Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2001, 22:34
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
'n vriend van me heeft 'n paar kleine vraagjes over de 3210 van Nokia...

1) hoe gooi je de spellingscontrole bij smsjes eruit? hij geeft steeds de verkeerde woorden bij 't typen -=> doodirritant
2) Cel informatie, hij staat aan en hij doet 't niet, bij andere phones zie je dan iets als "Regio 020" in je scherm, NOT dus...
3) trilmotortjes, waar te koop, en hoe duur zijn die ongeveer?
4) je eigen progiel een naam geven bij dat geluids-profielen-schema menu, kan dat? zo ja hoeveel kan je er 'n naam geven, en vooral HOE?

heel veel thanks, ook namens Nick
Oud 21-04-2001, 22:45
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Bad Boy Me schreef:
'n vriend van me heeft 'n paar kleine vraagjes over de 3210 van Nokia...

1) hoe gooi je de spellingscontrole bij smsjes eruit? hij geeft steeds de verkeerde woorden bij 't typen -=> doodirritant
1. Moet je bij de instellingen van de berichten doen...
Citaat:

2) Cel informatie, hij staat aan en hij doet 't niet, bij andere phones zie je dan iets als "Regio 020" in je scherm, NOT dus...
2. Ligt aan je netwek. Als je BEN of dutchtone hebt, dan kan het niet, want die netwerken ondersteunen dat niet...
Citaat:
[B[
[/B]
3. Kun je op internet of op de zwarte markt kopen...
Citaat:

heel veel thanks, ook namens Nick

Graag gedaan...
Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden.

Maar over die T9-textinput:
Als je er niet uirkomt, sla dan de handleiding even open, daar staat het allemaal vast in...

Met citaat reageren
Oud 22-04-2001, 08:40
Verwijderd

druk eens op #

zie athlon

geen idee

4) je eigen progiel een naam geven bij dat geluids-profielen-schema menu, kan dat? zo ja hoeveel kan je er 'n naam geven, en vooral HOE?

kan niet, ondersteunt 3210 niet.....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2001, 12:09
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
thanks! ik ga 't zo proberen

ff voor Athlon, hij heeft Telfort, die ondersteunt 't we volgens mij, maar die geeft geen regio 020 ensooi kan 't liggen aan dat plaatje wat over 't NL TELFORT textje heenstaat?
Reageren

Regels voor berichten