Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2013, 00:59
Verwijderd
Ik ben een beetje dronken
Advertentie
Oud 10-09-2013, 07:03
Verwijderd
Goedemorgen!

Speciaal ende alleen voor Sanne:

Oud 10-09-2013, 07:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Rauwe kip
Zo rauw dat 'ie nog tokt en scharrelt
Oud 10-09-2013, 07:47
Neko*
Neko* is offline
Het regent, het regent, de pannetjes worden nat!
Oud 10-09-2013, 07:48
Verwijderd
Oud 10-09-2013, 07:49
Neko*
Neko* is offline
Wat nou? Daar gaat de wereld helemaal lekker fris en fijn van ruiken. En het tikt zo gezellig op de ruiten.
Oud 10-09-2013, 07:50
Neko*
Neko* is offline
Van regen krijg ik altijd zin om de hele dag met warme chocomelk, koekjes en boeken op de bank te hangen. Heerlijk.
Oud 10-09-2013, 07:52
Verwijderd
De wereld is niet fris en de hele dag hangen en eten ook niet
Oud 10-09-2013, 07:54
Verwijderd
Citaat:
De wereld is niet fris en de hele dag hangen en eten ook niet
Oud 10-09-2013, 07:55
Neko*
Neko* is offline
Kwestie van perspectief!
Oud 10-09-2013, 07:59
Neko*
Neko* is offline
Maar jullie zijn dus nog niet klaar voor een nieuw seizoen? Want 't is niet alsof de zomer die we gehad hebben zo geweldig was.
Oud 10-09-2013, 08:10
Verwijderd
Ik ben NOOIT klaar voor de herfst en de winter. Ik ben oprecht benieuwd of een maandje Australie in december mijn winterdip indamt.
Oud 10-09-2013, 08:11
Verwijderd
Ik zou eigenlijk echt een functie moeten vinden waarvoor ik de helft van het jaar in Hong Kong of zo moet zijn en enkel van maart tot en met september in Nederland
Oud 10-09-2013, 08:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maar jullie zijn dus nog niet klaar voor een nieuw seizoen? Want 't is niet alsof de zomer die we gehad hebben zo geweldig was.
De zomer begon een maand te laat, mag die ook wel een maand langer duren

En ik vond de zomer helemaal prima verder, was echt mooi weer, helemaal volgens het boekje. Maar wel te kort dus
Oud 10-09-2013, 08:19
Neko*
Neko* is offline
Ik kan niet wachten op de winter, lekker sneeuw en kou en feestdagen. En altijd moe zijn, het altijd koud hebben, en een winterdip maar dat neem ik er graag bij. Winter. Sneeuw.
Oud 10-09-2013, 08:20
Verwijderd
Winter is stom
Oud 10-09-2013, 08:21
Neko*
Neko* is offline
Al roep ik aan het einde van de winter ook dat ik niet kan wachten tot de bloemen uitkomen en ik weer op een terrasje kan zitten met een wijntje in de zon zonder 100 jassen aan. En dan neem ik graag de verkoudheid, het snel verbranden en chagrijnig worden van het veel te warm hebben erbij.

Eigenlijk houd ik dus gewoon van elk seizoen, en van elk seizoen een beetje niet.
Oud 10-09-2013, 08:21
Verwijderd
Ik vind het altijd wel leuk als er weer een nieuw seizoen aankomt. Houdt je scherp.
Oud 10-09-2013, 08:24
Verwijderd
Fietsen jullie weleens met een paraplu? Ik geloof niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar het regent en ik herinnerde me zojuist weer dat mijn enige waterdichte jas gejat is.
Oud 10-09-2013, 08:28
Neko*
Neko* is offline
Ik loop niet eens met een paraplu.
Oud 10-09-2013, 08:29
Verwijderd
Ik heb even jullie advies ergens in nodig. Spoiler liever niet quoten.

Spoiler

Wat zou ik hiermee
aanmoeten?

Laatst gewijzigd op 11-09-2013 om 06:23.
Oud 10-09-2013, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Fietsen jullie weleens met een paraplu? Ik geloof niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar het regent en ik herinnerde me zojuist weer dat mijn enige waterdichte jas gejat is.
Nee. Paraplu's zijn de devil in disguise.
Oud 10-09-2013, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik loop niet eens met een paraplu.
Zo ongeveer dit. Ik heb standaard een paraplu in de auto liggen en een bij mijn jassen hangen, maar als ik die twee keer per jaar gebruik dan is het al veel. Een klein stukje loop ik wel door de regen heen en een lang stuk zoek ik een andere oplossing
Oud 10-09-2013, 08:51
Verwijderd
Ik heb gisteren ruim een kwartier naar Goirle gefietst door de stromende regen. Met een paraplu. Ik was nog steeds doorweekt maar m'n haar zat nog goed
Oud 10-09-2013, 08:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hieperdepiep. Ik heb zo een gesprek bij het zogenaamde Baanbrekend, die mij blijkbaar aan een baan moeten helpen ik geloof dat er wat dingetjes bij de gemeente niet gelijk met elkaar lopen. En HET REGENT. En het houdt voorlopig niet op. En het is voor mijn doen een best eind fietsen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze daar tegen me gaan zeggen
Oud 10-09-2013, 08:54
Verwijderd
Kat, het is niet jouw probleem. Wees duidelijk in je aanbod+grenzen. Bijvoorbeeld: ze is welkom bij jou, maar wel terwijl jullie bij een groep staan.
Oud 10-09-2013, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Kat, het is niet jouw probleem. Wees duidelijk in je aanbod+grenzen. Bijvoorbeeld: ze is welkom bij jou, maar wel terwijl jullie bij een groep staan.
Ze is ook welkom bij mij als we niet in een groep staan, maar niet altijd.

Maar goed, uit zichzelf komt ze eigenlijk ook nooit naar me toe.
Oud 10-09-2013, 08:57
Verwijderd
En dan ook duidelijk zijn dat ze welkom is en dat je het niet blijft herhalen. Één keer duidelijk gesprek.
Oud 10-09-2013, 08:58
Verwijderd
Ja dat is wel een goed idee. Zal ik doen. Dankje.
Oud 10-09-2013, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Aye. Alleen wel zorgen dat je de wind goed aanvoelt en de paraplu strategisch positioneert.
Oud 10-09-2013, 09:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga zo ook met een plu fietsen. Ik wil niet als verzopen katje bij die afspraak aankomen. Maar het is wel een uitdaging als het waait.
Oud 10-09-2013, 09:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Met een paraplu lopen doe ik regelmatig, met een paraplu fietsen echter nooit, aangezien ik toch wel graag zoveel mogelijk twee handen aan het stuur houd.
Oud 10-09-2013, 09:34
Verwijderd
Dat meen je niet.
Oud 10-09-2013, 09:35
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat meen ik zeker.
Oud 10-09-2013, 09:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Never never nooit niet.
Oud 10-09-2013, 09:49
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat zou ik hiermee aanmoeten?
Gebruikt ze nog medicatie?
Oud 10-09-2013, 10:29
Verwijderd
Mijn regenbroek is zo lek als een zeef. Al de tweede die na drie keer dragen ophoudt met functioneren. Misschien toch maar eens een fatsoenlijke aanschaffen, hier word ik niet blij van
Oud 10-09-2013, 10:31
Verwijderd
Regenbroeken <3
Oud 10-09-2013, 10:41
Verwijderd
Ik heb in mijn leven misschien twee keer een regenbroek gedragen.
Oud 10-09-2013, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het regende echt fucking hard toen ik net naar die afspraak moest en ik bedacht me op de fiets dat een toffe lange regenjas met een capuchon toch best handig zou zijn.
Oud 10-09-2013, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Had wel expres een panty en rokje aan, die droogt sneller dan een broek en bovendien zie je niet dat je helemaal zeiknat bent.
Oud 10-09-2013, 11:08
Verwijderd
Ik had altijd een hekel aan regenbroeken en droeg ze nauwelijks, zat liever nat in de klas. maar als postbode kreeg ik van de PTT een briljante perfecte regenbroek waarbij je echt droog bleef, ook als je uren in de stromende regen bezig was. Nog geprobeerd achterover te drukken toen ik uit dienst ging maar daar waren ze verrassend scherp op
Oud 10-09-2013, 11:10
Carn
Carn is offline

Toch altijd fascinerend hoe die nummers in elkaar zitten Nog opmerkelijker is dat iemand dus al die samples weet te vinden
Oud 10-09-2013, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eigenlijk echt een functie moeten vinden waarvoor ik de helft van het jaar in Hong Kong of zo moet zijn en enkel van maart tot en met september in Nederland
Hong Kong is gigantisch deprimerend. Nooit zon op straat
Oud 10-09-2013, 11:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]

Toch altijd fascinerend hoe die nummers in elkaar zitten Nog opmerkelijker is dat iemand dus al die samples weet te vinden
Gaaf
Oud 10-09-2013, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Hong Kong is gigantisch deprimerend. Nooit zon op straat
Het is me door meerdere mensen juist aangeraden, waaronder mijn schoonbroer zwager die daar voor zijn werk 37841249 keer geweest is. Grote stad, mengeling van oosters/chinees en westers, en om de hoek liggen bergen, om de andere hoek stranden en verlaten tropische eilanden etc. Maar SAD is daar inderdaad vrij extreem
Oud 10-09-2013, 12:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is daar op vakantie geweest, vrienden van hem wonen daar. Hij vond het dikke prima.
Oud 10-09-2013, 12:44
Verwijderd
Naja Deadlock heeft natuurlijk wel een punt dat als ik de donkere maanden hier wil ontvluchten, het misschien handiger is dat niet te doen naar een stad die bekend staat om een permanent soort van Seasonal Affective Disorder te veroorzaken
Oud 10-09-2013, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Never never nooit niet.
Da's dus altijd, eah :;d;;d;\d;;:;d;D:
Oud 10-09-2013, 12:48
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Heel toffe filmpjes dit en dat samplewerk vind ik wel erg cool
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten