Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2013, 14:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ja, ik zou juist denken dat ze in Friesland en Groningen dit soort dingen juist anders bekijken. In Leiden (überhaupt de randstad) heb je natuurlijk duizend mensen die uitkeringen willen, lijkt me juist dat ze daar heel streng kijken en heel moeilijk doen. Maar ik ben bij het UWV overal echt makkelijk doorheen gekomen met mensen die alleen maar medelijden hadden enzo
Misschien hebben ze door die kritische blik er gewoon meer verstand van in de "Randstad"
Oud 29-11-2013, 15:01
Verwijderd
Ja, wellicht. Maar ze denken nu dus ook echt met mij mee ik vind dat heel fijn. Ik bedoel, dat ze me accepteren is 1, maar echt meedenken is natuurlijk echt 15 ofzo.
Oud 29-11-2013, 15:30
Verwijderd
Yes, ik krijg een nieuwe winterjas. De mijne is zo niet tegen waterbestendig
Oud 29-11-2013, 15:30
Miekje*
Miekje* is offline
Het ruikt hier zo lekker Naar geroosterde pompoen.
Oud 29-11-2013, 16:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Fijn dat ze meedenken Frayne!
En geroosterde pompoen is lekker!

En ik heb lieve koorleden en een lekkere toffe betrouwbare pianist yeyeye
En nijntjekoekjes
dit lijkt wel een waardeertopic te worden
Oud 29-11-2013, 16:45
Verwijderd
Wat ga je doen?
Oud 29-11-2013, 16:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wie?
Oud 29-11-2013, 16:47
Verwijderd
Jij
Oud 29-11-2013, 16:48
Verwijderd
Mijn ouders en broertje zouden weg gaan, maar dat gaat niet door. De zanger van het concert had stem problemen, dus het is afgezegd. Daar gaat mijn vrije avond
Oud 29-11-2013, 16:51
Verwijderd
Vowel, heb jij last.fm?
Oud 29-11-2013, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij
Citaat:
Mijn ouders en broertje zouden weg gaan, maar dat gaat niet door. De zanger van het concert had stem problemen, dus het is afgezegd. Daar gaat mijn vrije avond
ik heb geen stemproblemen!
Maar ik ga naar een concert in de pieterskerk in Utrecht.
Geen idee wat er gezongen wordt maar dan heb ik wat te doen.
Hoewel, kost wel geld weer. Hmm.
Oud 29-11-2013, 17:13
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vowel, heb jij last.fm?
Eh ja, maar ik heb geen flauw idee wat mijn accountnaam ook alweer is. Of mijn wachtwoord. Moet ik even uitzoeken. Ik had toen dat account aangemaakt om vervolgens steeds te vergeten om die scrobbler (?) aan te zetten wanneer ik muziek op had staan. Erg nuttig was het dus niet.
Oud 29-11-2013, 17:43
Verwijderd
Er zit echt een heel erg naar appelschilletje tussen mijn tanden. En door het draadje van mijn beugel kan ik er op geen enkele manier bij. aaaaaaaaaaaaa.
Oud 29-11-2013, 18:07
Verwijderd
HIJ IS WEG
Oud 29-11-2013, 18:07
Verwijderd
Eigenlijk is het niet zo erg om nu en dan iets tussen je tanden hebben, gewoon om het bevrijdende gevoel als het weer weg is.
Oud 29-11-2013, 18:11
Verwijderd
Ja, ik ken dat. Ik heb het ook vaak met filet americain! *ril* Velletjes
Oud 29-11-2013, 18:12
Carn
Carn is offline
filet americain met velletjes?
Oud 29-11-2013, 18:12
Carn
Carn is offline
nou ja
Oud 29-11-2013, 18:13
Verwijderd
Nou ja, niet echt velletjes. Dingetjes. Geen idee wat het echt is. Blijft voornamelijk haken in mijn spalkje .
Oud 29-11-2013, 18:40
Verwijderd
Ik ken dat. Die sliertjes/peesjes/weet ik wat.
Oud 29-11-2013, 19:23
Verwijderd
Spiervezeltjes misschien
Oud 29-11-2013, 19:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ja, niet echt velletjes. Dingetjes. Geen idee wat het echt is. Blijft voornamelijk haken in mijn spalkje .
Ik las 'spleetje'
Oud 29-11-2013, 19:28
Verwijderd
Dat zou toch opmerkelijk zijn
Oud 29-11-2013, 19:32
Carn
Carn is offline
misschien is het wel helemaal je ding, filet americain over je preut smeren. Het is een vrij land!
Oud 29-11-2013, 19:33
Verwijderd
Zelfs als het mijn ding zou zijn, dan zou het nog steeds opmerkelijk zijn
Oud 29-11-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen stemproblemen!
Maar ik ga naar een concert in de pieterskerk in Utrecht.
Geen idee wat er gezongen wordt maar dan heb ik wat te doen.
Hoewel, kost wel geld weer. Hmm.
concerten
Oud 29-11-2013, 20:21
Verwijderd
Voedsel
Oud 29-11-2013, 20:22
Verwijderd
Wonen Letters Mening
Oud 29-11-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Voedsel
Oud 30-11-2013, 00:25
Verwijderd
Lalala. Morgenavond potluck Thanksgiving bij een van mijn betere vriendinnen. Zij is Amerikaanse, hij een Nederlandse vriend die ik nu 8 jaar ken. En ik lig helemaal opgefokt en in spanning wakker. Ik wil kokennnnnn. En ik ben nu bij mijn ouders en die hebben een gloednieuwe keuken en die kan ik helemaal overhoop zetten, want ze zijn morgen niet thuis. Lalala doet mijn hoofd.
Oud 30-11-2013, 00:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
lol, ik zou dus met een klasgenoten naar een concert gaan om 20u. Dus ik smsen: 'ik ben binnen'. zij: 'ik ook'. Maar we konden elkaar niet vinden, ik snapte al niet hoe zij op het balkon kon zitten want behalve het orgel zag ik geen balkon. Uiteindelijk hebben we elkaar fotos gewhatsappt van de kerk, zaten we in verschillende kerken, verschillende concerten, maar wel allebei van mensen van school dus het was niet opgevallen
Daarna heul gezellig samen en tegelijk naar dezelfde kroeg gegaan om het goed te maken

/lang verhaal
Oud 30-11-2013, 00:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Er zit echt een heel erg naar appelschilletje tussen mijn tanden. En door het draadje van mijn beugel kan ik er op geen enkele manier bij. aaaaaaaaaaaaa.
Omg, dit is zo herkenbaar
Oud 30-11-2013, 01:08
Verwijderd
Citaat:
lol, ik zou dus met een klasgenoten naar een concert gaan om 20u. Dus ik smsen: 'ik ben binnen'. zij: 'ik ook'. Maar we konden elkaar niet vinden, ik snapte al niet hoe zij op het balkon kon zitten want behalve het orgel zag ik geen balkon. Uiteindelijk hebben we elkaar fotos gewhatsappt van de kerk, zaten we in verschillende kerken, verschillende concerten, maar wel allebei van mensen van school dus het was niet opgevallen
Daarna heul gezellig samen en tegelijk naar dezelfde kroeg gegaan om het goed te maken

/lang verhaal
Oud 30-11-2013, 02:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het klinkt als iets uit een sitcom, fizzle.
Oud 30-11-2013, 02:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit nummer is een Queens of the Stone Age cover, gezongen door de vrouw uit hun clip, en hij was eerst alleen te zien als je een speciale QOTSA-app installeerde en ik heb 'm echt al tig keer geluisterd, want ik vind het zo'n mooi/tof nummer en dat hoofd van die vrouw is zo creepy dat ik ernaar moet blijven kijken.

Ik hou hier zo hard van. ;_;
Oud 30-11-2013, 06:56
Verwijderd
Waarom ben ik vannacht gebeld door een netnummer 023?
Gelukkig stond m'n geluid uit, fuckers.
Oud 30-11-2013, 09:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het klinkt als iets uit een sitcom, fizzle.
Echt hè
Oud 30-11-2013, 09:11
Verwijderd
Er is al een halve pompoen geslacht met veel minder moeite als de horrorverhalen die me waren beloofd, ik weet niet of ik gewoon een lieve pompoen heb en dus geluk, maar het is als een grote appel De eerste pan soep kan zo op, de aubainmariebakken staan klaar om in de auto te gooien, eieren zijn gekookt. Zo meteen tweede helft slachten en in een andere pan doen en dan moet ik kijken of de eieren goed genoeg zijn voor Devilled eggs of dat het gewoon eiersalade wordt. Vlak voor ik ga dan de tomatenappelmozarellasalade maken en alles komt goed ZINNNNNNN!
Oud 30-11-2013, 09:11
Verwijderd
Oh en ik hoor net op het nieuws van Stubru dat een hoerenbezoek in Frankrijk strafbaar wordt?
Oud 30-11-2013, 09:21
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Oh en ik hoor net op het nieuws van Stubru dat een hoerenbezoek in Frankrijk strafbaar wordt?
Dat is al een tijdje in het nieuws. Er is ook een actiegroep opgericht door mannen die tegen zijn.
Oud 30-11-2013, 09:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, blijkbaar. Debiele maatregel.
Oud 30-11-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Er is al een halve pompoen geslacht met veel minder moeite als de horrorverhalen die me waren beloofd, ik weet niet of ik gewoon een lieve pompoen heb en dus geluk, maar het is als een grote appel De eerste pan soep kan zo op, de aubainmariebakken staan klaar om in de auto te gooien, eieren zijn gekookt. Zo meteen tweede helft slachten en in een andere pan doen en dan moet ik kijken of de eieren goed genoeg zijn voor Devilled eggs of dat het gewoon eiersalade wordt. Vlak voor ik ga dan de tomatenappelmozarellasalade maken en alles komt goed ZINNNNNNN!
Wat neem je veel mee! Neemt niet iedereen die komt eten mee?
Oud 30-11-2013, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Wat neem je veel mee! Neemt niet iedereen die komt eten mee?
Jawel, normaal zou ik alleen de pompoensoep maken, maar aangezien ik veel te opgewonden ben en er 50 man komt en ik een deel van die 50 man wel ken met hun beloftes, heb ik nog wat extra bedacht Goedkoop, simpel en lekker.

En het is voor mijn (ik heb geen beste vrienden, maar als iemand in de buurt komt, is zij het) vriendinnetje en ik wil dat zij een superfantastische Thanksgiving heeft zo ver van huis
Oud 30-11-2013, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Dat is al een tijdje in het nieuws. Er is ook een actiegroep opgericht door mannen die tegen zijn.
Ja, nieuws luisteren en kijken doe ik normaal niet, ik lees wel online kranten, maar daar had ik het nog niet in tegen gekomen.
Het lijkt mij behoorlijk stompzinnig, maar ik weet verder geen achtergrond enzo.
Oud 30-11-2013, 09:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind er wel wat voor te zeggen, maar heb geen zin om het te beargumenteren dus: Hoe moeten hardwerkende respectabele kunstenaars nu syfilis oplopen?
Oud 30-11-2013, 10:01
Verwijderd

Wat een ontzettend naar lied is dit eigenlijk.
Oud 30-11-2013, 10:07
Verwijderd
"Huil niet, Jeannette, we huwelijken je uit aan een zoon van een prins of een baron!"
"Ik wil geen prins en nog minder een baron! Ik wil mijn vriend Pierre, die in de gevangenis zit!"
"Die zal je nooit hebben, want we gaan hem ophangen!"
"Als jullie Pierre ophangen, hang mij dan met hem op."

EN DAN DOEN ZE DAT OOK NOG. :"(
Oud 30-11-2013, 10:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Prinsesje tierlantijn krijgt iig nog haar schoorsteenveger
Oud 30-11-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:

/lang verhaal
Zoiets had ik ook eens, maar dan met naar de bioscoop gaan.

Wat was het druk in de stad, en ik heb nog steeds geen cadeaus. Maar wel een nieuwe winterjas
Oud 30-11-2013, 12:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wauw het UWV belde, of ik niet wou overwegen te stoppen met studeren zodat ik een hele uitkering krijg ipv een derde omdat ik ook stufi krijg. Ik ben echt meer en meer verbijsterd door het UWV in Leiden ze lijken me echt daadwerkelijk te willen hélpen en alles , in tegenstelling tot de ervaringen van mijn ouders met het UWV in Leeuwarden. (En natuurlijk de ervaringen van CR in Groningen)
Zoiets had ik vorig jaar ook. Ik kreeg een brief dat ik misschien recht had op meer uitkering omdat ik hulp nodig had bij de dagelijkse verzorging of zoiets. Toen ik het bekeek zag ik al dat ik er geen recht op had, maar toch attent dat ze erop wezen! Maar goed, ik heb ook wel eens met een botte meneer te maken gehad die mij niet wilde helpen toen ik weer wilde gaan studeren.

Regels voor berichten