Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2014, 13:22
Hazel
Hazel is offline
Waarom mag je dat niet zeggen?
Advertentie
Oud 08-01-2014, 13:23
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
hebben jullie de rijdende rechter gezien? Die ouwe lui zijn werkelijk niet te geloven. Wat een korzichtige apen

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1388322
Wat een stel verstandelijk beperkten inclusief mr Visser. "Voortaan krijg je voor schelden een boete! Al het gescheld tot nu toe is al 1000 euro geloof ik. Maar het gaat dus in vanaf nú!"
Wtf
Oud 08-01-2014, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Inpakken doe je met cadeaus. Ik zeg afwasmachine inruimen. Ook een raar woord, trouwens, inruimen.
Volgens mij zeg ik eigenlijk ook geen inruimen, maar meer iets als "even spullen in de afwasmachine zetten". Inpakken vind ik helemaal vreemd, om de cadeaupapier-associaties inderdaad.
Oud 08-01-2014, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Waarom mag je dat niet zeggen?
Oh, omdat mijn gezeur op autisten en/of mensen uit het noorden of oosten hier wel vaker niet gewaardeerd wordt Het valt verder allemaal wel mee met me hoor
Oud 08-01-2014, 13:26
Hazel
Hazel is offline
Misschien moeten we een zeurtopic maken voor mensen die lekker willen zeuren. Ik voel er wel wat voor.
Hazel
Hazel is offline
En in dat topic mag dan niemand relativeren, alleen maar medeleven betonen.
Hazel
Hazel is offline
Ik weet dat zoiets al bestaat (het Lucht je Harttopic) maar ik heb het hier meer over kleine ergernissen in plaats van persoonlijkheidsstoornissen en dergelijke.
Oud 08-01-2014, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Misschien moeten we een zeurtopic maken voor mensen die lekker willen zeuren. Ik voel er wel wat voor.
Ach, ik weet niet. Daarbij vind ik het woord 'gezeur' in dit geval niet echt handig gekozen van mezelf, want ik zeur helemaal niet
Oud 08-01-2014, 13:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Inpakken doe je met cadeaus. Ik zeg afwasmachine inruimen.
Oud 08-01-2014, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat zoiets al bestaat (het Lucht je Harttopic) maar ik heb het hier meer over kleine ergernissen in plaats van persoonlijkheidsstoornissen en dergelijke.
Ja, true, daar is wel een wezenlijk verschil. Maar is het "niet gewaardeerd"-topic daar ook al een beetje voor?
Oud 08-01-2014, 13:37
Verwijderd
Cristo zal vast wel eens een afwasmachine ingepakt hebben
Oud 08-01-2014, 13:43
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ach, ik weet niet. Daarbij vind ik het woord 'gezeur' in dit geval niet echt handig gekozen van mezelf, want ik zeur helemaal niet
He, dat zijn je eigen woorden, je hebt het zelf over je gezeur

