| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Vreemde post van eleventh maakt hem voor mij verdachter maar het lijkt erop dat het tussen ßeurp en Deus gaat desondanks zijn de rijtjes al aardig gelijk, op deus stemmen zie ik niet zitten dus ßeurp maar dan.
Goed ik geef hem door, ik stem ßeurp dan.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Was ook de laatste keer dat ik me zo ga uitsloven voor dat ***lijstje |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dus dan maak ik het gelijk, het heeft uberhaupt geen nut om in mijn eentje op mijn voorkeur eleventh te gaan staan en het lijkt me te laat om woyt en deus op te roepen met me mee te gaan. Dus wat wil je dan.
|
|
||
|
Citaat:
En bijna gelijkspel is zowat net zo goed als gelijkspel (op papier). |
||
|
|
|
|
ja daar ben ik het mee eens, en ik vind het sowieso lafjes om buiten de rijtjes te gaan staan terwijl ik wel de tijd heb gehad om te zien dat eleventh er sowieso geen kans op maakt er deze ronde uit te vliegen.
sann staat op deus dus als er niks meer wijzigt lijkt het me prima zo.
|
|
|
|
Hehe betrapt. Ik had mijn stem op Woyt gegooid in de hoop dat die groter zou worden. En nu als het niet gelijk zou worden en mensen aan het eind proberen te fucken, mijn stem te wijzigen. Maar op het moment dat katertje niet goed staat én arpos onder ßuerp staat, wordt het lijstje van ßuerp veel langer dan die van deus. Maar is nu weer recht, paniek om niks.
Maar toch word ik er chagrijnig van |
|
|
|
|
|
Nou goed als Ietje 'm niet meer wil doen, dit is 'm geloof ik:
fizzle-fluffy ßuerp EleventhHour (2) Lusi (4) Tuttebel (9) Fizzle-Fluffy (10) Deus ex machina (17) Sadye (19) Tuttebel (20) Arpos (22) EleventhHour Woyt (3) Arpos (11) Thor6 (23) Woyt Absinthe (7) Ietje (13) Deus Ex WolterB (5) Quintiano (6) Dark Phoenix (8) Katertje (12) Neko* (15) ßuerp (18) Lieveheersbeest (21) .sann (24) WolterB Röps (16) |
|
|
|
|
|
ja ik snap je wel.
Ik wil perse niet op deus want ik verdenk hem minder dan gemiddeld en ging er van uit dat of thor of sann dan wel op hem zou gaan als ik op ßeurp ging. Als absinthe nu hier was zou ik jullie beiden wel vragen om toch gezamelijk weer een gelijkspel in de rijtjes te maken. Zelfde voor thor en wout, maar dat gaat niet gebeuren.
|
|
|
|
Huh? Maakt toch verder niet uit of Absinthe en ik een eigen rijtje vormen of onder deus & ßuerp gaan staan? Als de rijtjes maar gelijk zijn, maakt het toch niet uit hoe lang ze zijn?
En ik wil ook per se niet op Deus stemmen haha. Lekker hypocriet, wel die rijtjes langer willen maken maar er niet op willen stemmen. |
|
|
|
|
|
nee wat ik al zei; het lijkt me prima zo.
geen loners hebben is verderop wat handiger imo maar echt noodzakelijk is het niet.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Sann en mij maken 2 mensen, alternatief had zij ook gezellig onder eleventh kunnen gaan staan. Hoe lang de rijtjes zijn maakt niet uit maar als er maar enkele buiten de rijtjes staan als loners is dat zeker een factor in het spel.
|
|
|
|
Ja tuurlijk weet ik wat je bedoelt. Mag toch klieren? En alle andere mensen klieren die dit weer door moeten gaan lezen en dan gaan klagen over al die posts
Maar dat was mijn voornemen sowieso om te gaan teruglezen: wie is er op gekomen om de rijtjes tussen Deus en ßuerp te laten zijn? Maar dat hangt nog even van de uitslag af. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik twijfel(de) tussen DP en DE. Wolter gaf aan op DE te gaan stemmen en DP eerder ook al dus sloot ik me daar maar bij aan. Omdat ik denk dat het relevante informatie oplevert getuige zijn -in mijn ogen- opmerkelijke strijd met Dark Phoenix zo vroeg in het spel. Ik kan me niet voorstellen dat twee dorpelingen elkaar zo te lijf gaan namelijk. Coinflip-risico? Jazeker. Maar het kan ook best zijn dat ze beiden evil zijn. We gaan het wel zien.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Sorry jongens dat ik deze ronde zo inactief was. Ik heb alleen even wat mobiel kunnen posten.
Ik ben net pas thuis want ik had wat privézaken te doen. We wachten de uitslag maar af dan.. Ben benieuwd. Daarna zal ik weer wat actiever zijn maar het kon vandaag écht niet anders. Baal er zelf ook van. |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #95.2 Dark Phoenix | 500 | 03-12-2013 20:00 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #95 Verwijderd | 242 | 25-11-2013 21:00 | |
| De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 23:58 | |