Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2013, 02:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben trouwens eindelijk gaan afwassen en ik kom er net achter dat ik nog niet gegeten heb. Ik geloof ook niet dat ik dat ga doen, ik flikker zo wel een stokbrood in de oven.
Oud 25-12-2013, 03:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoorde net "HEY BLIJF STAAN!" en nu staan er 3 politieauto's onder mijn balkon geen idee wat er aan de hand is, er staat hier alleen een geparkeerde auto met de deur aan de passagierskant open. Spanning en sensatie zo midden in de nacht
Oud 25-12-2013, 03:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, er is nu nog iemand bij, een hogere functie, en ze doorzoeken nu de auto. Er ligt iets achterin waarvan ze nog niet weten wat het is.
Oud 25-12-2013, 03:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De eerste agenten zijn nog niet terug, de verdachte dus ook niet.
Oud 25-12-2013, 03:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is schijnbaar bewijsmateriaal gevonden vlakbij de auto, er wordt een pylon bij gezet. Ik vraag me af of die agenten weten dat dat zo heet.
Oud 25-12-2013, 03:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Spannend allemaal hoor!

Toen mijn ouders vorige week voor het eerst naar mijn crib kwamen zagen we hoe een groep agenten een man uit zijn bus had gesleurd en hoe ze er met z'n allen bovenop zaten.
De man keek erg boos.

Allemaal stukken minder spannend dan dingen met bewijsmateriaal en pylonnen natuurlijk. Hou ons op de hoogte!

Ik ga nu slapen, maar ik lees het morgenochtend wel.
Oud 25-12-2013, 03:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij wordt die ene agent er bloednerveus van dat ik voor het raam sta te documenteren.
Oud 25-12-2013, 03:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei, ze knipperden naar me met de zaklamp om op het balkon te komen en te vertellen wat ik had gezien ja, niks dus, maar wel gehoord. Nog steeds geen idee wat er aan de hand is!
Oud 25-12-2013, 03:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Spannend allemaal hoor!

Toen mijn ouders vorige week voor het eerst naar mijn crib kwamen zagen we hoe een groep agenten een man uit zijn bus had gesleurd en hoe ze er met z'n allen bovenop zaten.
De man keek erg boos.

Allemaal stukken minder spannend dan dingen met bewijsmateriaal en pylonnen natuurlijk. Hou ons op de hoogte!

Ik ga nu slapen, maar ik lees het morgenochtend wel.
Absoluut slaap lekker en succes morgen in je huisje!
Oud 25-12-2013, 03:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stiekem staan ze me nu uit te lachen om mijn gestreepte pyjamabroek met felle kleuren en een totaal uitgelubberde trui
Oud 25-12-2013, 03:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er was net trouwens een busje. Die is nu vast door de buurt aan het rijden met wat anderen.

God, je zou maar op tijd naar bed gaan en dit soort dingen missen
Oud 25-12-2013, 04:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is nu een sleepwagen, ze gaan de auto meenemen. Dat wordt nog een hele klus, want het is hierachter niet het makkelijk manouvreren met zo'n vrachtwagen, lijkt me.
Oud 25-12-2013, 04:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens nog steeds geen spoor van de eerste twee agenten die achter de verdachte aangingen. Collega's staan zwaar kou te lijden.
Oud 25-12-2013, 04:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, ze duwen de auto gewoon naar achter. Dat kan natuurlijk ook.
Oud 25-12-2013, 04:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij is de commissaris er nu bij. Dat baseer ik alleen op het feit dat hij alleen is en grijs haar heeft. De twee agenten doen weer uitgebreid verslag. Auto wordt klaar gemaakt om op de vrachtwagen te gaan.
Oud 25-12-2013, 04:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik kap ermee. De auto is mee en alles en iedereen is ook ineens weg. Alsof er niks gebeurd is.
Oud 25-12-2013, 04:53
Verwijderd
Citaat:
Altijd, en dan kan je dat ook weer verbeteren! Ik streef ook naar een perfect uiterlijk.
Ja, als ik kijk naar wie je gaaf vindt, kan ik me er wel iets bij voorstellen ^^ Mag ik vragen of je Russische achtergrond daarmee te maken heeft? Zoals je eens hebt gezegd over de trouwjurken. En ik heb een tijdje geleden ook een docu gezien over jong zijn als vrouw in Rusland waar de aandacht ook heel hard naar het uiterlijk ging (en over toekomstperspectieven, maar dat is een beetje een blur nu ).

Citaat:
ja natuurlijk is dat relatief. En alsof ik al mijn zekerheid uit m'n uiterlijk haal. Nee. Ik denk gewoon dat ik beter verkoop als ik mooier ben. Natuurlijk heeft het vooral met innerlijke beauty te maken, maar als mijn tieten op m'n enkels hangen is dat niet echt reclame.
Ik had het ook niet over/tegen jou persoonlijk. Maar ik ken wel een aantal mensen met issues die veel zouden laten willen bijwerken, maar waarbij ik weet dat ze dan alleen maar iets nieuws zouden vinden om ongelukkig over te zijn.
En innerlijk, pfoe, allemaal leuk en wel, maar uiterlijk is wel gewoon vaak belangrijk. En zeker als je in een uiterlijke wereld zit zoals jij. Als ik een job had die ik graag deed waarbij ik daar grotendeels van afhankelijk was, zou ik dat ook veel sneller overwegen.

Maar in het dagelijkse leven zonder dat het noodzakelijk is? Dan vind ik dat het niet nodig is om te vechten tegen iets dat zo natuurlijk is (ouder worden).

Citaat:
Armen straktrekken, borsten liften etc zijn allemaal dingen die onder narcose moeten gebeuren en dat zou ik nooit doen als het geen medisch nut heeft, dat zou het me echt niet waard zijn.
Er zou bij mij nog een heleboel bij gewerkt 'moeten' worden op dat gebied, maar ik zit er niet op te wachten. Al bedacht ik laatst wel toch even dat ik het fijn zou vinden als het huidoverschot (niet eens zo veel) weg was, maar nu jaagt het idee alleen al me schrik aan, te veel risico, als hey überhaupt nog zou kunnen daar.

Het is niet alsof mijn lichaam ooit nog perfect zal zijn met alle littekens en naakt is er genoeg dat mensen zal doen schrikken, maar tegenwoordig zijn ook 'doorleefde' lichamen gevraagd als model
Daarnaast vind ik mezelf mooi en heb ik laatst tegen Miekje opgesomd wat een geluk ik eigenlijk heb gehad op gebied van uiterlijk. Alles wat er 'mis' aan is, heb ik aan mezelf te danken ^^ De natuur had (vind ik) haar werk prima gedaan

Zo, nog een poging tot wat slaap, ik was de verwarming vergeten uit te zetten en het was intussen veel te warm boven om nog door te slapen.
Oud 25-12-2013, 08:03
Verwijderd
Ik vind plastische chirurgie ook prima kunnen Tenminste, als het voortkomt uit 't soort ambigue onzekerheid/perfectionisme waar eetstoornissen ook goed op gedijen zou ik het afraden, maar als je gewoon iets gefixt wil hebben en/of je kunt er een beetje zakelijk tegenover staan, waarom niet.

Citaat:
Armen straktrekken, borsten liften etc zijn allemaal dingen die onder narcose moeten gebeuren en dat zou ik nooit doen als het geen medisch nut heeft, dat zou het me echt niet waard zijn.
Heeft narcose nadelen, behalve dat je er misselijk van wordt? Of vind je het gewoon gedoe? Ik weet er niet zo veel van.
Oud 25-12-2013, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Hier een supervrolijk lied voor jullie.

