Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zelf niet van plan een huis te gaan kopen. Financieel neemt dat risico's met zich mee, het kost een hoop papierwerk en ik wil ook flexibel kunnen zijn en snel kunnen verhuizen (aardig grote kans dat we hier niet de rest van ons leven blijven wonen). Het is alleen jammer dat we een nazistische huisbaas hebben en geen kat mogen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je voelt dus wel affectie voor levende dingen, Schrödinger?
![]() Ik zou over tien jaar wel een baan willen - hopelijk in hetzelfde vakgebied - of genoeg freelance klussen die telkens terugkeren. Ik zou ook wel graag een kind willen baren in de komende tien jaar, maar ja. En een badkuip. Over huizen kopen etc. denk ik echt geen seconde na. Ik hoop dat ik in dezelfde stad kan blijven wonen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ging net naar spot46, dat is een inloophuis voor hoeren. Echt serieus wat heeft de gemeente den haag dat fantastisch geregeld
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou kunnen beginnen met oefenen door af en toe je vinger open te snijden en het te bestuderen. Ik weet alleen niet of dit een eh pedagogisch verantwoord advies is, dus doe maar voorzichtig met jezelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vingers zitten al vol met littekens van aardappelmesjes. Een speldenprik is misschien een beter idee. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|