Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, en als je denkt dat het voor 60 jaar getrouwd moeilijk kaarten vinden is, 65 is al helemaal niet meer te doen
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik lig lekker in bed met een bak vreten naast me, wat te drinken en te roken en een kaarsje aan. Zometeen een filmpje aanzetten en morgen een bank halen. Mijn nieuwe huisje is zo chill dat ik alles leuk vind nu. Zelfs de teringzooi die ik nog moet uitpakken maakt me niet uit!
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
omg het was er DRUK! Niet normaal. In de Tiger in Leiden kan je gewoon lekker rondstruinen en op je gemakkie alles bekijken, maar bij die in Rotterdam was er gewoon geen ruimte om te bewegen. Misschien is het de nieuwigheid nog, hoor. Fijne winkel is het verder wel. ![]()
|
Ik waardeer dat meneer de monteur net langskwam terwijl ik dacht dat hij ons was vergeten. Hij kwam voor een niet-werkend stopcontact, het bleek gewoon om een stop te gaan (er was niks aan de stop te zien, voor het geval dat mensen denken dat ik debiel ben) en hij bracht meteen een heel doosje stoppen mee. Toen wou hij even naar de wc en zag 'ie dat de bak heel langzaam volloopt en dat er water doorheen blijft spoelen. Dat is al zo sinds ik er woon (6 jaar), maar hij had 't binnen 5 minuten gefixt.
![]() Wel ironisch dat dat net gebeurt nu ik ga verhuizen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Interview met Smokey Robinson. Wat een megaheld.
![]() |
![]() |
|
-Het concert gisteren
-Dat Haubenmeise naar mijn concert kwam en kwam napraten ![]() -De superenthousiaste reacties op de sopranen van het koor (waaronder ik dus ![]() -De afterparty van het concert ![]() -En toen vroeg opstaan om te gaan hardlopen, in tijden niet zo goed hardgelopen. Die koffie werkt gewoon nog ofzo. -Na mijn ontbijtje heerlijk opruimen en mijn superleuke sinterklaaskadootjes inpakken emg wat een leuke dag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat leuk ook van Haubenmeise. (lol, ik schreef Haubenmiesje. :'))
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb mijn stoompan herontdekt. Ik heb het idee dat de aardappelen en groenten echt lekkerder smaken als ze gestoomd zijn. Omnomnom
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En ik kon het zelf ook bijzonder waarderen hoor!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
Muziek |
Horse the band waarderingstopic Ymir | 20 | 18-01-2006 21:59 | |
Films, TV & Radio |
WAARDERINGSTOPIC: twin peaks. netram | 19 | 29-03-2004 16:43 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur. Stevill | 90 | 09-03-2004 12:33 | |
Muziek |
(waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued DeadNation | 59 | 24-12-2003 14:29 |