Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BTW ze doen ook postorder
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
House Of Sounds in Den Bosch, tegenover de EuroCinema. Als je dáár niet vindt wat je zoekt... 't is een soort eenmanszaakje, de eigenaar staat áltijd in de winkel, verkoopt de meest vreemde zooi, en z'n winkel staat zó ontzettend vol, dat is niet meer normaal. Ook een prima aanrader voor als je oude meuk zoekt, ik heb dankzij hem mijn Oasis-collectie nagenoeg compleet gekregen. Oh, en hij heeft nog superlage prijzen ook.
Verder kun je 't proberen bij Sounds [zit in bijna elke grote stad], maar die vind ik relatief duur. Ik bestel m'n cd's tegenwoordig vaak via NLStore. Prima service, gratis thuisbezorging, meestal binnen 3 werkdagen, en spotgoedkoop. En als ze daar niet hebben wat je zoekt moet je 't maar eens proberen via ElCheapo.nl.
|
De Waterput in Middelburg vond ik erg goed toen ik er een jaar geleden was, en ik ben in Breda altijd erg blij met de Velvet (zit ook in andere plaatsen, iig in Leiden zover ik weet).
In Eindhoven was ik heel tevreden met de Bullit.
||
Citaat:
(en nu ben ik echt een n00b ![]() ![]()
|
probleem met the rock in roermond is dat hij weinig nieuw spul binnenkrijgt meestal moet je toch alles bestellen.
Ik ga voor Sounds - Venlo Jake's, Memory Music, Bullit - Eindhoven White noise - utrecht (voor de aanbiedingen ![]() Get Music - Amsterdam NLSTORE op internet bestellen -> www.nlstore.nl np: Azure Ray - no signs of pain
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
CD winkels Rhinus | 27 | 02-09-2007 12:17 | |
Muziek |
Tekno tips Droyd | 47 | 09-07-2003 10:27 | |
Muziek |
Rode it cd Croeloes | 7 | 16-03-2003 21:37 | |
Muziek |
ill nino cd Eleanor Rigby | 5 | 08-01-2003 18:07 | |
Muziek |
Welke cd's wou je altijd nog hebben, maar zijn onvindbaar? 86dagreed | 93 | 11-12-2002 19:39 | |
Software & Hardware |
heb je vaak last met zelf gebrande cd? baris | 22 | 06-07-2001 21:51 |