Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2014, 20:55
Carn
Carn is offline
Dat lijkt me ook wel wat, wat leuke woningen in wat leuke steden.
Oud 12-03-2014, 21:01
Verwijderd
Ik zou ook wel mijn opleiding afmaken, maar daarna zou ik stoppen met werken en iets anders leuks gaan doen. Wat weet ik nog niet helemaal Ik zou inderdaad wel op zoek gaan naar een plaats waar ik een tweede/derde/vierde/vijfde huis zou willen.

Gaan jullie 19 maart stemmen? Waarom wel/niet?
Oud 12-03-2014, 21:01
Qimm
Qimm is offline
Fasciculaties!
Oud 12-03-2014, 21:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vond het in de nieuwe IHNNNG ook zo mooi hoe Maagd Rob helemaal het mannetje was na dat klimmen, dat ie zo smooth met zijn armen over elkaar gaat staan, en zegt: "Heb je misschien zin om zo nog een kleinigheidje te gaan eten, kipsatétje met kroepoek ofzo?"

Hoe zijn stem omhoog gaat aan het einde, alsof ie haar een avond champagne en beffen in het Hilton aanbiedt. <3
Alleen al om zijn stem zou ik nooit met hem neuken.
Oud 12-03-2014, 21:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wel. Stemmen is goed, zeker in mijn positie. Ik houd er niet van als mensen in mijn categorie niet stemmen omdat ze beweren dat het toch niet uitmaakt; er wordt niet naar je geluisterd omdat je niet stemt, niet andersom.
Oud 12-03-2014, 21:06
Verwijderd
En oh, ik zou ook een belachelijke bruiloft houden. Zo een waar de gasten worden overgevlogen naar een kasteel in Italië en waar dan vijf dagen feest is en waar ik de kleding van ouders en zussen en aanhang betaal. Een waar ik vijf verschillende jurken aanheb en zo.
Oud 12-03-2014, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik wel. Stemmen is goed, zeker in mijn positie. Ik houd er niet van als mensen in mijn categorie niet stemmen omdat ze beweren dat het toch niet uitmaakt; er wordt niet naar je geluisterd omdat je niet stemt, niet andersom.
Heb je ook altijd een vaste partij waar je op stemt of niet?
Oud 12-03-2014, 21:07
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Alleen al om zijn stem zou ik nooit met hem neuken.
Ik zou überhaupt niet met iemand neuken die "een kipsatétje met kroepoek" wil eten. Ook niet met iemand die in een pannenkoekentehuis werkt en tegen een klant zegt: "We hebben ook nog eventueel de shoarmapannenkoek."
Oud 12-03-2014, 21:08
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Heb je ook altijd een vaste partij waar je op stemt of niet?
Nee. Het zal wel SP of GL worden.
Oud 12-03-2014, 21:09
Turk February
Turk February is offline
Van alle mensen die nu in IHHNNG zitten zou ik nog het liefste die ene christen doen, niet die hoofdchristen waarvan de voice-over denkt dat het hele dorp over d'r heen wil, maar die andere, die aangekondigd werd als "minder populair".
Oud 12-03-2014, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OH ivm maagd snap ik nu opeens dat IHHNNG staat voor ikhebhetnognooitgedaan
Oud 12-03-2014, 21:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Van alle mensen die nu in IHHNNG zitten zou ik nog het liefste die ene christen doen, niet die hoofdchristen waarvan de voice-over denkt dat het hele dorp over d'r heen wil, maar die andere, die aangekondigd werd als "minder populair".
Waarom?
Oud 12-03-2014, 21:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat zij de heetste is van 't stel. Die andere christen vind ik vies, en dat dildomeisje ook, en de rest is ten eerste mannen en ten tweede totaal seksloos. Dus als ik er eentje móest kiezen wordt zij het.
Oud 12-03-2014, 21:29
Hazel
Hazel is offline
Dan moet je wel eerst met haar trouwen.
Oud 12-03-2014, 21:30
Verwijderd
Als ik iemand uit IHHNNG moest kiezen zou ik voor de brony gaan.
Oud 12-03-2014, 21:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan moet je wel eerst met haar trouwen.
Nee hoor, gewoon achteraf keihard bidden.
Oud 12-03-2014, 21:36
Verwijderd
'Dus je heb je lijfje al voor de helft laten betasten?'

WTFF, dat meisje met haar moeder.

'Het zou wel fijn zijn als je binnenkort eens goed kon neuken'.

Oud 12-03-2014, 21:37
Verwijderd
'Dan kan je vanavond allemaal van die lullen in je handen houden'

:"D
Oud 12-03-2014, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zou een dorp kopen, Broek in Waterland ofzo, en het hernoemen naar Pisdorp.
Citaat:
En een superpopulaire voedselketen kopen en dan al het eten anders maken. Maar wel nog met dezelfde naam. Dat je een Big Mac bestelt en gewoon een broodje met heel veel shoarmasaus krijgt en verder niks. En dat je een McKroket bestelt en dan gewoon een lepel shoarmasaus in je gezicht krijgt.
Citaat:
Ik hoop het ook. Mijn droom is om alle populaire voedsel- en drinkselmerken met shoarmasaus te vervangen. Dat je een blik Coca Cola koopt en dat er dan alleen maar shoarmasaus in zit. En als je dan denkt, nou, koop ik wel Pepsi: ook shoarmasaus.
Citaat:
Zit er niet een draadje aan waar iemand aan zit te trekken o.i.d.?
Citaat:
Ik vond het in de nieuwe IHNNNG ook zo mooi hoe Maagd Rob helemaal het mannetje was na dat klimmen, dat ie zo smooth met zijn armen over elkaar gaat staan, en zegt: "Heb je misschien zin om zo nog een kleinigheidje te gaan eten, kipsatétje met kroepoek ofzo?"

Hoe zijn stem omhoog gaat aan het einde, alsof ie haar een avond champagne en beffen in het Hilton aanbiedt. <3
OM AL DEZE DINGEN MOET IK LACHEN.
Oud 12-03-2014, 21:41
Verwijderd
Die moeder is echt heel erg, ja.
Oud 12-03-2014, 21:42
Verwijderd
Ik vind Marcel zo leuk. Maar niet per se neuk-leuk.
Oud 12-03-2014, 21:43
Verwijderd
Als hij 20 30 kg afvalt en eerst lang doucht dan kan erover gepraat worden.
Oud 12-03-2014, 21:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind Marcel zo leuk. Maar niet per se neuk-leuk.
Dit.
Oud 12-03-2014, 21:45
Verwijderd
'Wel een flinke he, als je moet gaan neuken. Kan je het hebben denk je? In je mond?'

Dit staat zo mijlenver af van mijn moeder. Sick gewoon.
Oud 12-03-2014, 21:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
'Dus je heb je lijfje al voor de helft laten betasten?'

WTFF, dat meisje met haar moeder.

'Het zou wel fijn zijn als je binnenkort eens goed kon neuken'.

Ik ging ook een beetje dood toen ik die moeder zag die dingen bespreek je toch ook niet op die manier en bij de fucking pedicure ook nog. Gatver.
Oud 12-03-2014, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ging ook een beetje dood toen ik die moeder zag die dingen bespreek je toch ook niet op die manier en bij de fucking pedicure ook nog. Gatver.
Ja jezus Daardoor werd het extra vies. 'Het lijkt wel of ik een kast aan het schuren ben'
Oud 12-03-2014, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook wel mijn opleiding afmaken, maar daarna zou ik stoppen met werken en iets anders leuks gaan doen. Wat weet ik nog niet helemaal Ik zou inderdaad wel op zoek gaan naar een plaats waar ik een tweede/derde/vierde/vijfde huis zou willen.

Ja. Omdat het kan.
Oud 12-03-2014, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ja jezus Daardoor werd het extra vies. 'Het lijkt wel of ik een kast aan het schuren ben'
Jaaa
Oud 12-03-2014, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou überhaupt niet met iemand neuken die "een kipsatétje met kroepoek" wil eten. Ook niet met iemand die in een pannenkoekentehuis werkt en tegen een klant zegt: "We hebben ook nog eventueel de shoarmapannenkoek."
Ik vind niks mis met kipsateetjes met kroepoek of mensen die in een pannenkoekenhuis andere opties geven dan de standaard pannenkoeken, maar ik zou zowel die Rob als de pannenkoekenmeneer niet doen.

Als ik met een pistool tegen m'n hoofd werd gedwongen om 1 iemand van dat programma te kiezen...dan zou ik me wrs gewoon door m'n kop laten knallen.
Oud 12-03-2014, 21:55
Verwijderd
'Haaaai, jij bent voor de dildoparty, de lekkere LULLEN?'

'Het is lullentijd! Grote dikke lullen!'

Ik kan dat gore mens wel blijven quoten.
Oud 12-03-2014, 21:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind niks mis met kipsateetjes met kroepoek of mensen die in een pannenkoekenhuis andere opties geven dan de standaard pannenkoeken, maar ik zou zowel die Rob als de pannenkoekenmeneer niet doen.
Rob is de pannenkoekenmeneer. En het gaat me om z'n taalgebruik, niet om de inhoud.
Oud 12-03-2014, 21:57
Verwijderd
Oh man, ik ga dit morgen met mijn moeder kijken. Dat wordt mooi.
Oud 12-03-2014, 21:57
Turk February
Turk February is offline
Dat die vader binnenkomt bij de dildoparty vind ik ook zo schitterend.
Oud 12-03-2014, 22:04
Verwijderd
DAT IS BELANGRIJK HE. DAT iEDEREEN HET NAAR ZE ZIN HET.
Oud 12-03-2014, 22:04
Verwijderd
PLAUSIBEL!

Oud 12-03-2014, 22:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Rob is de pannenkoekenmeneer. En het gaat me om z'n taalgebruik, niet om de inhoud.
Oh okee, nee dan snap ik 't wel een beetje.

Overigens moest ik lachen om jouw gebruik van het woord 'pannenkoekentehuis'. Alsof Rob in een inrichting werkt waar bejaarde pannenkoeken komen om te sterven.
Oud 12-03-2014, 22:14
Verwijderd
Citaat:
"VIND JE HET LEUK OM EEN KEERTJE IETS TE GAAN DRINKEN."
Dit. Ik.... Geen woorden voor.
Oud 12-03-2014, 22:15
Verwijderd
Ik vind haar zo goed Ik hoop dat zij en Marcel iets krijgen.
Oud 12-03-2014, 22:16
Verwijderd
Zij heeft waarschijnlijk pdd nos of iets van dien aard, anders praat je niet zo.

*strooit kwistig met diagnoses*
Oud 12-03-2014, 22:16
Verwijderd
Nee, ik gun Marcel echt wel een leukere chick. Je zag hem echt helemaal angstig kijken toen zij haar voorstellen op hem af blafte.
Oud 12-03-2014, 22:20
Verwijderd
Jongens, ik hou van jullie. Ik hoef het hele programma niet eens te zien, ik lees gewoon wat jullie schrijven.
Misschien komt het ook wel door de anderhalve fles wijn die ik op heb. Meh.
Oud 12-03-2014, 22:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Echt he
Citaat:
'Haaaai, jij bent voor de dildoparty, de lekkere LULLEN?'

'Het is lullentijd! Grote dikke lullen!'

Ik kan dat gore mens wel blijven quoten.
Mijn moeder heeft bij dat bedrijf gewerkt, dus alles wat daarop tafel lag, herkende ik en kon ik ter plekke raten. Die zij heeft gekozen, is echt keihard, niet lekker meer.

DAT HEB IK DUS OP MIJN NEUS GEPROBEERD
Citaat:
PLAUSIBEL!

Ik werd een beetje eng van dat mens.
Zij: JA IK ZIT NOG IN EEN RELATIE.
Ik: HOOOOOOEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Ik hou er zo enorm van om tegen mijn scherm te schreeuwen
Oud 12-03-2014, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft bij dat bedrijf gewerkt, dus alles wat daarop tafel lag, herkende ik en kon ik ter plekke raten. Die zij heeft gekozen, is echt keihard, niet lekker meer.

DAT HEB IK DUS OP MIJN NEUS GEPROBEERD
Maar wtf, dat ze zei dat het puntje van je neus net zo gevoelig is als je clitoris, wat een bullshit
Oud 12-03-2014, 22:24
Verwijderd
Ja, dat neusgebeuren lijkt me precies zo'n verzonnen, nutteloze sekstip als 'het alfabet doen met je tong'.
Oud 12-03-2014, 22:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar wtf, dat ze zei dat het puntje van je neus net zo gevoelig is als je clitoris, wat een bullshit
Ja, ik ben het er ook niet mee eens, je neus is jeukeriger maar ik moest nergens van niesen, dus pindakaas.
Oud 12-03-2014, 22:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Die zal me een partij eelt op d'r clit hebben.
Oud 12-03-2014, 22:26
Verwijderd
Maar, echt, ik vind Marcel echt een leuke gast. Ik zou bij een date alleen niks kunnen met zijn awkwarde houding. Ik zou al heel snel zoiets hebben van 'doe nou rieleeeeekst man!'. Dusja, dat is niet echt geil.
Oud 12-03-2014, 22:27
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, ik gun Marcel echt wel een leukere chick. Je zag hem echt helemaal angstig kijken toen zij haar voorstellen op hem af blafte.
Ik denk dat hij sowieso angstig zou worden. Die jongen is door dat programma natuurlijk ook veel te veel bezig met het verliezen van z'n maagdelijkheid, in plaats van gewoon leuke dingen te doen met zo'n meiske.
Oud 12-03-2014, 22:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zit nu met een vingernagel in het puntje van m'n neus te prikken. Ik voel amper wat. Maar dit ga ik toch maar niet op m'n clit proberen.
Oud 12-03-2014, 22:32
Verwijderd
En hoe die vader ook binnenkwam inderdaad, en ze haar ouders ging bedanken met dat vibratorgevaarte in haar hand, man man man.

Om nog maar te zwijgen over die suggestieve shots met die knakworst-etende moeder. Wat is die Ewout toch een raar vies ventje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten