Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er is een tijd geweest dat ik graag in de bieb in Rotterdam wou wonen. Zoveel verdiepingen met alleen maar boeken en ze hadden ook videobanden en computerspellen en CD's... Ik heb daar zo veel van mijn favoriete bands en artiesten ontdekt en mijn Monty Python verslaving werd er gevoed en mijn britcomliefde werd groter omdat ze er banden hadden van Fry & Laurie en allerlei stand-ups...
En er waren overal hoekjes om in weg te kruipen en te lezen. Soms lieten m'n ouders me er achter en dan gingen ze zelf winkelen en kwamen ze me later weer ophalen. <3
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Je giet dat water er in en houdt 'm boven een kopje. Als je heet water over je tengels gooit dan is dat toch wel een beetje lompheid. ![]() Ik heb nu al de Handpresso, een soort fietspomp idee waar je dus ook heet water ingiet en dan espresso er op doet. Geweldig ding, maar die Mypressi schijnt betere espresso te maken, omdat je er ook losse koffie in kan doen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zie nu dat ze 't op 't filmpje nogal raar laten zien. Het water wat ze er eerst in gieten is volgens mij alleen om het cupje voor te verwarmen. Ze gieten het er daar ook aan de onderkant in, beetje vreemd. ![]() Dit is duidelijker:
||
Citaat:
|
Yuh. En dat voor tantoeweinig euro's.
![]() Er was net een reclame op TV voor "Nick & Simon The Caribbean Dream". Nu vraag ik me af of 'Nick & Simonen' een nieuw werkwoord is waar ik de betekenis nog niet van weet.
||
Citaat:
2. Robin Hood 3. Clerks 4. Peter Pan 5. Braveheart
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hij had ook een show op MTV, maar dat is natuurlijk het enige programma dat ze niet tot in den treure herhalen. ![]() Hij maakt btw ook videoclips. Dit liedje zit al een tijdje in m'n hoofd. ![]()
|
Ik zou Clerks gaan kijken, maar ik hou sowieso van Kevin Smith films.
effe wa anders: De afgelopen maand was voor het eerst in tijden mijn banksaldo weer eens 'ik-hoef-me-geen-zorgen-te-maken'-hoog. Ik dacht dat dat kwam doordat ik van mijn werk een groot aantal overgebleven vakantieuren uitbetaald heb gekregen, maar net ging ik es even kijken en nu blijkt dat ik echt belachelijk weinig huur heb betaald. Ongeveer 500 euro minder dan de bedoeling was, zegmaar. Ik heb geen idee wat er aan de hand is en ik ben een beetje bang dat ik begin maart ineens een rekening krijg voor 2 maanden huur. Pff, ga ik me daar weer druk om lopen maken. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Hahaha besluit ik net, na ampele overweging, dat ik een Klimt reproductie aan de muur wil, en wel Waterslangen. Op allemaal van die kunstposterencanvasenzodingessites rondsnuffelen, en dan ook nog even op Marktplaats. Staat hij tachtig keer op marktplaats onder de noemer "Pjätteryd" oid...IKEA power. OOK NET PRECIES DAT ENE PLAATJE dat ik me in mn hoofd had gehaald sndfjkhsbfjsbfvhks nu moet ik iets nieuws bedenken
|
![]() |
|
Bij 'mijn' woningbouwcorporatie is er van alles misgegaan door die iban-nummers en is er bij veel mensen daarom geen huur afgeschreven (of afgeschreven en weer bijgeplempt, allerlei rare dingen). Het kan ook nog dat er geen hele maand is afgeschreven als het de eerste maand huur is die je betaalt. Dat doen ze hier namelijk ook. Stel je komt op 20 februari hier wonen, dan betaal je eerst voor de periode van 20 feb tot 1 maart en dan vanaf maart elke maand gewoon een heel maandbedrag. Maar even bellen lijkt me in alle gevallen inderdaad het handigst.
||
Citaat:
|
|