Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2014, 00:05
PascalCl
PascalCl is offline
Yo,
please kijk ff naar dit gesprek, in de ochtend had ik oogcontact met haar op school, ik keek na ongeveer 5 sec weg wand zou anders helemaal rood worden enz =$ (Ben niet gewend zo intiem oogcontact te hebben ..) Maar dit betekende voor haar wss niet zoveel, later die dag heb ik haar toegevoegd op facebook en gepraat. Dit kwam eruit:

Ik: Ha, ik zag je wel denken vanochtend 😏

Zij: Ken ik jou??

Ik: Nope komt nog wel

Zij: Hoezo?

Ik: Kweet niet =$

Ik: Ik ben die jongen uit het daltonuur, je weet wel.

Ik: Die 😕

Zij: Uhm nee?

Ik: Oh gênant 😮

Ik: Voor mij dan, maarjaaa

Zij: Hahaha

Zij: Wat bedoelde je met: ik zag je wel denken vanochtend

Ik: Weet ik eigenlijk ook niet 😓 Moest openings zin bedenken

Zij: Beetje awkward dit

Ik: Jep drm, komt goed

Zij: Haha

Ik: Onderwerpen zijn altijd moeilijk te bedenken,

Ik: Sorry voor dit =00

Ik: Ikhad gwn eerst naar je toe moeten lopen

Ik: In iedergeval ik ben Pascal, je hoort nog 😉

Zij: Haha oke..

Ik ben wel van plan om hier werk van te gaan maken, want ze lijkt mij een heel lief/leuk meisje. Het beste leek mij om maandag nog een keer oogcontact te maken en dan naar haar toe ofzo. In iedergeval, heb ik het al verkloot? En zo niet: hoe zou ik dit verder aanpakken? (Onderwerpen enz)
Ik was tot op heden altijd redelijk verlegen, maar het leek mij een goed idee om de stoute schoenen aan te trekken hehe.

Ik hoor graag,
Gr Pascal

Laatst gewijzigd op 25-01-2014 om 00:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2014, 07:13
Verwijderd
Als ik dat meisje was, had je al niet zo veel kans meer gemaakt. Aan haar reactie te zien vindt zij je tot nu toe ook niet echt een succes.

Maar goed, probeer maar, misschien maak je het irl wel weer goed.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 08:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Beetje awkward dit
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 08:38
Volk
Volk is offline
Ken ik jou?
- nope komt nog wel.

Dat is voor mij een afknapper van jewelste. Maar ik ben haar niet. Misschien vond zij een heel ongemakkelijk gesprek over niks wel heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 08:50
feniks
feniks is offline
Volgende keer gewoon een keer kloten tonen, en op een meisje afstappen. Dit is een totale fail...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 10:53
PascalCl
PascalCl is offline
Haha xD is goed, maar hoe zou ik dat dan nu het best kunnen aanpakken?

Laatst gewijzigd op 25-01-2014 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 13:12
Verwijderd
Ziet er goed uit man. Slechts een kwestie van tijd voordat haar slipje door je kamer vliegt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 13:26
PascalCl
PascalCl is offline
=P ehm mooizo, wat ik bedacht had was het volgende: ze heeft een vriendin (Amber) waar ze vaak mee loopt enz, nou die vriendin woonde in mijn vorige straat dus die ken ik wel goed. Als zij nou weer samen in de leswisseling lopen, dan kom ik gewoon naar Amber toe en dan zo van.

Ik: Hey hoe is het Amber?
Amber: ja goed en met jou?
Ik: Ja ook goed!
Ik: En jij bent toch Eline?(Meisje waar het verhaal over gaat)
Eline: Ja en wie ben jij?
Ik: Ik ben Pascal.

En dan doe ik zo van of wij elkaar nog nooit gesproken hebben, maar dan ga ik vragen van en in welke klas zit je, en wat heb je zo? In iedergeval doe ik dan geintresseerd. Uiteindelijk fix ik dan haar nummer en dan gaat het wel vanzelf =D

Wat denken jullie daarvan?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 13:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk niet dat ze dat gesprek meteen vergeten is.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 13:47
PascalCl
PascalCl is offline
Klopt dat is juist goed want dan herinnert ze waneer ik dan mijn naam zeg. En daarbij ze is nu wss aan het nadenken over wie ik nou kan zijn, zoo'n rare gozer die ineens tegen haar gaat praten op facebook 😆
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 14:04
feniks
feniks is offline
Ik denk dat dit een recept is voor complete faal.
Je hebt jezelf al voor lul gezet, denk nu niet dat je ermee wegkomt door te doen alsof er niks gebeurd is
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 14:06
PascalCl
PascalCl is offline
Ja kan wel, ik het toch proberen 😆
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 14:21
feniks
feniks is offline
Prima. Post je ook het resultaat? Als reverend gelijk heeft, kunnen we lachen.
Als jij gelijk hebt, kunnen we je high-fiven.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 14:24
PascalCl
PascalCl is offline
Haha ja is goed, ik moet wel ff het goede moment afwachten =P wss Schijt ik in me broek als ik daar sta maarja, gwn doen ..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 16:57
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Ken ik jou?
- nope komt nog wel.

Dat is voor mij een afknapper van jewelste. Maar ik ben haar niet. Misschien vond zij een heel ongemakkelijk gesprek over niks wel heel leuk.
Dit.
Oud 25-01-2014, 17:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Haha ja is goed, ik moet wel ff het goede moment afwachten =P wss Schijt ik in me broek als ik daar sta maarja, gwn doen ..
Ach, misschien leer je er wat van voor het volgende meisje.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 17:40
PascalCl
PascalCl is offline
Ja klopt, het is in iedergeval al makkelijker omdat ik ga als die vriendin van haar er bij is (degene die ik al ken).
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 10:22
TheHunter
TheHunter is offline
Lol ik heb mn ogen uit mn kop gelachen bij dat gesprek, je openingszin is gewoon riskant want de kans was groot dat ze je helemaal niet kende, vervolgens vraagt ze wie je bent en geef je een kutantwoord als:"nope komt nog wel" in plaats van gewoon antwoord te geven...
En om alle awkwardness compleet te maken zeg je nog eens "onderwerpen zijn moeilijk te bedenken"...

Nouja het positieve punt is dat je iig jezelf bent, al komt het wat klungelig over.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 10:26
PascalCl
PascalCl is offline
Citaat:
Lol ik heb mn ogen uit mn kop gelachen bij dat gesprek, je openingszin is gewoon riskant want de kans was groot dat ze je helemaal niet kende, vervolgens vraagt ze wie je bent en geef je een kutantwoord als:"nope komt nog wel" in plaats van gewoon antwoord te geven...
En om alle awkwardness compleet te maken zeg je nog eens "onderwerpen zijn moeilijk te bedenken"...

Nouja het positieve punt is dat je iig jezelf bent, al komt het wat klungelig over.
Ja klopt ik ben nou eenmaal niet zo goed in dat soort dingen =$
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 11:49
Padzorz
Padzorz is offline
Ik vind dit gesprek wel lachen. Het is awkward, maar niet per se slecht. Als jij het niet awkard vindt dan is het ook niet awkward. Blijf gewoon proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 12:56
PascalCl
PascalCl is offline
Citaat:
Ik vind dit gesprek wel lachen. Het is awkward, maar niet per se slecht. Als jij het niet awkard vindt dan is het ook niet awkward. Blijf gewoon proberen.
Jep dat dacht ik nou ook 😎😄
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 21:43
PascalCl
PascalCl is offline
Ey mann, kom er net achter dat ze deze week se week heeft =S wat betekend dat ik haar niet kan zien, oftewel: Actie ondernemen 😁 Misschien is het volgende week al te laat =0 Iemand ideeën?..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 22:09
tomska
tomska is offline
ballen hebben en er op aflopen? zou je gister wss ook al hebben kunnen doen? en misschien ff jezelf via facebook opnieuw voorstellen.. beetje aparte start zegmaar
Met citaat reageren
Oud 29-01-2014, 08:40
luna-23
luna-23 is offline
awkward is niet altijd slecht volgens mij, t kan ook wel grappig zijn. Je kan nog wel een kans maken denk ik maar t moet wss wel van jou uit komen in t begin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten