Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Er is nu gewoon een leerlingverrader, zo staat het ook in de spelregels.
Zo gewoon is dat voor de spelers blijkbaar niet Maar ok, duidelijkheid
Advertentie
Oud 26-11-2013, 20:22
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Netjes! Maar een lambalverrader zeg, nauwelijks iets inhoudelijks (en wel zeiken over inactiviteit of dat we totaal niks kunnen zeggen )

Dit lijkt drie spelers vrij te pleiten van weerwolfschap, maar uiteraard niet van overige evil functies.
Dit inderdaad. Maar ik zie er nog gene vrijpleiting in, aangezien hij geen concrete beschuldigingen maakt en alle openhoudt. Misschien probeerde hij juist wel de wolven te hinten dat ie wist wie ze waren en waren zij dus zo dom om hem op te eten hierdoor. Dus één van hen ophangen (bij voor keur Sadye) lijkt me wel leuk om t een en ander uit te sluiten.

En verder deze post nog:

Citaat:
Tijmen2000
deus ex machina (1)
Woyt (4)
TCO (7)
Buerp (8)
Tuttelbel (11)
Eleventhour (12)
Lieveheersbeestje (13)
WolterB (14, ovb)
Sadye (22)

Sadye
Rops (6)
deus ex machina (9)
Ietje (16)
.sann (19)
WolterB (21)

Uit de stemlijstjes worden we dus ook niets wijzer, aangezien het gewoon klopt met de uiteindelijke uitslag..
M.a.w. er staat in beide lijstjes minstens 1 wolf? Sadye, 11thour en Deus staan er iig ook op.
TCO staat zelf ook onder tijmen, dus die zal wel niet geswitcht zijn. En mogelijk probeerde hij hier Sadye in te dekken. Sadye en 11thour stemmen iig hetzelfde als hij.

Maar goed, maar goed, misschient zegt het niks he.

Ik stem iig op Sadye.
Oud 26-11-2013, 20:24
ßuerp
ßuerp is offline
Zonder arrogant te willen wezen, maar ik ga niet elk spel de spelregels opnieuw (in zijn geheel nog wel) doorlezen. Bijzonderheden dienen apart, nogmaals, vermeld te worden vind ik.

Al ging ik ervan uit dat leerlingverrader normaal is.
Oud 26-11-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Zonder arrogant te willen wezen, maar ik ga niet elk spel de spelregels opnieuw (in zijn geheel nog wel) doorlezen. Bijzonderheden dienen apart, nogmaals, vermeld te worden vind ik.

Al ging ik ervan uit dat leerlingverrader normaal is.
Bedankt voor de mededeling hoor!
Oud 26-11-2013, 20:26
ßuerp
ßuerp is offline
Alsjeblieft, Kwitantie.
Oud 26-11-2013, 20:28
Verwijderd
Ik ga ook echt niet de regels doorspitten of monsterposts helemaal lezen. Antwoord is snel genoeg gegeven en lappen tekst bregen net niks.

Groetjes van de vrouwelijke variant van Soija.
Oud 26-11-2013, 20:31
Verwijderd
Jij ook bedankt voor de mededeling, ik hecht er bijzonder veel waarde aan en ik veronderstel velen met mij
Oud 26-11-2013, 20:44
Ietje5
Ietje5 is offline
@Lieveheersbeest, jij durft te klagen over al die posts die mensen maken en zelf post je niet meer dan 'hahhaha nice'?

En tsjah als verrader zou ik toch niet snel de wolven verdacht maken, maar als wolven eet je toch ook niet iemand die alleen maar burgers als verdachten aanwijst? Die zou ik erin houden, lekker makkelijk als de burgers elkaar wel afmaken.

Edit: de verrader kent toch de wolven??
Oud 26-11-2013, 20:44
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Misschien probeerde hij juist wel de wolven te hinten dat ie wist wie ze waren en waren zij dus zo dom om hem op te eten hierdoor.
En vervolgens de aandacht van iedereen op de wolven te richten, zo ruim voor een stemronde? Rare tactiek lijkt me dan...
Oud 26-11-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
@Lieveheersbeest, jij durft te klagen over al die posts die mensen maken en zelf post je niet meer dan 'hahhaha nice'?

En tsjah als verrader zou ik toch niet snel de wolven verdacht maken, maar als wolven eet je toch ook niet iemand die alleen maar burgers als verdachten aanwijst? Die zou ik erin houden, lekker makkelijk als de burgers elkaar wel afmaken.

Edit: de verrader kent toch de wolven??
Als je mijn posts daadwerkelijk goed gelezen had, had je gezien dat ik me verbaas over alle theorieën die er op basis van één ronde geroepen worden. En ik heb ook iets gezegd over de ellenlange teksten.

En je kunt een hoop zeggen, maar die twee dingen heb ik dus niet gedaan. Het enige is dat ik het lachwekkend vind dat de wolven in de eerste ronde meteen hun verrader er uit knikkeren. En ja, dat is heel raar van mij
Oud 26-11-2013, 20:54
Verwijderd
Nee, je vond niet alleen dat lachwekkend maar zojuist ging je ook alweer behoorlijk herhalen wat er, jawel, zestien keer eerder was gezegd Je meldt niks nieuws. Kan gebeuren, maar ik vind het vooral zoeken naar posten. Ik vond en vind je daarmee verdacht.
Oud 26-11-2013, 21:28
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
En vervolgens de aandacht van iedereen op de wolven te richten, zo ruim voor een stemronde? Rare tactiek lijkt me dan...
Kan hoor.
Oud 26-11-2013, 21:37
Verwijderd
Misschien was dit juist al tactiek, wolven erg beschuldiging om vervolgens op gehangen te worden, zodat wij denken dat het geen wolven zijn
Oud 26-11-2013, 21:47
Verwijderd
Hij werd opgegeten, niet opgehangen. En ja hoor, hier heeft ie enorm op aangestuurd zeg
Oud 26-11-2013, 22:04
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Kan hoor.
Citaat:
Misschien was dit juist al tactiek, wolven erg beschuldiging om vervolgens op gehangen te worden, zodat wij denken dat het geen wolven zijn
Wel opvallend dat uitgerekend jullie twee de verdenking richting Sadye en mij willen schuiven, terwijl jullie in de eerste ronde samen op (dorpeling) Tijmen stemden. Iets dat jullie hulpje TCO ook al deed.

Maar wie zijn dan de twee wolven die op Sadye stemden in die eerste ronde?
Röps en Deus? Jullie stemden mooi op volgorde in de eerste ronde. Na overleg?
Oud 26-11-2013, 22:33
Verwijderd
Zou TCO al zo richting Deus wijzen als verrader, als Deus inderdaad een slechterik is? Ik vraag me dat af, eerlijk gezegd. Verder vind ik DP en Deus te fel spelen voor een slechterik. Denk ik. Wolven spelen zichzelf meestal toch niet zo volop in de kijker in de eerste rondes. Wie ik dan wel verdacht vind, weet ik nog even niet.
Oud 26-11-2013, 22:34
EleventhHour
EleventhHour is offline
Ik moet toegeven dat ik ook minder overtuigd ben van Deus als wolf
Oud 26-11-2013, 22:49
Röps
Röps is offline
Lol weer wolven die de eerste nacht een hulpje eten Ik ga morgen verder bijlezen.
Oud 26-11-2013, 22:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat vervelend dat TCO nog zo weinig gezegd heeft, ik kan me voorstellen dat de mensen die hij genoemd heeft niet door weloverwogen vooruitgedachte speltactieken zijn genoemd of met omgekeerde psychologische ideeen, en kan me dan ook niet voorstellen dat Deus of Sadye wolf zijn omdat hij ze genoemd heeft. Helaas zit er nog een verrader in en hebben we aan deze dode verrader niet zo gek veel gehad - dat kunnen jullie zelf ook wel bedenken, maar ik deel ook mijn gedachten maar. Mijn stem gaat in elk geval niet naar Deus deze ronde, ik denk niet dat hij wolf is en speel graag met actieve spelers als hij dus ik laat hem er dan ook best graag in. Wie wel - dat kijk ik even aan. Wellicht juist iemand die hamert op de zogenaamde reverse psychology van TCO: natuurlijk een prachtige gelegenheid voor de wolven om onenigheid te scheppen. ßuerp, bijvoorbeeld.
Oud 27-11-2013, 00:47
Verwijderd
Tihi nice

Iets te veel biertjes gedronken, maar ben morgenochtend vrij en dan even kijken op wie ik wil stemmen. Deus en Sadye zijn wat mij betreft iig niet automatisch vrijgesproken, de verrader wil zich over het algemeen toch graag kenbaar maken. Eh oh ja, bier, morgen dus. Kusjes.
Oud 27-11-2013, 06:43
WolterB
WolterB is offline
Interessante ontwikkeling Alleen jammer dat geen enkele partij daar een echt voordeel aan doet.
Oud 27-11-2013, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Wel opvallend dat uitgerekend jullie twee de verdenking richting Sadye en mij willen schuiven, terwijl jullie in de eerste ronde samen op (dorpeling) Tijmen stemden. Iets dat jullie hulpje TCO ook al deed.

Jij switchte je stem nog op een later moment, misschien omdat je bang was om in het verkeerde rijtje te staan?

Ik zeg niet dat jullie de wolven zijn, ik zeg dat de mogelijkheid er blijft, ondanks dat TCO jullie heeft beschuldigd.
Oud 27-11-2013, 07:01
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Jij switchte je stem nog op een later moment, misschien omdat je bang was om in het verkeerde rijtje te staan?
Nee, om later meer aan de stemlijstjes te hebben.
Oud 27-11-2013, 07:27
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Dit is dan weer dikke quatsch natuurlijk.

Citaat:

Grapjas.

Citaat:
Wat vervelend dat TCO nog zo weinig gezegd heeft, ik kan me voorstellen dat de mensen die hij genoemd heeft niet door weloverwogen vooruitgedachte speltactieken zijn genoemd of met omgekeerde psychologische ideeen, en kan me dan ook niet voorstellen dat Deus of Sadye wolf zijn omdat hij ze genoemd heeft. Helaas zit er nog een verrader in en hebben we aan deze dode verrader niet zo gek veel gehad - dat kunnen jullie zelf ook wel bedenken, maar ik deel ook mijn gedachten maar. Mijn stem gaat in elk geval niet naar Deus deze ronde, ik denk niet dat hij wolf is en speel graag met actieve spelers als hij dus ik laat hem er dan ook best graag in. Wie wel - dat kijk ik even aan. Wellicht juist iemand die hamert op de zogenaamde reverse psychology van TCO: natuurlijk een prachtige gelegenheid voor de wolven om onenigheid te scheppen. ßuerp, bijvoorbeeld.
Leugenaar! Ik heb niks gezegd over reverse psychology, hetgeen altijd nonsens is. Woyt heeft het daarover.
Toevallig dat hij nonsens verkoopt en jij nu ook, terwijl jij hem niet noemt hoewel dat wel zou moeten volgens jouw beredenering. Grappig. Slechteriken staan er om bekend slecht te lezen/te liegen/verzinsels te bedenken/onzin te verkopen.
En dat "ja x en y zijn verdacht, MAAR ik roep ook maar wat" is ook echt slechterikenpraat. Jij en Woyt staan nu bovenaan mijn verdachtenlijstje.

Ik stem fizzle-fluffy.

fizzle-fluffy
ßuerp (1)
Oud 27-11-2013, 07:29
EleventhHour
EleventhHour is offline
Ik stem ßuerp om bovengenoemde redenen.

fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)
Oud 27-11-2013, 07:42
Röps
Röps is offline
Citaat:
Go dorpelingen
Dit klinkt Als iets wat een balende wolf zegt tegen de tegenpartij lol. Al Zal het zo vast niet bedoeld zijn.
Oud 27-11-2013, 07:47
Röps
Röps is offline
Citaat:
Dit inderdaad. Maar ik zie er nog gene vrijpleiting in, aangezien hij geen concrete beschuldigingen maakt en alle openhoudt. Misschien probeerde hij juist wel de wolven te hinten dat ie wist wie ze waren en waren zij dus zo dom om hem op te eten hierdoor. Dus één van hen ophangen (bij voor keur Sadye) lijkt me wel leuk om t een en ander uit te sluiten.

En verder deze post nog:

M.a.w. er staat in beide lijstjes minstens 1 wolf? Sadye, 11thour en Deus staan er iig ook op.
TCO staat zelf ook onder tijmen, dus die zal wel niet geswitcht zijn. En mogelijk probeerde hij hier Sadye in te dekken. Sadye en 11thour stemmen iig hetzelfde als hij.

Maar goed, maar goed, misschient zegt het niks he.

Ik stem iig op Sadye.
TCO stemde op Tijmen voordat er een serieus rijtje op Sadye ontstond. Denk dus dat het weinig met Sadye te maken heeft.

Ik vind het Ook wel interessant om te testen of ie wolven heeft genoemd
Oud 27-11-2013, 07:51
Verwijderd
Ik stem EleventhHour.

fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)

EleventhHour
Woyt (3)

Dat doe ik, omdat de wolven TCO niet zomaar hebben opgehangen, dan zal hij misschien wel toch een wolf hebben aangewezen.

En zo krijgen we een verschillend stemlijstje, wat schijnbaar belangrijk wordt gevonden.
Oud 27-11-2013, 07:56
Verwijderd
Ik vertrouw het niet dat soija zo weinig vervelend doet tegen mij en me zelfs herhaaldelijk qft't. Soija is evil, zegt zijn postgedrag. Ik twijfel tussen hem, en zowel Wolterb als lieveheersbeest wegens loos gepost. Wolven die nerveus zoeken naar iets geschikts om te zeggen.

Ik ga voor slurpsoija, omdat ik zijn geschuif naar TCO-genoemden raar vind.
Oud 27-11-2013, 07:57
Röps
Röps is offline
Sorry geen internet dus ik post met Telefoon en dat lukt niet echt. Ik kan steeds niet onderaan een post komen en kon 'm net niet afmaken.

Ik vind Sadye nog niet minder verdacht en Ben wel voor een stem op haar maar ik kijk het nog ff aan.

En 11thhour wat wil je precies horen op zo'n vraag over overleg?
Oud 27-11-2013, 08:00
Verwijderd
Citaat:
En zo krijgen we een verschillend stemlijstje, wat schijnbaar belangrijk wordt gevonden.

Geen verschillend, maar eentje die gelijkspel oplevert. Maar gelijkspel tussen (mogelijk) meer dan twee partijen levert zóveel onbekende variabelen dat het alleen maar verwarrend is en materiaal voor evilkant is de boel te manipuleren.

Het is met betrekking tot 'handige' stemlijstjes erger dan waardeloos een derde lijst te starten dus ik snap niet dat je dat als argument durft te brengen. Ik zeg niet dat je binnen twee bestaande lijstjes moet stemmen, dat doe ik zelf ook niet per definitie, maar het brengen als GOED BEZIGGG is wel het andere uiterste.
Oud 27-11-2013, 08:01
Verwijderd
Ik vind het ook vreemd en verdacht dat er nu juist gewezen wordt naar de spelers die TCO genoemd heeft. Hij was geen kandidaat om gehangen te worden en eten zie je sowieso nooit echt aankomen (zeker als verrader verwacht je niet echt dat je gegeten zal worden). Zou hij dan al zulke gekke sprongen maken? Maar Woyt lijkt van die gekke theorie meer overtuigd dan ßuerp, dus ik stem het liefst Woyt.
Oud 27-11-2013, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook vreemd en verdacht dat er nu juist gewezen wordt naar de spelers die TCO genoemd heeft. Hij was geen kandidaat om gehangen te worden en eten zie je sowieso nooit echt aankomen (zeker als verrader verwacht je niet echt dat je gegeten zal worden). Zou hij dan al zulke gekke sprongen maken? Maar Woyt lijkt van die gekke theorie meer overtuigd dan ßuerp, dus ik stem het liefst Woyt.
Nee, dit zie je verkeerd. Ik zeg niet dat het zo moet zijn, ik zeg dat er een mogelijkheid is dat het zo is. Nuanceverschil. Ik vind iedereen verdacht op dit moment, kan jammer genoeg eigenlijk niet een iemand aanwijzen. Had ik dat maar gekund.

En @Lusi, oh ik snap het nut van de stemlijsten sowieso nog niet echt.
Oud 27-11-2013, 08:13
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik stem ßuerp om bovengenoemde redenen.

fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)
Oh, jouw vergezochte theorie was geen grapje?

Citaat:
Ik vertrouw het niet dat soija zo weinig vervelend doet tegen mij en me zelfs herhaaldelijk qft't. Soija is evil, zegt zijn postgedrag. Ik twijfel tussen hem, en zowel Wolterb als lieveheersbeest wegens loos gepost. Wolven die nerveus zoeken naar iets geschikts om te zeggen.

Ik ga voor slurpsoija, omdat ik zijn geschuif naar TCO-genoemden raar vind.
Jij hebt toch ook niks vervelends gedaan?

En leer eens lezen. Het enige wat ik zeg: ik sluit niet uit dat de genoemden door TCO wolf zijn en eentje ter controle ophangen is een optie.

Mijn hemel, wat heeft iedereen?
Oud 27-11-2013, 08:14
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
En 11thhour wat wil je precies horen op zo'n vraag over overleg?
Reacties!
Oud 27-11-2013, 08:15
ßuerp
ßuerp is offline
Men vergeet hier dat ik ooit als verrader in mijn eerste post álle wolven heb genoemd, waardoor zij wisten dat ik verrader was en waardoor wij wonnen.
Oud 27-11-2013, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Men vergeet hier dat ik ooit als verrader in mijn eerste post álle wolven heb genoemd, waardoor zij wisten dat ik verrader was en waardoor wij wonnen.
Dat was ik helemaal niet vergeten, ik zou alleen denken dat je dan inderdaad alle wolven noemt (en niet meteen verdenkt) in een post, en niet naar twee als verdachten gaat wijzen.
Oud 27-11-2013, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Beetje mal dat jij je gasten zo vertrouwt, waard. Fair enough, echt veel valt er sowieso nog niet te zeggen maar dit als argument aanvoeren vind ik wel wat mallotig.

Persoonlijk heb ik mijn twijfels over Phoenix en Deus Ex. En wel hierom; beiden ervaren spelers maar tóch kiezen ze voor een opzichtige confrontatie met elkander zo vroeg in het spel. Het zou best kunnen zijn dat er één van de twee een sleckterik is. Misschien zelfs allebei om zo een rookgordijn op te trekken. Eigenlijk wil ik dan ook wel één van deze twee hangen maar ik zie dat 'het lijstje' dat niet toe lijkt te staan. Het is niet dat ik activiteit en fanatisme wil 'straffen', maar het voelt voor mij gewoon wat mallotig aan. *ponders*

Ik weet nog niet waar mijn stem naar toe gaat.

edit: Ik schreef 'fanaticisme'

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 08:54.
Oud 27-11-2013, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Dat was ik helemaal niet vergeten, ik zou alleen denken dat je dan inderdaad alle wolven noemt (en niet meteen verdenkt) in een post, en niet naar twee als verdachten gaat wijzen.
Dat weet ik ook nog prima en naast discussie of het mocht, kwam de conclusie dat exact hetzelfde trucje niet zo handig was, aangezien het nu een bekend trucje was.

Daarnaast, sorry hoor soijaslurp, maar verwacht je respectabele dingen van TCO als verrader? Natuurlijk niet. Wie houd je nou voor de gek? Mijn stem op soijaslurp verstuur ik nu definitief, het is wel duidelijk.
Oud 27-11-2013, 09:10
WolterB
WolterB is offline
Lastige keuze deze ronde. Ik ben niet ervaren genoeg in het spel om de aanvallende speelstijl van sommigen te beoordelen. Deus Ex schiet voor mij wat losse flodders naar links en rechts om anderen verdacht te maken, ßuerp (ik noem je vanaf nu gewoon Soija, veel makkelijker ) maakt na 1 volledige ronde al mensen uit voor leugenaar. Ook het gegeven dat ArPos wel heel erg in de watten gelegd leek te worden door Deus Ex doet mij vermoeden dat er meer speelt tussen die twee. Vooralsnog ga ik voor het afstraffen van felheid en denk ik dat ik op Deus Ex ga stemmen.

Mijn loze gepost tot nu toe was vooral om me in dit topic te melden en niet als inactief of ongeïnteresseerd over te komen, laten zien dat ik wel alles lees maar eigenlijk totaal geen idee heb nog
Oud 27-11-2013, 09:15
Verwijderd
Mm, ik ga mee op Deus Ex in dat geval. Mocht hij een slechterik zijn zegt dat nog niet per se wat over Dark Phoenix though, wanneer hij een goeierik is misschien wel. Het oogt als een losse flodder mijnerzijds, maar er is gewoon wat fishy aan die twee. Tenminste één van die twee.
Oud 27-11-2013, 09:18
WolterB
WolterB is offline
Ook interessant om te kijken wie zich, nu de leerling-rol vergeven is, anders gaat gedragen. Jammer dat het zo vroeg in het spel is en je daardoor niet bijster goed kunt analyseren. Maar misschien toch iets om in de gaten te houden.
Oud 27-11-2013, 09:19
Verwijderd
Joh!
Oud 27-11-2013, 09:21
WolterB
WolterB is offline
Ik zal voortaan gewoon mn mond houden in deze gevallen, gevalletje onervarenheid
Oud 27-11-2013, 09:26
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Dat zou ik ook verwachten. Maar hij verdenkt ze niet echt he?

@Quintiano: mijn post was enkel een argument om aan te geven dat het mogelijk is en dat het niet raar is ermee rekening te houden. Want er zijn al enkele domme spelers die niet dat niet snappen.

Citaat:
Dat weet ik ook nog prima en naast discussie of het mocht, kwam de conclusie dat exact hetzelfde trucje niet zo handig was, aangezien het nu een bekend trucje was.

Daarnaast, sorry hoor soijaslurp, maar verwacht je respectabele dingen van TCO als verrader? Natuurlijk niet. Wie houd je nou voor de gek? Mijn stem op soijaslurp verstuur ik nu definitief, het is wel duidelijk.
Lieve schat, zie wat ik tegen Quintiano zeg.

TCO ken ik verder niet (voor zover ik weet), dus geen idee wat van hem te verwachten.

Citaat:
Lastige keuze deze ronde. Ik ben niet ervaren genoeg in het spel om de aanvallende speelstijl van sommigen te beoordelen. Deus Ex schiet voor mij wat losse flodders naar links en rechts om anderen verdacht te maken, ßuerp (ik noem je vanaf nu gewoon Soija, veel makkelijker ) maakt na 1 volledige ronde al mensen uit voor leugenaar. Ook het gegeven dat ArPos wel heel erg in de watten gelegd leek te worden door Deus Ex doet mij vermoeden dat er meer speelt tussen die twee. Vooralsnog ga ik voor het afstraffen van felheid en denk ik dat ik op Deus Ex ga stemmen.

Mijn loze gepost tot nu toe was vooral om me in dit topic te melden en niet als inactief of ongeïnteresseerd over te komen, laten zien dat ik wel alles lees maar eigenlijk totaal geen idee heb nog
Neen. Er is nu al iemand aan het liegen, dat is een feit. Dat ik dat benoem, is niet het onjuiste in dezen.
Zoals gewoonlijk ben ik weer stukken intelligenter en logischer in het spel dan het merendeel (of er zitten goeie slechteriken tussen).

Ik wil julie niet horen klagen als ik dood ben.
Oud 27-11-2013, 09:51
tuttebel
tuttebel is offline
Gisteren was ik naar de bios (hunger games, awesome!), en heb 's avonds even bijgelezen, maar vandaag dan mijn uitgebreide post.

Ik ga ook als eerste even TCO's posts af en dan de rest van de reacties analyseren.
De eerste stem van TCO was op Tijmen, nadat Woyt en Deus (die hierna wisselde) gestemd hadden.
Ik ga er van uit dat dit niet met enorme verrader-reden gedaan is, misschien wel zodat wolven hierna veilig onder Tijmen konden gaan staan?
Het kan ook zijn om Woyt of Deus Ex te dekken.

In zijn posts na de 1e hangronde gaat hij lekker in discussie met Deus Ex, dit lijkt Deus Ex vrij te plijten.
Ik zou in ieder geval niet met een wolf in discussie gaan als verrader, zeker niet zo vroeg als de wolven nog niets weten.
Een andere optie is dat TCO stom gespeeld heeft, Deus Ex en de andere wolven hem opgegeten hebben vanwege deze discussie?
Then again: ik kan me echt niet voorstellen dat TCO zo dom speelt. Dus (voor nu) ga ik er van uit dat Deus Ex geen wolf is.

In zijn laatste post noemt hij Sadye en Eleventhour, maar ik kan niet zeggen dat ik hier veel uit kan halen. Als zij wolven zijn kan het een hint zijn?
Maar ik denk eerder dat hij een zaadje heeft proberen te planten, en meer niet-wolven probeert verdacht te maken.

Nu de reacties: als eerste viel me gelijk ßuerp op. Het feit dat hij Deus Ex niet wil vrijplijten, omdat er geen "concrete beschuldigingen" naar hem zijn gemaakt, vind ik raar.
Wat valt er nu al concreet te beschuldigen wat de rest van de spelers gaat geloven?

Daarna zegt hij dat TCO mogelijk Sadye en 11thour probeert te dekken in het Tijmen-lijstje, maar beide Sadye en 11thour stemde later dan hij, toch? (edit: heb het nog even nagekeken, ja!)

Woyt vind ik ook verdacht met zijn 11thour verdachtmakingen, en als je terug gaat naar mijn eerste alinea: het kan zijn dat TCO op Tijmen gestemd heeft na Woyt (of Deus ex) om een wolf te dekken.
Aangezien ik Deus Ex voor nu niet verdacht vind, maakt dat Woyt een stukje extra verdacht.

Ik wil op ßuerp of Woyt stemmen, wat voor de lijstjes het handigste is. Ik ben vanavond gewoon online dus kan dan doorgeven
Oud 27-11-2013, 09:51
tuttebel
tuttebel is offline
sorry monsterpost-haters
Oud 27-11-2013, 09:59
Verwijderd
Ik ga straks ook even op alles reageren. Moet eerst nog wat zaken doen en gisteren had ik geen tijd door een geniaal Ajax tegen Barca
Oud 27-11-2013, 10:00
Verwijderd
Deze valt nog mee
Ik stem sowieso gewoon op Woyt, heb ik besloten. Hopelijk sluiten er meer aan.
Oud 27-11-2013, 10:03
Verwijderd
ik ga straks reageren, ik zit op school en internet valt steeds weg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten