![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kun je wel klaarkomen als zij je aftrekt of pijpt? Want dat is ook een oplossing om van je lust af te komen, en dan doe je het toch samen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Em.
Ze doet, als ik er zin heb wel mond/hand werk, maar dan wordt ie na tijdje slap. En ik vind dat ook rot voor haar, zo van kijk wat je doet. Terwijl het grotendeels is dat het waarschijnlijk te gevoelig is beneden. En als ze dan net beetje streelt het geljik minder stijf wordt. Ik zal dit wel met haar overleggen. En je hebt gelijk dat het niet altijd penetratie moet worden. Meer mond/hand werk. Maar dan heb ik een nadeel dat het nooit lukt bij mij. En ik de hele dag opgewonde momenten krijg. Ik wil dat gewoon minder hebben. Haar maakt dat niet uit, want ze wil altijd wel, tot we ons 'recore' ![]() Want ik wil juist klaarkomen zodat ik niet meer opgewonden ben. Dat is voor mij de enige reden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik focus me er soms op.. dat zal ik dan weglaten. Standjes zijn we mee bezig. Maar stimuleren haar soms nog meer dan de gebruikeljike. ![]() Meer uitproberen. En klaarkomen van aftrekken etc. is niet gebeur Laatst gewijzigd op 13-11-2013 om 07:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal kijken of ik zo'n condoom kan krijgen en dan deze 'praktisch' omdoen. Ze vind condooms ook niks om de reden dat het minder fijn is, maar dan bespreek ik het wel met haar. Stel dat het bij mij helpt. Zij gebruikt wel de pil voor de veiligheid. En dank! Em. en Pluis ook trouwens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je ding slap wordt tijdens omdoen van condoom, dat lees ik van veel meer gasten hoor. Het is ook gewoon niet opwindend om met zo'n stuk rubber bezig te gaan. ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-11-2013 om 00:13. Reden: spelfouten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet zo over denken, zij is in ons geval ook meestal eerder en dan kan ik of doorgaan tot kapot of gewoon lekker met haar op de bank gaan liggen.
Ff een vraagje want nieuwschierig, is het altijd hetzelfde of is het het wilt soms wel soms niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leuke vriendin, hoe pak ik het aan? k3v1n273 | 3 | 08-04-2015 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Seksualiteit |
orgamse door penetratie bezoekert | 33 | 21-05-2003 00:18 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |