Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2013, 11:34
Mighty I
Mighty I is offline
Hoi iedereen, ik zit in het eerste jaar industrieel product ontwerpen. Voor vormstudie heb ik een opdracht gekregen om 10 vormen te schetsen dat warmte uitstralen (zowel letterlijk als figuurlijk) en 10 vormen dat koelte uitstralen (ook letterlijk en figuurlijk).

Heeft iemand ideeën om me verder te helpen want ik heb totaal geen inspiratie.

Groeten,
Mighty I.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2013, 14:07
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Het is natuurkundig geloof ik onmogelijk om koelte uit te stralen, dus dat is letterlijk onmogelijk.
Voor warmte; zon op het strand, kop thee, kampvuur, soep schenken voor daklozen ed. Dat is geeft allemaal zo'n 'warm prettig gevoel'.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 14:53
Mighty I
Mighty I is offline
Het gaat hem vooral om de vorm, maar ik zou niet weten hoe je warmte en koelte kan weerspiegelen in een vorm.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 15:56
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Die opdracht moet echt ergens duidelijker staan want nu kan je er of alles mee, of helemaal niks en ongeveer alles daar tussenin.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 17:33
Livestyle
Livestyle is offline
Volgens mij wordt dit bedoeld: "koude" vormen zijn scherper en geometrischer dan "warme" vormen. Die zijn juist ronder en organischer.
Oud 10-12-2013, 22:19
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Koud: industriele voorwerpen zoals bijvoorbeeld een tandwiel. Een ijskristal. Steen.

Warm: tapijt, hout, donsveertjes, wol.

Zou best kunnen dat dit verkeerd is. Veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2013, 20:52
serac
serac is offline
Citaat:
Volgens mij wordt dit bedoeld: "koude" vormen zijn scherper en geometrischer dan "warme" vormen. Die zijn juist ronder en organischer.
ja zoiets ;en die opdrachtgever is gewoon een debiel, die niet goed en precies kan formuleren ; vraag hem om dat over te doen -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten