Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2013, 15:27
Verwijderd
Hey beste forummers. Ik heb een klein probleempje. Of dat moet nog blijken..
Mijn vriendin kan klaarkomen van het vrijen. Dat vind ik wel bijzonder en ook leuk. Maar ze komt eerder klaar dan ik. Hierdoor zal ik eigenlijk niet klaar kunnen komen bij het vrijen, omdat zij al komt en ik gewoon lastig ben op dat gebied. Ik voel nooit echt een hoogtepunt opkomen. Mij maakt dat niet heel veel uit of ik klaar kom of niet, maar dit zal nooit echt gebeuren.. En wat juist vervelend is, is dat ik verder opgewonden blijf. Zij is hierdoor op één dag vaak klaar gekomen. Omdat ik weer zin krijg en zij het niet erg vindt.

Maar ik wil juist dat ik me kan inhouden en haar minder vaak laat komen, want het aantal keren zijn best veel. En het gaat bij haar beetje zeer doen. Alleen door klaar komen krijg ik geen zin meer. Dat lukt echter ook alleen als ik het zelf doe (aftrekken). Ik heb het met haar besproken en ze zei dat we het wel zien. Maar is niet raar dat ik me dan even ga aftrekken om dan geen zin meer te krijgen, zodat we op het op een dag minder doen? Of moeten we gewoon meer uit bed blijven? Ik wilde mezelf nog inhouden, maar dat lukte niet echt...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 18:08
Pluis
Pluis is offline
Hoezo kan jij niet klaarkomen als zij klaarkomt? Even rustig aan doen om bij haar de boel te laten kalmeren, en dan kan je toch vrolijk door? Dat is het fijne van vrouwen: die kunnen vaker.
Oud 12-11-2013, 18:12
Verwijderd
Leer haar hoe ze je kan klaartrekken. Eerst gewoon jouw hand op die van haar. Tot ze doorheeft wat voor jou werkt. Opgelost!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Hoezo kan jij niet klaarkomen als zij klaarkomt? Even rustig aan doen om bij haar de boel te laten kalmeren, en dan kan je toch vrolijk door? Dat is het fijne van vrouwen: die kunnen vaker.
Nou als ze klaarkomt dan stoppen we even. Soms gaat het zeer doen als we gelijk weer doorgaan. En dan komt ze daarna weer. Maar dan kan ik niet klaarkomen. Ik voel het ook niet. Het is wel fijn, maar nooit echt van zo ga ik klaarkomen. En ze kan dus ook vaker () maar mij lukt het dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Leer haar hoe ze je kan klaartrekken. Eerst gewoon jouw hand op die van haar. Tot ze doorheeft wat voor jou werkt. Opgelost!
Ik heb soms ook wel een probleem om stijf te houden. Maar ik zal kijken of het lukt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 21:26
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nou als ze klaarkomt dan stoppen we even. Soms gaat het zeer doen als we gelijk weer doorgaan. En dan komt ze daarna weer. Maar dan kan ik niet klaarkomen. Ik voel het ook niet. Het is wel fijn, maar nooit echt van zo ga ik klaarkomen. En ze kan dus ook vaker () maar mij lukt het dan ook niet.
Kan ze dan niet (tussen penetratie door) wat mond/handwerk bij jou doen? En als één van beiden standaard veel meer zin heeft in seks dan de ander, dan vind ik masturbatie niet zo'n gekke oplossing (tegenover dat de één zich 'gedwongen' gaat voelen meer seks te hebben/de ander de hele tijd zit met heyikwilkaarkomen), maar ik zou eerst met haar gewoon overleggen waar je mee zit en of zij verder ideeën heeft.
Oud 12-11-2013, 22:03
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Oke maar dan is het probleem dus niet dat zij wel klaarkomt, maar dat jij gewoon niet klaarkomt. Heb je al eens een ander standje geprobeerd? Niet elk standje stimuleert namelijk even goed. En wat voor haar heel lekker is, hoeft dat voor jou niet te zijn. En het is heel flauw, maar probeer je eens minder te focussen op het klaarkomen, want dat kan de boel ook nog wel eens blokkeren.
Kun je wel klaarkomen als zij je aftrekt of pijpt? Want dat is ook een oplossing om van je lust af te komen, en dan doe je het toch samen.
Oud 12-11-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb soms ook wel een probleem om stijf te houden. Maar ik zal kijken of het lukt.
Oh moeite om stijf te blijven als zij met je bezig is of gewoon sowieso? Kunnen het misschien (onbewust) zenuwen zijn. Dat je je toch wat opgelaten of onzeker voelt misschien? Er zijn trouwens ook condooms met extra stimulerend spul erin. Of je doet een (rubberen) cockring om de basis van je pik. Dan blijft ie zeker langer hard(er). Succes in ieder geval. Hoop je er wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 06:38
Verwijderd
@Em.

Ze doet, als ik er zin heb wel mond/hand werk, maar dan wordt ie na tijdje slap. En ik vind dat ook rot voor haar, zo van kijk wat je doet. Terwijl het grotendeels is dat het waarschijnlijk te gevoelig is beneden. En als ze dan net beetje streelt het geljik minder stijf wordt. Ik zal dit wel met haar overleggen.

En je hebt gelijk dat het niet altijd penetratie moet worden. Meer mond/hand werk. Maar dan heb ik een nadeel dat het nooit lukt bij mij. En ik de hele dag opgewonde momenten krijg. Ik wil dat gewoon minder hebben. Haar maakt dat niet uit, want ze wil altijd wel, tot we ons 'recore' overstijgen en zij merkt dat het toch te veel wordt (het nog wel fijn vindt, maar toch) en ik nog opgewonden blijf.
Want ik wil juist klaarkomen zodat ik niet meer opgewonden ben. Dat is voor mij de enige reden.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Oke maar dan is het probleem dus niet dat zij wel klaarkomt, maar dat jij gewoon niet klaarkomt. Heb je al eens een ander standje geprobeerd? Niet elk standje stimuleert namelijk even goed. En wat voor haar heel lekker is, hoeft dat voor jou niet te zijn. En het is heel flauw, maar probeer je eens minder te focussen op het klaarkomen, want dat kan de boel ook nog wel eens blokkeren. Kun je wel klaarkomen als zij je aftrekt of pijpt? Want dat is ook een oplossing om van je lust af te komen, en dan doe je het toch samen.
Mm.. ook doordat zij eerder (snel) komt ben ik zeg maar te laat, even wachten, verder en weer te laat. Ik weet ook niet of ik na 45 min. wel kom, maar dan is zij al 4 keer gekomen met pauze. Maar isook zeker dat ik niet kom, waar door ik opgewonden blijf.
Ik focus me er soms op.. dat zal ik dan weglaten.
Standjes zijn we mee bezig. Maar stimuleren haar soms nog meer dan de gebruikeljike.

Meer uitproberen. En klaarkomen van aftrekken etc. is niet gebeur

Laatst gewijzigd op 13-11-2013 om 07:08.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 07:07
Verwijderd
Citaat:
Oh moeite om stijf te blijven als zij met je bezig is of gewoon sowieso? Kunnen het misschien (onbewust) zenuwen zijn. Dat je je toch wat opgelaten of onzeker voelt misschien? Er zijn trouwens ook condooms met extra stimulerend spul erin. Of je doet een (rubberen) cockring om de basis van je pik. Dan blijft ie zeker langer hard(er). Succes in ieder geval. Hoop je er wat aan hebt.
We gebruiken geen condoom (meer), omdat ie dan slap wordt na het omdoen of tijdens. Ik kan ook best zenuwachtig zijn. Meer omdat ik bang ben dat ik een slappe krijg of haar in begin pijn doe. Wat wel minder is nu. (gaat beter) Maar hij is ook (denk ik) gevoelig.
Ik zal kijken of ik zo'n condoom kan krijgen en dan deze 'praktisch' omdoen. Ze vind condooms ook niks om de reden dat het minder fijn is, maar dan bespreek ik het wel met haar. Stel dat het bij mij helpt.
Zij gebruikt wel de pil voor de veiligheid.

