Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2013, 10:57
Verwijderd
Ja I know right

Hij deed het al meer dan 2 weken niet meer goed, constant dat hij gewoon weigert te vertrekken. Toen zijn er mensen van het liftbedrijf bij geweest en sinds dinsdag doet hij dus dit . Ik durf eigenlijk niet echt meer met de lift maar ik kan ook echt niet met de trap . Toen vond ik het wel een mooi moment om naar mijn ouders te vertrekken. Dit weekend ga ik naar mijn schoonouders, dus ik kan lekker bij ouders op banken hangen en eten krijgen .
Advertentie
Oud 25-11-2013, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heel goede reden om weg te willen in elk geval, lekker dat je bij je schoonouders terecht kunt

Ik had echt een fijn weekend bij mijn jeugdvriendinnetje in maastricht en bij mijn vriendje, wat een mooie plekken en lieve mensen! Kan niet zeggen dat ik veel geslapen heb.
Oud 25-11-2013, 11:01
Verwijderd
Fizzle <3 wat fijn!

Ik ga donderdag met Chick Rock meeten
Oud 25-11-2013, 11:04
Verwijderd
OMG Fizzle zeg het even als je in Maastricht bent
Oud 25-11-2013, 11:05
Verwijderd
Ik was gisteren ook in Maastricht (opa jarig) en Ieke was er dit weekend ook
Oud 25-11-2013, 11:09
Verwijderd
Oud 25-11-2013, 11:12
Verwijderd
Mestreechmeet volgende keer ^^ Om de hoek voor me
Oud 25-11-2013, 11:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben vóór!
Oud 25-11-2013, 11:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We gingen moordspel (lama's) doen in cafe zeezicht midden in de nacht en allemaal mensen gingen meeraden of ook dingen uitbeelden, super stoer
Oud 25-11-2013, 11:30
Zwemmeltje
Zwemmeltje is offline
Citaat:
Als je vanuit Moskou niet verder wil dan de Oeral kan je denk ik het beste met de trein. Als je echt naar het Verre Oosten wil kan dat ook wel, maar dat is niet goedkoper. Dan is het misschien wel nuttig om te kijken hoeveel het kost om vanaf Moskou met een andere maatschappij te vliegen (er zijn een paar binnenlandse maatschappijen) en dus twee losse tickets te boeken. Maar dat weet Zwemmel vast beter, want als ik het me goed herinner komt zijn vriendin daar vandaan.
Ja vliegmaatschappij boeit mij nooit zoveel, vliegen is sowieso veel te lang zitten dus sja ik stel me er altijd op in. Retourtje Vladivostok kost me meestal zo'n 550-650 euro. Tussenstop logischerwijs op Moskou SVO.
Oud 25-11-2013, 11:32
Verwijderd
Citaat:
We gingen moordspel (lama's) doen in cafe zeezicht midden in de nacht en allemaal mensen gingen meeraden of ook dingen uitbeelden, super stoer
Ik moet er nog altijd om lachen als ik er langsfiets, hartje Maastricht een kroeg met de naam "zeezicht"
Oud 25-11-2013, 11:32
Zwemmeltje
Zwemmeltje is offline
Ik weet verder totaal niet waar dit topic over gaat maar als er vragen zijn hoor ik t wel :')
Oud 25-11-2013, 11:35
Klovorhop
Klovorhop is offline
Mijn dochter van 1,5 heeft een pop gekregen met glittermake-up, een rood lakleren pakje afgezet met panterprintbontrandjes en daaronder een naveltruitje, uiteraard ook in panterprint

Ze is er bang voor. Wat jammer nou toch.
Oud 25-11-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Fizzle <3 wat fijn!

Suf V-lid dat het is.
Oud 25-11-2013, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn dochter van 1,5 heeft een pop gekregen met glittermake-up, een rood lakleren pakje afgezet met panterprintbontrandjes en daaronder een naveltruitje, uiteraard ook in panterprint

Verwijderd
Ik zit er hard aan te denken de transsiberië te doen na mijn eindexamen.
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Fizzle <3 wat fijn!

Waar is die eigenlijk heen?
Oud 25-11-2013, 11:42
Verwijderd
Jammer dat ik geen woord Russisch kan alleen.
Oud 25-11-2013, 11:43
Verwijderd
Ever since het 'gezeur'-avondje is ze spoorloos verdwenen.
Verwijderd
Ik ging Googlen op die stripper/paaldans-pop, maar toen vond ik iets veel ergers:

Verwijderd
Citaat:
Jammer dat ik geen woord Russisch kan alleen.
Als je mijn kaartje betaalt wil ik wel met je mee.
Oud 25-11-2013, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Als je mijn kaartje betaalt wil ik wel met je mee.
En dan lekker over mij roddelen met de Russen zeker.
Oud 25-11-2013, 11:49
Verwijderd
Citaat:

Wat een groot gemis nou.
Oud 25-11-2013, 11:52
Verwijderd
zaterdag stonden we met onze jas al aan klaar om ergens koffie te gaan drinken. Toen stonden er ineens onverwachts vrienden op de stoep, met hun koter van 6 jaar. We gingen toen met z'n allen de stad even in om wat te drinken. Die lui vinden echt alles goed wat dat kind doet, zat gewoon 5 zakjes suiker te eten, keihard met een autootje over de tafel te rijden...ik zeg kap daar eens ff mee ik word helemaal gek van dat geluid. Kijkt ie me lachend aan en gaat een eindje verder vrolijk verder. Ouders zeggen niks. Gaat ie op de grond liggen daar, personeel en andere gasten moeten over hem heen stappen.....Ik zat me echt groen en geel te ergeren. Volgens anne stelde ik me aan omdat het kind te jong is om een half uur stil te zitten. Ik vind het gewoon niet normaal en ik zou dat nooit accepteren.
Oud 25-11-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vóór!

Citaat:
Ik moet er nog altijd om lachen als ik er langsfiets, hartje Maastricht een kroeg met de naam "zeezicht"
Bestaat de Knijnspiep eigenlijk nog? Ik weet dat ik daar vroeger vaak ben geweest met mijn moeder, maar ik weet ook niet meer in welke straat (wel een vaag idee) dat was. Misschien eens googlen.

Citaat:
Ever since het 'gezeur'-avondje is ze spoorloos verdwenen.
Niet spoorloos.
Oud 25-11-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ik ging Googlen op die stripper/paaldans-pop, maar toen vond ik iets veel ergers:

[afbeelding]
omg
Oud 25-11-2013, 11:54
Verwijderd
Ik ga denk ik eens even lekker een bad nemen.
Oud 25-11-2013, 11:54
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:

[afbeelding]
Je hebt ook zo'n gezelschapsspel, genaamd Takkie Kakkie o.i.d. Dat bestaat als ik het goed begrepen heb uit een kakkende hond en een schepje voor iedere deelnemer en de winnaar is degene die de meeste drollen schept.
Oud 25-11-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
zaterdag stonden we met onze jas al aan klaar om ergens koffie te gaan drinken. Toen stonden er ineens onverwachts vrienden op de stoep, met hun koter van 6 jaar. We gingen toen met z'n allen de stad even in om wat te drinken. Die lui vinden echt alles goed wat dat kind doet, zat gewoon 5 zakjes suiker te eten, keihard met een autootje over de tafel te rijden...ik zeg kap daar eens ff mee ik word helemaal gek van dat geluid. Kijkt ie me lachend aan en gaat een eindje verder vrolijk verder. Ouders zeggen niks. Gaat ie op de grond liggen daar, personeel en andere gasten moeten over hem heen stappen.....Ik zat me echt groen en geel te ergeren. Volgens anne stelde ik me aan omdat het kind te jong is om een half uur stil te zitten. Ik vind het gewoon niet normaal en ik zou dat nooit accepteren.
Je hebt gewoon gelijk.
Oud 25-11-2013, 11:58
Verwijderd
De Knijnspiep bestaat nog Altijd overheen gekeken omdat ik dacht dat het in Nieuwstraat of de Spilstraat zat
Oud 25-11-2013, 12:10
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nee de verwarmingsketel was kapot en werd vervangen.
Ah, dat verklaard een boel! Narigheid wel, met dit weer.

Citaat:
Zou er een echt handige plek bestaan voor een wasmachine?
Mijn mams heeft een washok, dat wil ik ook wel. Wasmachine + droger op elkaar, houd je nog een klein beetje ruimte over voor ophang/vouwwerkzaamheden. Als ik later groot ben wil ik dat ook.

Citaat:
Dat is niet normaal, en ik had dat zelf ook niet gepikt. Als de dochter van vrienden van ons(anderhalf) stil kan zitten en rustig kan spelen in een restaurant, dan moet een koter van 6 dat zéker kunnen.
Oud 25-11-2013, 12:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Waar is die eigenlijk heen?
Ze hebben haar weggejaagd.
Oud 25-11-2013, 12:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja dat vond ik ook grappig inderdaad
Ze hebben dus wel de beste rokersruimte die ik ooit gezien heb :coo:
Citaat:
Ik weet verder totaal niet waar dit topic over gaat maar als er vragen zijn hoor ik t wel :')
Wat is je lievelingstvprogramma? Wat heb je vandaag als lunch gegeten?
Citaat:

Heb je prima gedaan volgensmij
Oud 25-11-2013, 12:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Terecht hoor! Ik zou me ook kapot ergeren.
Ik heb 't gevoel dat kinderen van tegenwoordig meer behandeld worden alsof ze een beetje debiel zijn en daarom dus maar alles kunnen doen en laten wat ze willen.
"Jaaa, maar hij/zij is pas x jaar oud, dus dat snapt hij/zij toch nog niet".
Sorry hoor, maar toen ik 6 was snapte ik ook wel dat ik niet als een retard moest rondrennen en/of gillen, en als ik het even niet begreep dan was de boze blik van m'n moeder wel genoeg om me terug op 't goede spoor te brengen.

Ook met TV series enzo lijkt het of kinderen dommer worden behandeld. Of misschien is dat wat ze juist dommer maakt. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik me echt te vaak afvraag wat de fuck er mis is met sommige kinderen.

M'n nichtje is nu net 8, en ik vind het apart dat iedereen zo doet van 'woaah, ze kan al best goed schrijven en lezen!'
Ja dus? Dat deed ik toen ik 4 was ook al en dat was niet iets super bewonderingswaardigs.
Oud 25-11-2013, 12:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Je hebt gewoon gelijk.
Dit inderdaad. En jammer dat Chick Rock weg is.
Oud 25-11-2013, 12:53
Verwijderd
Zomg, 52m2 midden in het centrum van Leiden. Trimm, maak je vooral niet druk
Oud 25-11-2013, 12:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga me maar eens aankleden en mijn bed afhalen, want de grote spullen worden zo opgehaald
Oud 25-11-2013, 12:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hebben jullie aangeboden gekregen?
Oud 25-11-2013, 12:58
Verwijderd
IK WIL DIT HUISJE ZO GRAAG *Huurders met meer dan 5 jaar wachttijd afschrik*
Zwemmeltje
Zwemmeltje is offline
Tina = Etmakas?
Verwijderd
Citaat:
hebben jullie aangeboden gekregen?
Nee, hij staat er pas sinds 12 uur op. Donderdagochtend sluit hij
Oud 25-11-2013, 12:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*duim*
Oud 25-11-2013, 13:03
Verwijderd
Zeg dat wel.
Oud 25-11-2013, 13:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Het is een mooie ja, die er nu opstaat. Dat is er wel één die ik zou overslaan, want het is veels te duur voor mij in m'n eentje. Maar voor jullie met z'n 2en zou 't perfect zijn! *duimt*

Ik heb overigens nog niks gehoord.
Oud 25-11-2013, 13:08
Verwijderd
Ze bellen tussen 12 en 4 he Dus nog alle tijd!
Oud 25-11-2013, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Bestaat de Knijnspiep eigenlijk nog? Ik weet dat ik daar vroeger vaak ben geweest met mijn moeder, maar ik weet ook niet meer in welke straat (wel een vaag idee) dat was. Misschien eens googlen.
Ja, daar kwam ik wel vaker tot een paar jaar geleden, toen kregen ze nieuw barpersoneel en is het stom geworden. Voorheen stond er iemand achter de bar die vroeger aan wereldkampioenschappen goochelen (illusionisme of zo is de echte naam geloof ik) meedeed. Gewoon op een doordeweekse avond langsgaan met wat vrienden, bijna geen kip daar, en hij ging voor ons goochelen. Briljant

Ligt in de muntstraat.
Citaat:
De Knijnspiep bestaat nog Altijd overheen gekeken omdat ik dacht dat het in Nieuwstraat of de Spilstraat zat
Natuurlijk bestaat die nog, dat is een goudmijn die zaak. Zit overdag altijd stampevol winkelend publiek. 'S avonds nog wat stamgasten er bij en klaar!

Citaat:
Ja dat vond ik ook grappig inderdaad
Ze hebben dus wel de beste rokersruimte die ik ooit gezien heb
Ik ben er het afgelopen jaar minimaal twee keer geweest maar heb niet eens een rookruimte gezien
Oud 25-11-2013, 13:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ze bellen tussen 12 en 4 he Dus nog alle tijd!
Ooooh!
*telefoon vastklampt*

Spannend hoor. Hoe dichterbij 't komt, hoe meer ik twijfel (zal ik niet nog op een andere/betere wachten?), maar ik moet 't gewoon doen, toch? ieeeek.
Oud 25-11-2013, 13:12
Verwijderd
Als jij het niet doet gaan wij er alsnog kijken heur
Oud 25-11-2013, 13:13
Verwijderd
Oh shit er komen echt veel reacties op dit ding joh . We staan nog wel eerste, maar goed, we moeten nog 4 dagen
Oud 25-11-2013, 13:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als jij het niet doet gaan wij er alsnog kijken heur
Ik zit voornamelijk met het wasmachine/gasfornuis gebeuren, maar OMG ik wil zo graag weg hier en in het centrum wonen en aan het water en aaah!
En ik denk dat 52m2/3 kamers meer wat voor jullie is.

Regels voor berichten