Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2013, 08:46
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ziet er goed uit!!! Was je blij met de extra kracht in je armen en benen?

Ik had ook een jillianvrije dag Oops maar geen leuke dingen gedaan, met zware koppijn op de bank.. zo maar eens gaan cardio-en
Advertentie
Oud 29-09-2013, 15:24
WishfulDreaming
Slacker X2

Voel me ziek
Oud 29-09-2013, 18:46
Verwijderd
Evy zit erop, nu even opladen en dan door met Jillan :diehard:
Oud 29-09-2013, 19:38
Verwijderd
Zo en 4/90. Ben ik iig een deel van de oneindigmiljoentriljoen bier van gister kwijt
Oud 30-09-2013, 16:28
WolterB
WolterB is offline
7 dagen per week gaat jammergenoeg echt niet lukken hier door te druk schema en 2 keer op een dag ga ik niet aan beginnen, want als ik de tijd heb voor 2 keer ga veel liever fietsen, lopen of wat anders

Hoe lost de rest het op als een dag niet lukt?
Oud 30-09-2013, 16:39
Neko*
Neko* is offline
Gewoon niet doen? Ik heb denk ik 40 dagen gedaan over mijn 30 day shred. Misschien wel meer.
Oud 30-09-2013, 21:49
WishfulDreaming
Inderdaad, gewoon doorgaan!

Ik ben nog ziek djsjdjfkdjsjdkf
Oud 30-09-2013, 21:51
Verwijderd
Dan er iets langer over doen, als het maar geen reden wordt om helemaal te kappen

Ik had een belachelijk lange werkdag, toen kwam Maaike. eten en nu wil ik heel graag slapen, dus morgen weer een dag
Oud 30-09-2013, 22:36
Carn
Carn is offline
het begint er weer een beetje op te lijken, 6:13km in 35:18. Op naar de 33:30.
Oud 30-09-2013, 23:20
Verwijderd
Knieblessure in de maak En ik hoef nog maar één dagje
Oud 01-10-2013, 07:14
WishfulDreaming
Flauwe workout 3 gedaan, hij is wel leuk, 15/90

First world problem: mijn sportbh wordt te groot, net gekocht
Oud 01-10-2013, 09:00
WishfulDreaming
Mag ik ook nog even benadrukken dat ik dit dus voor mn werk heb gedaan...! Hoefde 'pas' om 8.41 de trein
Oud 01-10-2013, 09:12
WolterB
WolterB is offline
Ik heb een stappenteller gekregen
Gisteren 6/30 en een kleine 25km gefietst
Oud 01-10-2013, 09:56
Neko*
Neko* is offline
Ik heb hier echt al een hele tijd niet meer gepost omdat ik erg moeite moet doen om er een beetje een ritme in te krijgen wat vol te houden is met school/andere verplichtingen. Maar misschien dat het wel weer meer motivatie geeft om hier te posten, zodat ik ook weet waar ik ben en hoe goed het voelt als ik het wel doe.

Vandaag was dan workout 4, 24/90. En het was lekker en het ging goed. 2kg gewichten. Ik weet zeker of ik er niet al verder ben dan 24, maar ik maak deze week sowieso nog uit met workout 3, 4 en cardio 1, dus dat is dan wel zo makkelijk tellen. Ik moet zeggen dat ik workout 4 echt vele malen fijner vind dan 3. Daar zitten nog steeds onmogelijke stukken in, en dat vind ik stom. Dus. Op naar morgen; cardio én dansles. <3
Oud 01-10-2013, 10:41
WishfulDreaming
Ja van drie vind ik die yogahouding naar achter en dan grond aantikken lastig en vast nog wat maar dat ben ik al vergeten
Oud 01-10-2013, 11:29
Verwijderd
5/90
Oud 01-10-2013, 11:38
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja van drie vind ik die yogahouding naar achter en dan grond aantikken lastig en vast nog wat maar dat ben ik al vergeten
Die vind ik niet moeilijk, die is juist leuk! Ik vind die plank waarbij je dan je voet naar voren moet doen en dan omhoog komen met je armen omhoog, juist onmogelijk. En van de buikspieroefeningen (die komen daarna geloof ik) op je zij voel ik niets, dus ik doe bicycle crunches inplaats daarvan.
Oud 01-10-2013, 12:01
WishfulDreaming
Oohh crescent pose die vind ik ook niet zo, maar kende hem al van ripped geloof ik!

Maar ook niet als je je hele benen naar voren doet? Ik voel juist veel van die maar van de bicyclecrunches weinig, hoe dingen kunnen verschillen
Oud 01-10-2013, 12:02
WishfulDreaming
Citaat:
5/90
Mijn doel: in ieder geval zorgen dat Sanne me niet inhaalt
Oud 01-10-2013, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Mijn doel: in ieder geval zorgen dat Sanne me niet inhaalt
Iig hulde voor je workout voor werk
Oud 01-10-2013, 12:23
Verwijderd
En kijk maar uit, ik ben van plan dit in max 100 dagen te doen
Oud 01-10-2013, 12:25
Verwijderd
Het is trouwens maar 84 inclusief 12 rustdagen. EASY Dan stel ik het gewoon bij naar binnen 90 dagen

Edit: Oh nee Jillian is een vieze cheater Week 12 en 13 staan in 1 schema. 90 dagen dus. Ik vond jullie al sukkels dat jullie het niet opgemerkt hadden
Oud 01-10-2013, 16:11
WishfulDreaming
Citaat:
En kijk maar uit, ik ben van plan dit in max 100 dagen te doen
Mijn plan was 90, net voor kerst klaar (wat klinkt dat ver!), MAARJA
Oud 01-10-2013, 16:13
WishfulDreaming
Citaat:
Het is trouwens maar 84 inclusief 12 rustdagen. EASY Dan stel ik het gewoon bij naar binnen 90 dagen

Edit: Oh nee Jillian is een vieze cheater Week 12 en 13 staan in 1 schema. 90 dagen dus. Ik vond jullie al sukkels dat jullie het niet opgemerkt hadden

Ja ik zag het ook eerder zo : eigenlijk heb je een kickstart week, waarbij je de eerste week doet + extra cardio 1 elke dag grapjasjes
Oud 01-10-2013, 16:15
WishfulDreaming
Oh oh oh en één collega vroeg of ik afgevallen was en de ander zei dat mn broek te wijd werd, YES
Oud 01-10-2013, 16:42
Verwijderd
Ik plan boodschappenuitjes zodat ik ga fietsen

Edit: boodschappenuitjes om verse groenten aan te schaffen, belangrijk!
Oud 01-10-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Oh oh oh en één collega vroeg of ik afgevallen was en de ander zei dat mn broek te wijd werd, YES
Oud 01-10-2013, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ja ik zag het ook eerder zo : eigenlijk heb je een kickstart week, waarbij je de eerste week doet + extra cardio 1 elke dag grapjasjes
Oh wtf hahahaha daar heb ik helemaal overheen gelezen, ik begon gewoon met week 1, nou ja, m'n metabolisme doet 't prima, die hoeft niet gekickstart te worden

Citaat:
Ik vond je op je Facebookfoto's van vakantie ook dunner lijken, maar ik twijfelde of ik Jillian projecteerde Wat goed
Oud 02-10-2013, 10:58
Verwijderd
En 6/90 (Evy) Morgen geen rustdag want die had ik van de week al, dus 7/90 zit er ook op Kijk maar uit Liek, ik ben je zo voorbij
Oud 02-10-2013, 13:37
WishfulDreaming
Ja maar hallo als je er twee per dag gaatdoen is het sowieso een verloren strijd
Oud 02-10-2013, 13:40
Verwijderd
Nee evy ipv cardio + 1 bonusevy die ik niet meereken, dus ik doe gewoon een week over een week!
Oud 02-10-2013, 20:02
WishfulDreaming
16/90, veel simpeler dan workout 3. En Mimi is idd grappig
Oud 02-10-2013, 20:05
WolterB
WolterB is offline
8/30 en ik ga het steeds leuker vinden naarmate ik merk dat ik meer kan
Oud 02-10-2013, 20:05
Verwijderd
Goed bezig Wolter!

Ik moet het ook echt weer oppakken, maar ik maak zo'n lange dagen de afgelopen weken Hopelijk dit weekend!
Oud 02-10-2013, 20:18
WishfulDreaming
De enige die het na 8 keer leuker begint te vinden ipv saaier/zwaarder
Oud 02-10-2013, 20:34
Verwijderd
Ik vond het ook SUPERGAAF dat ik van alles opeens goed kon enzo! Wolter gaat ook gewoon nog 5 maanden Jillian-dingen doen. Of langer

En ja, bijna op de dag af 5 maand geleden begon ik met Jillian /addict
Oud 02-10-2013, 20:35
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De enige die het na 8 keer leuker begint te vinden ipv saaier/zwaarder
Serieus?
Vandaag voelde ik me voor het eerst niet meer echt een hark en merkte dat ik alles mee kon op het goede tempo en niet meer op de makkelijkste variant
Oud 02-10-2013, 20:45
Verwijderd
Ik had ook nog geen dip bij dag 8 hoor. Dat was juist het moment dat ik merkte dat ik vooruit ging, gaaf was dat.
De echte dip komt bij dag 16
Oud 02-10-2013, 20:55
Verwijderd
14
Oud 02-10-2013, 20:55
Verwijderd
Maar in level 1 had niemand een dip geloof ik. Ik was toen wel doodsbang voor wat komen zou in level 2
Oud 02-10-2013, 21:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ik was na 3 keer al afgehaakt omdat ik steeds bijna van m'n stokkie ging.

Hee, dat evy gebeuren he, hoe dodelijk is dat als je echt een totale ren/sport-noob bent?
Is het verstandig dat te proberen als je af en toe gezeik hebt met je gewrichten?
Oud 02-10-2013, 21:22
WishfulDreaming
Dip niet, maar gewoon iets anders willen!
Oud 02-10-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ik was na 3 keer al afgehaakt omdat ik steeds bijna van m'n stokkie ging.

Hee, dat evy gebeuren he, hoe dodelijk is dat als je echt een totale ren/sport-noob bent?
Is het verstandig dat te proberen als je af en toe gezeik hebt met je gewrichten?
Hm, lastig in te schatten vind ik. Ik vond/vind het heel goed te doen, maar volgens mij zijn er ook wel mensen die er wel moeite mee hebben. Als je een les niet haalt wordt aangeraden 'm over te doen tot je 'm wel kunt en dan door te gaan. Hardlopen is niet echt goed voor je gewrichten, maar de eerste 4 weken wandel je net zoveel als je rent, dus volgens mij zou dat wel moeten kunnen.

Mijn advies: download les 1 en kijk wat je er van vindt. Ik dacht dat ik hardlopen superkut zou vinden, maar ik vind het dus belachelijk fijn. De versie van 2011 is de eerste les nog wat relaxter dan 2006: maximaal 2 minuten hardlopen. (20 minuten totaal: 1 minuut wandelen, 1 rennen, dan 2-2, 2-2. 2-2, 2-2 en dan afsluiten met 1 minuut rennen en 1 minuut wandelen). Tot week 4 bouw je op tot een half uur met steeds wat langere renstukjes (tot 4 minuten hardlopen en daarna weer een paar minuten wandelen) week 4 wordt dan wat meer hardlopen dan wandelen en vanaf week 5 gaat het redelijk rap.
Oud 03-10-2013, 07:23
Neko*
Neko* is offline
Cardio 1 gisteren ging belachelijk goed. Ik had voor het eerst het gevoel dat het wel fijn is dat ik volgende week een nieuwe cardio mag doen. Dansles was ook superfijn, vele malen beter dan vorige week toen ik 's ochtends met 2kg gewichten gesport had.

En zometeen weer workout 3. Op de vroege ochtend. Jakkes.
Oud 03-10-2013, 07:24
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
8/30 en ik ga het steeds leuker vinden naarmate ik merk dat ik meer kan
Dat is de goede instelling. Je krijgt nog wel een dip, zo ergens in level 2 halverwege.
Oud 03-10-2013, 08:31
Neko*
Neko* is offline
Workout 3, laatste keer! 26/90 dus alweer.
Oud 03-10-2013, 20:38
WolterB
WolterB is offline

Volgende les alweer laatste van deel 1, eens kijken hoe ik dit weekend bezig kan als ik niet thuis ben
Oud 03-10-2013, 21:02
Verwijderd

Een motivational speciaal voor Kloverhop
Oud 03-10-2013, 21:06
Verwijderd
Schijtdag dus 7/90
Oud 03-10-2013, 21:23
WishfulDreaming
Ik moest weer es verzaken
Advertentie
Topic gesloten