Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2014, 18:39
Verwijderd
Mijn bureau is een echte verzamelplaats voor spullen en kleren. Als ik iets kwijt ben, weet ik meteen waar ik moet kijken.
Advertentie
Oud 18-02-2014, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Waarom post Pip hier niet meer?
Omdat iemand vond dat hier interessanter en leuker zou worden als ze minder zou posten en ze graag haar steentje bijdraagt aan een minder saai WSZ
Oud 18-02-2014, 18:46
Verwijderd
Haha wat, heeft iemand dat echt gezegd? Ik hoorde daar niet bij toch? Ik word helemaal van is het mijn schuld.
Oud 18-02-2014, 18:48
Verwijderd
Nee hoor
Oud 18-02-2014, 19:11
Verwijderd
Nah, ik zou niet willen spreken van 'schuld', hoor.
Oud 18-02-2014, 19:13
Verwijderd
Ik zou het hooguit willen suggereren. Zoals bijvoorbeeld ook gesuggereerd is dat het hier veel leuker zou zijn als Pip weg zou gaan.
Oud 18-02-2014, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel benieuwd vanaf wanneer je doorligwonden krijgt. Dus hoe lang je in bed moet blijven liggen voordat het zo ver is. Jammer dat Pip hier niet meer post, die had met haar ex-baan als bejaardenverzorgster vast een antwoord op die vraag.
Op de intensieve lag ik op een speciale matras die met aparte blokken werkte waar lucht in en uit ging zodat er altijd druk werd verplaatst. Op Heelkunde lag ik op een luchtmatras die vooral veel lawaai maakte en zich wel wat af- en opblies, maar niet de druk verplaatste. Na een paar dagen voelde ik toch al ongemakkelijke schuurplekken en die werden toen regelmatig ingesmeerd met een crème, terwijl ik toch een aantal uur per dag in een stoel zat. Ik denk dat dat verdomd snel kan gaan in combinatie met gewicht en ondergrond en zeker met dingen die schuren als lakens.

En Pip
Oud 18-02-2014, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het hooguit willen suggereren. Zoals bijvoorbeeld ook gesuggereerd is dat het hier veel leuker zou zijn als Pip weg zou gaan.
Echt niet door mij, ik heb hooguit ingehaakt in de discussie over het posten van haar ranzigheden, maar daar bedoelde ik totaal niet mee dat ze dan maar helemaal weg zou moeten blijven. Neem aan dat ze dat zelf ook wel begrijpt.
Oud 18-02-2014, 19:16
Verwijderd
Maar niet door jou, Stefenoot, dus voel je vooral niet aangevallen.
Oud 18-02-2014, 19:16
Verwijderd
Ah, net te laat.
Oud 18-02-2014, 19:17
Verwijderd
Oh nee zie je

*denkt dat alles om haar draait*
Oud 18-02-2014, 19:19
Verwijderd
Yay, ik heb eindelijk ontdekt hoe ik mijn internet uit zet als ik onderweg ben. Vanaf nu geen hoge telefoonrekening meer
Oud 18-02-2014, 19:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maarja, ik zat door gebrek aan leven wat vaker op het forum de laatste dagen, en er is echt geen klap meer aan. Wat een dooie boel overal.
Ja redelijk ja.
Oud 18-02-2014, 19:38
Qimm
Qimm is offline
Vroeger was alles beter!!!
Oud 18-02-2014, 19:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vooral de nostalgie.
Oud 18-02-2014, 19:44
Verwijderd
Ik at peultjes met champignons, kip en mie. En voor een bij elkaar geraapt iets door iemand die normaal jets bij elkaar raapt, was dkt heel erg goed gelukt.

En ik vind het jammer dat pip weg is.
Oud 18-02-2014, 19:44
Qimm
Qimm is offline
Vroeger was vroeger ook al alles beterder
Oud 18-02-2014, 19:45
Verwijderd
Ik heb zin in kersen bonbons
Oud 18-02-2014, 19:48
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik bak een improvisorische cake met een restje pistachebotercreme.
Oud 18-02-2014, 19:50
Klovorhop
Klovorhop is offline
Het beslag is in ieder geval lekker.
Oud 18-02-2014, 19:51
Qimm
Qimm is offline
ik luister Linkin Park \m/ \m/

Goede afwas muziek en mooie herinneringen
Oud 18-02-2014, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin in kersen bonbons
ZWIJG de antibiotica (van het soort dat je echt niet mag combineren met alcohol) is nog niet uit mijn systeem en er liggen hier Mon Chéries naar me te lachen
Oud 18-02-2014, 19:56
Verwijderd
Citaat:
ZWIJG de antibiotica (van het soort dat je echt niet mag combineren met alcohol) is nog niet uit mijn systeem en er liggen hier Mon Chéries naar me te lachen
Zo vervelend, dat soort dingen. Kersenbonbons, of whisky. Daar heb ik nu zin in. Jammer dat whisky zo duur is, anders zou ik het als water drinken EN als ik dan later honderd jaar ben en in een verzorgingshuis woon, ben ik dat oude grijze kleine chagrijnige mensje dat altijd whisky drinkt voordat ze naar bed gaat. Ik ben voor.
Oud 18-02-2014, 19:57
Verwijderd
Ik ga overigens Les Miserables aanzetten want dat is alweer te lang geleden.
Oud 18-02-2014, 20:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gewoon zin in chocola, maar dat heb ik niet. Wel nutella, maar om dat nou uit de pot te gaan eten...

Ik heb wel whiskey, maar daar heb ik nu dan weer geen trek in.
Oud 18-02-2014, 20:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zie nu een programma met domme hoeren op MTV (zou wel dat 'big tips texas' kunnen zijn, I dunno) en blijkbaar zijn er dus volwassen vrouwen die geloven dat je weer maagd wordt wanneer je met je doos in azijn gaat zitten. "It's called a snapback! Google it if you don't believe me!"
Volgens mij krijg je daar alleen maar een zure kut van hoor.
Oud 18-02-2014, 21:48
Verwijderd
Snapback Klinkt als iets wat iemand heeft bedacht om goedgelovigen voor 't lapje te houden. Beetje zoals dit recept voor mosterdgas, alleen dan wat onschuldiger.
Oud 18-02-2014, 23:37
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ga overigens Les Miserables aanzetten want dat is alweer te lang geleden.
Een vriendin van mij en ik proberen al maanden die film te kijken met een vriend van me om de pijn op zijn gezicht te zien. Je hebt me eraan herinnerd dat dat er binnenkort toch eens van moet komen.
Oud 19-02-2014, 08:38
Verwijderd
Graag gedaan

Ik keek overigens niet de film, maar deze.
Oud 19-02-2014, 18:10
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Graag gedaan

Ik keek overigens niet de film, maar deze.
Oh, dan valt het nog goed mee. De toneelmusical heb ik nooit gezien.
Oud 19-02-2014, 18:15
Verwijderd
Omg, all inclusive-vakantie naar Turkije geboekt, wat nou verantwoord packbacken in Kenia of kamperen in Scandinavië.
Oud 19-02-2014, 18:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Omg, all inclusive-vakantie naar Turkije geboekt, wat nou verantwoord packbacken in Kenia of kamperen in Scandinavië.
Oud 19-02-2014, 18:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niks mis mee hoor.
Waar ga je heen en voor hoe lang?

Ik wil nog steeds eens met een groep vrienden naar Benidorm en dan naar een vreselijk all-inclusive hotel vol met Britten. Dit voornamelijk door de serie 'Benidorm' waar Brits tuig de hele dag in 't zwembad hangt.
Oud 19-02-2014, 18:44
Verwijderd
Ja, ik 'mocht' ook een keer zoiets van mezelf, ben sowieso al bijna 3 jaar niet meer op vakantie geweest.

Ik ga naar omgeving Turgutreis (rare naam), 8 dagen.
Oud 19-02-2014, 18:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
spreek me eens aan dan!
Mis ik nu iets? Ik snap hem niet
Oud 19-02-2014, 18:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is daar nu weer "verantwoord" aan?
Oud 19-02-2014, 18:50
Verwijderd
Dat is toch verantwoord in de kringen van de snobistische reiziger

Zo'n all-inclusive oord is zo'n beetje het ergste wat je kan doen. Als ik maar niet ineens van Guus Meeuwis hou als ik terugkom!!1
Oud 19-02-2014, 18:59
Klovorhop
Klovorhop is offline
Lekker hoor Stefenoot
Oud 19-02-2014, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Mis ik nu iets? Ik snap hem niet
Dat ik van je hou!
Oud 19-02-2014, 19:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat ik van je hou!
Oud 19-02-2014, 19:23
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat is toch verantwoord in de kringen van de snobistische reiziger

Zo'n all-inclusive oord is zo'n beetje het ergste wat je kan doen. Als ik maar niet ineens van Guus Meeuwis hou als ik terugkom!!1
Wat gebeurt er in zo'n all-inclusive-vakantie? Gaan ze je dan de hele tijd met handen en voeten bedienen?
Oud 19-02-2014, 19:24
Klovorhop
Klovorhop is offline
Het slechtste boek dat ik ooit heb gelezen heet All inclusive. Trouwens.
Oud 19-02-2014, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Wat gebeurt er in zo'n all-inclusive-vakantie? Gaan ze je dan de hele tijd met handen en voeten bedienen?
Gewoon, vlucht + hotel + al het eten en drinken is inbegrepen. Plus een hoop faciliteiten.

Je hebt in Turkije ook veel ultra-all inclusive. Weet niet precies wat dat is, ik denk dat ze daar ook nog je reet afvegen enzo.
Oud 19-02-2014, 19:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Gewoon, vlucht + hotel + al het eten en drinken is inbegrepen. Plus een hoop faciliteiten.

Je hebt in Turkije ook veel ultra-all inclusive. Weet niet precies wat dat is, ik denk dat ze daar ook nog je reet afvegen enzo.
Ultra-all? Dat vind ik maar niks. Dát zou all-inclusive moeten heten, en wat nu all-inclusive genoemd wordt gewoon most inclusive.
Oud 19-02-2014, 19:30
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het slechtste boek dat ik ooit heb gelezen heet All inclusive. Trouwens.
Het slechtste boek dat ik ooit gelezen heb heet Het Diner. Of The Da Vinci Code. Ik weet het niet zo goed.
Oud 19-02-2014, 19:30
Turk February
Turk February is offline
Tenzij ik kinderboeken ook mee ga tellen.
Oud 19-02-2014, 19:31
Verwijderd
Daarover gesproken, Qimm Ingegerd naamzoek, mannen die vrouwen haten viel uiteindelijk erg mee. In de tweede helft heb ik me niet meer geërgerd aan de vertaling en het was erg spannend.
Oud 19-02-2014, 19:33
Verwijderd
Nooit alleen van Loes den Hollander is het slechtste boek dat ik recent heb gelezen
Oud 19-02-2014, 19:35
Verwijderd
En the stork club, van Immogen Edwards-Jones. Autobiografisch boek van scriptschrijfster. Staat bol van de uitroeptekens en zinsconstructies als "ik hoef je nu natuurlijk niet te vertellen dat blablabla!"
Oud 19-02-2014, 19:35
Carn
Carn is offline
hehe, The Da Vinci Code heb ik ooit in een goeie middag gelezen tijdens stage; was klaar met de stageopdracht en verslag was af en moest nog wat tijd doden. Ik vond het niet perse slecht maar het stelde niet veel voor nee. Beetje een goedkoop klef frietje vs een uitgedachte, met zorg bereide maaltijd.

Regels voor berichten