En dank!
Em. en Pluis ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 23:14
Verwijderd
Citaat:
We gebruiken geen condoom (meer), omdat ie dan slap wordt na het omdoen of tijdens. Ik kan ook best zenuwachtig zijn. Meer omdat ik bang ben dat ik een slappe krijg of haar in begin pijn doe. Wat wel minder is nu. (gaat beter) Maar hij is ook (denk ik) gevoelig.
Ik zal kijken of ik zo'n condoom kan krijgen en dan deze 'praktisch' omdoen. Ze vind condooms ook niks om de reden dat het minder fijn is, maar dan bespreek ik het wel met haar. Stel dat het bij mij helpt.
Zij gebruikt wel de pil voor de veiligheid.

En dank!
Em. en Pluis ook trouwens.
You're welcome dude.
Dat je ding slap wordt tijdens omdoen van condoom, dat lees ik van veel meer gasten hoor. Het is ook gewoon niet opwindend om met zo'n stuk rubber bezig te gaan. Wat wel kan helpen is als je eerst heeeeel geil bent. Bijvoorbeeld door te worden gepijpt of rukken tot je bijna klaarkomt. Dan ben je zo geil dat ie niet zo snel inzakt. En niet bang zijn dat je een slappe krijgt hoor, dat maakt het alleen erger. En misschien is het voor haar fijn om een keer wat extra glijmiddel te proberen, ook omdat je eerder al zei dat het voor haar wat pijn gaat doen als jullie lang bezig zijn. Heel veel verschillende soorten te koop. En doe ook een druppel glijmiddel IN het condoom, dat voelt ook al een stuk beter aan. Succes en vooral: have fun! Hoe je het ook doet. En als je verder nog vragen of probs hebt, gewoon weer posten. Daar zijn we hier voor. Altijd fijn om iemand te kunnen (proberen) helpen.

Laatst gewijzigd op 18-11-2013 om 00:13. Reden: spelfouten
Met citaat reageren
Oud 17-11-2013, 19:00
Verwijderd
Citaat:
You're welcome dude.
Dat je ding slap wordt tijdens omdoen van condoom, dat leef k van veel meer gasten hoor. Het is ook gewoon niet opwindend om met zo'n stuk rubber bezig te gaan. Wat wel kan helpen is als je eerst heeeeel geil bent. Bijvoorbeeld door te worden gepijpt of rukken tot je bijna klaarkomt. Dan ben je zo geil dat ie niet zo snel inzakt. En niet bang zijn dat je een slappe krigt hoor, dat maakt het alleen erger. En misschien is het voor haar fijn om een keer wat extra glijmiddel te proberen, ook omdat je al zei dat het voor haar wat pijn gaat doen als jullie lang bezig zijn. Heel veel verschillende soorten te koop. En doe ook een druppel
glijmiddel IN het condoom, dat voelt ook al een stuk beter aan. Succes en vooral: have fun! Hoe je het ook doet. En als je verder nog vragen of probs hebt, gewoon weer posten. Daar zijn we hier voor. Altijd fijn om iemand te kunnen (proberen) helpen.
Dank je! Je helpt me zeker. Gewoon meer vertrouwen erin nu
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Dank je! Je helpt me zeker. Gewoon meer vertrouwen erin nu
Nice, dat klinkt goed! Laat maar weten hoe "een volgende keer" is gegaan. Have fun en no worries. Latersss
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 17:33
Verwijderd
Hey InfoBoy. Het is beter gegaan. We hebben erover gepraat en tot een oplossing gekomen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 19:25
arPos
arPos is offline
Niet zo over denken, zij is in ons geval ook meestal eerder en dan kan ik of doorgaan tot kapot of gewoon lekker met haar op de bank gaan liggen.

Ff een vraagje want nieuwschierig, is het altijd hetzelfde of is het het wilt soms wel soms niet.
Oud 08-12-2013, 16:41
Verwijderd
Het is altijd het zelfde.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 02:11
Verwijderd
Citaat:
Hey InfoBoy. Het is beter gegaan. We hebben erover gepraat en tot een oplossing gekomen.
Ok dan! Blij voor jullie.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten