| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Hij is zelfs gewoon net echt!
En dat vind ik nog niet heel veel tijd. Ik heb voor Neko-man ooit een pet gemaakt met de naaimachine en daar ging echt wel 8 dagen inzitten. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik er ook nog niet zo'n hele grote held mee ben.
|
|
||
|
Citaat:
//Ik las vroeger altijd veel in het openbaar vervoer, omdat mijn reistijd naar school toen langer was. Tegenwoordig is die nog maar 40 minuten en heb ik die tijd bovendien nodig om mijn hoofd een beetje leeg te maken En tussenuren heb ik nodig voor huiswerk, dus van lezen komt niet zoveel meer. Ik probeer nu nog wel tussendoor te lezen of 's avonds in bed ofzo, maar dat schiet ook niet zo erg op. Niet dat dat móet, maar soms heb je gewoon een boek waar je zo goed in zit dat het... tja... uit moet.Maarja, nu heb ik vakantie en hoewel nog duisent andere dingen te doen, ga ik echt wel even tijd maken om minimaal één boek uit te lezen.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En het was van tevoren niet bij je opgekomen dat dat misschien ook niet heel handig wat? Al mag ik niets zeggen, want ik heb al wel eens verkrampte vingers gehakt van een haakwerk wat toch echt nog even af moest, 2 uur lang.
|
|
|
|
Met naaien let ik altijd wel op dat ik mijn machine even aan de kant zet, tijdens het spelden of knippen ofzo
Overigens let ik verder nooit op mijn houding en naai de laatste tijd bij gebrek aan ruimte/goed licht bij de salontafel, terwijl ik zelf op een fauteuil zit, dus eh...
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Vroeger las ik een boek pr dag, gewoon voor de leuk, maar nu pleur ik na een bladzijde al in slaap.
|
|
|
|
Ik kom btw net terug van de parental unit, want kerst enzo. Mijn vader doet alsof ik super hulpbehoevend ben en dat er zonder hem helemaal niks van mijn verhuizing terecht komt. Dus hij zit me de hele tijd op te fokken dat ik nog maar tot 5 januari heb en 'er moet nog zoveel en waaaah', terwijl alles wat hij tot nu toe in het huis heeft gedaan is mislukt en over moet (Van het stuk muur dat hij had behangen is al 't behang eraf getiefd en de gordijnen die hij had opgemeten en vandaag had omgezoomd bleken te lang te zijn, omdat hij de lengte vanaf het plafond had gemeten ipv de gordijnrails).
Ik waardeer het supererg dat hij er zoveel tijd in steekt en dat hij helpt, maar hij moet niet doen alsof ik niks kan en er dan zelf een potje van maken. Pfff, vermoeiend. Aaanyway, morgen nog wat plekjes op de muur verven en wat plinten en dan ist klaar en kan k hopelijk van 't weekend echt verhuizen. Ieek!
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb zo'n fijne kerst <3 kerstavond was supertof bij mijn schoonouders, mijn neefje is een dik jankerdje maar wel tof. En mijn schoonmoeder was ineens heel lief toen ze er achter kwam dat ik al anderhalf jaar serieus ben als ik zeg dat de cliënten mij wel eens een tik verkopen
gisteravond en vanochtend supersuperrelaxed gewerkt met een hele toffe collega die ik al lang niet meer gezien had. Een van de nieuwe cliënten zocht voor het eerst uit zichzelf toenadering, een van de aandelen heeft gistermiddag de hele middag bij ons gezeten en gister bij ons aan tafel meegegeten en dat was zo fijn en bijzonder want die momenten zijn zo spaarzaam <3 mijn (schoon)familie was superverbaasd maar heel blij met de gekochte cadeautjes. Vanmiddag heb ik heel lang gedoucht en voor het eerst mijn veeltedureshampoo gebruikt, mijn nagels geveild en gelakt. Mijn lief had lekker gekookt en we hebben a christmas carol van the muppets gekeken en Claudia de breij. En we hebben wijn en whiskey. En nu hebben we samen een week vakantie <3
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga blij zijn als het wat minder langdradig en de vrouwen wat minder hysterisch worden. Ik heb een kikker gegeten vandaag. Ik ben niet onder de indruk. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu heeft ons ma ze wel gemaakt, eerste keer in haar leven, misschien dat de een of andere topchef daar een indrukwekkend sappig (mini)stukje vlees van kan maken... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet er stiekem ook wel om lachen
|
|
|
|
|
|
Waarom heb je daar geen zin in, Ingegerd?
Ik heb zojuist ontbeten met quiche en apple crumble en nu lig ik op bed. Eigenlijk was ik van plan om vandaag misschien wel mijn kamer op te gaan ruimen enzo, maar in plaats daarvan luister ik Avenged Sevenfold en zit ik op 9gag Ach ja, vakantie, ofzo.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik ken dat 'probleem' een beetje. Ik had mijn twee weken vakantie ook best graag grotendeels samen doorgebracht, maar met onze sociale kring zit/zat dat er ook niet echt in. Achja, ook best gezellig. En ik heb sowieso meer tijd met hem dan ik normaal heb, dus eigenlijk ben ik al lang blij.
|
|
|
|
Ik ben een lijstje aan het maken met allemaal lekkere hapjes voor oud&nieuw die niet al te moeilijk zijn/veel tijd kosten maar wel erg lekker zijn. Ik heb al: gehaktballetjes, nacho's, mini appelflappen, wrap met zalm, sla en kruidensmeersel & wrap met monchou, ham en ui. Hebben jullie nog meer goede ideeën?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Lage quiche en dan in puntjes snijden! Bv met basilicum en paprika en geitenkaas (basilicumblaadjes plukken, paprika in dunne reepjes snijden. Twee eieren klustsen, zachte geitenkaas erdoor roeren, twee volle eetlepels bloem erdoor mixen, zout en peper. Quichedeeg uit de diepvries in de taartvorm. Basilicum in de vorm, paprika in de vorm, eimengsel in de vorm, eventueel wat geraspte kaas, half uur in de oven.
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Eieren hard koken, in de lengte halveren en eigelen eruit halen. De eigelen prakken met mayonnaise, bieslook, zout, peper en een beetje curry of kerriepoeder of paprikapoeder of mosterd en klaar ben je. Je kunt er ook andere kruiden door doen, natuurlijk, net wat je lekker vindt. Ik heb er ook wel eens een fijngesneden pepertje door gedaan voor meer pit. En vervolgens spuit je de vullling dus weer terug in de eieren. Klik!
|
|
||
|
Citaat:
Volgens mij gaat dat helemaal goed komen zo. Iedereen dank voor de suggesties.
![]() |
|
|