Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2013, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Wat goed Sadye! Weet je ook al iets meer welke richting je op wil, qua vervolgonderwijs?
Thanks!

sowieso de zorg, want andere richtingen gaat niet meer met mijn profiel. ik zit nu te twijfelen tussen maatschappelijk werk en verpleegkundige. Ik denk dat ik voor het eerste ga.
Advertentie
Oud 04-12-2013, 16:47
Verwijderd
Maatschappelijk werk kan mentaal best zwaar zijn!
Oud 04-12-2013, 18:09
Carn
Carn is offline
VvE shizzle wat eindelijk eens geregeld is
Oud 05-12-2013, 08:51
Carn
Carn is offline
ik heb er zin in

Oud 05-12-2013, 10:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Deze trui <3 Was ik maar een man.
Oud 05-12-2013, 14:01
Verwijderd
Een chocoladeletter
Oud 05-12-2013, 18:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik heb er zin in

[filmpje]
Oei ja! Die was ik helemaal vergeten! <3

Citaat:
Jaaaaaa... ik wil er al jarenlang stiekem een hebben
Oud 05-12-2013, 21:26
Carn
Carn is offline
ik kan trouwens poepcartoons op FB erg waarderen.

Oud 05-12-2013, 21:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daar hoef je toch geen man voor te zijn, gekke klovorhop.
Ik zou 'm gewoon kopen.

Dit soort kersttruien vind ik stiekem ook wel wat hebben.

edit:
Oooh, lelijke kersttruien! <3
1. 2. 3. 4.

En lelijke dierentruien!
1. 2. 3. 4.

Laatst gewijzigd op 05-12-2013 om 22:10.
Oud 05-12-2013, 22:01
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik zou 'm gewoon kopen.

Dit soort kersttruien vind ik stiekem ook wel wat hebben.
Citaat:
Ik zou 'm gewoon kopen.
Ik blief alleen getailleerde truien, en hij is sowieso te duur, dus pindakaas.

En zoiets zoek ik idd! Hmm 15 pond. Hoe gaat dat daar met shipping costs? Even zoeken.
Oud 05-12-2013, 22:02
Klovorhop
Klovorhop is offline
5 pond maar. nvksndkvnsk nu wil ik duizend dingen kopen.
Oud 06-12-2013, 10:20
Verwijderd
lelijke trui omg
Oud 07-12-2013, 12:32
Neko*
Neko* is offline
Ik ben naar de kapper geweest en nu ruikt mijn haar lekker, hangt mijn haar niet meer in mijn ogen en is de kleur weer helemaal goed.
Oud 07-12-2013, 17:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gister kwam Mutant slapen en die heeft me een 4delig survival pakket gegeven, die denkt geloof ik dat ik anders verhonger maar wel echt superleuke dingen erin, was heel gezellig en vanmiddag was Miekje er ook nog even, van haar kreeg ik een knitten LEUK LEUK!
Oud 07-12-2013, 19:20
Hazel
Hazel is offline
Wat zat er allemaal in het survivalpakket?
Oud 07-12-2013, 20:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat zat er allemaal in het survivalpakket?
Heel veel! Zelfgeplaktgeknutseldgeschreven kookboek, kaarsjes, medicijnen/pleisters/dingen, naaisetje en nog veel meer van dat soort dingen, ze omschreef het als 'dingen waarvoor je je moeder zou bellen'. Dan had ik nog een doos met lekkers, een doos met een heel voedselpakket voor een hongerwinter en nog een doos met een vest van haar dat ik heel graag wilde hebben, een dekentje, een kruik, kaart/foto-ophangers, kaarshoudertjes, een sjaal.. Ik weet niet waar ik het allemaal ga laten, maar ik ben er wel heel erg blij mee
Oh, en een supervette (ook zelfgemaakte) beker met I <3 (haar stad/dorp, weet niet of ze dat openbaar heeft/wil)
Oud 07-12-2013, 20:49
Hazel
Hazel is offline
Ahw, wat lief.
Oud 07-12-2013, 22:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeker Ik kan het ook waarderen dat ze mijn kip kerrie lekker vond en dat mijn moeder daar ook voor kwam (maar er was niet genoeg voor 2, helaas).

Oh, en ik heb ook nog net mijn internet zitten fiksen en mijn netwerkwachtwoord veranderd met alleen de hulp van Google, dus ik voel me vet stoer nu.
Oud 08-12-2013, 09:56
Miekje*
Miekje* is offline
De Heideroosjesfilmpremière, gisteravond <3 Het was zo leuk en gezellig en fijn en mooi en en en En sowieso dit weekend
Oud 08-12-2013, 09:57
Verwijderd
Sinterklaasavond gisteravond
Oud 08-12-2013, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Heel veel! Zelfgeplaktgeknutseldgeschreven kookboek, kaarsjes, medicijnen/pleisters/dingen, naaisetje en nog veel meer van dat soort dingen, ze omschreef het als 'dingen waarvoor je je moeder zou bellen'. Dan had ik nog een doos met lekkers, een doos met een heel voedselpakket voor een hongerwinter en nog een doos met een vest van haar dat ik heel graag wilde hebben, een dekentje, een kruik, kaart/foto-ophangers, kaarshoudertjes, een sjaal.. Ik weet niet waar ik het allemaal ga laten, maar ik ben er wel heel erg blij mee
Oh, en een supervette (ook zelfgemaakte) beker met I <3 (haar stad/dorp, weet niet of ze dat openbaar heeft/wil)
Ik heb overigens voor de stad wat minder care tegenwoordig. Als iemand onverwacht aan mijn deur wil staan, dan moeten ze dat lekker doen, ik denk niet dat ze er blijer van zullen worden.

En je vergeet nog iets ^^

Oud 08-12-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
De Heideroosjesfilmpremière, gisteravond <3 Het was zo leuk en gezellig en fijn en mooi en en en En sowieso dit weekend
Goed weekend ja
Oud 08-12-2013, 12:06
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En je vergeet nog iets ^^

[afbeelding]
Dit is echt geniaal!
Oud 08-12-2013, 12:07
Neko*
Neko* is offline
En ik kwam hier om te melden dat ik al 6 hele goede dagen en nachten achter elkaar heb en dat ik dat heel fijn vind. En vanmiddag onbeperkt sushi eten is ook wel een vermelding in dit topic waard.
Oud 08-12-2013, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Dit is echt geniaal!
Daar heb ik nog een losse hulplijn voor ingeschakeld (niemand van het forum). Ik had een pot Nutella in de AH gekocht en daar stond dus reclame op voor een pot met je eigen naam, dus ik dacht IDEAAL! Ik meteen naar die site maarrrrrr 'Sorry, deze actie is alleen voor onze klanten in Nederland'. Ja fuck off, ik heb een adres in Nederland waar het heen moet, daas nou niet met mijn Belgische ip te blokkeren, laat me lezen waar het over gaat! Nou ja, nee dus. Dus toen aan een vriend waar ik toch al mee aan het chatten was gevraagd of hij even wou kijken en regelen
Oud 08-12-2013, 17:50
Verwijderd
Nieuwe functie erbij gekregen bij mijn werkgever Want expliciet aanbevolen door een leidinggevende Na de eerste werkdag horen dat ze op 't hoofdkantoor ook erg tevreden zijn

En wat ik daarnaast ook waardeer is dat ik - denk ik - eindelijk heb kunnen vastpinnen waarom ik sociaal contact vaak als zo uitputtend ervaar. Ik denk dat ik er relatief makkelijk iets aan kan doen.
Oud 08-12-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe functie erbij gekregen bij mijn werkgever Want expliciet aanbevolen door een leidinggevende Na de eerste werkdag horen dat ze op 't hoofdkantoor ook erg tevreden zijn

En wat ik daarnaast ook waardeer is dat ik - denk ik - eindelijk heb kunnen vastpinnen waarom ik sociaal contact vaak als zo uitputtend ervaar. Ik denk dat ik er relatief makkelijk iets aan kan doen.
ik ben hier erg nieuwsgierig naar! Maar ik ben nu te tipsy om normaal een gesprek te voeren. Dus later.

verder wil ik hier heeeel graag melden dat ik de 30e ga spelen met een hoogzwangere mevrouw en dat alleen de gedachte daaraan me dag in dag uit me ziekelijk week maakt
Oud 08-12-2013, 23:37
Verwijderd
Hehe goeie jaarafsluiting.
Oud 09-12-2013, 10:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ik ben hier erg nieuwsgierig naar! Maar ik ben nu te tipsy om normaal een gesprek te voeren. Dus later.

verder wil ik hier heeeel graag melden dat ik de 30e ga spelen met een hoogzwangere mevrouw en dat alleen de gedachte daaraan me dag in dag uit me ziekelijk week maakt
Zou toch pas in januari zijn?

Ik waardeer het dat ik eindelijk weer tijd heb voor een sociaal leven
Oud 09-12-2013, 10:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

deze clip
Oud 09-12-2013, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Zou toch pas in januari zijn?

Ik waardeer het dat ik eindelijk weer tijd heb voor een sociaal leven
B. heeft de afspraak verplaatst! Later afspreken is ook best tricky want ze staat dan al op knappen
Oud 09-12-2013, 19:38
Verwijderd
Chocoladeletters krijgen van mensen waarvan je het niet verwacht
Oud 09-12-2013, 19:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kreeg er twee van de albert heijn!
Oud 09-12-2013, 19:48
Neko*
Neko* is offline
Gourmetten.
Oud 09-12-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg er twee van de albert heijn!
1 is van de chocolaterie uit de buurt.
Oud 10-12-2013, 09:14
Verwijderd
Om even te pronken met mijn SE-cijfers van de toetsen van de afgelopen dagen.

Nederlands: 8
Geschiedenis: 8,6

Oud 10-12-2013, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Om even te pronken met mijn SE-cijfers van de toetsen van de afgelopen dagen.

Nederlands: 8
Geschiedenis: 8,6

Oud 10-12-2013, 18:41
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Volgens mijn mentor ben ik Rijksacademie materiaal, leuk maar ben het er niet mee eens.
Oud 10-12-2013, 18:42
Hazel
Hazel is offline
Daar was ik laatst nog leuke plek.
Oud 10-12-2013, 19:20
Verwijderd
Ik voel me vandaag, na meer dan anderhalve maand mehwatbenikmoeenuitgeput, eindelijk weer eens fit. Beetje weer zoals het was voor een griep mij besloot te tackelen. En ik heb dan ook weer echt kunnen fietsen, 11 km in totaal zelfs
Oud 11-12-2013, 15:03
Miekje*
Miekje* is offline

Oud 11-12-2013, 16:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh wat een heerlijke twee dagen heb ik! Zoveel zingen, zo gepusht worden qua niveau, en ik word er zo gedreven van en ik kan er ook aan voldoen! En naar de opera, goede zang horen, inspiratie ten top! Met andere zangers hangen! Nieuw kapsel! Nieuwe agenda! Alles neu! Hoera
Oud 11-12-2013, 16:43
Hazel
Hazel is offline
Hoe is het nog afgelopen met die rare docent Fizzle?
Oud 11-12-2013, 16:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zij heeft haar excuses aangeboden en geprobeerd uit te leggen waarom ze zo reageerde, het is wel duidelijk dat ze snapt dat het niet okee was en dat het haar weldegelijk uitmaakt hoe het met mijn vocale ontwikkeling gaat. Ik werk mijn reet eraf om me te bewijzen, om te doen alsof ik gewillig ben een vervangende aria te nemen, en werk ondertussen extra hard aan die ene aria die het drama heeft getriggerd, en dat maakt haar nu enorm enthousiast over de drama-aria dus nu mag ik hem doen maar pressure is ON!
Oud 11-12-2013, 18:13
Verwijderd
Kerstboom bij mijn oma en opa opgezet
Oud 11-12-2013, 22:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zij heeft haar excuses aangeboden en geprobeerd uit te leggen waarom ze zo reageerde, het is wel duidelijk dat ze snapt dat het niet okee was en dat het haar weldegelijk uitmaakt hoe het met mijn vocale ontwikkeling gaat. Ik werk mijn reet eraf om me te bewijzen, om te doen alsof ik gewillig ben een vervangende aria te nemen, en werk ondertussen extra hard aan die ene aria die het drama heeft getriggerd, en dat maakt haar nu enorm enthousiast over de drama-aria dus nu mag ik hem doen maar pressure is ON!
Wat een mal mens.
Oud 11-12-2013, 22:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hey effe dimmen over mijn lerares - dat ik kwaad over haar spreek betekent niet dat anderen dat mogen
Oud 12-12-2013, 14:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er zijn wel voordelen aan een lange tijd opgenomen zijn. Ik krijg ineens allemaal geld terug van de energiemaatschappij, van de waterleverancier en van de warmteleverancier
Oud 12-12-2013, 15:31
Verwijderd
Mijn werk Gisteren werd maar weer eens duidelijk dat de cliënten mij echt wel waarderen en dat ze zich veilig voelen bij mij en dat is zo'n lekker dik compliment Heul erg fijn! En ik ben degene die het nu weet en die min of meer de leiding heeft en nieuwe collega's vinden het heel erg fijn werken met mij en vinden het zo ontspannen werken. Dat is fijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten