Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoeveel zou zo'n pc blazen....? ik denk nix, windows 2000 advanced server ondersteunt "maar" 32 processors en "maar" 64 GB ram.... klootzakken bij Mspft ![]()
||
![]() |
Citaat:
10 minuten? je moet al die onnodige meedraaiende dingen eruit kicken! (start>uitvoeren>msconfig kom je een heel eind mee) ik doe er (gemeten) 1 minuut 03 over voor die 100% is gestart incl. een paar kleine servertjes... testsysteem: duron 600, 320 MB
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een keer op 2ehands.nl een hele partij Sun Sparcstations gezien, aan de foto te zien waren ze niet erg jong meer en stonden ze zomaar op elkaar gestapeld. Ze hadden wel een cd-rom en diskette drive maar met wat voor pc's zijn die Sun Sparcstations nou vergelijknbaar en kun je er Windows ofzow op draaien?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor jou is nog wel hoop.. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Vliegtuig maatschappijen. Met welke gevlogen en wat zijn je ervaringen Marusio | 3 | 13-02-2014 15:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
usb poort raziel | 12 | 22-12-2003 12:11 | |
Software & Hardware |
[Hardware] System check ]{ing | 9 | 14-12-2003 18:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |