Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2014, 00:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
OMG, hebben jullie die kereltjes al gezien van NAT (Nieuwe Amsterdamse Toekomst)?
Wat een kneusjes. Vooral de partijleider is een ontplofte acnebom die net de baard in de keel heeft. De tering.
Oud 20-03-2014, 00:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik was vanavond bij dat vriendinnetje en ik heb haar uiteraard sterkte gewenst, maar ik ga morgen ook nog een kaartje sturen denk ik. En naar haar ouders. Ik vind het lastig hoe je op zulk nieuws moet reageren.
Oud 20-03-2014, 00:05
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
OMG, hebben jullie die kereltjes al gezien van NAT (Nieuwe Amsterdamse Toekomst)?
Wat een kneusjes. Vooral de partijleider is een ontplofte acnebom die net de baard in de keel heeft. De tering.
Foto!
Oud 20-03-2014, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat iedereen droomt over meer ruimte Ik in ieder geval wel. Dan zie ik me echt absurd grote ruimtes voor me DIE ALLEMAAL VAN MIJ ZIJN.
Ik hoef juist helemaal geen ruimte. Ook geen tuin, parkeerplek of balkon, maar dat ik telkens 20 minuten moet fietsen voor ik in de bewoonde wereld ben begin ik zo langzamerhand wel zat te raken. Eigenlijk wil ik gewoon een klein appartementje op 't Spui en daar dan 20 jaar blijven wonen.
Oud 20-03-2014, 00:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Foto!

JARMO!!!

(op TV zag hij er erger uit.)
Oud 20-03-2014, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Dan is er vast ooit iets grimmigs gebeurd. Mijn gok is een crackbabyfabriek waar met grote katapulten crackbabies tegen de muur te pletter geslagen worden. Dat soort dingen zijn slecht voor de waarde.
Ze hebben wel alle muren geverfd en de vloer eruit gesloopt. Dat ondersteunt jouw theorie.
Oud 20-03-2014, 00:09
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik hoef juist helemaal geen ruimte. Ook geen tuin, parkeerplek of balkon, maar dat ik telkens 20 minuten moet fietsen voor ik in de bewoonde wereld ben begin ik zo langzamerhand wel zat te raken. Eigenlijk wil ik gewoon een klein appartementje op 't Spui en daar dan 20 jaar blijven wonen.
Ja, doe mij ook maar iets als een studio in de buurt van het Spui. Met een soort geheime glijbaan naar alle boekhandels.
Oud 20-03-2014, 00:14
Verwijderd
Ja, die glijbaan wil ik ook wel.

In de praktijk wordt het waarschijnlijk de straat waar Turk woont. Ik hoop wel dat al mijn vriendjes die nu in die straat wonen er dan nog zitten, anders moet ik alsnog fietsen.
Oud 20-03-2014, 00:16
Verwijderd
Hoewel je daar dan weer niet echt studio's hebt.
Oud 20-03-2014, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik merk nu ook dat wonen in het centrum echt superchill is. Al geef ik nu wel meer geld uit. Dat is jammer.
Oud 20-03-2014, 00:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben voorlopig erg blij met waar ik woon, maar als ik ooit een groter inkomen heb zou ik ook een 'buiten' willen hebben en een aparte slaapkamer.
Oud 20-03-2014, 00:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
DWDD is btw wel weer echt superscherp en bij de tijd:
'Ja, de selfie is alweer uit. Wat nu nieuw is is de 'fotobombing'. Dat deed Jarred Letto hier bij de Oscars..."

Oud 20-03-2014, 00:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben voorlopig erg blij met waar ik woon, maar als ik ooit een groter inkomen heb zou ik ook een 'buiten' willen hebben en een aparte slaapkamer.
Oh ja, een tuintje of een balkon waar je lekker op kunt chillen in de zomer. Heerlijk. <3
Oud 20-03-2014, 00:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
DWDD is btw wel weer echt superscherp en bij de tijd:
'Ja, de selfie is alweer uit. Wat nu nieuw is is de 'fotobombing'. Dat deed Jarred Letto hier bij de Oscars..."

Ik houd wel van DWDD, maar Matthijs is niet meer zo jong als ie zich voordoet.
Oud 20-03-2014, 00:25
Verwijderd
Ik vind een tuin gedoe en een balkon, ja, tja, wel oke op zich, maar ik gebruik 'm toch niet. Al helemaal nu ik niet meer rook.

Verder ben ik speciaal uit bed gekomen om op funda.nl te zoeken naar studio's op 't Spui, maar toen ik dat invoerde crashte hun site.
Oud 20-03-2014, 00:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik houd wel van DWDD, maar Matthijs is niet meer zo jong als ie zich voordoet.
Het was niet Matthijs die dat zei, maar de jonge tafeldame. Geen idee wie ze is, maar ze is iig nog lang geen ouwe trien.
Oud 20-03-2014, 00:31
Verwijderd
Funda.nl is nog steeds down. Ik heb 'm stukgemaakt.
Oud 20-03-2014, 00:34
Verwijderd
Jaap.nl pretendeert ongeveer evenveel huizen te hebben, maar qua studio's laat hij er maar tien zien, waaronder een leuke studio van 5232 aan de Prinsengracht.
Oud 20-03-2014, 00:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Het was niet Matthijs die dat zei, maar de jonge tafeldame. Geen idee wie ze is, maar ze is iig nog lang geen ouwe trien.
Oh ok, niet gekeken vandaag. Maar goed, ik kan me op zich wel voorstellen dat je zoiets mist als je niet forumt of 9gag bekijkt.
Oud 20-03-2014, 00:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Jaap.nl pretendeert ongeveer evenveel huizen te hebben, maar qua studio's laat hij er maar tien zien, waaronder een leuke studio van 5232 aan de Prinsengracht.
En hoe kan een studio 5 kamers hebben? Rare site.
Oud 20-03-2014, 00:44
Verwijderd
Ja, hun database klopt gewoon niet.

Ze willen ook geen foto's laten zien. Dan niet, hoor, Jaap. Besteed ik die twee miljoen toch gewoon ergens anders.
Oud 20-03-2014, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Oh haha, het is een groooooot huis, met daarin ook nog een studio. Voor als je wil scheiden van je man ofzo, hebben jullie elk je eigen plek zonder dat iemand echt hoeft te verhuizen Of voor als je zoon het huis niet uit wil, woont ie toch nog min of meer op kamers
Oh! Waar zie je dat?

Als ik zou trouwen met een miljonair die per se wilde samenwonen zou ik dat wel overwegen.
Oud 20-03-2014, 00:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
'Jaap heeft het grootste aanbod, maar nog geen toestemming van deze makelaar om alles te tonen'. Jaja, op die fiets.
Oud 20-03-2014, 00:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat is die eerste op de herengracht
Oud 20-03-2014, 00:52
Verwijderd
Ah zo. Haha, hij heeft twee woonkamers.
Oud 20-03-2014, 00:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
en twee badkamers en twee keukens.
Oud 20-03-2014, 00:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
3 badkamers zelfs
Oud 20-03-2014, 00:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En nu ga ik potdomme echt slapen. Tabee
Oud 20-03-2014, 01:00
Verwijderd
Ja, maar een extra badkamer is niet zo raar. En een aparte keuken plus badkamer voor in de ingebouwde studio op zich ook niet.
Oud 20-03-2014, 08:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Toen mijn ouders zo oud waren als ik nu studeerde mijn vader aan het conservatorium en mijn moeder studeerde voor lerares en wtf ik doe precies hetzelfde als zij allebei
Oud 20-03-2014, 08:47
Qimm
Qimm is offline
Ik was al 4 toen mijn moeder zo oud was als ik nu ben
Oud 20-03-2014, 08:50
Verwijderd
Mijn ouders hadden een dochter van een jaar. Mijn vriend is vijfendertig en toen hadden zij al vier dochters....
Oud 20-03-2014, 08:51
Verwijderd
Toen mijn vader zo oud was als ik nu ben, was hij net een beetje zijn havo aan het afronden.
Oud 20-03-2014, 08:52
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dan is er vast ooit iets grimmigs gebeurd. Mijn gok is een crackbabyfabriek waar met grote katapulten crackbabies tegen de muur te pletter geslagen worden. Dat soort dingen zijn slecht voor de waarde.
Oud 20-03-2014, 09:08
Verwijderd
Toen mijn moeder even oud was als ik nu ben had ze een kleuter van 4 en daarbij net een baby uitgepoept.
Oud 20-03-2014, 09:09
Verwijderd
12 jaar later werd ze oma.
Oud 20-03-2014, 09:09
Verwijderd
Ik scheel met sommige klasgenoten meer dan zij met mijn zoon.
Oud 20-03-2014, 10:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een huis kopen overweeg ik bij vlagen wel serieus Maar goed, dan moet ik eerst weten of ik in Utrecht blijf werken en er dan eens goed over nadenken of ik wel echt vast wil zitten aan een koophuis.
Enige nadeel van Utrecht vind ik dat het gewoon fucking duur allemaal is; voor de prijs van mijn appartement kan je ook een prima woonhuis kopen in Schubbekutteveen. Maar goed, dat is geen nieuws
Oud 20-03-2014, 10:04
Carn
Carn is offline
Een vriend van me woont aan de Nieuwezijds Voorburgwal; op ongeveer 20m2 en zeer onveilige trap naar een dakterras. Volgens mij iets van 500e per maand ofzo; maar dat kon ie via via krijgen.
Oud 20-03-2014, 10:42
Qimm
Qimm is offline
Mijn streven is om ons huidige huisje-boompje-beestje nooit meer te verlaten Vroeger droomde ik ervan om zo te wonen, en nu doe ik dat dus gewoon al.
Oud 20-03-2014, 10:42
Pierrot
Pierrot is offline
Ik woonde voor 150 per maand incl. GWL, internet en televisie. Helaas is dat feestje voorbij.
Oud 20-03-2014, 11:06
Verwijderd
Was dat anti-kraak?

Turk woonde een tijdje terug ook voor zoiets in een appartement aan de Albert Cuyp.
Oud 20-03-2014, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn streven is om ons huidige huisje-boompje-beestje nooit meer te verlaten Vroeger droomde ik ervan om zo te wonen, en nu doe ik dat dus gewoon al.
Dat lijkt me zo fijn, als je dat hebt! Ik heb niet zo´n droomhuis. Tenminste, geen realistische
Vooralsnog woon ik heel erg fijn waar wij nu wonen. Waar we eindigen, weet ik niet.
Oud 20-03-2014, 11:54
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Was dat anti-kraak?

Turk woonde een tijdje terug ook voor zoiets in een appartement aan de Albert Cuyp.
Nope. Gewoon huur.
Oud 20-03-2014, 12:00
Verwijderd
Hmm. En was het moeilijk slapen met de dolende geesten van de kapotgesmeten crackbaby's om je heen, of viel dat mee?
Oud 20-03-2014, 12:01
Verwijderd
Ik denk trouwens dat ik die 170k verkeerd verstaan heb en dat het gewoon 270k was. Dat moet haast wel.
Oud 20-03-2014, 12:07
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Hmm. En was het moeilijk slapen met de dolende geesten van de kapotgesmeten crackbaby's om je heen, of viel dat mee?
Nou ja, het huis zat eerst vol met vlooien (wtf), toen vol met muizen en daarna zaten er overal ZILVERVISJES.
Oud 20-03-2014, 13:02
Verwijderd
Ik ben ook niet van plan mn lieve mooie witte vrijstaande mini villaatje ooit te verlaten. Wel om de tuin achter te kopen en een uitbouw te maken
Nog ff doorsparen want de grond kost 25000 euroknallers voor 50m2 maar dan kunnen we nog niks want er is alleen ingang via de buren. Een schuifpui oid maakt je zo gemiddeld 30.000 lichter.
Oud 20-03-2014, 13:32
Carn
Carn is offline
Uitbouwen is wel het beste plan als het gaat om het verhogen van de waarde. Maar daar kan je eventueel ook een 2de hypotheek voor krijgen; ik geloof dat sommige gemeentes soms ook een deel willen financieren van verbouwingen als het gaat om waardebehoud en waardeverhogingen.
Oud 20-03-2014, 13:42
Hazel
Hazel is offline
Mocht iemand van jullie nog een huis of kamer weten in Amsterdam dan houd ik mij warm aanbevolen (en jajajajaja, ik weet dat de kansen nihil zijn).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten