Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2013, 21:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
nog niks gedaan aan het referaat. nu ik heb gehoord dat je er niet eens een cijfer voor krijgt boeit het me al helemaal geen ene flikker. Maar ja, ik zit in een groepje dus ik kan moeilijk met lege handen komen.
In het stukje op BB lees ik dat het vooral gaat om je presentatie, hoe je je zenuwen in bedwang moet houden. Nou, die heb ik inmiddels wel want het ziet er naar uit dat ik morgenochtend op het laatste moment iets ga doen.
Wat mij altijd helpt is om vooral te letten op dat ik rechtop sta, recht de klas/zaal in kijken, vaak doe ik mijn handen op mijn rug zodat ik niet kan friemelen (sorry voor het woord!) met mijn handen en ook heel bewust adem halen tussen de zinnen door. Bedenken dat een stilte absoluut niet erg is en vaak zeg ik aan het begin dat ik wat nerveus ben. Verder gewoon doen alsof je Obama bent en je boodschap super belangrijk is en dan komt het wel goed
Oud 15-12-2013, 22:14
Hazel
Hazel is offline
Oh Pip, ik dacht dat jij alleen van Anneke van Giersbergen hield
Oud 16-12-2013, 03:42
Verwijderd
*woelwoelwoel*
Oud 16-12-2013, 05:23
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 16-12-2013, 06:02
Verwijderd
Goedemorgen! Ik kan niet slapen.
Oud 16-12-2013, 06:04
Verwijderd
Citaat:
Wat mij altijd helpt is om vooral te letten op dat ik rechtop sta, recht de klas/zaal in kijken, vaak doe ik mijn handen op mijn rug zodat ik niet kan friemelen (sorry voor het woord!) met mijn handen en ook heel bewust adem halen tussen de zinnen door. Bedenken dat een stilte absoluut niet erg is en vaak zeg ik aan het begin dat ik wat nerveus ben. Verder gewoon doen alsof je Obama bent en je boodschap super belangrijk is en dan komt het wel goed
oh nee joh, ik heb nooit last van zenuwen als ik moet presenteren ik bedoelde dat ik het warm begon te krijgen omdat ik nog steeds niks had. En nu nog niet, ik ben supervroeg opgestaan om nu iets te maken :')
Oud 16-12-2013, 06:05
Verwijderd
Niet alleen vandaag overigens, ik slaap al een anderhalve week maar een paar uur per nacht.
Oud 16-12-2013, 06:05
Verwijderd
Citaat:
oh nee joh, ik heb nooit last van zenuwen als ik moet presenteren ik bedoelde dat ik het warm begon te krijgen omdat ik nog steeds niks had. En nu nog niet, ik ben supervroeg opgestaan om nu iets te maken :')
Waar moet het over gaan?
Oud 16-12-2013, 06:11
Verwijderd
over beroepscompetenties in de zorg en welzijn.
Oud 16-12-2013, 06:43
Verwijderd
ziezo. En nu weer verder powernappen.
Oud 16-12-2013, 09:20
Verwijderd
Altijd als ik de deur uit ga als iedereen nog slaapt is de verleiding heel groot om heel hard 'ontwaakt, verworpenen der aarde!' te zingen voor ik wegga. Maar ik doe het nooit.
Oud 16-12-2013, 09:22
Miekje*
Miekje* is offline
Tina.

Ik was me net helemaal aal het haasten om de bus te halen, en toen bedacht ik me opeens dat ik pas 1 uur hoef te beginnen Dus nu ben ik helemaal ze en uitgebreid aan het ontbijten enzo.
Oud 16-12-2013, 11:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh, verkeerd begrepen, sorry!
Oud 16-12-2013, 15:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vandaag moet ik echt gaan schuiven met meubels jongens! Ik heb nu lang genoeg op mijn reet gezeten en zitten uitstellen.
Oud 16-12-2013, 15:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net de sleutels gekregen van m'n nieuwe crib en helaas moet er toch meer aan gedaan worden dan ik dacht. De muren zijn echt lelijk (één stuk is gewoon niet behangen en daar zitten putten in, en het stuk dat wel is behangen is ZO lelijk en afgescheurd en ugh..), de keuken was vies (inmiddels schoon-ish) en de badkamer is echt te ranzig voor woorden. Ik snap echt niet dat mensen hun huis zo durven achter te laten.
Het douchehok zit onder de schimmel en de wc stinkt naar pis. Maar echt keihard stinken. *barf*
Ook is alles in de douche/wc van plastic en dat is slijtgevoeliger dan tegels, dus de vloer ziet er ook niet al te florisant uit.
Oh en het laminaat is ook op een paar plekken echt gigantisch versleten, maar dat kon ik eerst niet zien, omdat er een kkgroot bureau bovenop stop.

Pluspunt: ruimte en een puik uitzicht.

Plan voor de komende week: tussen de tentamens door poetsen, behangen en dingen installeren. Het echte verhuizen moet volgende week maar. Ik heb nog tot 5 januari voordat ik hier opgerot moet zijn.
Oud 16-12-2013, 15:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zijn altijd dingen die heel erg tegenvallen maar ook heel erg mee. Ik dacht dat het behang eraf moest, dat hebben we gewoon wat beter vastgeplakt en geverfd. Nooit onnodig werk op je schouders nemen, want het duurt ook allemaal langer dan je eigenlijk dacht, heb ik wel geleerd.
Oud 16-12-2013, 15:21
Verwijderd
Waar woon jij trimm?
Oud 16-12-2013, 15:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, maar er zitten echt gaten in het behang en en losse stukken er tegenaan geplakt enzo, dus dat moet ik wel echt fixen. Maar als ik er gewoon wat rauhfaser tegenaan tyf ben ik vrij goedkoop uit en het duurt net zo lang als verven.

En volgens mij worden mensen alleen bij de sls aangenomen als ze vrij seksistisch/bekrompen denken, want na de sls-vrouw die er maar van uit ging dat ik niet wist waar al dat rare gereedschap voor was, was er nu de sls-man die tot drie keer toe iets zei over dat ik iets best roze kon verven, als ik het maar weer wit verf wanneer ik wegga.
Zie ik er uit als iemand die shit roze verft? :')
Oud 16-12-2013, 15:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waar woon jij trimm?
Nu nog vlak buiten Leiden, maar straks dus middenin Leiden.
Oud 16-12-2013, 15:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, en mijn badkamer is zo gemaakt dat ik eigenlijk zittend op de wc kan douchen. :'D
Handig als ik ooit een zware kater heb ofzo.
Oud 16-12-2013, 15:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar er zitten echt gaten in het behang en en losse stukken er tegenaan geplakt enzo, dus dat moet ik wel echt fixen. Maar als ik er gewoon wat rauhfaser tegenaan tyf ben ik vrij goedkoop uit en het duurt net zo lang als verven.
de boel strippen, instant-vuller-muik er in, gladstrijken, en goede dekkende verf er tegen aan
Oud 16-12-2013, 15:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat kan ook ja. Maar ik denk dat dat meer werk kost dan gewoon wit behang ergens tegenaan kwakken. Ik wil de muren sowieso wit hebben.

Oh en ik krijg gratisch 20 liter witkalk van de sls, hoezee! Dus het lelijke, bevlekte plafond krijgt ook een klats verf tegen zich aan.

edit:
Oh en ik zag dat er nergens een gewone aansluiting voor een lamp zit. Wel 2 hele rare hoge stopcontacten aan de muur, maar dan moet je dus zelf een beetje kutten met kabels die over je plafond lopen.
Oud 16-12-2013, 15:38
Carn
Carn is offline
plafondverlichting is passé!
Oud 16-12-2013, 15:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
plafondverlichting is passé!
Is dat zo?
Vloerverlichting dan maar?
Oud 16-12-2013, 15:56
Verwijderd
Open haard Fakkels Brandstapel
Oud 16-12-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Nu nog vlak buiten Leiden, maar straks dus middenin Leiden.
Oei, kan jij nog beslissen wie er in je vorige kamer komt?
Oud 16-12-2013, 16:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oei, kan jij nog beslissen wie er in je vorige kamer komt?
Euh, nee. De persoon die er nog woont kiest obvs met wie ze wilt samenwonen.
Het is nu geen 1ejaarsperiode meer, dus ze kan zelf iemand kiezen of mensen laten hospiteren.
Oud 16-12-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Die laatste ga ik echt goed onthouden. ;d D ;d ;D

Ik ben altijd super zenuwachtig. Ook als het maar twee minuten is ofzo.
Oud 16-12-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Euh, nee. De persoon die er nog woont kiest obvs met wie ze wilt samenwonen.
Het is nu geen 1ejaarsperiode meer, dus ze kan zelf iemand kiezen of mensen laten hospiteren.
Jammer, ik dacht al leiden en een goede vriendin van me zoekt al tantoelang een kamer daarrrrzo. Veel plezier in t centrum.

Maar; studeer jij nog dan? Laat begonnen of lang uitgelopen?
Oud 16-12-2013, 19:57
Verwijderd
Trimmm, ken je Pelikaanhof? Daar woont mijn broertje. (niet quoten de naam haal ik weer weg)
Oud 16-12-2013, 19:59
Verwijderd
#

Laatst gewijzigd op 16-12-2013 om 21:04.
Oud 16-12-2013, 20:02
Verwijderd
:')
Oud 16-12-2013, 20:23
Verwijderd
Para, is Berlin Babylon een aanrader?
Oud 16-12-2013, 20:23
Verwijderd
Kennen jullie mensen met een succesvolle open relatie?
Oud 16-12-2013, 20:29
Verwijderd
Ja, 1 iemand.
Oud 16-12-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
:')
Als ie die echt bedoelt haal ik m zo weg hoor. Was gewoon verbaasd
Oud 16-12-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, 1 iemand.
Oud 16-12-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ik stond vorig jaar op een camping tegenover een stelletje dat een open relatie had/heeft (spreek ze nooit meer). Na drie avonden lagen ze allebei in een andere tent te ''slapen'' een avondje, haha. Hun waren d'r heel gelukkig mee, ik zou t mezelf niet kunnen voorstellen... Waren ook wel een beetje hippiefiguren
Oud 16-12-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, 1 iemand.
Hahahahaha
Oud 16-12-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, 1 iemand.
Gekkie.

Citaat:
Ik stond vorig jaar op een camping tegenover een stelletje dat een open relatie had/heeft (spreek ze nooit meer). Na drie avonden lagen ze allebei in een andere tent te ''slapen'' een avondje, haha. Hun waren d'r heel gelukkig mee, ik zou t mezelf niet kunnen voorstellen... Waren ook wel een beetje hippiefiguren
Ah, wow, dat is wel heel open.
Oud 16-12-2013, 20:37
Verwijderd
Van die hippies die al hun gevoelen opzij zetten omdat ze een bepaald ideaal hebben waar ze eigenlijk niet gelukkig mee zijn.
Oud 16-12-2013, 20:38
Verwijderd
Nou ja diegene en zijn vriend en de seks partners.
Oud 16-12-2013, 20:38
Verwijderd
Al is dat wel een beetje een archetype in een film en ken ik verder maar weinig mensen die echt zo zijn. /disclaimer
Oud 16-12-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Niet meer Al zijn de laatste volhouders uit elkaar gegroeid omdat er een ziekte in het spel is gekomen. Onder de Larpers is het nogal vaker voorkomend, maar afgelopen twee jaar zijn ze eigenlijk allemaal gesneuveld. Hoe de nieuwe verhoudingen zijn weet ik nog niet ^^
Oud 16-12-2013, 20:42
Verwijderd
Maar jij denkt er dus over na Tina? Of waarom de vraag?
Oud 16-12-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Maar jij denkt er dus over na Tina? Of waarom de vraag?
Ik leef liever celibatair. Algemene interesse.
Oud 16-12-2013, 20:47
Verwijderd
yeeaaaah riiiiiight

Oud 16-12-2013, 20:47
Verwijderd
Binnenkort nog naar Rusland?
Oud 16-12-2013, 20:50
Verwijderd
Ja!

Verder gaat het je natuurlijk ook gewoon totaal niets aan.
Oud 16-12-2013, 20:51
Verwijderd
Je bent bang dat ik eventueel geïnteresseerd ben ofzo? Niet zo stekelig joh
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten