Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja ik zag het ook eerder zo : eigenlijk heb je een kickstart week, waarbij je de eerste week doet + extra cardio 1 elke dag ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag voelde ik me voor het eerst niet meer echt een hark en merkte dat ik alles mee kon op het goede tempo en niet meer op de makkelijkste variant ![]()
|
Nou ik was na 3 keer al afgehaakt omdat ik steeds bijna van m'n stokkie ging.
![]() Hee, dat evy gebeuren he, hoe dodelijk is dat als je echt een totale ren/sport-noob bent? Is het verstandig dat te proberen als je af en toe gezeik hebt met je gewrichten? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn advies: download les 1 en kijk wat je er van vindt. Ik dacht dat ik hardlopen superkut zou vinden, maar ik vind het dus belachelijk fijn. De versie van 2011 is de eerste les nog wat relaxter dan 2006: maximaal 2 minuten hardlopen. (20 minuten totaal: 1 minuut wandelen, 1 rennen, dan 2-2, 2-2. 2-2, 2-2 en dan afsluiten met 1 minuut rennen en 1 minuut wandelen). Tot week 4 bouw je op tot een half uur met steeds wat langere renstukjes (tot 4 minuten hardlopen en daarna weer een paar minuten wandelen) week 4 wordt dan wat meer hardlopen dan wandelen en vanaf week 5 gaat het redelijk rap. |
![]() |
|
Cardio 1 gisteren ging belachelijk goed. Ik had voor het eerst het gevoel dat het wel fijn is dat ik volgende week een nieuwe cardio mag doen. Dansles was ook superfijn, vele malen beter dan vorige week toen ik 's ochtends met 2kg gewichten gesport had.
![]() ![]() En zometeen weer workout 3. Op de vroege ochtend. Jakkes.
|
|