Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Kan een buitenaardse liefdesrelatie volgens jullie. Lees post 1 voor het stemmen. =D
Ja, ik vind van wel. 9 60.00%
Neen, ik vind van niet. 2 13.33%
Ik weet het niet. (Geen mening) 4 26.67%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2013, 19:33
ShySora
ShySora is offline
Vroeger, was het heel wat als een blanke een al dan niet geheime relatie had met een anders kleurige. Naarmate de tijd, werd het meer en meer sociaal aanvaard.

Nu vraag ik mij af, wat wij NU denken over relaties met intelligente buitenaardse levensvormen.
Stel nu, dat zij of wij de technologie hebben om elkander makkelijk te bereiken. Er is tourisme, en dit kan leiden tot een intergalactische relatie. Tussen een mens, en een buitenaardse levensvorm. De grote meerderheid zou hier waarschijnlijk tegen zijn. Maar, ik vraag mij af, wat jullie mening hierover is. Mag het? Waarom wel of waarom niet? Houd wel het volgende in acht.
- De relatie is tussen twee "personen" die een hoge intelligentie hebben, dus niet hetzelfde als een hond met een mens. Beide partijen hebben een groot bewustzijn, en kunnen communiceren en ja en neen zeggen.
- Gezien we momenteel weinig tot niks weten van buitenaardse levensvormen, kunnen wij hier niet echt specifiek een beeld op plakken. Dit kan varieren tussen iets wat op ons lijkt, of lijken op een Eosapien (Fictieve alien uit een documentaire),...




Ik hoop dat ik dit topic in het correcte board heb geplaatst. Hier leek het mij het meeste thuis, excuses als ik mij hierin vergis.





Ik zelf vindt dat het moet kunnen. Voor mij is het enige wat telt dat ze elkaar graag zien. Wel vindt ik dat enkel intelligente diersoorten zo een relatie mogen hebben, waarbij beiden bewust ja kunnen zeggen of neen. In het dagelijkse leven vindt ik nu ook sommige koppels awkward, maar als ze maar gelukkig zijn, en geen anderen tot last zijn, moet dat kunnen vindt ik.

Laatst gewijzigd op 04-09-2013 om 19:37. Reden: Mijn mening even toevoegen :p
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2013, 20:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom zou dat niet moeten kunnen? Ik denk alleen dat weinig mensen daar behoefte aan zullen hebben, om dezelfde reden dat weinig mensen een relatie beginnen met een dolfijn of olifant.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 20:58
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Waarom zou dat niet moeten kunnen? Ik denk alleen dat weinig mensen daar behoefte aan zullen hebben, om dezelfde reden dat weinig mensen een relatie beginnen met een dolfijn of olifant.
om maar even mee te gaan in het idee. omdat die levensvormen op een andere manier intelligent zijn. ik denk dat de TS meer bedoeld levensvormen waar we mee kunnen communiceren zoals wij dat ook doen en een soort gelijke manier van leven hebben.

mijn mening. ach waarom niet als beide gelukkig zijn en geen gevaar of overlast voor andere zijn waarom niet.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 22:41
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 22:58
Verwijderd
Ja, dat plaatje van Para, dus.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 00:00
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mensen moeten het zelf weten. Er zijn mensen die trouwen met voorwerpen, dieren of stenen. Dat moeten ze allemaal zelf weten. Als ze daar gelukkig van worden moeten ze het doen, mits niemand schade wordt toegebracht. Ik vind hetzelfde gelden voor relaties met buitenaardse wezens.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 01:29
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Het zou me werkelijk mijn reet roesten.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 07:39
Verwijderd
Er zijn maar weinig topics waar dit filmpje beter past.

Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 09:35
ShySora
ShySora is offline
@Volk: Maar de dieren die nu op aarde leven, kunnen wij niet mee communiceren. En zou ik niet echt aanzien als een relatie met wederzijdse goedkeuring.

@Ertur: Leuk filmpje =D Ik had echt meer Neen's verwacht als ik eerlijk ben.

@Paranoide: My toughts exactly.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2013, 11:38
Verwijderd
Het interesseert me geen fuck wat andere mensen of niet-mensen in bed uitspoken.

Beetje leeg topic verder. Kan beter op onzin.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 12:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
@ShySora; we kunnen wel communiceren met dieren en ze kunnen heel goed aangeven of ze iets prettig vinden of niet. Probeer maar een paard te neuken of een koe te knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 23:51
ShySora
ShySora is offline
@Volk

Met duidelijk maken bedoel ik een intelligente vorm van communicatie, zoals Gebarentaal, of Spraak technologie. Een paard of een koe vallen globaal gezien niet onder geavanceerd intelligente levensvormen. Ze gaan geen wiskundige formules berekenen of zo iets. En ik vermoed zelfs dat een koe zichzelf niet herkent in een spiegel, nadat zij zichzelf meermaals ziet in die spiegel.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 00:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik wist niet dat je wiskundige formules moest kunnen berekenen of jezelf in de spiegel moest herkennen om goedkeuring te geven.

Baby's kunnen ook allebei niet, maar ze kunnen wel goedkeuring geven voor contact en het heel duidelijk laten merken als ze daar geen zin in hebben.

Maar je mist mijn punt; mensen moeten doen wat ze willen zolang ze een ander geen schade toebrengen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 09:22
Verwijderd
Dus als ik een nieuwe sekspartner ontmoet moet ik haar eerst een wiskundige formule laten berekenen voor we aan de gang mogen?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 09:33
Verwijderd
Daar gaat je seksleven.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 09:38
Verwijderd
Ho wacht, moet ik ook zelf een wiskundige formule oplossen voor ik seks mag?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 13:05
JeffreyBC
JeffreyBC is offline
Ik heb momenteel een relatie met iemand die op mars zit. Zo af en toe stuurt ze een snicker naar me toe uit blijk van liefde.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 21:53
ShySora
ShySora is offline
@Volk: Die baby is ook niet volwassen, de hersennen moeten zich nog ontwikkelen en ontplooien. Let wel, dat ik zeg dat "ze" wiskundige formules moeten kunnen berekenen of iets dergelijks, zoals bijvoorbeeld: Meten, het maken van televiesie, opera, radio, het uitrekenen van een munteenheid, het bouwen van een huis,... ZIJ als soort in het algemeen.

@Ertur: De soort moet intelligent zijn ja. Wij als mensen, kunnen reeds al wiskundige formules oplossen.

@JeffreyBC: Goed nieuws: Ik heb gehoord dat Nederland Mars wil koloniseren


Maar bottomline: Zie post van Paranoide: Die drie dingen zijn inderdaad hoe ik er over denk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2013, 09:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je mist echt heel mijn punt. Zo ingewikkeld is het niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 13:07
Verwijderd
Citaat:
@@Ertur: De soort moet intelligent zijn ja. Wij als mensen, kunnen reeds al wiskundige formules oplossen.
Genoeg mensen die dat niet kunnen. Daar komt bij dat 'reeds al' dubbelop is.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 13:14
Verwijderd
Kan iemand me eigenlijk eens uitleggen waarom er filosofisch in hoofdletters in de topictitel staat? Ik vind hier dus echt 0,0 filosofisch aan
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 14:55
Verwijderd
Hypothetisch zou beter zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2013, 09:15
ShySora
ShySora is offline
Spijtig genoeg kan ik nu Dilosofisch niet meer in Hypotetisch aanpassen. Maar ik denk dat de meesten de vraag wel zullen begrijpen :3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.