Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2014, 15:33
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wat hebben ze aan geld en een telefoon als ze in de bush zitten
Ze hebben natuurlijk ook dingen nodig! Zoals eten. Er werd iets van 8 kilo aardappelen en twee kilo kipfilet en dergelijke besteld. Via de telefoon.
Oud 08-01-2014, 15:35
Verwijderd
O, terwijl ik woorden met varianten aan het verzinnen was gingen jullie het al over reality-tv hebben.
Verwijderd
Ik zou er graag verder op ingaan maar ik moet naar het postkantoor!
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ze hebben natuurlijk ook dingen nodig! Zoals eten. Er werd iets van 8 kilo aardappelen en twee kilo kipfilet en dergelijke besteld. Via de telefoon.
Wat een onzin, ik vind dat ze die aardappels zelf van het land moeten rooien en die kip moeten vangen en slachten. Ik hoor het alweer
Oud 08-01-2014, 15:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het altijd zo lame om mensen op hun uiterlijk af te zeiken maar ik doe het zelf ook geregeld.
Ik zeg soms ook wel wat als iemand echt debiel uitziet, maar ik doe 't altijd nog subtiel en zachtjes, want ik weet dat 't onbeleefd is.
Maar srsly, die mensen waren zelf bepaald niet moeders mooisten en dan is het extra stom/ironisch als ze keihard staan te roepen hoe andere mensen er niet uitzien.
Zeker omdat het dus ook nog es mensen van in/tegen de 30 waren. Op de universiteit. Doe normaal man. :')
Verwijderd
Ik vind dat júíst lelijke mensen meer recht hebben om anderen af te zeiken om hun uiterlijk.
Hazel
Hazel is offline
Een hele lieve, hele knappe vriendin van mij heeft wel eens een kerel gedumpt omdat hij andere vrouwen op hun uiterlijk afzeek
Oud 08-01-2014, 15:37
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Zeggen jullie mach-ne-tron of manjetron? Infrastructúúr of Ínfrastructuur? Ceremónie of ceremoníé? Stofgezogen of gestofzuigd? Vrachtwagen of vrachtauto? Aangelopen/-reden/-fietst of vertrokken? Wat vinden jullie van het woord 'toenstraks'?
Ik zeg zeg van alles ook de eerste variant, alleen de laatste snap ik niet. Het aangelopen/vertrokken is toch ander zinsgebruik.

En toenstraks vind ik ook een prima woord.

edit; oh wacht, ik zeg wel gestofzuigd. Want stofgezogen is fouttttttt.
Oud 08-01-2014, 15:37
Verwijderd
Nou, met Neko in de buurt hoeven we die hele serie niet eens meer zelf te kijken jongens
Oud 08-01-2014, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin, ik vind dat ze die aardappels zelf van het land moeten rooien en die kip moeten vangen en slachten. Ik hoor het alweer
Dit vind ik ook.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
De jouwe zou ik wel accepteren

Snebbeltje zie ik niet snel lachen om de publieke exploitatie van menselijk leed.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Overigens heb ik de eerste big brother serie helemaal gezien. Toen dacht ik nog dat een een mooi sociaal experiment was.
Verwijderd
(Eigenlijk zeg ik manjetron, maar ik ben het nu aan het afleren, want de rest van de 23 miljoen taalgebruikers waren het niet met me eens.)
Oud 08-01-2014, 15:39
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja, ik zou ook zeg maar zelf eten kunnen verbouwen/produceren als prioriteit boven het hebben van een echte wc plaatsen. Ze hebben wel kippen, 10 of zo voor de eieren. En twee koeien voor de melk.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zeggen jullie mach-ne-tron of manjetron? Infrastructúúr of Ínfrastructuur? Ceremónie of ceremoníé? Stofgezogen of gestofzuigd? Vrachtwagen of vrachtauto? Aangelopen/-reden/-fietst of vertrokken? Wat vinden jullie van het woord 'toenstraks'?

Ik zeg van alles de eerste variant en ik vind toenstraks een prima woord.
Mag-ne-trón. Ínfrastructuur. Ceremónie. Gestofzuigd (want stofgezogen is geen goed Nederlands). Vrachtwagen. Vertrokken (ik weet nog een keer dat je me smste dat je was aangereden en ik bijna een hartaanval kreeg ) Toenstraks doe ik niet aan, (daar)net of even geleden, of daarstraks misschien, al zeg ik dat niet. Straks is voor later.
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nou, met Neko in de buurt hoeven we die hele serie niet eens meer zelf te kijken jongens
Oud 08-01-2014, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zou ook zeg maar zelf eten kunnen verbouwen/produceren als prioriteit boven het hebben van een echte wc plaatsen. Ze hebben wel kippen, 10 of zo voor de eieren. En twee koeien voor de melk.
Wat is het alternatief voor de echte wc? Een latrine, een kakhuis of gewoon niks?
Oud 08-01-2014, 15:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Woordvariantdiscussies. Ik zeg ijskast. En in principe 'de vaatwasser/afwasser inruimen', maar vaak ook gewoon 'de vaat in het afwasmachine zetten'. In het Russisch zeg ik 'de machine tanken', en dat vind ik bijzonder grappig van mezelf.

IJskast, vaatwasser, mag-ne-tron (manjetron heb ik echt nog nooit gehoord), ínfrastructuur, ceremónie, gestofzuigd, vrachtwagen, vertrokken/weg, toenstraks klopt eigenlijk niet, maar ik kijk er niet raar van op.
Oud 08-01-2014, 15:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Citaat:
Wat is het alternatief voor de echte wc? Een latrine, een kakhuis of gewoon niks?
Ik zou nog liever een paar dagen bijna niks eten dan boven een gat in de grond kakken in het bijzijn van anderen. Ik sterf al duizend doden bij de gedachte.

Die ene kandidaat die je net noemde is nu al mijn favoriet.
Verwijderd
Citaat:
Woordvariantdiscussies. Ik zeg ijskast. En in principe 'de vaatwasser/afwasser inruimen', maar vaak ook gewoon 'de vaat in het afwasmachine zetten'. In het Russisch zeg ik 'de machine tanken', en dat vind ik bijzonder grappig van mezelf.

Zeggen jullie mach-ne-tron of manjetron? Infrastructúúr of Ínfrastructuur? Ceremónie of ceremoníé? Stofgezogen of gestofzuigd? Vrachtwagen of vrachtauto? Ik zeg van alles de eerste variant en ik vind toenstraks een prima woord.

Ik heb nog nooit iemand manjetron horen zeggen. Infrastructuur met nadruk op de uu natuurlijk. ik zeg gestofzuigd en vrachtwagen.

Toenstraks gebruik ik regelmatig als ik praat, nooit als ik typ of schrijf.

Citaat:
O ja, ik dacht het een programma was voor een paar weken. Die mensen blijken dus daar een jaar te moeten leven Dan is het wel logisch idd.

Hebben ze die telefoonnummers ingeprogrammeerd?
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Manjetron! Ínfrastructuur, Ceremónie, gestofzuigd (hoewel ik lange tijd stofgezogen heb gezegd), vrachtwagen, vertrokken en toenstraks vind ik lelijk.
Oud 08-01-2014, 15:42
Verwijderd
Stel dat een vrouw daar zwanger raakt, dan heb je nog eens reality tv.
Verwijderd
Ik ben vandaag niet helder genoeg om dit allemaal te bevatten.

Ik zeg wel Mag-netron, tenzij ik bij Vlamen ben, dan is het 'zwier dees es efkes in de microgolf'.
Verwijderd
Citaat:
Manjetron! Ínfrastructuur, Ceremónie, gestofzuigd (hoewel ik lange tijd stofgezogen heb gezegd), vrachtwagen, vertrokken en toenstraks vind ik lelijk.
Huh zeg jij ook manjetron van jezelf. <3 Ik leer het nu af.
Oud 08-01-2014, 15:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vertrokken (ik weet nog een keer dat je me smste dat je was aangereden en ik bijna een hartaanval kreeg ).
Ja, dat had ik dus ook bij een Braabse vriendin van me. "Omg, gaat het wel goed met je?! ", "Eh ja, hoezo? Ik zit gewoon in de auto. "

Oud 08-01-2014, 15:44
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik zou nog liever een paar dagen bijna niks eten dan boven een gat in de grond kakken in het bijzijn van anderen. Ik sterf al duizend doden bij de gedachte.

Die ene kandidaat die je net noemde is nu al mijn favoriet.
Het gaat hier wel om mensen die beweren 'terug te willen naar de basis' he. Dan stelt schijten boven een gat echt nog niets voor.

En Rienk is leuk ja. Hij loopt ook op blote voeten, want hij heeft schoenen opgegeven met zijn zwerversbestaan.

Citaat:
O ja, ik dacht het een programma was voor een paar weken. Die mensen blijken dus daar een jaar te moeten leven Dan is het wel logisch idd.

Hebben ze die telefoonnummers ingeprogrammeerd?
Ja, het is voor een heel jaar ja. Anders kan je toch niet zelf iets opbouwen?

En nee, voor zover ik weet moeten ze zelf kijken hoe ze het voor elkaar krijgen om die spullen te krijgen, dus ook geen telefoonnummers in de telefoon. Ze mogen de spullen dus ook niet gaan halen, even bij de winkel.
Oud 08-01-2014, 15:44
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Stel dat een vrouw daar zwanger raakt, dan heb je nog eens reality tv.
Dat is allemaal al oude koek hoor. Weet je niet meer dat Tanja ging bevallen in Big Brother?
Oud 08-01-2014, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dat is allemaal al oude koek hoor. Weet je niet meer dat Tanja ging bevallen in Big Brother?
Ik heb dat nooit gekeken, ik was niet eens oud genoeg om dat programma te mogen kijken
Oud 08-01-2014, 15:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Huh zeg jij ook manjetron van jezelf. <3 Ik leer het nu af.
Ja. Ooit, lang geleden, was er eens een wetenschapsquiz met Wim T. Schippers en hij had het over de manjetron. Het is tenslotte ook champanje. Dat vond ik wel grappig dus sindsdien zeg ik manjetron. Maar ik moet toegeven dat ik het vooral als grapje zeg en ik ook vaak magnetron zeg
Oud 08-01-2014, 15:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hier kan ik me ook niks meer van herinneren.
Hazel
Hazel is offline
Ze bleef tijdens haar zwangerschap ook gewoon lekker doorpaffen op tv. Goede tijden waren dat.
Verwijderd
Ja, je hebt ook meisjes die Ag-nes heten, maar eigenlijk is dat Anjes.
Oud 08-01-2014, 15:48
Verwijderd
Dat was vast op tv toen ik nog ketnet en KRO kindertijd etc. keek.
Oud 08-01-2014, 15:48
Hazel
Hazel is offline
Ik zou wel samen met Paranoide, Stefenootje en Pip in een realityshow willen. Oke, en dan ook met DonaldFuck. Voor de balans.
Oud 08-01-2014, 15:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, je hebt ook meisjes die Ag-nes heten, maar eigenlijk is dat Anjes.
Je hebt ook mensen die Agnes heten en gewoon Ag-nes worden genoemd
Oud 08-01-2014, 15:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja. Ooit, lang geleden, was er eens een wetenschapsquiz met Wim T. Schippers en hij had het over de manjetron. Het is tenslotte ook champanje. Dat vond ik wel grappig dus sindsdien zeg ik manjetron. Maar ik moet toegeven dat ik het vooral als grapje zeg en ik ook vaak magnetron zeg
Wim T Schippers is ook een rarie. Ik vind het wel een briljante man. <3

Zo zeg ik dankzij van Kooten & de Bie 'jubileum' ipv 'jubi-lee-um'.
Oud 08-01-2014, 15:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zeggen jullie mach-ne-tron of manjetron?
Manjetron ironisch, maar zo vaak dat het soms serieus wordt.

Citaat:
Infrastructúúr of Ínfrastructuur?
Ínfrastructuur.
Citaat:
Ceremónie of ceremoníé?
Ceremónie
Citaat:
Stofgezogen of gestofzuigd?
Gestofzuigd. [quote[Vrachtwagen of vrachtauto?[/quote] Vrachtwagen.
Citaat:
Aangelopen/-reden/-fietst of vertrokken?
Je komt aangelopen/-fietst, je wordt aan gereden of je vertrekt. Alledrie heel verschillende dingen.
Citaat:
Wat vinden jullie van het woord 'toenstraks'?
Mooi, maar ik zeg het nooit.
Oud 08-01-2014, 15:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou wel samen met Paranoide, Stefenootje en Pip in een realityshow willen. Oke, en dan ook met DonaldFuck. Voor de balans.
Ik zou ernaar kijken hoor.
Wat is dan de 'premise' van jullie programma?
Oud 08-01-2014, 15:51
Hazel
Hazel is offline
Ik weet niet, die mogen jullie bedenken.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wim T Schippers is ook een rarie. Ik vind het wel een briljante man. <3

Zo zeg ik dankzij van Kooten & de Bie 'jubileum' ipv 'jubi-lee-um'.
Danzij van Kooten & de Bie spreek ik mijn mamma aan met 'moederrrrrrrssss ' en schreeuw ik 's avonds 'Doet de gordijnen toe!! Doet de gordijnen toe!'
Verwijderd
Citaat:
En waar zou die show dan over gaan?
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zou ernaar kijken hoor.
Wat is dan de 'premise' van jullie programma?
Ik wil dat ze samen een kinderboek moeten schrijven of een restaurant moeten runnen.
Oud 08-01-2014, 15:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil dat ze samen een kinderboek moeten schrijven of een restaurant moeten runnen.
Ja, dronken, net als in Black Books! En dat ze dan uiteindelijk de boel gaan verbranden omdat het té goed is.

edit: Oh, dat restaurant lijkt me wel een puik plan. Kijken wie er het eerst onbeschoft doet tegen debiele gasten.
Oud 08-01-2014, 15:56
Verwijderd
Wat zijn jullie actief

Citaat:
Je hebt ook mensen die Agnes heten en gewoon Ag-nes worden genoemd
Dat bedoelde ik inderdaad.
Turk February
Turk February is offline
Of een circus. Circus Geel.

Of een boerderij met slachthuis.
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik kijken. Concept?
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet, die mogen jullie bedenken.
Oh!

Ja zie je
Oud 08-01-2014, 15:57
Turk February
Turk February is offline
Ik was zo blij met mijn ideeën dat ik even dacht dat het echt ging gebeuren.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat zijn jullie actief

Ja. Ik kan het allemaal niet meer volgen

Verwijderd
Citaat:
Ja, dronken, net als in Black Books! En dat ze dan uiteindelijk de boel gaan verbranden omdat het té goed is.

edit: Oh, dat restaurant lijkt me wel een puik plan. Kijken wie er het eerst onbeschoft doet tegen debiele gasten.
Lijkt me niks. Doe maar een turkse pizza zaak ofzo, of een bruine kroeg.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat gaan jullie eten vanavond?

Regels voor berichten