Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2014, 17:19
Verwijderd
Kan ik haar gewoon in een kartonnen doos doen met luchtgaatjes en een dekentje op de bodem? Of is dat zielig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2014, 17:22
Verwijderd
Kijke nie kope
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 17:25
zoef de haas
zoef de haas is offline
Eenvan mijn katten graaft zich altijd zo diep mogelijk in en wil niets zien als we 'bewegen' in de carrier en graaft zich altijd onder een deken, mn andere kat wil altijd heel graag zien waar we naartoe bewegen anders wordt ze gek en gaat ze kotsen. Dus t zal wel een beetje kat afhankelijk zijn?
Oud 10-02-2014, 17:27
Verwijderd
Ah hm, dan verzinnen we wel iets! We hebben geen kattenmandje of iets dus ik dacht, een doos met gaatjes en dan met de tram zou wel moeten gaan... en ik dacht dat dat niet zoveel verschil heeft met een mandje, behalve dat er geen draaghengsels aanzitten en ze inderdaad niet naar buiten kan kijken.. Het is niet onze kat maar wij zorgen ervoor, dus ik ben nog nooit met haar naar de dierenarts geweest..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 17:27
Verwijderd
Dankjewel zoef!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 17:30
aarbei
aarbei is offline
Ik zou dan wel zorgen dat je de bodem heel goed vasttapet, en haar misschien een riempje omdoen voor het geval er wat misgaat, dan kun je haar iig in bedwang houden.
Oud 10-02-2014, 17:38
Verwijderd
Dat is een goed idee, dankjewel! Het is heel raar, ze haalt zelf steeds al haar haren weg van haar buik en er zitten twee kleine wondjes. Maar het lijkt me niet normaal en ze wordt ook steeds kaler aan haar buik. Geen idee wat het is, misschien iets wat van binnen enorm jeukt? Ze miauwt altijd gigantisch veel maar dat is misschien ook het aard van het beestje. Verder merk ik er niet echt veel aan dat ze pijn heeft of iets in die richting. Heel vreemd
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 17:58
aarbei
aarbei is offline
Citaat:
Dat is een goed idee, dankjewel! Het is heel raar, ze haalt zelf steeds al haar haren weg van haar buik en er zitten twee kleine wondjes. Maar het lijkt me niet normaal en ze wordt ook steeds kaler aan haar buik. Geen idee wat het is, misschien iets wat van binnen enorm jeukt? Ze miauwt altijd gigantisch veel maar dat is misschien ook het aard van het beestje. Verder merk ik er niet echt veel aan dat ze pijn heeft of iets in die richting. Heel vreemd
Zou heel goed vlooienallergie kunnen zijn volgens mij, dat heeft de kat van testout.com ook, en die krijgt er geloof ik een prik voor.
Oud 10-02-2014, 17:59
DeGeneraal
DeGeneraal is offline
Mijn kat vindt dat niet zo fijn en gaat als een idioot miauwen(een heel irritant toontje). Het ligt dus aan je kat!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:00
Axel11
Axel11 is offline
Mooie poes, Mieke?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Zou heel goed vlooienallergie kunnen zijn volgens mij, dat heeft de kat van testout.com ook, en die krijgt er geloof ik een prik voor.
Ah oei! Haar staart maakt wel snelle schokjes vaak, maar ik zie haar niet veel bij de oren krabben enzo... Ik kon ook niet echt vlooien vinden maar ik weet ook niet zo goed hoe ik dat moet herkennen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Mooie poes, Mieke?
Het is een doetje en ze is verliefd op mijn liefje, en idem dito maar wel een mooierd ja!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:10
Poeperd
Poeperd is offline
Bij vlooienallergie plukken ze vooral de rug kaal dacht ik, maar allergie ergens voor zou het zeker kunnen zijn.

En idd goed dat ding dichtmaken. Ze kunnen die doos makkelijk slopen als ze willen en zonder tuigje ben je dan ineens je kat kwijt. Back-up doos mee misschien?
Oud 10-02-2014, 18:11
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het is een doetje en ze is verliefd op mijn liefje, en idem dito maar wel een mooierd ja!
Dubbelzinnig
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:14
beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Bij vlooienallergie plukken ze vooral de rug kaal dacht ik, maar allergie ergens voor zou het zeker kunnen zijn.

En idd goed dat ding dichtmaken. Ze kunnen die doos makkelijk slopen als ze willen en zonder tuigje ben je dan ineens je kat kwijt. Back-up doos mee misschien?
Stoffer krijgt gewoon overal korstjes. Spuitjes helpen niet maar ach, hij heeft er geen last van en zijn garantie is ruim verlopen. Ook garantie op vorige reparaties trouwens al.
Oud 10-02-2014, 18:16
Poeperd
Poeperd is offline
Het kan ook best stress zijn trouwens, omdat je zegt dat je aan het oppassen bent. Sommige katten zijn daar heel gevoelig voor.

Citaat:
Stoffer krijgt gewoon overal korstjes. Spuitjes helpen niet maar ach, hij heeft er geen last van en zijn garantie is ruim verlopen. Ook garantie op vorige reparaties trouwens al.
Meestal hoor je dat het dan alleen op de rug zit, maar er zijn altijd eigenwijze katten
Oud 10-02-2014, 18:17
Verwijderd
Citaat:

Nouja, hopelijk weet de dierenarts een oplossing. Eigenlijk zou de eigenaresse gaan, maar die heeft steeds andere dingen ineens op onze afgesproken datum en dan komt ze ineens niet opdagen Dus ik heb voorgesteld dat wij zouden gaan, ik denk dat als zij het goed vindt we haar over een tijdje gewoon overnemen want zo vind ik het maar zielig.

Ja, een back-up doos is een goed plan
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Dubbelzinnig
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Het kan ook best stress zijn trouwens, omdat je zegt dat je aan het oppassen bent. Sommige katten zijn daar heel gevoelig voor.

Meestal hoor je dat het dan alleen op de rug zit, maar er zijn altijd eigenwijze katten
Dat zou ook kunnen ja. Zij woonde hier eerst met een vriendin, vervolgens kwamen er in korte tijd andere mensen wonen en daarna kwamen wij. Dus er is wel in korte periode wat heen-en-weer verhuisd en van baasje gewisseld. Maar we wonen er nu al sinds half november. Zij is in 2009 voor het laatst naar de dierenarts geweest..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:24
beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Oh jah, het zit alleen op de rug inderdaad En het is nu opeens weer minder erg dan vorige week. Ach ja.

En Stoffer heeft geen stress.
Oud 10-02-2014, 18:24
beterlock
beterlock is offline
Lieve Miekepiekediekeviekelieke waarom haal je niet ff voor een tientje een goedkope carrier?
Oud 10-02-2014, 18:27
Verwijderd
<3 Betterlockje ben jij bettercore of bas of ik snap het niet meer! Maar dat behoort tot de mogelijkheden, zei het niet dat ik een beetje boel werk en mijn liefje alle uitzendkantoren aan het bezoeken is. Ik zal hem eens vragen of hij dat ziet zitten, is een idee. In de kringloop?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:29
beterlock
beterlock is offline
Moet ik je ff een tientje overmaken?
beterlock
beterlock is offline
Ik ben die ene van Antwerpen
beterlock
beterlock is offline
Als je later groot en rijk en gevierd kunstenaar bent betaal je het maar terug.
Oud 10-02-2014, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Moet ik je ff een tientje overmaken?
Nee joh, schatjepetatje!!!! Ik heb wel een tientje hoor Want ik werk nog steeds in die winkel weetjewel! Ik vond het zo leuk he dat je daar was toen enzo en jullie en alles!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Als je later groot en rijk en gevierd kunstenaar bent betaal je het maar terug.
Weetje wat gaviedebavie is, ik heb gedichten voorgedragen en mag publiceren in een literair tijdschrift En ik ben in contact gekomen met allerlei schrijvers en dichters enzo en dat is keigaaf en nu mag ik daar ook exposeren in maart en voor die tijd wil ik negen nieuwe werken hebben en waaaaaaaaaaaaaaah en nu schrijf ik een mailtje naar een andere galerie om te vragen of ze wat van mij willen exposeren op termijn wieee spannend hoe gaat het met jou?
Met citaat reageren
beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Nee joh, schatjepetatje!!!! Ik heb wel een tientje hoor Want ik werk nog steeds in die winkel weetjewel! Ik vond het zo leuk he dat je daar was toen enzo en jullie en alles!
Tiens ik denk er precies hetzelfde over
Verwijderd
Tiens? Jeeaaah
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:33
beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Weetje wat gaviedebavie is, ik heb gedichten voorgedragen en mag publiceren in een literair tijdschrift En ik ben in contact gekomen met allerlei schrijvers en dichters enzo en dat is keigaaf en nu mag ik daar ook exposeren in maart en voor die tijd wil ik negen nieuwe werken hebben en waaaaaaaaaaaaaaah en nu schrijf ik een mailtje naar een andere galerie om te vragen of ze wat van mij willen exposeren op termijn wieee spannend hoe gaat het met jou?
Met mij gaat het wel goed. Eat sleep work repeat met in het weekend rave. Nou jah, aan de bar hangen, bewegen is niet mijn ding hotseflots.
Oud 10-02-2014, 18:33
beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Tiens? Jeeaaah
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/tiens
Oud 10-02-2014, 18:34
Verwijderd
Aaaahahaha wauw ik kende dat nog niet Wat een nep-vlamingen in mijn omgeving ;p
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Met mij gaat het wel goed. Eat sleep work repeat met in het weekend rave. Nou jah, aan de bar hangen, bewegen is niet mijn ding hotseflots.
Ah dat is wel fijn, ik vind eat sleep work soms best wel stom Maar hotseflots vind ik dan wel weer heel leuk
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:37
beterlock
beterlock is offline
<3
Oud 10-02-2014, 18:38
Verwijderd
Mag ik het mailtje naar die galerie eens doorsturen voor een kritisch oog? Ik weet niet helemaal of ik teveel loop te stoefen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:39
beterlock
beterlock is offline
Waarom zou dat niet mogen?
Oud 10-02-2014, 18:40
Verwijderd
weetniet!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:40
Verwijderd
mercikes
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:43
beterlock
beterlock is offline
Nice
Oud 10-02-2014, 18:45
Regenboog
Regenboog is offline
Ik nam mijn kat vaak mee in m'n rugzak op de fiets met de ritsen aan elkaar gebonden zodat de opening kleiner dan haar kop was. Die viel zo gewoon in slaap <3
Oud 10-02-2014, 18:45
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik nam mijn kat vaak mee in m'n rugzak op de fiets met de ritsen aan elkaar gebonden zodat de opening kleiner dan haar kop was. Die viel zo gewoon in slaap <3
Oh echt Hm!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:46
Verwijderd
Hier in het shopping loopt heel vaak een kerel met een kat op zijn schouder En die kat zit nergens aan vast, die blijft gewoon zitten/hangen en die man die loopt gewoon zo door de gangen enzo, echt gaaf
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 06:40
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Oud 11-02-2014, 10:46
Regenboog
Regenboog is offline
Ik heb vanachter over m'n kat gedroomd, dat ik d'r meenam winkelen. Ik denk door dit topic.
Oud 11-02-2014, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Hier in het shopping loopt heel vaak een kerel met een kat op zijn schouder En die kat zit nergens aan vast, die blijft gewoon zitten/hangen en die man die loopt gewoon zo door de gangen enzo, echt gaaf
zoals Bob the cat!

Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 12:48
Verwijderd
De woordvolgorde in de topictitel is amusant, het wekt de indruk dat de kwestie gaat of de dierenarts al dan niet een mandje moet hebben
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 14:01
Verwijderd
Mijn kat wil niet vervoerd worden in iets en voor alles wat buiten ons terrein valt, is ze bang. dozen krabt ze open, maar verder is ze een snoepje
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 13:57
ßuerp
ßuerp is offline
Leeft de kat nog?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 14:08
Verwijderd
ja joh, ik snap er niets van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren