dat doen mensen dus niet.
Oud 23-08-2013, 15:43
Verwijderd
Nee, volgens mij moet je voor elke punt met je tong klakken. Als het drie zinnen waren geweest, had er 'Will. I. Am.' moeten staan.
Oud 23-08-2013, 16:04
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, volgens mij moet je voor elke punt met je tong klakken. Als het drie zinnen waren geweest, had er 'Will. I. Am.' moeten staan.
Hm. Misschien is het gewoon Will dot I dot Am.
Oud 23-08-2013, 16:05
Verwijderd
Wat is de facebook van Valeriya Lukyanova toch BRILJANT.

Citaat:
With anger and his own helplessness you write nasty things. You just hurt that you are not beautiful parents. And you, too, are not beautiful. But you do not deserve to be beautiful, because you are dirty and nasty people. You have black souls.
Citaat:
Much nonsense when people believe that if a person is beautiful, so he was doing the operation. My beauty is given to me by nature, as well as my work. Sport and raw food diet, that's what you want to look beautiful.
A bright and right thoughts, slelali you even better.

Anger and jealousy does not paint anyone.

My childhood photos, photos of my family, I strip off in the comments. Here are just good genes
Die typfout. Slelali.

Citaat:
With his beloved sister Olga
O, vertaalmachines. <3
Oud 23-08-2013, 16:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb jij dit door de vertaalmachine gegooid?
Oud 23-08-2013, 16:25
Verwijderd
Nee. Zo post zij het. Ze postte laatst dat ze voortaan 'via Google Translate in het Engels zou posten'.
Oud 23-08-2013, 16:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
aawww
wat een biatch trouwens
Oud 23-08-2013, 16:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zit je hier nu Google Translate-vertalingen te posten, Kat?
Oud 23-08-2013, 16:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oh, ik deed een beetje te lang over jet typen van mijn post.
Oud 23-08-2013, 17:13
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ben vandaag trouwens naar het Rijksmuseum geweest.
Oud 23-08-2013, 17:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Leuk
Oud 23-08-2013, 17:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
En komende week is het Festival Oude Muziek Utrecht weer.
Oud 23-08-2013, 17:22
Verwijderd
Ik heb gekookt en afgewassen en de keuken gepoetst en nu ruikt alles fris und fruitig.
Oud 23-08-2013, 17:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had vanochtend geen internet. Toen wilde ik Googlen of er een storing was bij Telfort

Met mijn gewonnen MB's van het opwaarderen (jaja, prepaid ftw) heb ik het wel kunnen doen, en er was inderdaad een storing.
Oud 23-08-2013, 18:33
Verwijderd
OH MIJN GOD Little Phoebe, kan je hier even mee ophouden
Oud 23-08-2013, 18:35
Verwijderd
Dat is een erg late post.
Oud 23-08-2013, 19:50
Verwijderd
Op Youtube heeft iemand het eerste seizoen van My Little Pony: Friendship is Magic achter elkaar gemonteerd, dus alle afleveringen achter elkaar. Het filmpje duurt ruim negen uur. Ik zat dus net van 'haha sukkelbronies haha lekker negen uur pony's kijken' maar toen bedacht ik me dat ik 't eerste anderhalve seizoen ook ooit in één zit heb gekeken en alleen gestopt was omdat Turk wakker werd en geen pony's wilde zien.
Oud 23-08-2013, 20:18
Miekje*
Miekje* is offline
Goedanavond! Ik ben vandaag naar Burgers' Zoo geweest, en afgezien van mijn familie was het heel leuk. En ik heb eindelijk afgeleerd om me ontzettend te ergeren aan verblijven die niet goed ingericht zijn of dieren met oversprong- of steriotiep gedrag
Oud 23-08-2013, 20:22
Verwijderd
Burgers zoo is leuk , daar ben ik 2 jaar geleden voor het laatst geweest
Oud 23-08-2013, 20:23
Verwijderd
Er zit een vliegje op mijn beeldscherm, en als ik met mijn muis erheen ga springt die weg.
Oud 23-08-2013, 20:45
Verwijderd
ik vind dat je je er best een beetje aan mag blijven ergeren!

Burgers zoo heeft de meeste verblijven vrij goed voor elkaar vind ik (zijn in het verleden ook vaak early adapters geweest als er nieuwe inzichten op dat gebied kwamen!) maar de jakhals die de hele dag hetzelfde uitgesleten paadje loopt is wel zielig. En de vogels. Ze hebben ook *zo* veel vogels. Zouden die nou niet allemaal bij elkaar in een gigantische kooi kunnen in plaats van per twee in een voliere waar ze net 1 x de vleugels kunnen uitslaan?
Oud 23-08-2013, 20:49
Verwijderd
Sommige dierentuinen hebben ook te weinig plaats. Ik heb ook altijd medelijden met dieren die in betonnen kooien leven. Beton bestaat ook niet in de natuur.
Oud 23-08-2013, 20:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij ben ik vroeger eens in Burgers Zoo geweest. Ik kan me er alleen nog van herinneren dat ik veel van wat ik zag maar deprimerend vond. Intussen zal er vast van alles zijn veranderd ten goede (hopelijk). Ik ben opgegroeid met semi-regelmatige bezoeken aan de dierentuin in Emmen en die vind ik nog steeds erg mooi. Heel veel dieren zitten in omheinde gebieden, zonder kooi eromheen
Oud 23-08-2013, 21:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik vind dat je je er best een beetje aan mag blijven ergeren!

Burgers zoo heeft de meeste verblijven vrij goed voor elkaar vind ik (zijn in het verleden ook vaak early adapters geweest als er nieuwe inzichten op dat gebied kwamen!) maar de jakhals die de hele dag hetzelfde uitgesleten paadje loopt is wel zielig. En de vogels. Ze hebben ook *zo* veel vogels. Zouden die nou niet allemaal bij elkaar in een gigantische kooi kunnen in plaats van per twee in een voliere waar ze net 1 x de vleugels kunnen uitslaan?
Ja, ik erger me er wel nog steeds een beetje aan, hoor! Maar dat heb ik wel op elke plek waar ik kom, want ik zie gewoon teveel Eerder ergerde ik me er kapot aan, en dat doe ik nu niet meer. Ik weet echt wel dat dierentuinen erg hun best doen hun beesten zo goed mogelijk te huisvesten en dat het soms moeilijk is om verblijven aan te passen en/of groter te maken en/of zo te maken dat bezoekers er ook nog iets aan hebben.

Mijn favoriete park tot nu toe is Safaripark Beekse Bergen Qua wat ik zag, dan.
Oud 23-08-2013, 21:04
Miekje*
Miekje* is offline
Anyway, slaaptijd!
Oud 23-08-2013, 21:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haaaa, mijn bff komt zo langs, helemaal uit Deutschland! Daarom is ze zo laat, ze moest eerst werken en daarna duizent uur rijden, maar ze is er bijna, yeaaaah!
Minpuntje: M'n wekker gaat om 7 uur, want ik moet morgenochtend werken.
Oud 23-08-2013, 21:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Op Youtube heeft iemand het eerste seizoen van My Little Pony: Friendship is Magic achter elkaar gemonteerd, dus alle afleveringen achter elkaar. Het filmpje duurt ruim negen uur. Ik zat dus net van 'haha sukkelbronies haha lekker negen uur pony's kijken' maar toen bedacht ik me dat ik 't eerste anderhalve seizoen ook ooit in één zit heb gekeken en alleen gestopt was omdat Turk wakker werd en geen pony's wilde zien.
Eerste comment:

EVERYPONY LISTEN UP...download this video while you can...hasbro's on a removal rampage...they've already taken down season 3, as well as the equestria girls movie...all in the same night...more will follow...thumbs up so everypony can see this!

Everypony. Zo praat jij ook als je met je broniehomies hangt.

Laatst gewijzigd op 23-08-2013 om 22:04.
Oud 23-08-2013, 21:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hasbro's zijn Brony hasbeens.
Oud 23-08-2013, 22:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
"Ik ga er proberen voor 10 uur te zijn"
"Oh sorry, file! Het wordt half 11!"
"Ik ben nu bij Utrecht, ben er zo!"

Het is kwart over 11 en nog steeds niemand!
Oud 23-08-2013, 22:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten