Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2001, 16:09
Snow White
Snow White is offline
Ik heb de laatste tijd steeds een heel rot en snijdend gevoel van binnen dat ik iemand die me heel dierbaar is ga verliezen (vader, broertje of moeder) Ik zit er heel erg mee want het voelt zo sterk dat ik bang aan het worden ben wanneer een van deze of gene het huis uit is of gaat fietsen/autorijden/lopen vanuit huis. Het is best een grote angst maar ik hoop niet dat het werkelijkheid word. Ik ben al eens vaker in staat geweest te voelen dat er iets zou gebeuren wat uitkwam maar ik wil niet dat dit weer gebeurd. Hoe kan ik hier mee omgaan of dit positief beinvloeden?
Oud 09-08-2001, 16:20
hetmelkmeisie
hetmelkmeisie is offline
ik heb het zelf ook met mijn opa de nacht voordat hij overleed kreeg ik een droom waarin hij afscheid van mij nam ik was 6 jaar en het klopte hij was echt de volgende dag overleden

wat je moet doen ? je kunt er nix aan doen
heb je weleens eerder zoiets meegemaakt wat uit is gekomen
Oud 09-08-2001, 16:22
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
hetmelkmeisie schreef:
ik heb het zelf ook met mijn opa de nacht voordat hij overleed kreeg ik een droom waarin hij afscheid van mij nam ik was 6 jaar en het klopte hij was echt de volgende dag overleden

wat je moet doen ? je kunt er nix aan doen
heb je weleens eerder zoiets meegemaakt wat uit is gekomen
Ik heb jaren geleden gevoeld dat een vriendin van mij onder een auto terecht zou komen. en dat gebeurde.

Oud 09-08-2001, 16:28
hetmelkmeisie
hetmelkmeisie is offline
ja elk mens schijnt van die paronormale dingen te hebben
maar ik heb het vrij sterk ook de opa van mijn beste vriendin kon ik plaatsen wanneer hij dood zou gaan door een gevoel heel vreemd

heb je weleens geesten opgeroepen dat het daar mee te maken heeft ?

mail terug
Oud 09-08-2001, 16:31
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
hetmelkmeisie schreef:
maar ik heb het vrij sterk ook de opa van mijn beste vriendin kon ik plaatsen wanneer hij dood zou gaan door een gevoel heel vreemd

heb je weleens geesten opgeroepen dat het daar mee te maken heeft ?

mail terug
ik heb nog nooit geesten opgeroepen, dus ik denk niet dat het daaraan kan liggen. bovendien: mijn ouders en broertje zijn nog geen geesten. of zeg ik nu iets heel stoms?

[Dit bericht is aangepast door Snow White (09-08-2001).]
Oud 09-08-2001, 16:33
hetmelkmeisie
hetmelkmeisie is offline
ik heb ook nog nooit geesten opgeroepen ben ik ook niet van plan mij te link

misschien is het iets wat we allebei meegemaakt hebben misschien wel in je vorige leven waarvoor je nu moet boeten misschien wel je weet het niet he

misschien moet je is metiemand gaan praten over wat je voelt

mail ff terug je moet ook is gaan kijken bij mij topic kun je nog iets lezen wat heel raar is
Oud 16-08-2001, 09:51
FaNTa5y
FaNTa5y is offline
kheb dit ook iz een X gehad..het was met de bijlmer-ramp ik had toen die nacht in m'n slaap een neerstortend vliegtuig getekent..het was heeel vaag..kwas ook nog jong..naja..kweet niet of dit toeval is of niet.

g®33t5 FaNTa5y
Oud 16-08-2001, 10:08
h@ppy
h@ppy is offline
als ik voel dat ik iemand ga verliezen voel ik me Leeg. ik voel me leeg bij de brieven die hij of zij had geschreven....
ik ken iemand heel goed... en nu weet ik dat ik een jaar haar niet ga zien... en heel misschien nooit meer en ik voel me gewoon leeg bij de brieven... en ik ben moe... ik heb ff rust nodig.

JIJ kunt er niks aan doen... maar misschien helpt het om met iemand over te praten? suc-6 he!!
Oud 16-08-2001, 16:04
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
ieuw ik hoop maar dat het niet uitkomt zeg
Oud 19-08-2001, 17:03
SuperNyn
SuperNyn is offline
je kunt het niet beinvloede,das het erge.
als je helderziend bent(zoals jij,als je dit al vaker hebt gehad) kun je soms ineens een heel klein beetje uit de toekomst wete.
dit is gewoon het nadeel ervan.
ik weet dat die angst echt verterend kan zijn,want ik heb er zelf ook last van gehad.
misschien moet je,als je dit niet meer wilt,eens met iemand gaan prate,geen psychiater ofzoow,maar met iemand die ook helderzien is en die je kan helpen om je af te sluiten.

suc6 ermeej!

kuzz
Oud 29-08-2001, 21:17
Verwijderd
Klopt , dit kan je voelen als je der voor open staat. Mijn oma kwam altijd iedere maandag langs. S`morgens zei ik tegen mijn moeder dat oma nie zou kome. En inderdaad, om 5 uur was ze der nog nie.Toen ging mijn moeder s `avonds kijken of er iets was. Ik ging vroeg naar bed en heb me echt kapot gehuild. Toen zag ik een groen lichtje op mijn muur en kwerd der heel rustig van. Ik ging alles wat mijn oma nie wist over mij vertelle, klag dus gewoon hardop te lulle (kwas alleen thuis). Toen werd ik heel rustig en toen ik alles had verteld ging het groene lichtje weg. Een paar uur later kwam mijn moeder boven om te zeggen dat mijn oma was overleden.Heel vaag...
Oud 02-12-2001, 13:12
T.S Thalim
T.S Thalim is offline
Okee, het is een beetje down-to-earth, maar ik heb dat ook heel vaak, maar het wordt waarschijnlijk veroorzaakt bij mij omdat ik verlatings angst heb.
Dat is heel lastig, want vaak denk ik dat het inderdaad voor gevoelens zijn, maar uiteindelijk heb ik het toch allemaal zelf bedacht. Maar tot ik die gene weer spreek of zie ben ik doodsbang...
Oud 09-12-2001, 18:14
Hannibal
Hannibal is offline
Citaat:
hetmelkmeisie schreef:
Iets meer genuanceerd graag:
Het gaat erom hoe je het aanvoelen van spirituele verschijnselen hebt ontwikkelt. Dit heeft de ene al meer dan een ander. Als je 'paranormaal' geboren bent, heeft zoiemand al een voorsprong uit een eerder leven.

Regels voor berichten