| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, het CMOS-batterijtje heb ik al professioneel opgewipt vanuit onwaarschijnlijke hoek in de hoop dat graf-BIOS te bevrijden van het leed dat een password heet. En ja, ik ben de lijst met defaults al afgegaan
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik had vandaag regen op de heenweg en op de terugweg en de tussendoor-ergens-heen-fietsen-weg. Tevens werd ik overspoeld door een tsunami aan modderig regenwater toen een taxi naast 't fietspad door een diepe plas reed. Ik typte per ongeluk 'fietsbad' maar dat klopt wel ongeveer.
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Overigens weigerde die PAscal een interview met eenvandaag toen ze over deze twitteraccount vragen gingen stellen
|
||
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En: Citaat:
|
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat mensen die van Pascal van Blof houden toch! Laat mensen die naief zijn en bankgegevens aan internetliefdes geven zonder dat ze die liefde ooit ontmoet hebben of laat staan gevideochat hebben met die internetliefde toch! LAAT SAVINA MAMA VAN NICOLO EN MATTEO TOCH! ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh Minke, mooi verhaal
Ik was gister bier drinken met Sharif, die is een weekje in Nederland, na een tijdje schoof z'n chick ook aan, die ik verder nooit echt gesproken heb ofzo. Dus Sharif liet een filmpje zien van een kat die apporteert. Grappig, maar het was zo'n lelijke naaktkat. Dus ik zei "Haha, ja leuk maar serieus, van wie is dat lelijke kutbeest?" Van haar natuurlijk ![]()
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
| Advertentie |
|