Citaat:
Ja, true, daar is wel een wezenlijk verschil. Maar is het "niet gewaardeerd"-topic daar ook al een beetje voor?
Nee, dat is nog veel te redelijk.
Oud 08-01-2014, 13:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je hebt koelkasten en vaatwassers. Die laatste zet je vol.
Oud 08-01-2014, 13:50
Verwijderd
Citaat:
He, dat zijn je eigen woorden, je hebt het zelf over je gezeur
Ehh, ja, daarom zeg ik toch ook 'niet handig gekozen VAN MEZELF'
Oud 08-01-2014, 13:51
Hazel
Hazel is offline
Oh ja. Sorry. Domme opmerking weer. Voortaan beter niet op reageren.
Oud 08-01-2014, 13:54
Verwijderd
Oud 08-01-2014, 14:06
Hazel
Hazel is offline
Nou, wat een animo weer. Ik zal nog eens iets in de groep gooien.
Oud 08-01-2014, 14:15
Verwijderd
jeetje
Oud 08-01-2014, 14:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Grutjes.
Oud 08-01-2014, 14:25
Verwijderd
Deze hele pagina kan wel naar dat nieuwe topic van Margot verplaatst worden, vooral haar eigen comments.
Oud 08-01-2014, 14:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Deze hele pagina kan wel naar dat nieuwe topic van Margot verplaatst worden, vooral haar eigen comments.
Doe dan.
Oud 08-01-2014, 14:37
Verwijderd
Heb geen fb-powerrrrrrrs.
Oud 08-01-2014, 14:40
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben blij dat er in ieder geval nog iemand achter mijn plan staat. Iets minder blij dat jij het bent, though.
Oud 08-01-2014, 14:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, 'de afwasmachine vol zetten' is ook een ding. Uitruimen doen wij trouwens niet, wel leeg halen.
Oud 08-01-2014, 14:52
Turk February
Turk February is offline
Hoewel de afwasmachine vol zetten en leeg halen natuurlijk niet normaal is om te zeggen, moet ik toegeven dat een stuk logischer is dan in- en uitruimen.
Oud 08-01-2014, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Kijkt er al iemand naar Utopia en is het wat?
Dit wil ik ook graag weten! Ik hoop dat het net zo uit de hand loopt als De Gouden Kooi. Er is al een hele tijd geen goede paupertelevisie geweest.
Oud 08-01-2014, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij dat er in ieder geval nog iemand achter mijn plan staat. Iets minder blij dat jij het bent, though.
Klagen over mij graag in je nieuwe topic!
Oud 08-01-2014, 15:15
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik moest Utopia even opzoeken (ik dacht eerst aan dit), maar het klinkt hoopgevend.
Oud 08-01-2014, 15:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dit wil ik ook graag weten! Ik hoop dat het net zo uit de hand loopt als De Gouden Kooi. Er is al een hele tijd geen goede paupertelevisie geweest.
Ik heb een klein stukje gezien (een minuut of 5), maar het is gewoon een soort big brother in een nieuw jasje. Doe mij maar gewoon dwdd.
Oud 08-01-2014, 15:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Citaat:
Wat Absinthe zegt. Of misschien moet er maar een topic geopend worden voor mensen die willen zeuren dat er zo veel gezeurd wordt.
Net als dat op Onzin een topic voor alle mensen die zeuren dat er zo weinig gepost wordt niet zou misstaan.
Oud 08-01-2014, 15:19
Verwijderd
Wat is toch zo bijzonder aan Utopia. Iedereen heeft het erover.
Oud 08-01-2014, 15:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
'grafiekisolatie voor Windows-audioapparaten werkt niet meer' wat betekent dat? en wat doe ik daaraan?
Oud 08-01-2014, 15:22
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Klagen over mij graag in je nieuwe topic!
Goed idee.

Citaat:
Wat Absinthe zegt. Of misschien moet er maar een topic geopend worden voor mensen die willen zeuren dat er zo veel gezeurd wordt.
Net als dat op Onzin een topic voor alle mensen die zeuren dat er zo weinig gepost wordt niet zou misstaan.
Ik zou het wel leuk vinden als er in dat zeurtopic dan ook gezeurd kan worden over dat er zoveel gezeurd wordt over zeurende mensen.

Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat is toch zo bijzonder aan Utopia. Iedereen heeft het erover.
Je kan 24 uur per dag volgen hoe een stel mensen alles zelf moeten maken/bouwen en hoe ze elkaar met de dag meer beginnen te haten. En dan kan je lekker lachen om hun leed.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een klein stukje gezien (een minuut of 5), maar het is gewoon een soort big brother in een nieuw jasje. Doe mij maar gewoon dwdd.
Jij bent een te goed mens om een relevante mening te kunnen hebben over reality tv, Snebbel.
Oud 08-01-2014, 15:23
Hazel
Hazel is offline
Wie kunnen er dan wel een relevante mening hebben Para?
Oud 08-01-2014, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Je kan 24 uur per dag volgen hoe een stel mensen alles zelf moeten maken/bouwen en hoe ze elkaar met de dag meer beginnen te haten. En dan kan je lekker lachen om hun leed.
En dat moet zeker online, dus betalen.

Mijn leedvermaak zit in andere dingen. Het lijkt me echt geen leuk programma.
Oud 08-01-2014, 15:25
Verwijderd
Diegene die nu zeuren over het zeuren van mensen zijn zelf grote zeurders.
Oud 08-01-2014, 15:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Zeuren over mensen die zeuren levert alleen maar meer gezeur op. Post gewoon iets leuks in strijd met het gezeur!

Oud 08-01-2014, 15:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik zou het wel leuk vinden als er in dat zeurtopic dan ook gezeurd kan worden over dat er zoveel gezeurd wordt over zeurende mensen.

[afbeelding]

Dat mag natuurlijk ook allemaal. Als er maar gezeurd wordt maakt het niet uit hoe meta dat zeuren is.

Ik wil overigens zeuren over de groep volwassen mensen die vanmiddag de deur van de uni blokkeerden en die keihard het uiterlijk van mensen stonden te bekritiseren terwijl ze er zelf uitzagen als een kruising tussen een nageboorte en een debiel paard en dingen riepen als 'Lange jassen zijn voor homo's, hahaha!'.

Oud 08-01-2014, 15:30
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb het al 2 dagen gekeken en het is hilarisch. Grote discussies over wat er nou het allerbelangrijkste is om als eerste te fixen. Conclusie: een wc. Er zijn drie kampen, het ene maakt een wc buiten boven een gat met restafval als afscheiding, het andere wil voor 350 euro een echte wc kopen die dan door de engineer (een kerel die 'zijn lekkere vrouwtje' en vier kinderen heeft achtergelaten voor dit programma, en daar zeker de helft van de tijd over praat/huilt) in een dag wordt geïnstalleerd. En het laatste kamp heeft blijkbaar geen mening over de wc discussie en bouwden een schommel.
Oud 08-01-2014, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Wie kunnen er dan wel een relevante mening hebben Para?
De jouwe zou ik wel accepteren

Snebbeltje zie ik niet snel lachen om de publieke exploitatie van menselijk leed.
Oud 08-01-2014, 15:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jij bent een te goed mens om een relevante mening te kunnen hebben over reality tv, Snebbel.
Ik ben een uitstekend mens en ik heb een uitermate relevante mening over reality tv.
Verwijderd
Wat hebben ze aan geld en een telefoon als ze in de bush zitten
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

Dat mag natuurlijk ook allemaal. Als er maar gezeurd wordt maakt het niet uit hoe meta dat zeuren is.

Ik wil overigens zeuren over de groep volwassen mensen die vanmiddag de deur van de uni blokkeerden en die keihard het uiterlijk van mensen stonden te bekritiseren terwijl ze er zelf uitzagen als een kruising tussen een nageboorte en een debiel paard en dingen riepen als 'Lange jassen zijn voor homo's, hahaha!'.

Ik vind het altijd zo lame om mensen op hun uiterlijk af te zeiken maar ik doe het zelf ook geregeld.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De jouwe zou ik wel accepteren

Snebbeltje zie ik niet snel lachen om de publieke exploitatie van menselijk leed.
Ben ik dan een slecht mens?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zeuren over mensen die zeuren levert alleen maar meer gezeur op. Post gewoon iets leuks in strijd met het gezeur!

[afbeelding]
True dat! En die bank doet me heel erg denken aan een tekenfilmfiguur, maar ik weet niet meer precies welke. hmmmm....
Oud 08-01-2014, 15:32
Neko*
Neko* is offline
En eigenlijk heb je dan ook nog Rienk, die al heel lang vrijwillig zwerver en vooral zich wil afzetten tegen alle ideeën van de groep.
Oud 08-01-2014, 15:33
Hazel
Hazel is offline
Dat over die WC is al best een relevant dilemma eigenlijk. Zelf een WC bouwen kan ik niet. 350 euro voor een WC vind ik echt van de ZOTTEN en een schommel is ook wel leuk. Ik denk dat ik dan toch maar 350 euro zou uitgeven, want ik wil liever een WC dan een schommel + in de bosjes kakken.
Oud 08-01-2014, 15:33
Verwijderd
Woordvariantdiscussies. Ik zeg ijskast. En in principe 'de vaatwasser/afwasser inruimen', maar vaak ook gewoon 'de vaat in het afwasmachine zetten'. In het Russisch zeg ik 'de machine tanken', en dat vind ik bijzonder grappig van mezelf.

Zeggen jullie mach-ne-tron of manjetron? Infrastructúúr of Ínfrastructuur? Ceremónie of ceremoníé? Stofgezogen of gestofzuigd? Vrachtwagen of vrachtauto? Aangelopen/-reden/-fietst of vertrokken? Wat vinden jullie van het woord 'toenstraks'?

Ik zeg van alles de eerste variant en ik vind toenstraks een prima woord.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten