Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tis simpel:
Jij runt proggie ..... Msn messenger raakt plots off-line (jah, messenger heeft hiermee te maken) ..... Je meld je opnieuw aan en alles wordt vrolijk naar diegene die het programma heeft gemaakt toegestuurd waardoor DIE juist makkelijk in JOUW hotmail kan komen ![]() Simpel hé ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://securityresponse.symantec.com...yaha.k@mm.html ik heb hem gevonden! hij staat daarbij
|
![]() |
|
![]() |
Deze virrus heb ik al enkele keren op mijn laptop gehad van mensen die ik wel ken maar van wie zij geen mailadress hebben. Dus hij is gevaarlijk.
Net weer een virus moetn verwijderen met een andere virus.
|
![]() |
En er wordt voor gewaarschuwd
Informatiepagina op de website van VirusAlert: http://www.virusalert.nl/?show=virus&id=389 Yaha.K is een mass-mailer internetworm die zich onder sterk wisselende eigenschappen kan verspreiden. Yaha.K is een afstammeling van Yaha, het virus dat in juni van 2002 voor de nodige opschudding zorgde. Yaha.K verspreidt zich op dit moment vooral in de Benelux, de kans dat het virus bij u binnenkomt is dan ook groot. Wij adviseren de laatste updates van uw antivirussoftware te installeren en via een gratis online scanner een second-check op uw systeem uit te voeren. Payload/Schade * Uitschakeling van bepaalde security- c.q. antivirussoftware. * Verspreiding op tamelijk intelligente wijze, waardoor herkenning lastig is. * Installatie van een aantal bestanden op uw systeem, inclusief een verwijzing vanuit de registry. (Bron Virrus alert) Pas op een gewaarschuwd mens teld vooor 2
|
![]() |
het kan nog erger!
Ik krijg de laatste 2 maanden van een klas genoot steeds dagelijks een mailtje. Het enigste wat helpt is het verwijderen. Je kan er heel weinig aan doen. Niet openen en verwijderen IK WORDT ER GEK VAN! Veel plezier met je Virusen.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Virus] Computer doet raar Metal | 9 | 31-01-2005 22:01 | |
Software & Hardware |
Kan dit een virus zijn? Ik vertrouw het niet... Severus | 11 | 16-10-2003 21:28 | |
Software & Hardware |
is dit een virus?! help aub phoebe | 15 | 15-08-2003 18:19 | |
Software & Hardware |
virus of niet? alwaysgood | 6 | 21-01-2003 16:47 | |
Software & Hardware |
[Virus] Het officiele yaha topic Droomvlucht | 106 | 28-07-2002 14:13 | |
Software & Hardware |
Volgens mij net een virus binnen. myparty.yahoo.com Oen | 7 | 30-01-2002 13:09 |