Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2014, 09:59
Anonyx)
Anonyx) is offline
Hallo!

Ik ben 12 jaar.. Misschien een beetje jong. Maar ik vinger me zelf erg vaak, en vind het fantastisch. Ik hoef ook geen tips waarmee ik het nog meer kan doen. Maar ik wil het nu in het echt proberen met een jongen.. (Ik ben een meisje). Maar de meeste jongens zouden zeggen: IEWL! Of: Ik ben nog veel te jong. Ik heb ook geen verkering ofzo. Wat zou ik nu moeten doen om toch een jongen te vinden die het wél wil?

Groetjes, Anonyx)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 10:37
JVV079
JVV079 is offline
Hoe wil je seks hebben zonder vriendje? Wil je gewoon zomaar met een jongen het bed induiken?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 10:44
Verwijderd
Twaalf jaar is niet zo jong om seks te wíllen, maar voor je het echt gaat hebben, moet je misschien nog een beetje nadenken.

Tussen jezelf vingeren en seks met iemand anders zitten heel veel stapjes. Heb je wel eens met iemand gezoend, heeft er wel eens iemand aan je borsten gezeten, jou geaaid, kusjes gegeven? Dat soort dingen horen ook allemaal bij seks en intimiteit.

Bij seks hoort een bepaald soort vertrouwen. Daarvoor moet je je eigen lichaam kennen. Jij weet vast al heel goed hoe je lichaam op je eigen vingers reageert, maar wat doet het, als dat iemand anders vingers zijn? En mond? Op hoeveel manieren kan je zoenen?

Dus, voor je zover bent om seks te hebben, zou ik eerst iemand zoeken om alle dingen daartussenin te doen en uit te proberen. Je moet dat niet zien als 'nu moet ik nog heel lang wachten tot echte seks', meer als 'nu kan ik al die seksdingetjes uitsmeren over heel veel tijd'. Dat is leuk en spannend. Het maakt de eerste keer seks ook veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 19:16
Pluis
Pluis is offline
Etmakas zegt wijze dingen en daar sluit ik me helemaal bij aan. Seks is veel leuker en spannender dan alleen maar een piemel in je vagina.

Oh en gezien de reacties uit het verleden op dit soort topics: iedereen die zich hier aanbiedt voor seks kan een waarschuwing dan wel ban verwachten. 12 jarige meisjes komen hier niet om misbruikt te worden.
Oud 03-02-2014, 23:00
Verwijderd
Mocht je dan toch een "kandidaat" van jouw leeftijd vinden of willen vinden: gebruik dan wel een condoom, jongens kunnen natuurlijk al geslachtsrijp zijn en je zit niet te wachten op een kind op je 12e lijkt me. Hmm bedenk me net of een condoom wel zal blijven zitten bij iemand van die leeftijd.. Eh kortom, niet zo handig allemaal en misschien beter nog even wachten, zoals hierboven ook al door de dames is aangegeven.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 20:02
Verwijderd
Gewoon 2 jaartjes wachten. Dan willen ze allemaal.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 20:48
MarkMusic
MarkMusic is offline
Citaat:
Jup
Oud 04-03-2014, 11:43
feetje
feetje is offline
Zorg eerst maar dat je een leuke jongen tegen komt waarbij all het gevoel wederzijds is
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 21:29
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
Citaat:
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 22:48
Memy1324
Memy1324 is offline
12 jaar is wel een beetje vroeg. Wacht nog ff voor dat je dat gaat doen. Je kan al wel met een jongen gaan zoenen enzo. En hem aan je borsten laten zitten enzo.

Laatst gewijzigd op 21-03-2014 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2014, 19:03
MyFriend1995
MyFriend1995 is offline
Ik ben het ook helemaal met etmakas eens. Ik vind persoonlijk (en ik denk het meerendeel die al seks heeft gehad ook) dat de dingen die ertussen komen die etmakas benoemde veel leuker en fijner zijn dan het neuken op zich. \
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten