Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik pakte laatst mijn telefoon verkeerd vast, drukte ergens op en kwam tot de plotselinge ontdekking dat ik niet alleen Google Hangouts had, maar ook allerlei berichten van mensen, waaronder iets van jou. De jouwe was de eerste die ik zag, dus jij kreeg mijn 'HE WAT IS DIT' over je heen. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, er is bij jou een ernstig gebrek aan intrinsieke motivatie. Het maakt eigenlijk niet uit wat ik of wie dan ook zeg, al jarenlang. Je gaat en wil toch niet verder komen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is wel een enorm pot-ketel verhaal, want jij wilde ook jarenlang niet naar school en het is pas sinds kort dat je weet wat je wil. We hebben dit gesprek echt al zo vaak gevoerd dat ik niet snap dat je het nog probeert. Ik wil niet naar school als ik niet weet wat ik wil doen, zo simpel is het. Ik snap niet dat ik per se het licht moet zien omdat jij dat hebt gezien. Dus, laten we het ergens anders over hebben, ik heb genoeg mensen die aan me trekken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En Pierrot: ik ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
Het is een kerel met elephantiasis en een grote, geribbelde dildo in zijn gat. Duidelijk. Dat vind ik ook precies iets wat Para in haar vensterbank zou hebben staan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|