Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2013, 21:33
moppie#1
moppie#1 is offline
Hey,
Ik zit net op een nieuwe school en voor het eerst is er een jongen verliefd op mij. We kennen elkaar nog maar net dus ik ben niet zo verliefd op hem als hij op mij, maar vind hem wel leuk. Dat vroeg ik me ook af, want hoe weet je of je iemand echt leuk vind of dat je het idee van een vriendje gewoon leuk vind. Hoe weet je als je iemand echt leuk vind? We hebben voor donderdag afgesproken en ik ben best al.zenuwachtig want ik heb nog nooit gezoend en wil niet afgaan. Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2013, 21:35
Verwijderd
Als je iemand echt leuk vindt weet je dat gewoon. Als je het nu nog niet weet of het je afvraagt ben je niet verliefd. Maar je moet gerust doen wat je wil. Zoenen is trouwens niet moeilijk ofzo, gewoon doen als je je er gemakkelijk bij voelt. Nog een tip; als je iets niet wil gewoon duidelijk maken. Als hij dan niet naar je luistert is het gewoon een kneus.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 23:03
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Je bent niet verliefd op hem maar spreekt wel al over "zoenen" ? En je bent ? 14? 13? Hou jezelf dan nog maar even groentje en wacht tot je vriendje hebt?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 23:28
moppie#1
moppie#1 is offline
Ik denk dat ik niet duidelijk was. Ik vind hem wel leuk, maar vraag me af of dat komt doordat hij mij zo.leuk.vind en ik er daardoor beetje mee ben in gesleept of hem ook.leuk was gaan vinden als hij me niet leuk had gevonden.

Btw ik ben 17 en ik heb nog nooit gezoend en ga dat ook pas doen als ik zeker ben,,, het kan me geen fuck schelen hoe oud ik ben en geen ervaring. Ik wacht liever tot de goeie jongen, ik vraag me gewoon af hoe je weet wanneer het het waard is
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet verliefd op hem maar spreekt wel al over "zoenen" ? En je bent ? 14? 13? Hou jezelf dan nog maar even groentje en wacht tot je vriendje hebt?
Zoenen zonder relatie kan echt wel hoor. Niks ergs aan.

TS, zoals ik net zij weetje het vanzelf wel als je verliefd bent. Nu is het waarschijnlijk gewoon spannend, niks meer, niks minder.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 13:28
Verwijderd
Je kent hem pas net, en hij is al verliefd op je. Waarschijnlijk ziet hij gevoel sneller als 'verliefd zijn' dan dat jij dat doet. Er zijn geen regels over wat het officieel is, dus niemand heeft gelijk. Maar het doet er wel toe voor wat er achter de termen aan de hand is. Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat hij praktisch evenveel voelt, maar het gewoon al verliefdheid nóémt. Geen paniek dus. Beter leren kennen en als er een zoenmoment komt dan zoen je als je daar zin in hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe volg jij het nieuws?
Kitten
21 28-05-2009 19:06
Films, TV & Radio Nieuw Dier
Verwijderd
36 08-10-2006 13:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Slappe rol VN bij bestuursoverdracht Nieuw-Guinea
T_ID
8 14-11-2005 19:26
Films, TV & Radio Nieuw Nieuw Anime Topic..
AJMouse
500 04-11-2004 23:52
Muziek Nieuws nieuws nieuws nieuws
86dagreed
10 08-03-2003 00:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.