Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wtf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Hoewel de afwasmachine vol zetten en leeg halen natuurlijk niet normaal is om te zeggen, moet ik toegeven dat een stuk logischer is dan in- en uitruimen.
|
Ik moest Utopia even opzoeken (ik dacht eerst aan dit), maar het klinkt hoopgevend.
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Net als dat op Onzin een topic voor alle mensen die zeuren dat er zo weinig gepost wordt niet zou misstaan.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn leedvermaak zit in andere dingen. Het lijkt me echt geen leuk programma. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat mag natuurlijk ook allemaal. Als er maar gezeurd wordt maakt het niet uit hoe meta dat zeuren is. Ik wil overigens zeuren over de groep volwassen mensen die vanmiddag de deur van de uni blokkeerden en die keihard het uiterlijk van mensen stonden te bekritiseren terwijl ze er zelf uitzagen als een kruising tussen een nageboorte en een debiel paard en dingen riepen als 'Lange jassen zijn voor homo's, hahaha!'. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dat over die WC is al best een relevant dilemma eigenlijk. Zelf een WC bouwen kan ik niet. 350 euro voor een WC vind ik echt van de ZOTTEN en een schommel is ook wel leuk. Ik denk dat ik dan toch maar 350 euro zou uitgeven, want ik wil liever een WC dan een schommel + in de bosjes kakken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Woordvariantdiscussies.
![]() Zeggen jullie mach-ne-tron of manjetron? Infrastructúúr of Ínfrastructuur? Ceremónie of ceremoníé? Stofgezogen of gestofzuigd? Vrachtwagen of vrachtauto? Aangelopen/-reden/-fietst of vertrokken? Wat vinden jullie van het woord 'toenstraks'? Ik zeg van alles de eerste variant en ik vind toenstraks een prima woord. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|