Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2013, 18:52
Verwijderd
Volgens mij zijn het gewoon schattige n00bjes

Prfffpppp, ik denk er nog even over na. Watskeburt met Thor6 trouwens?
Advertentie
Oud 27-11-2013, 18:52
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
"Even"

STOP MET POSTEN MENSEN
Euh waarom moeten we stoppen met posten?

Ik weet nog niet of ik bij mn huidige stem blijf... twijfel tussen 2 personen.
Oud 27-11-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn het gewoon schattige n00bjes

Prfffpppp, ik denk er nog even over na. Watskeburt met Thor6 trouwens?
Yesssh, ik ben schattig
Oud 27-11-2013, 18:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, ik denk dat Deus Ex lang genoeg de tijd heeft gehad om te reageren op mijn vraag, dus stem ik nu definitief op hem. Aangezien hij online is geweest, heeft gepost en toen mij ineens niet meer noemde, vermoed ik dat hij geen geloofwaardige verklaring kan bedenken voor zijn 'Sadye beschermen' beschuldigingen richting mij, en daarom hoopt het zo te ontwijken tot na de hangronde.

Ik ga nu mijn stem doorgeven.
Oud 27-11-2013, 19:15
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Euh waarom moeten we stoppen met posten?

Ik weet nog niet of ik bij mn huidige stem blijf... twijfel tussen 2 personen.
Ik denk dat t een reactie op de vele posts was

tip: als k jou was zou ik wel duidelijk zijn over je stem, tis wel erg verdacht om laat nog te switchen!
Oud 27-11-2013, 19:16
arPos
arPos is offline
Vreemde post van eleventh maakt hem voor mij verdachter maar het lijkt erop dat het tussen ßeurp en Deus gaat desondanks zijn de rijtjes al aardig gelijk, op deus stemmen zie ik niet zitten dus ßeurp maar dan.

Goed ik geef hem door, ik stem ßeurp dan.
Oud 27-11-2013, 19:19
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik denk dat t een reactie op de vele posts was

tip: als k jou was zou ik wel duidelijk zijn over je stem, tis wel erg verdacht om laat nog te switchen!
Juh was even afhankelijk wat er verder gezegd zou worden. Maar t was niet veel boeiends.
Oud 27-11-2013, 19:21
Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Vreemde post van eleventh maakt hem voor mij verdachter maar het lijkt erop dat het tussen ßeurp en Deus gaat desondanks zijn de rijtjes al aardig gelijk, op deus stemmen zie ik niet zitten dus ßeurp maar dan.

Goed ik geef hem door, ik stem ßeurp dan.
Hee appelflap, je gooit het hele lijstjes door de war! Net als de andere laatlezers trouwens.

Was ook de laatste keer dat ik me zo ga uitsloven voor dat ***lijstje
Oud 27-11-2013, 19:24
Thor6
Thor6 is offline
Zo, wat een hoop nieuwe posts ! .... eens even zien. TCO gegeten, was verrader .. mooi Ik stem op EleventhHour voorlopig.

Sorry voor mijn afwezigheid vandaag, maar had een erg drukke werkdag.
Oud 27-11-2013, 19:28
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hee appelflap, je gooit het hele lijstjes door de war! Net als de andere laatlezers trouwens.

Was ook de laatste keer dat ik me zo ga uitsloven voor dat ***lijstje
als het goed is niet het verschil was 1 stem met nog 2 nog niet gestemde.

Dus dan maak ik het gelijk, het heeft uberhaupt geen nut om in mijn eentje op mijn voorkeur eleventh te gaan staan en het lijkt me te laat om woyt en deus op te roepen met me mee te gaan.

Dus wat wil je dan.
Oud 27-11-2013, 19:28
arPos
arPos is offline
ja behalve als thor daar dan lekker solo gaat staan
Oud 27-11-2013, 19:35
Ietje5
Ietje5 is offline
Volgens mij stond het net weer gelijk met de stem van lieveheersbeest. Overigens hangt het ook nog van katertje af, want die staat op dit moment al in de lijst.

Het zal allemaal wel, ik geef het op.
Oud 27-11-2013, 19:38
arPos
arPos is offline
ja als sann nu uiteindelijk voor deus kiest en katertje blijft staan is het uiteindelijk gelijk op papier
Oud 27-11-2013, 19:45
Verwijderd
Goed, ik krijg het zo weer echt druk op m'n werk, dus moet nu stem doorgeven, vertrouw even wat arpos hierboven zegt en stem op Deus, uit gelijkspel krijgen we de meeste info uiteindelijk.
Oud 27-11-2013, 19:46
Röps
Röps is offline
Citaat:
Volgens mij stond het net weer gelijk met de stem van lieveheersbeest. Overigens hangt het ook nog van katertje af, want die staat op dit moment al in de lijst.

Het zal allemaal wel, ik geef het op.
Jij hebt toch zelf ook je stem op Woyt gegooid. Als je het echt gelijk wilt hebben kan je toch nog wijzigen naar één van die twee? Of wil je gelijkspel op papier met jezelf buiten de rijtjes zodat je de boel kan beïnvloeden?

En bijna gelijkspel is zowat net zo goed als gelijkspel (op papier).
Oud 27-11-2013, 19:51
arPos
arPos is offline
ja daar ben ik het mee eens, en ik vind het sowieso lafjes om buiten de rijtjes te gaan staan terwijl ik wel de tijd heb gehad om te zien dat eleventh er sowieso geen kans op maakt er deze ronde uit te vliegen.

sann staat op deus dus als er niks meer wijzigt lijkt het me prima zo.
Oud 27-11-2013, 19:52
Ietje5
Ietje5 is offline
Hehe betrapt. Ik had mijn stem op Woyt gegooid in de hoop dat die groter zou worden. En nu als het niet gelijk zou worden en mensen aan het eind proberen te fucken, mijn stem te wijzigen. Maar op het moment dat katertje niet goed staat én arpos onder ßuerp staat, wordt het lijstje van ßuerp veel langer dan die van deus. Maar is nu weer recht, paniek om niks.

Maar toch word ik er chagrijnig van
Oud 27-11-2013, 19:52
Röps
Röps is offline
Nou goed als Ietje 'm niet meer wil doen, dit is 'm geloof ik:

fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)
Lusi (4)
Tuttebel (9)
Fizzle-Fluffy (10)
Deus ex machina (17)
Sadye (19)
Tuttebel (20)
Arpos (22)

EleventhHour
Woyt (3)
Arpos (11)
ßuerp (14)
Thor6 (23)

Woyt
Absinthe (7)
Ietje (13)

Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)
ßuerp (18)
Lieveheersbeest (21)
.sann (24)

WolterB
Röps (16)
Oud 27-11-2013, 19:54
arPos
arPos is offline
ja ik snap je wel.

Ik wil perse niet op deus want ik verdenk hem minder dan gemiddeld en ging er van uit dat of thor of sann dan wel op hem zou gaan als ik op ßeurp ging.

Als absinthe nu hier was zou ik jullie beiden wel vragen om toch gezamelijk weer een gelijkspel in de rijtjes te maken.

Zelfde voor thor en wout, maar dat gaat niet gebeuren.
Oud 27-11-2013, 19:55
arPos
arPos is offline
streepje röps
Oud 27-11-2013, 19:57
Ietje5
Ietje5 is offline
Huh? Maakt toch verder niet uit of Absinthe en ik een eigen rijtje vormen of onder deus & ßuerp gaan staan? Als de rijtjes maar gelijk zijn, maakt het toch niet uit hoe lang ze zijn?

En ik wil ook per se niet op Deus stemmen haha. Lekker hypocriet, wel die rijtjes langer willen maken maar er niet op willen stemmen.
Oud 27-11-2013, 19:59
arPos
arPos is offline
nee wat ik al zei; het lijkt me prima zo.

geen loners hebben is verderop wat handiger imo maar echt noodzakelijk is het niet.
Oud 27-11-2013, 20:05
Röps
Röps is offline
Citaat:
Huh? Maakt toch verder niet uit of Absinthe en ik een eigen rijtje vormen of onder deus & ßuerp gaan staan? Als de rijtjes maar gelijk zijn, maakt het toch niet uit hoe lang ze zijn?
Op zich maakt het wel uit, want minder ruimte voor de verrader en als één van jullie wolf is maakt het ook uit, uiteindelijk.
Oud 27-11-2013, 20:05
arPos
arPos is offline
Citaat:
En ik wil ook per se niet op Deus stemmen haha. Lekker hypocriet, wel die rijtjes langer willen maken maar er niet op willen stemmen.
ik wil ze niet persé langer maken maar er waren nog 2 mensen die niet gestemd hadden, sann was aant lezen van thor wist ik niet eens of hij nog in het topic zou verschijnen en katertje staat op deus.

Sann en mij maken 2 mensen, alternatief had zij ook gezellig onder eleventh kunnen gaan staan.
Hoe lang de rijtjes zijn maakt niet uit maar als er maar enkele buiten de rijtjes staan als loners is dat zeker een factor in het spel.
Oud 27-11-2013, 20:07
Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Op zich maakt het wel uit, want minder ruimte voor de verrader en als één van jullie wolf is maakt het ook uit, uiteindelijk.
Ja zo. Nou ik wil best wisselen hoor. Als jij op Deus gaat staan en ik op ßuerp. Of andersom (maar liever niet).
Oud 27-11-2013, 20:09
Röps
Röps is offline
Ik sta daar niet achter, gelijkspel op papier boeit me niet* en ik wilde op één van die deus stemmers stemmen maar daar ging niemand in mee xD

*vooral vanwege het feit dat er nog teveel rollen in zitten die gaan fucken
Oud 27-11-2013, 20:10
Ietje5
Ietje5 is offline
Ja ik, maar ik ben tegenwoordig niemand
Oud 27-11-2013, 20:14
Röps
Röps is offline
Ja je weet best wat ik bedoel xD

Volgens mij zijn er echt 3 of 4 mensen die er een beetje in geloven dat Deus wolf is, en toch zoveel stemmen
Oud 27-11-2013, 20:17
Ietje5
Ietje5 is offline
Ja tuurlijk weet ik wat je bedoelt. Mag toch klieren? En alle andere mensen klieren die dit weer door moeten gaan lezen en dan gaan klagen over al die posts

Maar dat was mijn voornemen sowieso om te gaan teruglezen: wie is er op gekomen om de rijtjes tussen Deus en ßuerp te laten zijn? Maar dat hangt nog even van de uitslag af.
Oud 27-11-2013, 20:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar dat was mijn voornemen sowieso om te gaan teruglezen: wie is er op gekomen om de rijtjes tussen Deus en ßuerp te laten zijn? Maar dat hangt nog even van de uitslag af.
Ik was 1 van de eersten die op Deus heeft gestemd, maar ik geloof dat ik mijn redenen daarvoor in de afgelopen 24 uur redelijk duidelijk heb gemaakt en dat dat niet zomaar willekeurig iemand was. Waarom er ineens een heel lijstje voor hem is en Buerp is gekomen, geen idee.
Oud 27-11-2013, 20:22
Verwijderd
Ik twijfel(de) tussen DP en DE. Wolter gaf aan op DE te gaan stemmen en DP eerder ook al dus sloot ik me daar maar bij aan. Omdat ik denk dat het relevante informatie oplevert getuige zijn -in mijn ogen- opmerkelijke strijd met Dark Phoenix zo vroeg in het spel. Ik kan me niet voorstellen dat twee dorpelingen elkaar zo te lijf gaan namelijk. Coinflip-risico? Jazeker. Maar het kan ook best zijn dat ze beiden evil zijn. We gaan het wel zien.
Oud 27-11-2013, 20:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik twijfel(de) tussen DP en DE. Wolter gaf aan op DE te gaan stemmen en DP eerder ook al dus sloot ik me daar maar bij aan. Omdat ik denk dat het relevante informatie oplevert getuige zijn -in mijn ogen- opmerkelijke strijd met Dark Phoenix zo vroeg in het spel. Ik kan me niet voorstellen dat twee dorpelingen elkaar zo te lijf gaan namelijk. Coinflip-risico? Jazeker. Maar het kan ook best zijn dat ze beiden evil zijn. We gaan het wel zien.
De strijd aangaat? Hij spuit nonsens informatie (o.a. over mij) en ik spreek hem daarop aan.
Oud 27-11-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
De strijd aangaat? Hij spuit nonsens informatie (o.a. over mij) en ik spreek hem daarop aan.
Jullie deden allebei mal.
Oud 27-11-2013, 20:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jullie deden allebei mal.
Kun jij me dan misschien wél uitleggen waar ik Sadye 'verdedigd' heb? Aangezien dat zijn grootste probleem met mij lijkt te zijn.
Oud 27-11-2013, 20:30
Verwijderd
Euhr, nee. Ik ga niet Deus Ex z'n strijd voortzetten. Gaatje in je bol?
Oud 27-11-2013, 20:33
Spelleider
Spelleider is offline
Dames en heren! Het is gelijkspel! De wolven hebben binnen enkele ogenblikken PM!
Oud 27-11-2013, 20:34
Verwijderd
Nou, hoera.
Oud 27-11-2013, 20:35
Verwijderd
Sorry jongens dat ik deze ronde zo inactief was. Ik heb alleen even wat mobiel kunnen posten.

Ik ben net pas thuis want ik had wat privézaken te doen. We wachten de uitslag maar af dan.. Ben benieuwd.

Daarna zal ik weer wat actiever zijn maar het kon vandaag écht niet anders. Baal er zelf ook van.
Oud 27-11-2013, 20:38
Verwijderd
Hoi Arpos, is het leuk in de priveberichten?
Oud 27-11-2013, 20:41
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Zo stom zal hij toch niet echt zijn he?
Oud 27-11-2013, 20:42
Verwijderd
Hahaha ja klassieke fout, heerlijk
Oud 27-11-2013, 20:42
tuttebel
tuttebel is offline
kak!

Citaat:
haha echt?
Oud 27-11-2013, 20:43
Verwijderd
Well cheers guys
Verwijderd
Levert deze ronde sowieso wat op
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heel benieuwd wat de wolven kiezen...
Oud 27-11-2013, 20:44
Verwijderd
arPos
arPos is offline
eh nee?
Verwijderd
Citaat:
Heel benieuwd wat de wolven kiezen...
Ja we horen het zo, even op Arpos wachten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten