Haha, waar Reverend op duid is dat veel mensen altijd X doen, met altijd Y als resultaat, maar toch altijd X blijven doen én blijven zeuren over Y.
Citaat:
als meisje zijnde kan het nooit heel moeilijk zijn om een jongen te verleiden tot zoenen
|
Zoals een vriendin van mij ooit zei: "Met een jongen zoenen is niet moeilijk, maar met een beetje een leuke jongen zoenen wel". Wat wel waar is, heel veel jongens zijn gewoon echt niet leuk.
Citaat:
Kies je target uit en lach er een aantal keer lief naar. de helft van de keren komt hij wel naar je toe
|
Haha, deze post vodn ik leuk omdat target echt een PUA term.
Maar anyhow, ja. Voor TS: meisjes beginnen zelden het gesprek, maar door oogcontact, open lichaamstaal, lachen pakken jongens op dat het OK is om te komen praten. Al zijn jongens er slecht in dus moet dergelijke contact op afstand soms een paar keer.
Citaat:
Ja want als je eerste zoen niet speciaal is heb je de rest van je leven spijt 
|
Hehe, ja dat speciaal zijn, spijt, bijzonder enzo hoor ik ook vaak, en persoonlijk vind ik het onzin. Of mijn eerste keer sex nu met m'n destijdse ex was of een ander; I really don't care. Als het niet eens m'n vriendin was boeit het me nog niet. Het is een romantische gedachte maar nu, jaren later, compleet waardeloos gedachtengoed.