[filmpje]

Ah, last.fm raadt me al heel lang Deadwood aan omdat het op Rome en :Of the Wand & the Moon: zou lijken. Even kijken.
Oud 25-12-2013, 08:51
Verwijderd
Ik snap niet zo goed hoe Julia Roberts een wereldster kan zijn als ze dit draagt:

Wat is ze toch stom, met 'r tanden.
Oud 25-12-2013, 09:09
Verwijderd
Ik vind plastische chirurgie zeer zelden een verbetering, het is schandalig duur en ik vind het gewoon ook een beetje dom
Maar goed, zeg nooit nooit
Oud 25-12-2013, 09:15
Verwijderd
Hoe weet je dat het zelden een verbetering is? Dat lijkt me net zoiets als verwijfde homo's of 'zichtbare' transgenders: degenen voor wie dat niet geldt zie je niet.
Oud 25-12-2013, 09:18
Verwijderd
Citaat:

Sorry, maar noem jij mij niet altijd een aandachtshoer als ik gewoon mezelf sta te zijn met een muziekje? En nu ineens is het wel oke?
Daar heb ik het niet over.
Citaat:
Ah, last.fm raadt me al heel lang Deadwood aan omdat het op Rome en :Of the Wand & the Moon: zou lijken. Even kijken.
Dat is darkwood, wat ik via jou ken
Oud 25-12-2013, 09:23
Verwijderd
Phoebe, goed verhaal.

Citaat:
Euh, nou eh... mensen reageren 'gewoon'.
Er wordt nooit naar me gefloten ofzo, maar ik word ook niet nagestaard/nageroepen.

Echt een enkele keer is er een dronken/puberale debiel die me dik noemt ofzo (en dan bedoel ik echt minder dan eens per jaar), en dat is met een kutopmerking en een boze blik van mijn kant dan ook al gauw klaar. Verder word er eigenlijk vrij weinig op me gereageerd. Mensen laten me gewoon met rust.
Aha!

Citaat:
Nee, lichtbruin met hangoortjes <3
Ahhh. Zo'n een had ik! Hij heette Flip.

Citaat:
Ja, als ik kijk naar wie je gaaf vindt, kan ik me er wel iets bij voorstellen ^^ Mag ik vragen of je Russische achtergrond daarmee te maken heeft? Zoals je eens hebt gezegd over de trouwjurken. En ik heb een tijdje geleden ook een docu gezien over jong zijn als vrouw in Rusland waar de aandacht ook heel hard naar het uiterlijk ging (en over toekomstperspectieven, maar dat is een beetje een blur nu ).
Je bedoelt kameraad Lukjanova? Mja. Al moet ik zeggen dat ik er nooit zo uit zou willen zien als zij. Ik vind haar wel mooi, maar niet op een menselijke manier, meer zoals een pop mooi kan zijn.

En, dat weet ik oprecht niet. In Rusland is het wel belangrijker dat je er goed uitziet dan in Nederland, ja. Ik merk het ook wel aan mijn vriend, dat hij het als een soort van recht ziet om een knappe vriendin te hebben. Maar goed, als hij ineens enorm zou vervetten/zich kaal zou scheren/in juten zakken zou gaan lopen zou ik dat ook niet willen.

Citaat:
Maar in het dagelijkse leven zonder dat het noodzakelijk is? Dan vind ik dat het niet nodig is om te vechten tegen iets dat zo natuurlijk is (ouder worden).
Je kan mooi of lelijk oud worden. Maar als ik jouw ervaringen had gehad met chirurgie zou ik er waarschijnlijk ook voor bedanken.

Citaat:
Ik vind plastische chirurgie zeer zelden een verbetering, het is schandalig duur en ik vind het gewoon ook een beetje dom
Maar goed, zeg nooit nooit
Duur is een goed punt, maar waarom dom?
Oud 25-12-2013, 09:28
Verwijderd
Dom dus eigenlijk om de combinatie van 'duur' en 'zelden een verbetering'. Plus het idee dat alles te koop is, dus ook (al dan niet conventioneel) gewenst uiterlijk. Daar word ik gewoon een beetje naar van.
Oud 25-12-2013, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is darkwood, wat ik via jou ken
Oei, ik zei Deadwood maar ik bedoelde Darkwood, ja! Hoezo via mij? Ik ken ze wel maar ze staan al jaren vastgeroest op mijn mentale lijstje van 'bands nog te checken'.
Oud 25-12-2013, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Oei, ik zei Deadwood maar ik bedoelde Darkwood, ja! Hoezo via mij? Ik ken ze wel maar ze staan al jaren vastgeroest op mijn mentale lijstje van 'bands nog te checken'.
dat ene nummer waar ik sinds gister al niet op de titel kom ken ik van jou.
Met die clip met die herdershond en witte achtergrond en millitairen enzo.
met dat zielige blaasinstrument en geklap.
Oud 25-12-2013, 09:47
Verwijderd
Citaat:
In Rusland is het wel belangrijker dat je er goed uitziet dan in Nederland, ja. Ik merk het ook wel aan mijn vriend, dat hij het als een soort van recht ziet om een knappe vriendin te hebben.
Ik vind dat zo'n vreselijk onaantrekkelijke eigenschap, he. Het is voor mij een reden om nooit met een Rus te willen daten. Ik geloof in de maakbare mens, ken eigenlijk ook weinig mensen die daar zo flexibel in zijn als ik, jezelf aanpassen aan bepaalde archetypes vind ik een leuk spelletje, ik houd van relaties waarin we kunnen spelen met lekker dramatische concepten, etc... Maar dat achteloze 'hier heb ik recht op' dat Russische mannen hebben ontneemt me direct alle zin om ook maar een millimeter te wijken.
Oud 25-12-2013, 09:52
Verwijderd
Westerse mannen hebben 't soms ook, maar hier zijn het vooral van die sociaal onhandige jongens die het nog sterk hebben. Het type 'zeikt over friendzone' en 'gebruikt sleutel/slot-metafoor'.
Oud 25-12-2013, 09:58
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik vind plastische chirurgie ook prima kunnen Tenminste, als het voortkomt uit 't soort ambigue onzekerheid/perfectionisme waar eetstoornissen ook goed op gedijen zou ik het afraden, maar als je gewoon iets gefixt wil hebben en/of je kunt er een beetje zakelijk tegenover staan, waarom niet.

Heeft narcose nadelen, behalve dat je er misselijk van wordt? Of vind je het gewoon gedoe? Ik weet er niet zo veel van.
Dit vind ik ook, en ik heb dan ook een nieuwe neus op m'n verlanglijstje. En een spuit botox in mijn fronsrimpel, mja als ik dat kan betalen als ik later groot ben zie ik het wel gebeuren.
Oud 25-12-2013, 10:05
Verwijderd
@ Mutant: ja, bij huidoverschot door enorm afvallen begrijp ik wel weer goed als mensen dat wat laten innemen, dat vind ik ook een andere categorie dan gewoon hangerigheid door ouderworden. Maar ik kan me ook voorstellen dat juist jij daar wat huiverig voor bent.

@ para: elke narcose heeft een klein risico dat je er niet goed uit komt. De kans is miniem, maar toch. Ik bedoel er niet mee dat ik cosmetische chirurgie in het algemeen afkeur ofzo, maar voor mezelf zou ik dat niet doen.
Hm en dat zijn ook dingen met grote wonden. Hoe groter de wond, hoe meer kans op infectie. Blijft natuurlijk een kleine kans.
Oud 25-12-2013, 10:10
Verwijderd
Noh! Wat gebeurt er precies als je er niet goed uitkomt? Kun je erin blijven hangen?
Oud 25-12-2013, 10:11
Verwijderd
Nee ik bedoel dat je er met schade uitkomt!
Oud 25-12-2013, 10:13
Verwijderd
Bv als er toch zuurstofgebrek optreedt (je ademt niet zelf onder narcose, krijgt altijd een slang in je keel).
Oud 25-12-2013, 10:15
Verwijderd
Ah zo. Ja, ik kan me voorstellen dat je dergelijke risico's niet nodeloos wil lopen.
Oud 25-12-2013, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Westerse mannen hebben 't soms ook, maar hier zijn het vooral van die sociaal onhandige jongens die het nog sterk hebben. Het type 'zeikt over friendzone' en 'gebruikt sleutel/slot-metafoor'.
Reddit.com /r/theredpill

Grootste verzameling van dat soort debielen ooit.
Oud 25-12-2013, 10:21
Verwijderd
Sarah, hoe hoog is dat risico gemiddeld? Als je dat percentueel kan uitdrukken.
Oud 25-12-2013, 10:26
Verwijderd
Citaat:
dat ene nummer waar ik sinds gister al niet op de titel kom ken ik van jou.
Met die clip met die herdershond en witte achtergrond en millitairen enzo.
met dat zielige blaasinstrument en geklap.
Hm, daar staat me wel vagelijk iets van bij. Ik heb ook wel eerder wat van Darkwood geluisterd, maar niet genoeg om ze van 't lijstje te schrappen. Misschien heb ik ze je toen gelinkt.

Als je nog op de titel kunt komen hoor ik 't graag.
Oud 25-12-2013, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Sarah, hoe hoog is dat risico gemiddeld? Als je dat percentueel kan uitdrukken.
Ik weet het niet uit mijn hoofd en kan het niet op mijn telefoon opzoeken. Ik gok dat het ergens tussen de 0,01 en 0,0001% zal zijn.
Oud 25-12-2013, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat zo'n vreselijk onaantrekkelijke eigenschap, he. Het is voor mij een reden om nooit met een Rus te willen daten. Ik geloof in de maakbare mens, ken eigenlijk ook weinig mensen die daar zo flexibel in zijn als ik, jezelf aanpassen aan bepaalde archetypes vind ik een leuk spelletje, ik houd van relaties waarin we kunnen spelen met lekker dramatische concepten, etc... Maar dat achteloze 'hier heb ik recht op' dat Russische mannen hebben ontneemt me direct alle zin om ook maar een millimeter te wijken.
Mja, mja. Het is niet alsof hij er ooit uit zichzelf over begint ('zou je niet eens wat afvallen?'). Eigenlijk ben ik altijd degene die over het onderwerp begint. Maar goed, hij is ook wel een stuk geëmancipeerder/ruimdenkender dan de gemiddelde Russische man.
Oud 25-12-2013, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Plastische chirurgie zoals jij dat stelt, ben ik ook niet 'tegen', maar omdat Pip het in eerste instantie had over bijwerken als je ouder wordt, dan lijkt het me meer te gaan over het bijwerken om te voorkomen dat je er ouder gaat uitzien/rimpels krijgt/uitzakt/weet ik het.

Al zou je kunnen zeggen dat het net is als je haar verven enzo, maar daar komt toch wel wat minder risico bij kijken

Citaat:
Geen dokter, maar toen ik na de operatie aan mijn arm (dus voor de rest) mijn ogen ging laten testen, zag ik minder goed en de opticien zei dat dat normaal was na een narcose. Dus het heeft effect.

En als ik dan kijk naar wat weken steeds opnieuw opereren en in slaap houden met je doet op gebied van concentratie en geheugen, wow. Maar op het moment dat ik dit ben aan het typen, bedenk ik me dat ik volgens mij de laatste tijd minder dt's heb gemaakt en wat minder moeite met ei/ij had. Neuroloog en psychiater zeggen dat de 'klap' over gaat en er is geen echte schade, dus

Citaat:
Je bedoelt kameraad Lukjanova? Mja. Al moet ik zeggen dat ik er nooit zo uit zou willen zien als zij. Ik vind haar wel mooi, maar niet op een menselijke manier, meer zoals een pop mooi kan zijn.
Ik vind haar wel speciaal, maar ik denk dat als je een afkeer hebt van plastische chirurgie hebt, dat je zo iemand niet bewondert.

Citaat:
En, dat weet ik oprecht niet. In Rusland is het wel belangrijker dat je er goed uitziet dan in Nederland, ja. Ik merk het ook wel aan mijn vriend, dat hij het als een soort van recht ziet om een knappe vriendin te hebben. Maar goed, als hij ineens enorm zou vervetten/zich kaal zou scheren/in juten zakken zou gaan lopen zou ik dat ook niet willen.
Ik heb geprobeerd te zoeken naar het programma, maar ik kan het niet vinden, ik herinner me enkel nog stukjes en brokjes, ik probeer er aan te blijven denken, want het was wel boeiend iig.

Citaat:
Je kan mooi of lelijk oud worden. Maar als ik jouw ervaringen had gehad met chirurgie zou ik er waarschijnlijk ook voor bedanken.
Ja, maar ja, ik denk dat oud worden in de ogen van de persoon die het doorstaat bijna altijd een verslechtering is ^^

Citaat:
*ril*

Citaat:
@ Mutant: ja, bij huidoverschot door enorm afvallen begrijp ik wel weer goed als mensen dat wat laten innemen, dat vind ik ook een andere categorie dan gewoon hangerigheid door ouderworden. Maar ik kan me ook voorstellen dat juist jij daar wat huiverig voor bent.
Het was ook meer in reactie op 'zou het me niet waard zijn'. Op dit moment is het me ook allemaal niet waard
Oud 25-12-2013, 10:43
Verwijderd
Is de 'sleutel-slot-metafoor' trouwens dat dingetje met 'een sleutel die ieder slot opent, is een goede sleutel, maar een slot dat door iedere sleutel geopend wordt, is een slecht slot'?
Verwijderd
Oh en Tina, kameraad kan ook gebruikt worden voor vrouwen ja?
Verwijderd
Citaat:
Is de 'sleutel-slot-metafoor' trouwens dat dingetje met 'een sleutel die ieder slot opent, is een goede sleutel, maar een slot dat door iedere sleutel geopend wordt, is een slecht slot'?
Yep.
Verwijderd
Citaat:
Oh en Tina, kameraad kan ook gebruikt worden voor vrouwen ja?
Maar natuurlijk, burgeres Mutant!
Oud 25-12-2013, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Mja, mja. Het is niet alsof hij er ooit uit zichzelf over begint ('zou je niet eens wat afvallen?'). Eigenlijk ben ik altijd degene die over het onderwerp begint. Maar goed, hij is ook wel een stuk geëmancipeerder/ruimdenkender dan de gemiddelde Russische man.
Aan dat laatste twijfel ik niet Aan het eerste trouwens ook niet. Zulke dingen leven meer onder de oppervlakte. Al wil ik trouwens ook niet zeggen dat het specifiek bij N. vreselijk onder de oppervlakte leeft, 't is meer een algemene ergernis met het Oostblok.

De zoon van vrienden van mijn ouders, jongen van 'n jaar of 19/20, gaat regelmatig op en neer naar Moskou en komt dan altijd terug met verhalen over hoe felbegeerd hij daar is en hoe 'jullie Westerse vrouwen' niet goed op hun mannen passen en niet weten wat ze hebben. :')
Oud 25-12-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, die.
Oud 25-12-2013, 10:51
Verwijderd
Ik heb een keer een verhaal gehoord dat Westerse vrouwen lelijk zijn door de heksenverbrandingen. Men geloofde een paar honderd jaar geleden namelijk dat de duivel nogal viel op knappe vrouwen. Dat waren dus allemaal heksen, en die werden en masse verbrand. Daarom zit er nu zoveel lelijkheid in West-Europese genen.

Oud 25-12-2013, 10:55
Verwijderd
Ik vind 'kameraad' trouwens echt een fucking goed woord. Jammer genoeg klinkt het in de vertaling een beetje overdreven. En nog jammerderderr is dat 'ie ook in het Oostblok niet echt meer gebruikt wordt.

Hij is zo goed omdat het een vriendelijke, genderneutrale, niet-te-formele, neutrale aanspreektitel is, met ondertonen van welwillendheid en gelijkheid. Ik weet zo gauw geen enkele andere aanspreektitel die aan al die eigenschappen voldoet.
Oud 25-12-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer een verhaal gehoord dat Westerse vrouwen lelijk zijn door de heksenverbrandingen. Men geloofde een paar honderd jaar geleden namelijk dat de duivel nogal viel op knappe vrouwen. Dat waren dus allemaal heksen, en die werden en masse verbrand. Daarom zit er nu zoveel lelijkheid in West-Europese genen.

Ze verbrandden ook vrouwen die boeken lazen. Misschien zijn we daarom allemaal zo dom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten