Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2013, 09:15
Verwijderd
Hallo,

Ik heb vroeger wat fouten gemaakt waardoor ik een meisje niet meer een goede vriendschap heb. Ik droom nu soms over haar en wat er was gebeurt als ik een andere keuze had gemaakt. Dit is al 2 jaar geleden en ik denk nog steeds aan haar. Ik weet niet wat ik moet doen om haar te vergeten omdat ik wanneer ik over haar heb gedroomd ik me rot voel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2013, 09:51
Verwijderd
Niet meer aan haar denken.

Als je er echt heel erg mee zit, zet het eens allemaal op papier of zo. Dat kan helpen in de verwerking.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 17:25
Jaymes
Avatar van Jaymes
Jaymes is offline
Ik weet niet of je hier wat aan heb, het is gewoon een idee.
Misschien kun je weer contact met haar opnemen en kijken of je opnieuw kunt beginnen.
Het is nu 2 jaar later jullie zijn vast allebij verandert en hebben van jullie fouten geleerd.
En misschien als het wee
R goed tussen jullie is denk je er niet meer aan omdat het dan opgelost is?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of je hier wat aan heb, het is gewoon een idee.
Misschien kun je weer contact met haar opnemen en kijken of je opnieuw kunt beginnen.
Het is nu 2 jaar later jullie zijn vast allebij verandert en hebben van jullie fouten geleerd.
En misschien als het wee
R goed tussen jullie is denk je er niet meer aan omdat het dan opgelost is?
dat is het meest onhandige wat ie kan doen. Dan is ie weer terug bij af.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 18:55
Jaymes
Avatar van Jaymes
Jaymes is offline
Citaat:
dat is het meest onhandige wat ie kan doen. Dan is ie weer terug bij af.
Dan sorry als dat zo'n slecht idee is
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 19:16
Double-U
Double-U is offline
Zorg dat je over iemand anders droomt
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 08:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Zorg dat je over iemand anders droomt
Dat is eigenlijk nog wel de beste tip
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 18:37
wanted010
Avatar van wanted010
wanted010 is offline
Citaat:
Niet meer aan haar denken.

Als je er echt heel erg mee zit, zet het eens allemaal op papier of zo. Dat kan helpen in de verwerking.
Waarom zou hij dat op papier moeten zetten? Als hij meer aandacht besteed aan het proberen met vergeten, dan lukt het juist niet. Hij moet aandacht besteden aan wat anders.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 18:38
wanted010
Avatar van wanted010
wanted010 is offline
Citaat:
Zorg dat je over iemand anders droomt
Dat gaat niet makkelijk voor hem, dat begrijp je inmiddels wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 20:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik zie jou ook niet met oplossingen komen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-09-2013, 08:51
Verwijderd
Ik heb geprobeerd om haar te vergeten. Overdag denk ik niet over haar. Maar als ik snachts droom over haar en word in de ochtend wakker, voel ik me rot omdat ik die domme keuze had gemaakt.
Ik heb zelf al via social media opgezocht of ze een vriendje had.Gelukkig nog niet.

En ja, ik kan niet zomaar zeggen he wil je eens uit ofzo.

Ik kan misschien proberen om over iemand anders te dromen, al weet ik denk ik wel zeker dat dat heel moeilijk gaat worden. Iemand tips?

Wat was er misschien gebeurt als ik wel met haar mee was gegaan?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2013, 09:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wanneer je iemand waar je een oogje op hebt (of had) al zo'n tijd niet hebt gezien kan het zomaar dat dit meisje in jouw hoofd geperfectioneerd en geïdealiseerd is. Je (dag)droomt over haar en juist omdat je haar leuk vindt zijn al haar negatieve eigenschappen vergeten en haar positieve eigenschappen enorm uitvergroot.
Zelfs als je haar nog eens zou zien zou dat dus heel anders zijn als dat je hoopt dat het is. Grote kans dat het meisje waar jij denkt verliefd op te zijn enkel bestaat in jouw fantasie.
En dan heb ik het nog niet eens over de mate waarin iemand kan veranderen in twee jaar tijd! Jij denkt dat je haar kent, maar jullie hebben beide in de afgelopen twee jaar veel ontwikkelingen doorgemaakt.

Het is onwijs lastig iemand te vergeten, zeker als je dat niet wilt. Toch zou ik je aanraden om die hoofdstuk af te sluiten, want elk vervolg zal leiden tot teleurstelling.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 16:22
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd, en heb een aantal nachten niet over haar gedroomd, maar vannacht toch wel weer. Ik denk dan gewoon aan vragen, waarom deed ze dat toen? Waarom zei ik nee? Wat zou er gebeurt zijn als... Ooh wist je nog toen ze dat deed?
Ik kan haar gewoon niet vergeten, ook al denk ik aan andere meisjes bij haar is het gewoon speciaal. Iedereen maakt toch fouten? Is dit dan een hele grote fout die ik heb gemaakt?

Ik moet eerlijk zeggen, ik kom haar nog wel eens tegen heel erg soms, in de stad of winkel ofzo. Alleen dan vraag ik meestal hoe gaat het enzo maar voor de rest kan ik niet verzinnen wat ik moet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 17:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is twee jaar geleden en wat er gebeurd is kan je niet terugdraaien. Het is lastig, maar je zal toch echt verder moeten met je leven...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisjes
Thew
5 09-01-2012 18:20
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Het Meisje
Ieke
0 31-01-2004 14:51
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het Meisje Met Het Groene Been
Nieni
4 29-06-2003 11:30
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.