Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2014, 18:38
Steefdb
Steefdb is offline
Ik en een vriend zijn van plan deze zomer op vakantie te gaan naar een leuke land. Het liefst natuurlijk waar het zonnig is en een aangename warme temperatuur. We komen echter niet voor het zuipleven zoals in LLoret de mar of dat soort vakanties. Wij gaan meer voor wat cultuur en een mooi landschap en een vakantie waar leuke activiteiten te doen zijn. Natuurlijk is ons budget niet erg groot en vinden wij 800 euro p.p. toch al aardig wat. Na een mooie vakantie in Turkije gevonden te hebben zijn we daar ook vanaf gehaakt vanwege het voedsel dat met teveel olie bereid zou worden en het kraanwater van slechte kwaliteit.

Nu is onze vraag, weten jullie nog leuke plekken om op vakantie te gaan die aan onze wensen voldoen?

Groeten
Oud 05-01-2014, 22:33
Verwijderd
Je kunt ook water uit flessen drinken en iets zoeken zonder teveel oliën..

Anders: Spanje, frankrijk, Kroatië, Hongarije ?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 09:52
Verwijderd
Ik denk dat bij zonnige landen de kwaliteit van het kraanwater altijd zal tegenvallen. Dat wil niet eens zeggen dat het altijd zo slecht is, maar dat wij er iig niet tegen kunnen omdat we dat water niet gewend zijn.

Ik zou eens kijken naar de Canarische Eilanden. Officieel Europa (Spanje), maar veel zuidelijker en dus anders en toch niet al te lang vliegen. Hele jaar door goed klimaat (vorig jaar zat ik in februari op Gran Canaria, 25 graden), mooi landschap, genoeg te doen zonder zuipvakantie. Alleen qua prijs weet ik niet of het haalbaar is.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 19:29
Verwijderd
Tjeez, de slechte kwaliteit van het kraanwater ja? Flessen water man.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 20:41
Steefdb
Steefdb is offline
Jep dat krijg ik inderdaad overal te horen en ik denk dat we da maar doen ook. Ik denk dat we er verder wel uitkomen met deze informatie Bedankt!
Oud 06-01-2014, 21:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben afgelopen zomer voor weinig geld naar Mallorca geweest. Je hebt er zuiplocaties maar ook plaatsjes die heel mooi en rustig zijn. Het eiland is prachtig, er is veel te zien, lekker weer, goed eten en flessen water kan je op elke straathoek kopen. Ik vond het een aanrader. Kroatië is ook niet zo duur en ook erg mooi, vriendelijke mensen, lekker eten voor weinig geld. Griekse eilanden zijn ook vaak wel betaalbaar. Daar komt vaak zout water uit de kraan dus dan moet je echt wel flessen water kopen.
Reageren

Regels voor berichten