Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Nu moet ik ook voor de 1298013e keer procesbeschrijvingen en zo die gaan over ons werk en zijn beschreven door externen doornemen. Dat is een erg precies werk, maar ook best wel saai. En zeker als je vrijwel dezelfde tekst voor de zoveelste keer leest, is het lastig om op de details te letten. Maar het gaat nu juist om de details. ![]() |
![]() |
|
Worden ze geel van het erop liggen of van het verwassen? Dat maakt wel uit natuurlijk. Ik heb ook een dekbed met veel wit en die van manlief wordt altijd veel sneller groezelig dan de mijne omdat hij 's nachts meer zweet. Ik was vaak de kussenslopen een keer extra terwijl het dekbed nog even mag blijven
|
Verwijderd
|
De school houdt in november een reünie en een feest omdat ze 50 jaar bestaan, maar ik kan zeker niet naar reünie omdat ik gezakt ben en nu nog op school zit. Maar een groot gedeelte van de mensen waar ik mee omga is van school af. Dus samen gaan kan niet, en dat vind ik jammer. Of de school houst zich er niet zo aan, en dan kan ik binnen sneaken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga vandaag bij De Burgerij eten, cadeautje van neefje, nichtje, vriendinnetje, zusje en mij aan de ouders als dank voor een fijne Frankrijk-vakantie. En daar kan je zooooo lekker eten <3 |
![]() |
|
|