Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ik ga naar een concert in de pieterskerk in Utrecht. Geen idee wat er gezongen wordt maar dan heb ik wat te doen. ![]() Hoewel, kost wel geld weer. Hmm. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lalala. Morgenavond potluck Thanksgiving bij een van mijn betere vriendinnen. Zij is Amerikaanse, hij een Nederlandse vriend die ik nu 8 jaar ken. En ik lig helemaal opgefokt en in spanning wakker. Ik wil kokennnnnn. En ik ben nu bij mijn ouders en die hebben een gloednieuwe keuken en die kan ik helemaal overhoop zetten, want ze zijn morgen niet thuis. Lalala doet mijn hoofd.
|
![]() |
|
lol, ik zou dus met een klasgenoten naar een concert gaan om 20u. Dus ik smsen: 'ik ben binnen'. zij: 'ik ook'. Maar we konden elkaar niet vinden, ik snapte al niet hoe zij op het balkon kon zitten want behalve het orgel zag ik geen balkon. Uiteindelijk hebben we elkaar fotos gewhatsappt van de kerk, zaten we in verschillende kerken, verschillende concerten, maar wel allebei van mensen van school dus het was niet opgevallen
![]() Daarna heul gezellig samen en tegelijk naar dezelfde kroeg gegaan om het goed te maken ![]() /lang verhaal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dit nummer is een Queens of the Stone Age cover, gezongen door de vrouw uit hun clip, en hij was eerst alleen te zien als je een speciale QOTSA-app installeerde en ik heb 'm echt al tig keer geluisterd, want ik vind het zo'n mooi/tof nummer en dat hoofd van die vrouw is zo creepy dat ik ernaar moet blijven kijken.
Ik hou hier zo hard van. ;_;
|
Verwijderd
|
Er is al een halve pompoen geslacht met veel minder moeite als de horrorverhalen die me waren beloofd, ik weet niet of ik gewoon een lieve pompoen heb en dus geluk, maar het is als een grote appel
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is voor mijn (ik heb geen beste vrienden, maar als iemand in de buurt komt, is zij het) vriendinnetje en ik wil dat zij een superfantastische Thanksgiving heeft zo ver van huis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt mij behoorlijk stompzinnig, maar ik weet verder geen achtergrond enzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Huil niet, Jeannette, we huwelijken je uit aan een zoon van een prins of een baron!"
"Ik wil geen prins en nog minder een baron! Ik wil mijn vriend Pierre, die in de gevangenis zit!" "Die zal je nooit hebben, want we gaan hem ophangen!" "Als jullie Pierre ophangen, hang mij dan met hem op." EN DAN DOEN ZE DAT OOK NOG. :"( |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat was het druk in de stad, en ik heb nog steeds geen cadeaus. Maar wel een nieuwe winterjas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|