Advertentie | |
|
![]() |
|
Deze trui
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zou 'm gewoon kopen. ![]() Dit soort kersttruien vind ik stiekem ook wel wat hebben. edit: Oooh, lelijke kersttruien! <3 1. 2. 3. 4. En lelijke dierentruien! 1. 2. 3. 4.
Laatst gewijzigd op 05-12-2013 om 22:10. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En zoiets zoek ik idd! Hmm 15 pond. Hoe gaat dat daar met shipping costs? Even zoeken. |
![]() |
|
Gister kwam Mutant slapen en die heeft me een 4delig survival pakket gegeven, die denkt geloof ik dat ik anders verhonger
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oh, en een supervette (ook zelfgemaakte) beker met I <3 (haar stad/dorp, weet niet of ze dat openbaar heeft/wil) ![]()
|
Zeker
![]() Oh, en ik heb ook nog net mijn internet zitten fiksen en mijn netwerkwachtwoord veranderd met alleen de hulp van Google, dus ik voel me vet stoer nu.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je vergeet nog iets ^^ ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwe functie erbij gekregen bij mijn werkgever
![]() ![]() ![]() En wat ik daarnaast ook waardeer is dat ik - denk ik - eindelijk heb kunnen vastpinnen waarom ik sociaal contact vaak als zo uitputtend ervaar. Ik denk dat ik er relatief makkelijk iets aan kan doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder wil ik hier heeeel graag melden dat ik de 30e ga spelen met een hoogzwangere mevrouw en dat alleen de gedachte daaraan me dag in dag uit me ziekelijk week maakt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik waardeer het dat ik eindelijk weer tijd heb voor een sociaal leven ![]() |
![]() |
|
Zij heeft haar excuses aangeboden en geprobeerd uit te leggen waarom ze zo reageerde, het is wel duidelijk dat ze snapt dat het niet okee was en dat het haar weldegelijk uitmaakt hoe het met mijn vocale ontwikkeling gaat. Ik werk mijn reet eraf om me te bewijzen, om te doen alsof ik gewillig ben een vervangende aria te nemen, en werk ondertussen extra hard aan die ene aria die het drama heeft getriggerd, en dat maakt haar nu enorm enthousiast over de drama-aria dus nu mag ik hem doen maar pressure is ON!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn werk
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
Muziek |
Horse the band waarderingstopic Ymir | 20 | 18-01-2006 21:59 | |
Films, TV & Radio |
WAARDERINGSTOPIC: twin peaks. netram | 19 | 29-03-2004 16:43 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur. Stevill | 90 | 09-03-2004 12:33 | |
Muziek |
(waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued DeadNation | 59 | 24-12-2003 14:29 |