Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
"and now superstar part 2" -> en dan krijg je weer datzelfde schijtnummer! Saliva is echt ruk. Goede licht show, dat wel. En die band daarvoor was ook niet boeiend. En StoneSour was erg goed. Ik stond, zoals altijd bij concerten, rechts vooraan. Corey zingt goed live. En hij zei dat het de beste show in europa tot nu toe was - nou vraag ik me af of ie dat niet elke keer zegt? Maar het was idd wel een goed optreden ja. Corey bij het vinden van dat bunny ding: "what the.. hell/fuck is this?!" ![]()
|
www.metalrage.com heeft een leuke contest voor de stone sour fan
![]()
||
Citaat:
Hij: "don't fuck with the boy with the mic" (zoals Silveria al zei) Hele publiek steekt meteen middelvinger op ![]() En stone sour was leuk, ja.
|
Er zijn nogsteeds gesigneerde stone sour stickertjes te winnen op www.metalrage.com
back on topic ![]()
||
Citaat:
ze speelden goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke concerten ga ji binnenkort bezoeken? Black Bird | 155 | 18-02-2003 11:16 |