Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2001, 11:49
Verwijderd
...tussen de verschillende IP's en bijbehorende gateways en DNS'en van chello? Of word ik gek?

Ik heb nu namelijk sinds twee dagen weer een nieuw IP... en dat IS me toch traag...niet normaal. Ik weet dat je soms gewoon een dipje kunt hebben bij chello maar dit is niet normaal, ik zit gewoon al twee dagen met gemiddeld 500bytes/sec te surfen...met al m'n vorige IP's had ik tenminste een normale ping naar m'n gateway (wat je ook wel mag verwachten), zo rond de 8-9. Nu heb ik naar m'n gateway een ping van 250 gemiddeld :braak: plus een packetloss van 50%...

Heb chello vanmorgen al gebeld maar daar waren ze zoals gewoonlijk weer behoorlijk debiel en konden me niet helpen en ik kreeg de mededeling dat alle servers gelijk waren. Nou, volgens mij hebben ze mij nu op zo'n oud stuk van 't ex-Gelrevision netwerkt gepleurd ofzo want het is echt om te huilen...

K**KER chello ook altijd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2001, 15:08
Verwijderd
wij hebben ook Chello al vanaf de Gelrevision-tjid, maar ons IP adres is alleen tijdens die overgang een keer veranderd.. sindsdien is hij hetzelfde gebleven, heb net nog even gekeken..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2001, 15:09
Verwijderd
overigens, je moet gewoon vasthouden met je klachten.. bij ons werd er -na veel bellen- pas serieus gekeken; en ook wij hadden een te hoge packetloss en een te hoge responstijd.. configuratiefoutje van Chello..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2001, 10:54
Webmaster Nicegirls
Webmaster Nicegirls is offline

Och wat ben ik toch blij dat ik Mxstream heb,, geen gelul met Chello, en tot nu toe altijd het maximale down en upstream,,
maar ik leef met jullie mee.

Webmaster Nicegirls www.teletubbies.com

[Dit bericht is aangepast door Koen (03-06-2001).]
Met citaat reageren
Oud 03-06-2001, 11:50
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Webmaster Nicegirls schreef:

Och wat ben ik toch blij dat ik Mxstream heb,, geen gelul met Chello, en tot nu toe altijd het maximale down en upstream,,
maar ik leef met jullie mee.

Maximaal? Met gewone @home haal je nog 10x zo veel down en 2x zoveel upload!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2001, 13:06
Verwijderd
Daarom...MXStream is echt niet zo fantastisch. Altijd de maximale up/down is lulkoek...90% van internettend Nederland heeft een max. upload van 16k/s (chello) dus dan heb je niks aan die maximum 128k/s van MXStream...verder haal ik zelfs met chello regelmatig 160-170k/s en dat doet MXStream niet na...

Alleen die packetloss van chello sucks in de avonduren.

Overigens heb ik een ander IP gekregen (nouja, gekregen... heb gewoon handmatig m'n ouwe DNS'en enz. weer ingevoerd...)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2001, 14:36
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Daarom...MXStream is echt niet zo fantastisch. Altijd de maximale up/down is lulkoek...90% van internettend Nederland heeft een max. upload van 16k/s (chello) dus dan heb je niks aan die maximum 128k/s van MXStream...verder haal ik zelfs met chello regelmatig 160-170k/s en dat doet MXStream niet na...

Alleen die packetloss van chello sucks in de avonduren.

Overigens heb ik een ander IP gekregen (nouja, gekregen... heb gewoon handmatig m'n ouwe DNS'en enz. weer ingevoerd...)

90% maar? als je alle kabelgebruikers over heel NL pakt zal meer dan 99 op de 100 16 kb up hebben, ADSL is gewoon klote, behalve wanneer je in een heel (erg) druk gebied woont kan het een oplossing zijn. (of een gebied waar je alleen casema kan krijgen *braaak*)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten