| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is meer... ik ben bang dat hij hier heel erg zou vereenzamen en heimwee zou hebben. Hij is ook gewoon niet precies het type dat thuishoort in Nederland. We hebben wel een soort van plan dat hij tijdelijk hierheen komt, trouwens. Maar dat is nog erg pril.
|
|
|
|
|
|
Ik had afgelopen zomervakantie als verpleger gewerkt. Nadat ik door een uitzendbureau 3 cursusdagen gehad had en daardoor blijkbaar MBO niveau 3 verpleegkundige was geworden. En ik kreeg 3 certificaten. Eén voor elke cursusdag
Maar ze hielden de certificaten. Maar ik mag eigenlijk helemaal niet werken. Dus werd ik ontslagen na de zomervakantie (nadat ik 2400 euro verdiend had ). Maar nu doen ze moeilijk over de certificaten aan mij geven.
Laatst gewijzigd op 20-03-2014 om 22:01. Reden: haha, ik kan helemaal geen 'verpleegkunde' worden. ha. ha. |
|
|
|
||
|
Citaat:
) gaat lukken!
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
We hebben heel veel plannen. Ik hoop ook dat die gaan lukken.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, hoe moet dat dan? Ze kunnen je toch niet dwingen om de rest van je leven werkeloos te blijven? Of moet je dan een Nederlands paspoort enzo gaan regelen? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik herken alleen je nick. Ik weet niet meer wat ik toen van je dacht. Maar, hoi, dus ![]() En, nee, nationaliteit aanvragen gaat moeilijk. Omdat ik/we geen papieren (paspoort uit Rusland en/of geboorteakte) hebben. Die zouden we bij de ambassade in Den Haag aan moeten vragen, maar m'n vader zal nog fatsoenlijk Nederlands leren voordat dat gebeurt. Dus, ik wacht op die nieuwe verblijfsvergunning.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft die ambassade kan je alles ook wel in het Russisch doen. Dan duurt het trouwens waarschijnlijk nog steeds een jaar, of zo. En als je dan een formulier met de verkeerde kleur pen hebt ingevuld, dan moet je weer van voor af aan beginnen. Maar goed. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() En in Edinburgh iig ook naar Jimmy Carr. En duizent anderen. ![]() ![]() ![]() De keuze van De Meervaart snap ik ook niet echt, maar het schijnt dat daar meer internationale stand-uppers komen. Dylan Moran speelde in de NES, dat vond ik wel logisch, al was 't wel wat klein.
|
|
||
|
Citaat:
Superveel kranten online!
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |