Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoi, ik kom even vrienden van me promoten die vannacht bij 3FM waren
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nichtje heeft een veel vervelendere gewoonte - zij post allemaal hele persoonlijke dingen op FB. Haar moeder/mijn tante is een tijd heel ernstig ziek geweest en zij postte ALLES wat haar moeder doormaakte op FB. Laatst heeft ze zich laten testen op een of ander borstkankergen en de uitslag daarvan was dat zij dat ook had, en dat post ze dan ook op FB, met de woorden "Ik wilde de reden voor mijn spannende dag niet melden vandaag, maar ach.... De uitslag is blablablabla" Een andere contact is drie jaar geleden haar zus verloren en er komen alleen maar foto's en gedichten van/over haar zus voorbij. Hoe erg het ook is dat zij die kwijt is, ik vind dat een vreemde manier van verdriet verwerken, geloof ik. Maar dat komt ook door de achtergrond, geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vond het wel heel erg vervelend dat ik op FB moest lezen dat mijn tante weer in het ziekenhuis lag en het ook wel levensbedreigend was. Erg stom. Net zoiets als bij de fanfare van mijn zusjes - een van de oudere, favoriete leden was overleden. Nog voordat iedereen persoonlijk op de hoogte was gesteld, stond het al op FB. Er waren dus mensen die op hun werk zaten en daar lazen dat een van hun favorieten was overleden. Mijn zusje kreeg een smsje(!!!!) van iemand die een pedagogische opleiding doet met niets anders dan "M. is dood." Voor hetzelfde geld was zij alleen in de stad geweest en dan had ze daar mooi gestaan. In dat soort situaties vind ik sociale media echt een nadeel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: spuit elf. |
![]() |