| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn zus en ik hebben elkaar echt flink gekrabd enzo. Maar toen zij eenmaal uit huis ging, ging het veel beter. Sindsdien echt een goede band. We lijken ook heel erg op elkaar, kopen volledig onafhankelijk van elkaar dezelfde kleding en schoenen, ontdekken dezelfde boeken en muziek, dat soort dingen. Maar vroeger botste dat dus soms flink
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
In sommige dingen wel hoor (we hebben alle vier dezelfde neus, om maar iets te noemen), maar we zijn wel echt heel anders allemaal. Ofja. Ja. Ik denk van wel. Mijn jongste zusje en ik lijken nog het meest op elkaar, maar dat heeft te maken met dat zij dezelfde boosheid heeft als ik heel lang heb gehad en dat ik daar heel erg veel in herken. Mijn ouders roepen altijd dat dat komt omdat we allebei roodharig.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Mijn broer is 5 jaar ouder en toen we heel klein waren hadden we wel veel ruzie, maar vanaf het moment dat ik ook naar de middelbare school ging keek ik heel erg tegen hem op. Na de middelbare school ging hij een jaar naar het buitenland en toen heb ik zijn kleren gedragen en zijn muziek geluisterd
![]() We lijken niet heel erg op elkaar, maar ik mag mijn broer erg graag.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ook qua vriendschappen heb ik nooit echt een bff gehad. Mensen waar ik vaker mee optrok, dat wel.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is iig wel erg gezellig bij ons thuis |
|
|
|
|
|
Tussen mij en mijn broertje zit nog geen anderhalf jaar. Dat heeft zeker positieve kanten, we speelden heel graag met elkaar, en op vakanties had je in elk geval ook nog de ander. Maar ook negatieve kanten want we gingen bijna gelijktijdig door dezelfde fases, maar uitten ons allebei op een erg andere manier. Maar ik ben altijd blij geweest met hem, en als puntje bij paaltje kwam dan waren we er ook altijd voor elkaar.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd