Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
D'r is weinig over te vinden op inet...
![]() Enige wat er een beetje over gaat wat ik tot nog toe gevonden heb is: http://www.katinkahesselink.net/ond/dr_vso.htm De overheid wil zoveel mogelijk kinderen/mensen in het 'normale' onderwijs houden...'k denk dus dat ze wel terug plaatsen als dat mogelijk is...maar dat zal ook per school verschillen, denk ik. 'k denk dat je het beste kunt informeren bij de school waar je eventueel heen zou gaan ('k neem aan dat het over jou gaat?), hoe die daar mee omgaan ed. |
![]() |
||||
Citaat:
maar eerst wil ik t hier proberen, zodat ik niet alle domme vragen aan haar stel.. ![]() Citaat:
wel zo handig.. ![]() ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
We hebben vervolgens een demo laten maken bij die school. Deze was goed, wij waren dus enthousiast om onze producten door deze school te laten maken. Later bleek dus dat deze kinderen totaal niet gemotiveerd waren om er aan te werken (vreemd, aangezien ze er zelfs voor betaald kregen). De producten die we toen hebben mogen ontvangen zijn gewoon slecht te noemen. De leraar/begeleider van deze kinderen kon de orde totaal niet handhaven en had de demo zelf gemaakt en vervolgens de kinderen de order laten produceren. Maw die docent heeft ons dus behoorlijk geflest! En naar wat we te horen kregen van deze kinderen waren ze totaal niet gemotiveerd om maar iets te doen. Zoals eerder gezegt (en zo vertelde die docent het ook letterlijk) heeft hij zoveel tijd nodig voor het handhaven van de orde dat er van lesgeven helemaal niets terecht komt! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
met zulke dingen wel goed om zouden kunnen gaan. :\ Maar goed, kan mee doen aan een 1 of andere kijkweek, denk dak dat wel zal doen.. tnx ![]()
|
een oppaskindje van mij zat wel op speciaal onderwijs, maar ik weet dus niet of dat zo'n school voor moeilijk opvoedbare kinderen was.
Hij heeft daar een aantal jaren op gezeten en mocht afgelopen schooljaar naar het speciale onderwijs. Daar wilden ze hem het jaar over laten doen (van groep 5 op die andere school naar nog een keer groep 5 maar dan op de 'normale' school), maar dit bleek helemaal niet nodig te zijn, hij mocht zelfs naar groep 6 toe. nogmaals, ik weet niet of dit eenzelfde school is (hij had wel concentratieproblemen enzo), maar hij kon dus weer gewoon terug naar een 'normale' school.
|
zmok is zeer moeilijk opvoedbare kinderen en mok moeilijk opvoedbare kinderen. mijn broertje zit op zmok (in de eerste klas). kleine klassen 9 kinderen. en het nivo is ook erg laag. mijn broertje kreeg ivbo/vbo boeken. nu moet hij zelf standig uit havo boeken werken omdat de rest van de klas niet op dit nivo zit. op die school heb je ook een speciale klas voor kinderen die bijna terug gaan naar de 'gewone'school, om ze voor te bereiden
|
![]() |
||
Citaat:
Heb over 2 weken een gesprek, zal dan iig vragen wat voor niveau ik dan kan doen.. (heb in een grijs verleden vwo gedaan, mn ego kan het niet aan om dan nogal wat stappen terug te doen ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
fototopic maart²: wanneer is het nou lente? Hi, I'm Nora | 500 | 19-03-2006 16:39 | |
De Kantine |
Wat gebeurde er met jou in 1996? Verwijderd | 101 | 12-02-2006 12:26 | |
Games |
psychologie van videogames [voor eindwerk] desertfox | 35 | 15-03-2004 01:51 | |
De Kantine |
Irritant: je stapt de bus in... Mr.Oizo | 70 | 15-02-2004 11:24 | |
Seksualiteit |
Het spuit niet nielsvdvelde | 20 | 11-01-2004 18:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Van Boxtel : "Schaf religieus gebonden onderwijs af", Undeclinable | 129 | 30-04-2002 13:50 |