Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2014, 14:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
lol, daar heb je toch geen ladder bij nodig. :')

Ik heb maar 1 Billy Boekenkast vol met boeken, en nog een groot deel studieboeken ook. Ik koop bijna geen boeken meer 'voor de leuk' en ik lees ook niet meer voor m'n plezier. Dat vind ik erg jammer, want dat deed ik vroeger wel graag.
Hij is anderhalf keer zo hoog als een billy he
Advertentie
Oud 11-02-2014, 14:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb overigens net op mp een Mypressi Twist besteld voor maar 40 euro ipv 160 ofzo.

[filmpje]

Nu heb ik 2 handmatige espresso units. W00t!
haha ze laten op die demo niet zien hoe ze hun tengels branden
Oud 11-02-2014, 14:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er is een tijd geweest dat ik graag in de bieb in Rotterdam wou wonen. Zoveel verdiepingen met alleen maar boeken en ze hadden ook videobanden en computerspellen en CD's... Ik heb daar zo veel van mijn favoriete bands en artiesten ontdekt en mijn Monty Python verslaving werd er gevoed en mijn britcomliefde werd groter omdat ze er banden hadden van Fry & Laurie en allerlei stand-ups...
En er waren overal hoekjes om in weg te kruipen en te lezen.
Soms lieten m'n ouders me er achter en dan gingen ze zelf winkelen en kwamen ze me later weer ophalen. <3
Oud 11-02-2014, 14:57
Verwijderd
Hij heeft wel weinig planken voor zo'n grote kast. Dan is elke plank ongeveer 40 cm hoog.
Oud 11-02-2014, 15:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hij is anderhalf keer zo hoog als een billy he
Oh, hij lijkt zo klein op de foto.

Citaat:
haha ze laten op die demo niet zien hoe ze hun tengels branden
Het is vrij idiot-proof hoor.
Je giet dat water er in en houdt 'm boven een kopje. Als je heet water over je tengels gooit dan is dat toch wel een beetje lompheid.

Ik heb nu al de Handpresso, een soort fietspomp idee waar je dus ook heet water ingiet en dan espresso er op doet. Geweldig ding, maar die Mypressi schijnt betere espresso te maken, omdat je er ook losse koffie in kan doen.
Oud 11-02-2014, 16:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, hij lijkt zo klein op de foto.

Het is vrij idiot-proof hoor.
Je giet dat water er in en houdt 'm boven een kopje. Als je heet water over je tengels gooit dan is dat toch wel een beetje lompheid.

Ik heb nu al de Handpresso, een soort fietspomp idee waar je dus ook heet water ingiet en dan espresso er op doet. Geweldig ding, maar die Mypressi schijnt betere espresso te maken, omdat je er ook losse koffie in kan doen.
Maar in het begin zijn het twee helften, hoe doe je ze dan op elkaar?
Oud 11-02-2014, 16:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar in het begin zijn het twee helften, hoe doe je ze dan op elkaar?
De koffie zit in de onderste helft, dat doe je eerst. Dan draai je de bovenste helft erop en daar giet je het water in. 'Trekker' overhalen en BAM, espresso!

Maar ik zie nu dat ze 't op 't filmpje nogal raar laten zien. Het water wat ze er eerst in gieten is volgens mij alleen om het cupje voor te verwarmen. Ze gieten het er daar ook aan de onderkant in, beetje vreemd.

Dit is duidelijker:
Oud 11-02-2014, 16:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het ziet eruit in het filmpje of ze eerst water gieten en hem er dan pas op draaien
Oud 11-02-2014, 17:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het ziet eruit in het filmpje of ze eerst water gieten en hem er dan pas op draaien
Ja, zoals ik zei: dat is nogal raar. Wrs waren ze dat ding alleen aan het voorverwarmen, want anders is het niet handig.
Oud 11-02-2014, 17:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik snap. Als dat ook anders kan is het wel een handig ding
Oud 11-02-2014, 18:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yuh. En dat voor tantoeweinig euro's.

Er was net een reclame op TV voor "Nick & Simon The Caribbean Dream".
Nu vraag ik me af of 'Nick & Simonen' een nieuw werkwoord is waar ik de betekenis nog niet van weet.
Oud 11-02-2014, 19:04
Verwijderd
In welke context zeggen ze dat dan? Ik ken het ook niet.

Welke film zal ik vanavond eens gaan kijken?
Peter Pan
Robin Hood
Ratatouille (ooit al gezien)
Clerks
Braveheart
Oud 11-02-2014, 19:13
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Welke film zal ik vanavond eens gaan kijken?
Peter Pan
Robin Hood
Ratatouille (ooit al gezien)
Clerks
Braveheart
1. Ratatouille
2. Robin Hood
3. Clerks
4. Peter Pan
5. Braveheart
Oud 11-02-2014, 19:14
Verwijderd
Geen van bovenstaande, maar: Duel. De eerste film van Steven Spielberg. Briljante film. Heb jij die weleens gezien Turk? Lang geleden dat ik zo vermaakt ben door een film.
Oud 11-02-2014, 19:15
Verwijderd
Tja ik ga toch wel een van bovenstaande kijken
Oud 11-02-2014, 19:19
Carn
Carn is offline
in dat geval kan ik geen goede keuze maken.
Oud 11-02-2014, 19:20
Verwijderd
Dan doe ik maar wat Turk zegt
Oud 11-02-2014, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Tja ik ga toch wel een van bovenstaande kijken
Oud 11-02-2014, 19:22
Verwijderd
Tripodplaatjes doen het niet!
Ik zal Duel wel op Theodoors downloadlijstje schrijven.
Oud 11-02-2014, 19:24
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ratatouille of Braveheart, afhankelijk van je stemming.
Oud 11-02-2014, 19:25
Verwijderd
Duel gaat over een sullige automobilist die geteisterd wordt door een grote zwarte truck. Nou, dan weet ik het wel!
Oud 11-02-2014, 19:27
Verwijderd
ieniemienie
Oud 11-02-2014, 19:28
Carn
Carn is offline
"geteisterd" "grote zwarte truck"
Oud 11-02-2014, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Duel gaat over een sullige automobilist die geteisterd wordt door een grote zwarte truck. Nou, dan weet ik het wel!
Ja, ik had het opgezocht inderdaad, het klinkt extreem saai, maar als je zo enthousiast bent dan zal hij er wel wat van gemaakt hebben.
Oud 11-02-2014, 19:30
Verwijderd
Citaat:
"geteisterd" "grote zwarte truck"
Kijk 'm dan jonge, het is een ACHTBAAN aan emoties.
Oud 11-02-2014, 19:35
Verwijderd
Een autobaan.
Oud 11-02-2014, 19:35
Klovorhop
Klovorhop is offline
Hmm die mag ook op mijn lijstje. Het spreekwoordelijke lijstje waarvan ik al jaren roep dat ik hem eens echt moet MAKEN omdat ik alles instantly weer vergeet
Oud 11-02-2014, 19:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Citaat:
Kijk 'm dan jonge, het is een ACHTBAAN aan emoties.
Ik had eerst wel interesse, maar ik word misselijk van achtbanen, dus dan kan ik 'm niet kijken.
Oud 11-02-2014, 19:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben nu Wet Hot American Summer aan 't herkijken. Alles is over the top, daar hou ik van.
Oud 11-02-2014, 19:38
Verwijderd
Ik zit nu telkens stukjes van die show van Bo Burnham te kijken Trimm. He grew on me!
Oud 11-02-2014, 19:39
Klovorhop
Klovorhop is offline
Er zou een naam moeten zijn voor het gezicht dat je trekt als je je tong tegen je onderlip aandrukt terwijl je je mond dicht houdt.
Oud 11-02-2014, 19:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zit nu telkens stukjes van die show van Bo Burnham te kijken Trimm. He grew on me!

Hij had ook een show op MTV, maar dat is natuurlijk het enige programma dat ze niet tot in den treure herhalen.

Hij maakt btw ook videoclips. Dit liedje zit al een tijdje in m'n hoofd.
Oud 11-02-2014, 19:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er zou een naam moeten zijn voor het gezicht dat je trekt als je je tong tegen je onderlip aandrukt terwijl je je mond dicht houdt.
Dat gezicht noem ik 'nurrrrrrh!'
Oud 11-02-2014, 19:44
Verwijderd
Ratarouille begint!
Oud 11-02-2014, 19:45
Verwijderd
Ratatouille is leuk
Oud 11-02-2014, 19:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Duel is leuker
Oud 11-02-2014, 20:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou Clerks gaan kijken, maar ik hou sowieso van Kevin Smith films.

effe wa anders:
De afgelopen maand was voor het eerst in tijden mijn banksaldo weer eens 'ik-hoef-me-geen-zorgen-te-maken'-hoog. Ik dacht dat dat kwam doordat ik van mijn werk een groot aantal overgebleven vakantieuren uitbetaald heb gekregen, maar net ging ik es even kijken en nu blijkt dat ik echt belachelijk weinig huur heb betaald. Ongeveer 500 euro minder dan de bedoeling was, zegmaar. Ik heb geen idee wat er aan de hand is en ik ben een beetje bang dat ik begin maart ineens een rekening krijg voor 2 maanden huur. Pff, ga ik me daar weer druk om lopen maken.
Oud 11-02-2014, 20:29
Verwijderd
Morgen even bellen dus, Trimm! Heb je misschien een voorschot moeten betalen dat nu wordt ingehouden?
Oud 11-02-2014, 20:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zou Clerks gaan kijken, maar ik hou sowieso van Kevin Smith films.

effe wa anders:
De afgelopen maand was voor het eerst in tijden mijn banksaldo weer eens 'ik-hoef-me-geen-zorgen-te-maken'-hoog. Ik dacht dat dat kwam doordat ik van mijn werk een groot aantal overgebleven vakantieuren uitbetaald heb gekregen, maar net ging ik es even kijken en nu blijkt dat ik echt belachelijk weinig huur heb betaald. Ongeveer 500 euro minder dan de bedoeling was, zegmaar. Ik heb geen idee wat er aan de hand is en ik ben een beetje bang dat ik begin maart ineens een rekening krijg voor 2 maanden huur. Pff, ga ik me daar weer druk om lopen maken.
een mysterie wat waarschijnlijk snel opgelost is met een telefoontje!
Oud 11-02-2014, 20:40
Klovorhop
Klovorhop is offline
Hahaha besluit ik net, na ampele overweging, dat ik een Klimt reproductie aan de muur wil, en wel Waterslangen. Op allemaal van die kunstposterencanvasenzodingessites rondsnuffelen, en dan ook nog even op Marktplaats. Staat hij tachtig keer op marktplaats onder de noemer "Pjätteryd" oid...IKEA power. OOK NET PRECIES DAT ENE PLAATJE dat ik me in mn hoofd had gehaald sndfjkhsbfjsbfvhks nu moet ik iets nieuws bedenken
Oud 11-02-2014, 20:41
Verwijderd
Oeiii
Oud 11-02-2014, 20:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Bij 'mijn' woningbouwcorporatie is er van alles misgegaan door die iban-nummers en is er bij veel mensen daarom geen huur afgeschreven (of afgeschreven en weer bijgeplempt, allerlei rare dingen). Het kan ook nog dat er geen hele maand is afgeschreven als het de eerste maand huur is die je betaalt. Dat doen ze hier namelijk ook. Stel je komt op 20 februari hier wonen, dan betaal je eerst voor de periode van 20 feb tot 1 maart en dan vanaf maart elke maand gewoon een heel maandbedrag. Maar even bellen lijkt me in alle gevallen inderdaad het handigst.
Oud 11-02-2014, 20:50
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
[afbeelding]

I rest my case.
Maar het is mijn lievelingsboek!

Spoiler
Oud 11-02-2014, 20:50
Verwijderd
Sepa is ingegaan ja.
Oud 11-02-2014, 20:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hahaha besluit ik net, na ampele overweging, dat ik een Klimt reproductie aan de muur wil, en wel Waterslangen. Op allemaal van die kunstposterencanvasenzodingessites rondsnuffelen, en dan ook nog even op Marktplaats. Staat hij tachtig keer op marktplaats onder de noemer "Pjätteryd" oid...IKEA power. OOK NET PRECIES DAT ENE PLAATJE dat ik me in mn hoofd had gehaald sndfjkhsbfjsbfvhks nu moet ik iets nieuws bedenken
Awh, dat is wel zuur. Ik was gister nog in de IKEA en we liepen uiteraard ook door die hal met 'kunst' en daar zitten soms best leuke dingen tussen, maar toen zei ik ook tegen vriendinnetje dat je dat toch niet meer wil als het bij IKEA te koop is. Ik snap dat je diep bedroefd bent.
Oud 11-02-2014, 20:53
Klovorhop
Klovorhop is offline
Mijn nieuwe avatar drukt toevallig wel precies uit hoe ik me nu voel. Dat dan weer wel.
Oud 11-02-2014, 20:59
Verwijderd
Ik heb dat veel meer met meubels/assecoires dan met zo'n poster.
Oud 11-02-2014, 21:01
Verwijderd
Ik heb dat met meubels juist niet, meubels zijn er om functioneel te zijn, een poster is er juist om je eigenheid uit te drukken
Oud 11-02-2014, 21:01
Verwijderd
Ik heb geen problemen met IKEA-'kunst' of inrichting of wat dan ook.
Oud 11-02-2014, 21:02
Verwijderd
Maar mijn appartement hangt vol met dingen gemaakt door anderen voor mij en dingen van mezelf. En daartussen hangt wat IKEA.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten