Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2014, 14:17
Verwijderd
Ik ken wel die natuurwinkelcrackertjes met sesamzaadjes, maar die hebben geen kant zonder zaadjes.
Advertentie
Oud 10-01-2014, 14:18
Verwijderd
Citaat:
In dat geval: een huis kopen in een dorp in Limburg lijkt me de slechtste investering ooit, niet alleen financieel maar ook qua blok aan 't been dat het later gaat worden.
Mjah. Ach. Wij kopen ook alleen maar als we heel zeker weten dat we daar blijven wonen en vooralsnog zien we dat allebei niet zitten, dus voor hetzelfde geld blijven we gewoon lekker hier. Zorg voor later enzo.
Oud 10-01-2014, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ken wel die natuurwinkelcrackertjes met sesamzaadjes, maar die hebben geen kant zonder zaadjes.
Nee, ik bedoel gewoon wasa-dingen.
Oud 10-01-2014, 14:20
Miekje*
Miekje* is offline
Over tien jaar hoop ik in Schotland/Engeland/Wales te wonen. Verder weet ik het nog niet.
Oud 10-01-2014, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Over tien jaar hoop ik in Schotland/Engeland/Wales te wonen. Verder weet ik het nog niet.
Dit lijkt me ok wel wat. Maar ik ben een watje en vind het nu al stom dat ik twee uur rijden of vier uur treinen van mijn familie af woon. Ik weet niet of dat gaat werken dus. En mijn vriend functioneert nauwelijks bij regen/kou/wind/slecht weer, dus eigenlijk kan ik dat hele idee wel afschrijven.
Oud 10-01-2014, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Wat een gemis.
Zeg dat wel! Ik had gehoopt op een plaatje.
Oud 10-01-2014, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop over tien jaar getrouwd, gepromoveerd en moeder te zijn.

Wisten jullie dat van die crackers met sesamzaadjes eigenlijk de sesamzaadjeskant omhoog hoort?
Oh, dan doe ik het altijd verkeerd Is toch ook onhandig smeren, als je er dan iets op wil doen smeer je al die zaadjes los
Oud 10-01-2014, 14:27
Verwijderd
Over 10 jaar ben ik nog steeds vrienden met Turk.
Oud 10-01-2014, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan doe ik het altijd verkeerd Is toch ook onhandig smeren, als je er dan iets op wil doen smeer je al die zaadjes los
Ja precies!

En het plaatje:

Met de sesampjes naar bóven!
Oud 10-01-2014, 14:29
Verwijderd
O, die! Die ken ik wel. Maar ik koop ze nooit, dus ik heb ook geen mening over hun zaadjes.
Oud 10-01-2014, 14:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit lijkt me ok wel wat. Maar ik ben een watje en vind het nu al stom dat ik twee uur rijden of vier uur treinen van mijn familie af woon. Ik weet niet of dat gaat werken dus. En mijn vriend functioneert nauwelijks bij regen/kou/wind/slecht weer, dus eigenlijk kan ik dat hele idee wel afschrijven.
jammer, wel. Ik ben niet zo gebonden aan mijn familie en al helemaal niet aan Nederland, dus ja. En mijn vriend is een ginger en heeft eerder een hekel aan zomers weer dan aan regen/grijze dagen
Oud 10-01-2014, 14:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
en vind het nu al stom dat ik twee uur rijden of vier uur treinen van mijn familie af woon. Ik weet niet of dat gaat werken dus.
nou, dan kan je eigenlijk alleen nog maar naar kleinere landen met een fatsoenlijk wegennet en/of OV verhuizen, mocht je ooit willen emigreren.
Oud 10-01-2014, 14:40
Verwijderd
Citaat:
jammer, wel. Ik ben niet zo gebonden aan mijn familie en al helemaal niet aan Nederland, dus ja. En mijn vriend is een ginger en heeft eerder een hekel aan zomers weer dan aan regen/grijze dagen
Ja, ach. Ik dacht dat ook niet dat ik zo gebonden was aan mijn familie, tot ik hier ging wonen. Aan de andere kant - als we echt weg zouden willen, zouden we gaan, hoor. Ik heb wel eens nagedacht over wonen in Frankrijk/Spanje/Italië, op een camping en dan de Vacansoleil tenten beheren in het seizoen, en buiten het seizoen op de camping werken, onderhoud enzo. Dat zou ik serieus wel overwegen, over een aantal jaar. Maar daar is mijn vriend ook teveel een luxepaardje voor. Wat dat betreft verschillen we echt enorm van elkaar en dat is wel eens stom.
Oud 10-01-2014, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Kom op Donald, je hebt toch wel dromen voor de toekomst?
Ik wil afstuderen, de wereld rondreizen en een huis kopen weer terug in Rotterdam. Denk ik nu.

