Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2001, 17:32
pseudoniem
pseudoniem is offline
Ik heb deze videokaart en probeer hem nu via scartaansluiting (als je 't zo schrijft) op de TV aan te sluiten.

Ik krijg alleen geen beeld en de instellingen in de "beeldeigenschappen" worden steeds niet onthouden, dus als ik 2 monitoren instel dan is hij het na het indrukken van het "ok knopje" weer vergeten.

Ik ben het boekje over de videokaart kwijt dus ik zou niet weten wat ik zou moeten doen... Als er iets te doen valt...

Dus, heeft iemand zo'n videokaart en kent iemand dit probleem? Zou je me alsjeblieft willen helpen??

Alvast bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2001, 19:45
be062603
be062603 is offline
Hoi , ik heb ook eens zoiets voorgehad met een andere kaart , ik heb toen gewoon de nieuwe driver op hun website gedownload en geinstalleerd en daarmee was het probleem opgelost
Met citaat reageren
Oud 29-05-2001, 17:02
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
hij vergeet de instellingen bij OK drukken.... waarschijnlijk kan je pc dan niet schrijven naar de configuratiefiles/register... oplossing is meestal je drivertjes opnieuw installen of nieuwere drivers erop smijten.
Oud 29-05-2001, 18:05
pseudoniem
pseudoniem is offline
Citaat:
Bad Boy Me schreef:
hij vergeet de instellingen bij OK drukken.... waarschijnlijk kan je pc dan niet schrijven naar de configuratiefiles/register... oplossing is meestal je drivertjes opnieuw installen of nieuwere drivers erop smijten.

Oké bedankt... Ik zal het proberen... Hoewel de driver op nvidia.com het niet doet... (geeft een foutmelding)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2001, 11:13
Sjengske
Sjengske is offline
Heb je de instllingen al eens gezet op VGA-modus ipv. 'normale-modus' ?
Oud 01-06-2001, 10:21
pseudoniem
pseudoniem is offline
Het vreemde is ook...
Bij "Uitvoer" bij beeldeigenschappen kan ik alleen maar uit een analoge monitor kiezen...
TV kan ik niet aanvinken!

Is het mogelijk dat de uitgang van mijn videokaart het niet doet ofzo?
Hoewel toen ik de eerste keer mijn computer opnieuw opstartte had hij wel nieuwe hardware gevonden dat mijn TV wel moest zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2001, 16:39
sjaaak
sjaaak is offline
ga naar http://gathering.tweakers.net
Reageren

Regels voor berichten