| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
zaterdag stonden we met onze jas al aan klaar om ergens koffie te gaan drinken. Toen stonden er ineens onverwachts vrienden op de stoep, met hun koter van 6 jaar. We gingen toen met z'n allen de stad even in om wat te drinken. Die lui vinden echt alles goed wat dat kind doet, zat gewoon 5 zakjes suiker te eten, keihard met een autootje over de tafel te rijden...ik zeg kap daar eens ff mee ik word helemaal gek van dat geluid. Kijkt ie me lachend aan en gaat een eindje verder vrolijk verder. Ouders zeggen niks. Gaat ie op de grond liggen daar, personeel en andere gasten moeten over hem heen stappen.....Ik zat me echt groen en geel te ergeren. Volgens anne stelde ik me aan omdat het kind te jong is om een half uur stil te zitten. Ik vind het gewoon niet normaal en ik zou dat nooit accepteren.
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Ze hebben dus wel de beste rokersruimte die ik ooit gezien heb :coo: Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb 't gevoel dat kinderen van tegenwoordig meer behandeld worden alsof ze een beetje debiel zijn en daarom dus maar alles kunnen doen en laten wat ze willen. "Jaaa, maar hij/zij is pas x jaar oud, dus dat snapt hij/zij toch nog niet". Sorry hoor, maar toen ik 6 was snapte ik ook wel dat ik niet als een retard moest rondrennen en/of gillen, en als ik het even niet begreep dan was de boze blik van m'n moeder wel genoeg om me terug op 't goede spoor te brengen. Ook met TV series enzo lijkt het of kinderen dommer worden behandeld. Of misschien is dat wat ze juist dommer maakt. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik me echt te vaak afvraag wat de fuck er mis is met sommige kinderen. M'n nichtje is nu net 8, en ik vind het apart dat iedereen zo doet van 'woaah, ze kan al best goed schrijven en lezen!' Ja dus? Dat deed ik toen ik 4 was ook al en dat was niet iets super bewonderingswaardigs.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Het is een mooie ja, die er nu opstaat. Dat is er wel één die ik zou overslaan, want het is veels te duur voor mij in m'n eentje. Maar voor jullie met z'n 2en zou 't perfect zijn! *duimt* Ik heb overigens nog niks gehoord.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ligt in de muntstraat. Citaat:
Citaat:
![]()
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
*telefoon vastklampt* Spannend hoor. Hoe dichterbij 't komt, hoe meer ik twijfel (zal ik niet nog op een andere/betere wachten?), maar ik moet 't gewoon doen, toch? ieeeek.
|
|
||
|
Citaat:
En ik denk dat 52m2/3 kamers meer wat voor jullie is.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|