Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2013, 19:13
Verwijderd
ik ben nog niet gewend aan deze nick
Advertentie
Oud 24-12-2013, 20:26
Verwijderd
Ik had uiteindelijk ook een UC toen ik niet forumde. Om mensen die Ongelijk hadden terecht te wijzen. Maar daar postte ik steeds meer mee en na een tijdje realiseerde ik me dat dit neerkwam op wel forumen, maar dan ongezellig.
Oud 24-12-2013, 20:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zag vandaag zo'n lief konijntje in de dierenwinkel, dat ik moest weglopen, anders had ik hem meegenomen
Oud 24-12-2013, 20:36
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik zag vandaag zo'n lief konijntje in de dierenwinkel, dat ik moest weglopen, anders had ik hem meegenomen
Dit had ik gister! Toen beloofde Neko-man dat ik een nijntje zou krijgen tegen de tijd dat er kinderen in huis rondscharrelen.
Oud 24-12-2013, 20:36
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik had uiteindelijk ook een UC toen ik niet forumde. Om mensen die Ongelijk hadden terecht te wijzen. Maar daar postte ik steeds meer mee en na een tijdje realiseerde ik me dat dit neerkwam op wel forumen, maar dan ongezellig.
Wat was de nickname van dat account?
Oud 24-12-2013, 20:38
Verwijderd
Blablatje

Op een gegeven moment was er discussie over of ik een man of vrouw was, dat was grappig
Oud 24-12-2013, 20:42
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Te betrokken met het forum om te stoppen met forummen, het is wat.
Oud 24-12-2013, 20:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit had ik gister! Toen beloofde Neko-man dat ik een nijntje zou krijgen tegen de tijd dat er kinderen in huis rondscharrelen.
Ik heb niet echt ruimte om zo'n hok neer te zetten, dan heb ik het nog niet over het geld voor dat beest en het hok en het eten en alles wat erin moet, en ook niet over de zin die ik niet ga hebben om het hok te verschonen
Oud 24-12-2013, 20:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
MAAR ZO CUTE dat ik dat allemaal even vergat
Oud 24-12-2013, 20:59
Neko*
Neko* is offline

was hij ook zwart met een pluizekopje? <3
Oud 24-12-2013, 21:37
Ambiorix
Ambiorix is offline
Wat is het internet saai geworden.

Halverwege de 00s waren forums echt de shit, actief, discussies, bitchfights.

Waar is dat allemaal gebleven?
Oud 24-12-2013, 21:39
Klovorhop
Klovorhop is offline
Facebook.
Oud 24-12-2013, 22:52
Verwijderd
Hoe staan jullie tegen plastische chirurgie als jullie ouder worden?
Oud 24-12-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Positief!
Verwijderd
Ik denk net als jij tov hormonale anticonceptie in gebruik tegen menstruatie
Verwijderd
Dat was dus tegen Pip.
Oud 24-12-2013, 23:15
Verwijderd
Obviously.
Oud 24-12-2013, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Positief!
wat zou je zoal laten doen?
Ik vind mezelf wel een botoxtypje. Helemaal nu ik gewoon nog heel lang hoer wil zijn. En een tietlift lijkt me ook wel wat.
Citaat:
Ik denk net als jij tov hormonale anticonceptie in gebruik tegen menstruatie
he? Ik ben niet voor hormonale anticonceptie hoor! Integendeel.
Oud 25-12-2013, 00:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het zonde om veel geld uit te geven aan m'n uiterlijk en ik zie er nu ook al niet uit, dus ik denk niet dat ik ooit iets aan mezelf laat doen alleen voor 't mooi.
Ik zou mss alleen iets aan m'n tanden laten doen, maar dat is omdat ik daar soms ook echt last van heb.
Oud 25-12-2013, 00:14
Verwijderd
ik zie er niet uit ik zie er niet uit?! Hoezo vind je dat van jezelf?
Oud 25-12-2013, 00:14
Verwijderd
Hier een supervrolijk lied voor jullie.

Oud 25-12-2013, 00:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren kwam m'n bff langs uit Deutschland en ze heeft m'n nieuwe huisje bekeken en daarna hebben we sushi gevreten en bij mij thuis gechilld en series gekeken enzo. Zo fijn om 'r weer te zien. <3
Vanochtend ging ze richting d'r ouders en toen ging ik naar m'n nieuwe crib om te verven.
Ik ben van half 1 tot 11 uur bezig geweest. Ik zit van top tot teen onder de witkalk en alles doet pijn en ik heb net pas gegeten, maar de muren zijn iig een soort van klaar (Als morgen bij daglicht blijkt dat het niet gedekt heeft ga ik huilen).
Er zitten alleen hele lelijke balkjes om sommige muren heen die echt een heel vieze beige kleur hebben en die kon ik niet verven met witkalk, dus die moet ik ook nog es doen. En de deuren. Zo veel werrrrrk!

Morgenochtend gaat m'n vader de gordijnrails ophangen en dan komt 'ie me halen en gaan we naar kerststol vreten. Ik hoop dat ik me niet verslaap dit keer, want ik moet alle verf nog uit m'n haar wassen.
Oud 25-12-2013, 00:16
Verwijderd
lekker bezig wijfie
Oud 25-12-2013, 00:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik zie er niet uit ik zie er niet uit?! Hoezo vind je dat van jezelf?
Ik bedoel dat ik niet conventioneel mooi ben ofzo. Maakt me geen reet uit hoor, ik voel me er niet slecht over, maar dit is wat het is en ik ga geen moeite doen om er ooit wel conventioneel mooi uit te zien.
Oud 25-12-2013, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
lekker bezig wijfie
Je bent zelf lekker bezig!
Oud 25-12-2013, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel dat ik niet conventioneel mooi ben ofzo. Maakt me geen reet uit hoor, ik voel me er niet slecht over, maar dit is wat het is en ik ga geen moeite doen om er ooit wel conventioneel mooi uit te zien.
oh zo bedoel je. Maar dat is niet per se het doel lijkt me? Jezelf opkalefateren hoeft niet per definitie in te houden dat je eruit gaat zien als een hollywoodster?
Oud 25-12-2013, 00:26
Verwijderd
Citaat:
he? Ik ben niet voor hormonale anticonceptie hoor! Integendeel.
Precies.
Oud 25-12-2013, 00:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
oh zo bedoel je. Maar dat is niet per se het doel lijkt me? Jezelf opkalefateren hoeft niet per definitie in te houden dat je eruit gaat zien als een hollywoodster?
Nee, weet ik ook wel, maar ik zie het nut gewoon niet van er mooier uit zien. Zeker niet als dat duizenden euro's kost. Dan maar lillek, hoor.
Misschien ook omdat ik helemaal geen behoefte heb om aantrekkelijk gevonden te worden.
Oud 25-12-2013, 00:28
Verwijderd
mooier = beter in je vel = meer aandacht.

aandacht
Oud 25-12-2013, 00:31
Verwijderd
Maar mooi is relatief. Als je jezelf mooi vindt met grijs haar en rimpels, voel je je ook goed in je vel inclusief zelfvertrouwen. Als je dat moet laten afhangen van make up, inspuitingen en ingrepen... Hoe lang blijf je dan tevreden. Wanneer gaat er iets nieuws je storen of beter lijken en hoe ver drijf je dat door?
Oud 25-12-2013, 00:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ugh, aandacht.
Oud 25-12-2013, 00:32
Verwijderd
Citaat:
wat zou je zoal laten doen?
Ik vind mezelf wel een botoxtypje. Helemaal nu ik gewoon nog heel lang hoer wil zijn. En een tietlift lijkt me ook wel wat.
Niet botoxen, maar een tietlift, of een ooglidcorrectie, of vetjes wegzuigen... prima.

Mijn ouders hebben me voor mijn twaalfde verjaardag aangeboden om mijn oren recht te laten zetten. Ik heb het best serieus overwogen, want nu heb ik één flapoor, maar het toch niet gedaan. Misschien zou ik mooier zijn met rechte oren, maar zo erg is het nou ook weer niet. Het heeft ook wel iets charmants. En, nouja, eigenlijk ben ik ook wel gewoon gehecht aan mijn oren.
Oud 25-12-2013, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Maar mooi is relatief. Als je jezelf mooi vindt met grijs haar en rimpels, voel je je ook goed in je vel inclusief zelfvertrouwen. Als je dat moet laten afhangen van make up, inspuitingen en ingrepen... Hoe lang blijf je dan tevreden. Wanneer gaat er iets nieuws je storen of beter lijken en hoe ver drijf je dat door?
Altijd, en dan kan je dat ook weer verbeteren! Ik streef ook naar een perfect uiterlijk.
Oud 25-12-2013, 00:33
Verwijderd
Perfect mét een linkerflapoor, natuurlijk.
Oud 25-12-2013, 00:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik streef ernaar om me nóg minder van de mening van anderen aan te trekken.
Oud 25-12-2013, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Ik streef ernaar om me nóg minder van de mening van anderen aan te trekken.
Vind je het voor jezelf ook niet belangrijk hoe je eruitziet?
Oud 25-12-2013, 00:44
Verwijderd
Citaat:
ja natuurlijk is dat relatief. En alsof ik al mijn zekerheid uit m'n uiterlijk haal. Nee. Ik denk gewoon dat ik beter verkoop als ik mooier ben. Natuurlijk heeft het vooral met innerlijke beauty te maken, maar als mijn tieten op m'n enkels hangen is dat niet echt reclame.

Citaat:
Perfect mét een linkerflapoor, natuurlijk.
dat is juist sexy.
Oud 25-12-2013, 00:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vind je het voor jezelf ook niet belangrijk hoe je eruitziet?
Nee, ik hoef toch niet naar mezelf te kijken.
Als ik maar met rust gelaten word vind ik alles prima.
(Dus bijv. een oog dat bijna op m'n kin hangt zou ik niet tof vinden, want dat trekt aandacht en daar hou ik niet van.)

Ik vind er verzorgd uitzien belangrijker dan mooi, dat mensen iig zien dat ik niet net stinkend uit m'n nest kom gerold ofzo.
Oud 25-12-2013, 00:47
Verwijderd
Citaat:
(Dus bijv. een oog dat bijna op m'n kin hangt zou ik niet tof vinden, want dat trekt aandacht en daar hou ik niet van.)
Maar andere mensen moeten wel naar je kijken, en hun mening vind je ook niet belangrijk!

Nja, ik vind het wel knap dat je er zo in kan staan. Ik weet dat het zinloos is, maar mijn gewicht gaat op en neer en op en neer en ik maak me al een maand zorgen over Kerstmis en Nieuwjaar en alles. Misschien moet ik daar ook eens mee op houden. Maar ja, hè.
Oud 25-12-2013, 00:49
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:

Ik vind er verzorgd uitzien belangrijker dan mooi, dat mensen iig zien dat ik niet net stinkend uit m'n nest kom gerold ofzo.
Heb jij een relatie? En zou je daarin ook niet aantrekkelijk gevonden worden? Doet die mening van hem/haar er ook niet toe?
Oud 25-12-2013, 00:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar andere mensen moeten wel naar je kijken, en hun mening vind je ook niet belangrijk!

Nja, ik vind het wel knap dat je er zo in kan staan. Ik weet dat het zinloos is, maar mijn gewicht gaat op en neer en op en neer en ik maak me al een maand zorgen over Kerstmis en Nieuwjaar en alles. Misschien moet ik daar ook eens mee op houden. Maar ja, hè.
Ik heb ook dagen dat ik mezelf heel stom vind hoor, maar dat is nogal eh, hormoonafhankelijk. Over het algemeen boeit het me vrij weinig en doe en draag ik waar ik me zelf goed bij voel.
Ik ben ook altijd al dik geweest, dus m'n gewicht zou me echt aan m'n kont roesten. Zo lang ik nog maar normaal kan bewegen en dat is gelukkig nog altijd zo.

Maar zoals ik eerder ook al zei: Ik heb geen behoefte om aantrekkelijk gevonden te worden. Mensen willen er vaak mooi uit zien zodat mensen ze aandacht geven, of zodat anderen hun mooi vinden of whatever, maar dat heb ik niet.
Oud 25-12-2013, 00:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb jij een relatie? En zou je daarin ook niet aantrekkelijk gevonden worden? Doet die mening van hem/haar er ook niet toe?
Ik heb geen relatie en ik wil geen relatie. Vandaar dat het me niet interesseert.

edit:
Ik vind het veel belangrijker dat iemand me lief/leuk/aardig/tof/grappig vind.
Oud 25-12-2013, 01:08
Verwijderd
een discussie!
Oud 25-12-2013, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook dagen dat ik mezelf heel stom vind hoor, maar dat is nogal eh, hormoonafhankelijk. Over het algemeen boeit het me vrij weinig en doe en draag ik waar ik me zelf goed bij voel.
Ik ben ook altijd al dik geweest, dus m'n gewicht zou me echt aan m'n kont roesten. Zo lang ik nog maar normaal kan bewegen en dat is gelukkig nog altijd zo.

Maar zoals ik eerder ook al zei: Ik heb geen behoefte om aantrekkelijk gevonden te worden. Mensen willen er vaak mooi uit zien zodat mensen ze aandacht geven, of zodat anderen hun mooi vinden of whatever, maar dat heb ik niet.
Aha!

Ik vind het oprecht moeilijk om me voor te stellen. En ik ben ook wel benieuwd - hoe reageren mensen dan over het algemeen op je?

Dit klinkt misschien heel aanvallend, maar het is de oprechte interesse van een gecomplexeerd tienermeisje.

Citaat:
Ik vind het veel belangrijker dat iemand me lief/leuk/aardig/tof/grappig vind.
Ja, natuurlijk is dat veel belangrijker.

Citaat:
een discussie!
Nouja, discussie...
Oud 25-12-2013, 01:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aha!

Ik vind het oprecht moeilijk om me voor te stellen. En ik ben ook wel benieuwd - hoe reageren mensen dan over het algemeen op je?

Dit klinkt misschien heel aanvallend, maar het is de oprechte interesse van een gecomplexeerd tienermeisje.
Euh, nou eh... mensen reageren 'gewoon'.
Er wordt nooit naar me gefloten ofzo, maar ik word ook niet nagestaard/nageroepen.

Echt een enkele keer is er een dronken/puberale debiel die me dik noemt ofzo (en dan bedoel ik echt minder dan eens per jaar), en dat is met een kutopmerking en een boze blik van mijn kant dan ook al gauw klaar. Verder word er eigenlijk vrij weinig op me gereageerd. Mensen laten me gewoon met rust.
Oud 25-12-2013, 01:44
Verwijderd
Citaat:
Ooglidcorrecties zijn kleine ingreepjes die als je hangogen hebt groot verschil maken en waarbij weinig mis gaat. Als ik echt droopy ogen zou krijgen zou ik dat wel overwegen.
Anti-rimpeldingen vind ik dan weer onzin en zien er snel fake uit. Behalve eventueel botox in een fronsgroef als je daar echt boos door lijkt te kijken, maar niet om jonger te lijken.

Armen straktrekken, borsten liften etc zijn allemaal dingen die onder narcose moeten gebeuren en dat zou ik nooit doen als het geen medisch nut heeft, dat zou het me echt niet waard zijn.

Laatst gewijzigd op 25-12-2013 om 01:49.
Oud 25-12-2013, 01:49
Verwijderd
Citaat:

Echt een enkele keer is er een dronken/puberale debiel die me dik noemt ofzo (en dan bedoel ik echt minder dan eens per jaar), en dat is met een kutopmerking en een boze blik van mijn kant dan ook al gauw klaar. Verder word er eigenlijk vrij weinig op me gereageerd. Mensen laten me gewoon met rust.
Pubers roepen vanalles, die roepen ook wel eens naar mij dat ik dik ben!
Oud 25-12-2013, 01:54
Verwijderd
Daar trek ik me trouwens niets van aan, maar toen ik vorig jaar in sportbadpak liep en twee puberjongens luidkeels tegen elkaar riepen hoe plat ik wel niet was, heb ik nog vijf minuten daarna op de fiets awesome comebacks zitten bedenken. Ondanks dat ik weet dat het vooral een uiting van hun onzekerheid is en dat ik geen enkele behoefte heb om aantrekkelijk gevonden te worden door een zestienjarige schreeuwerd. Maar kennelijk bereikte dat toch mijn innerlijke tienermeisje.
Oud 25-12-2013, 01:59
Verwijderd
Vrolijk kerstfeest, stelletje sloaperds!
Oud 25-12-2013, 02:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

was hij ook zwart met een pluizekopje? <3
Nee, lichtbruin met hangoortjes <3
Citaat:
Ik ben wel voor. Niet in de trant van een facelift om de rest van mijn leven verbaasd te kijken trouwens, maar meer van ooglidcorrectie als die gaan hangen ofzo.
Citaat:
Gisteren kwam m'n bff langs uit Deutschland en ze heeft m'n nieuwe huisje bekeken en daarna hebben we sushi gevreten en bij mij thuis gechilld en series gekeken enzo. Zo fijn om 'r weer te zien. <3
Vanochtend ging ze richting d'r ouders en toen ging ik naar m'n nieuwe crib om te verven.
Ik ben van half 1 tot 11 uur bezig geweest. Ik zit van top tot teen onder de witkalk en alles doet pijn en ik heb net pas gegeten, maar de muren zijn iig een soort van klaar (Als morgen bij daglicht blijkt dat het niet gedekt heeft ga ik huilen).
Er zitten alleen hele lelijke balkjes om sommige muren heen die echt een heel vieze beige kleur hebben en die kon ik niet verven met witkalk, dus die moet ik ook nog es doen. En de deuren. Zo veel werrrrrk!

Morgenochtend gaat m'n vader de gordijnrails ophangen en dan komt 'ie me halen en gaan we naar kerststol vreten. Ik hoop dat ik me niet verslaap dit keer, want ik moet alle verf nog uit m'n haar wassen.
Herkenbaar, al je ellende ik voel met je mee, met mijn ORANJE deurkozijnen en felgroene muren
Citaat:
mooier = beter in je vel = meer aandacht.

aandacht
Sorry, maar noem jij mij niet altijd een aandachtshoer als ik gewoon mezelf sta te zijn met een muziekje? En nu ineens is het wel oke?

Regels voor berichten