En jij?
Oud 10-01-2014, 14:42
Verwijderd
Citaat:
nou, dan kan je eigenlijk alleen nog maar naar kleinere landen met een fatsoenlijk wegennet en/of OV verhuizen, mocht je ooit willen emigreren.
Mocht ik ooit willen emigreren, dan zoek ik een land uit wat me aanstaat. Dat ik het soms kut vind, wil absoluut niet zeggen dat ik me er door laat weerhouden om iets te doen wat ik graag wil. Maar ik heb niet echt de behoefte om te emigreren.
Oud 10-01-2014, 14:43
Verwijderd
Oh en ik wil dat Feyenoord nog een keer kampioen wordt voordat de bouwmafia De Kuip afbreekt
Oud 10-01-2014, 14:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat jullie huis nog echt van hem voelt, is wel herkenbaar! Wij hebben ook eerst twee jaar in het appartement gewoond waar hij al drie jaar alleen woonde. En we hadden het helemaal omgegooid en nieuwe meubels en weetikwat, en het bleef toch van hem. Nu wonen we sinds april in een huis dat we helemaal samen opgeknapt hebben en dat voelt toch echt wel anders.

Verder hoor ik regelmatig mensen zeggen dat ze willen kopen en niet willen huren, maar dat snap ik niet zo goed
Het is vooral iets sentimenteels. Financieel gezien is er niet echt een goede reden om te kopen (je kan ook gewoon sparen en een aandelenportefeuille opbouwen, bijvoorbeeld), maar ja, dan is het "echt van jou" (ook al is het van de bank).

Ik ben zelf niet van plan een huis te gaan kopen. Financieel neemt dat risico's met zich mee, het kost een hoop papierwerk en ik wil ook flexibel kunnen zijn en snel kunnen verhuizen (aardig grote kans dat we hier niet de rest van ons leven blijven wonen). Het is alleen jammer dat we een nazistische huisbaas hebben en geen kat mogen.
Oud 10-01-2014, 14:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zou zelf niet zo snel naar een armer land dan Nederland verhuizen. Toch wel prettig als alles een beetje goed geregeld is.
Oud 10-01-2014, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Het is vooral iets sentimenteels. Financieel gezien is er niet echt een goede reden om te kopen (je kan ook gewoon sparen en een aandelenportefeuille opbouwen, bijvoorbeeld), maar ja, dan is het "echt van jou" (ook al is het van de bank).

Ik ben zelf niet van plan een huis te gaan kopen. Financieel neemt dat risico's met zich mee, het kost een hoop papierwerk en ik wil ook flexibel kunnen zijn en snel kunnen verhuizen (aardig grote kans dat we hier niet de rest van ons leven blijven wonen). Het is alleen jammer dat we een nazistische huisbaas hebben en geen kat mogen.
Finland is toch sowieso een beetje anti-kat?
Oud 10-01-2014, 14:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zou zelf niet zo snel naar een armer land dan Nederland verhuizen. Toch wel prettig als alles een beetje goed geregeld is.
Elk land heeft wel zijn voor- en nadelen denk ik dan.
Oud 10-01-2014, 15:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Finland is toch sowieso een beetje anti-kat?
Finland is niet specifiek anti-kat, maar je mag je kat niet zonder toezicht naar buiten laten.
Oud 10-01-2014, 15:03
Hazel
Hazel is offline
Je voelt dus wel affectie voor levende dingen, Schrödinger?

Ik zou over tien jaar wel een baan willen - hopelijk in hetzelfde vakgebied - of genoeg freelance klussen die telkens terugkeren. Ik zou ook wel graag een kind willen baren in de komende tien jaar, maar ja. En een badkuip. Over huizen kopen etc. denk ik echt geen seconde na. Ik hoop dat ik in dezelfde stad kan blijven wonen
Oud 10-01-2014, 15:06
Miekje*
Miekje* is offline
HAHAHAHA Margot wil een badkuip baren ;dD

Oud 10-01-2014, 15:08
Hazel
Hazel is offline
Ik weet dat het niet voor iedereen een wens voor de toekomst is maar je kan die van mij toch wel serieus nemen
Oud 10-01-2014, 15:10
Verwijderd
Wat doe jij eigenlijk voor werk Margot?

Ik wil een baan als verpleegkundige, een huis met een badkuip en een tuin, een baby, een hond, een rijbewijs, een motorrijbewijs en een motor en ik wil het een en ander van de wereld hebben gezien.
Oud 10-01-2014, 15:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je voelt dus wel affectie voor levende dingen, Schrödinger?
Zelfs voor sommige mensen.
Oud 10-01-2014, 15:12
Hazel
Hazel is offline
Je hebt PM Ingegerd.
Oud 10-01-2014, 15:13
Verwijderd
Oo ik ben ook wel benieuwd!
Oud 10-01-2014, 15:16
Hazel
Hazel is offline
Dan krijg jij er ook één.
Oud 10-01-2014, 15:23
Verwijderd
Ik ga de opleiding verpleegkundige doen, maar ik val flauw van mijn eigen bloed. Ik weet niet of het dan wel zo geschikt is.
Oud 10-01-2014, 15:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga de opleiding verpleegkundige doen, maar ik val flauw van mijn eigen bloed. Ik weet niet of het dan wel zo geschikt is.
Als je flauw valt van je eigen bloed, wil dat nog niet zeggen dat je dat ook doet van andermans bloed Daar zit nogal een verschil in, bij de meeste mensen.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ga de opleiding verpleegkundige doen, maar ik val flauw van mijn eigen bloed.
Lijkt me een moeilijk bestaan. De meeste mensen vallen juist flauw als ze te veel bloed verliezen.
Verwijderd
Don't think so!
Oud 10-01-2014, 15:26
Verwijderd
ik ging net naar spot46, dat is een inloophuis voor hoeren. Echt serieus wat heeft de gemeente den haag dat fantastisch geregeld je kan er soa testen laten doen, maar je kan er bijv ook hulp/advies van een advocaat krijgen, een boekhouder, een belastingadviseur, iemand die je helpt een goed cv op te bouwen, iemand die advies kan geven als je die wereld wil verlaten.
Oud 10-01-2014, 15:27
Hazel
Hazel is offline
Ik vraag me wel af hoe het CV van een hoer eruit ziet.
Verwijderd
Citaat:
Als je flauw valt van je eigen bloed, wil dat nog niet zeggen dat je dat ook doet van andermans bloed Daar zit nogal een verschil in, bij de meeste mensen.
Ik kan wel operaties kijken op tv. Ik probeer het gewoon
Hazel
Hazel is offline
Hou me op de hoogte daarover, Pip.
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Lijkt me een moeilijk bestaan. De meeste mensen vallen juist flauw als ze te veel bloed verliezen.

Ik wil ook een huis, een bad en een nieuwe baby. Het liefst eigenlijk binnen één jaar, maar dat is niet helemaal realisties vrees ik.
Klovorhop
Klovorhop is offline
En een baan trouwens.
Oud 10-01-2014, 15:28
Verwijderd
Van 1 buisje, lijkt me niet dat je te veel verliest.
Oud 10-01-2014, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Heb je dat ook met andermans bloed?

Je zou kunnen beginnen met oefenen door af en toe je vinger open te snijden en het te bestuderen. Ik weet alleen niet of dit een eh pedagogisch verantwoord advies is, dus doe maar voorzichtig met jezelf.
Oud 10-01-2014, 15:29
Hazel
Hazel is offline
Ach, een vinger kan niet zoveel kwaad.
Oud 10-01-2014, 15:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Van 1 buisje, lijkt me niet dat je te veel verliest.
Hangt er vanaf hoe groot dat buisje is.
Oud 10-01-2014, 15:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mocht ik ooit willen emigreren, dan zoek ik een land uit wat me aanstaat. Dat ik het soms kut vind, wil absoluut niet zeggen dat ik me er door laat weerhouden om iets te doen wat ik graag wil. Maar ik heb niet echt de behoefte om te emigreren.
Ik doel meer op dat de afstanden in andere landen doorgaans groter zijn en het vervoer slechter/langer/omslachtiger dus dat dat niet een goede criteria is.
Oud 10-01-2014, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Heb je dat ook met andermans bloed?

Je zou kunnen beginnen met oefenen door af en toe je vinger open te snijden en het te bestuderen. Ik weet alleen niet of dit een eh pedagogisch verantwoord advies is, dus doe maar voorzichtig met jezelf.
Nee, maar ik heb ook bijna geen mensen zien bloeden.

Mijn vingers zitten al vol met littekens van aardappelmesjes. Een speldenprik is misschien een beter idee.
Oud 10-01-2014, 15:31
Verwijderd
Ik wil dan kerngezond zijn, nog steeds een uitdagende baan hebben, ergens samenwonen en een of meer kinderen en een kat hebben. Verder ehhhhhh.
Oud 10-01-2014, 15:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Financieel neemt dat risico's met zich mee, het kost een hoop papierwerk en ik wil ook flexibel kunnen zijn en snel kunnen verhuizen (aardig grote kans dat we hier niet de rest van ons leven blijven wonen).
Hiervan vind ik flexibiliteit het beste argument; de papierwinkel valt reuze mee en als je het een financieel risico vindt dan moet je het natuurlijk sowieso niet doen
Oud 10-01-2014, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ik kan wel operaties kijken op tv. Ik probeer het gewoon
Ik zou toch wel wat inloopdagen en zo doen, voor je je zo'n opleiding ''gewoon gaat proberen''.
Oud 10-01-2014, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Hiervan vind ik flexibiliteit het beste argument; de papierwinkel valt reuze mee en als je het een financieel risico vindt dan moet je het natuurlijk sowieso niet doen
+ in ken meerdere mensen met veel langere hypotheeklasten dan mijn huurlasten (voor een toffer en groter huis), dus ik snap niet zo goed waarom het geen financiele voordelen zou hebben.
Oud 10-01-2014, 15:34
Verwijderd
Zondag ga ik naar de kerk want verlate kerstviering, en om me voor te bereiden luister ik nu liedjes over de liefde van Christus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten