| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Nee, dat is niet erg. Ook niet als het wel om een jurk ging.
Deze jurk 'mockte' me al door veels te ruim te zijn in de tet-area, en nu zie je er blijkbaar ook uit als een aangespoelde potvis als je 'm aantrekt.
|
|
|
|
http://www.beattheblerch.com/
Carn naamzoek.10k/half/full marathon: Every participant gets a “I Beat The Blerch in 2014” tech shirt and medal. There will be large quantities of birthday cake at every aid station, in addition to Nutella and magical grape beverages. There may or may not be actual Blerchs in fat-suits chasing you throughout the race. Laatst gewijzigd op 18-03-2014 om 22:25. |
|
|
|
|||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||||||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb mijn lief ook aan IHHNNG gekregen, vet gaaf
|
|
||
|
Citaat:
er zijn een flink aantal mensen die het niet hoeven te weten, maar wel snappen hoe ze Google moeten gebruiken, dus ik kan ook niet heel veel vertellen ![]() En eh, thanks, ofzo
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de hele tijd niet. vorige keer ook al niet. ik heb je al vaker gevraagd.
|
|
|
|
|
|
Eindelijk IHHNNG gekeken
Karin heeft wel een goede kont! Verder was het niet zo boeiend, ik heb alleen spierpijn van het facepalmen van Alex. Met zijn subtiele toespelingen en zijn goede hoop dat het ooit nog wel wat wordt met Djelena :')Straks tijd voor From Russia
|
|
|
Verwijderd
|
Heb je trouwens plannen muut, nee toch?
Ik ben gisteren weer naar toneel geweest en ik ben verbaasd over hoe ontspannend ik dat vind. En ik heb nog niet eens iets gedaan - er was iemand afwezig en ik mocht haar rol lezen. We hebben alleen maar gelezen, verder niks, maar ik vind het lekker <3 |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Alex, gottegot wat een gast. Ik kan er niks aan doen, maar heb zo'n hekel aan hem. Hij vindt zichzelf ook helemaal het mannetje, op Fok. Daar hangt hij ook rond. Heb ik vorig jaar nog een fittie met hem gehad
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Karin heeft een goede kont, ja. Ik vind haar zo leuk
Los van gewoon de comedic value van haar manier van praten, en ook los van dat ze me gewoon wel 'n sympathiek meisje lijkt - ze is best autistisch, maar ze snapt heel goed hoe seks werkt, denk ik. Het snijvlak tussen die twee uitersten is zo mooi Die chirurgische precisie waarmee ze op die date make-up heeft opgedaan, bijvoorbeeld.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vriendin van me die terug is gemoeten naar Australië en heimwee heeft naar Nederland, post de hele tijd huizen die ze best zou willen hebben en deze vond ik ook wel iets hebben. Ik zou geen nee zeggen als iemand me dat op zou willen dringen
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Goeie locatie ook: Citaat:
Citaat:
| Advertentie |
|
|