Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2014, 20:44
Verwijderd
En oh. Het is de bedoeling dat ik volgende week zaterdag veertig km ga wandelen. Tot nu toe loop ik vijftien probleemloos, maar veertig is wel een ander verhaal. Ik ben benieuwd. Ach. Meer dan doorlopen kan ik niet doen, en ik loop met mijn vader en die is heel tof, dus t komt vast wel goed.
Advertentie
Oud 21-03-2014, 20:45
Verwijderd
Citaat:
... Koe knuffelen?
Ja. Cadeau van mijn vriend voor mijn verjaardag. Ik vind koeien heel erg leuke beesten, dus ik kreeg een workshop koe knuffelen. On
Oud 21-03-2014, 20:48
Pierrot
Pierrot is offline
Ja, geen oordeel hoor. Maar het is dus precies zoals de naam doet vermoeden?
Oud 21-03-2014, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, geen oordeel hoor. Maar het is dus precies zoals de naam doet vermoeden?
Volgens mij wel, de websites doen vermoeden van wel.
Oud 21-03-2014, 21:10
Qimm
Qimm is offline
Koeien zijn ook heel leuk, die tongen zijn wel ietwat freaky
Oud 21-03-2014, 21:15
Verwijderd
En oh, al zou je wel oordelen... vrijwel iedereen die er van hoort, lacht zich dood of vindt het belachelijk. Primaaaaa, ik word er gewoon wel belachelijk blij van
Oud 21-03-2014, 21:21
Qimm
Qimm is offline
Waarom zou het belachelijk zijn?
Oud 21-03-2014, 21:27
Verwijderd

Barbie heeft het gedaan in haar program, dus je bevindt je in goed gezelschap.
Oud 21-03-2014, 21:30
Verwijderd
Omdat er mensen zijn die vinden dat volwassenen niet zoiets doen. Of omdat het raar is. Mijn schoonmoeder weigert ook al jaren om mijn vriend of zijn zus lego te geven, terwijl ze daar echt heel blij van worden. "Ik denk er nog niet aan, volwassenen lego geven. Dan krijg je wel iets nuttigs, zoals handdoekem!"
Oud 21-03-2014, 21:30
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Barbie heeft het gedaan in haar program, dus je bevindt je in goed gezelschap.
Omg.
Oud 21-03-2014, 21:32
Verwijderd
Het lijkt mij ook wel leuk. Al vind ik het eerst waarschijnlijk vies en eng. /mutsje
Oud 21-03-2014, 21:32
Verwijderd
Koeien zijn cool, de lucht alleen niet.
Oud 21-03-2014, 21:33
Verwijderd
Dat lijkt me echt geweldig ingergerergegegerrd!
Oud 21-03-2014, 21:34
Verwijderd
Mijn vriend zei "ja, ik had dus bedacht jij ging koe knuffelen en ik koffie ging drinken." Maar die vlieger gaat dus niet op. We gaan samen, a0ook als je kijkt, moet je betalen, zag ik al, dus hij doe maar gewoon mee
Oud 21-03-2014, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me echt geweldig ingergerergegegerrd!

ik zeg: koeknuffelmeet it is!
Oud 21-03-2014, 21:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Omdat er mensen zijn die vinden dat volwassenen niet zoiets doen. Of omdat het raar is. Mijn schoonmoeder weigert ook al jaren om mijn vriend of zijn zus lego te geven, terwijl ze daar echt heel blij van worden. "Ik denk er nog niet aan, volwassenen lego geven. Dan krijg je wel iets nuttigs, zoals handdoekem!"

Yaaaaay..... Handdoeken -_-
Oud 21-03-2014, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Yaaaaay..... Handdoeken -_-
Nuttiger dan Lego!,,1!!! 1...!!!
Oud 21-03-2014, 21:39
Pierrot
Pierrot is offline
Ik ben nog niet zo lang geleden achternagezeten door een groep van tien van die beesten. Ik was oprecht bang.
Oud 21-03-2014, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog niet zo lang geleden achternagezeten door een groep van tien van die beesten. Ik was oprecht bang.
Ja, als ze doordraaien schijnen ze wel vrij nasty te zijn...
Oud 21-03-2014, 21:45
Pierrot
Pierrot is offline
Vrienden van me stonden ze te aaien, terwijl de koeien mij aanstaarden, terwijl ik op een flinke afstand stond. Toen ik richting hen ging, waren ze opeens niet happy.
Oud 21-03-2014, 21:46
Pierrot
Pierrot is offline
Niet dat ik nu opeens een hekel heb aan koeien. Ik vind het prima beesten.
Oud 21-03-2014, 21:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Misschien leek je op iemand.
Oud 21-03-2014, 21:54
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Misschien leek je op iemand.
Wie is toch die man die eens in de zoveel tijd één van onze vriendjes meeneemt? .
Oud 21-03-2014, 22:51
Verwijderd
Turk en ik hebben weer een aflevering IHHNNG gekocht. Dat vieze mokkel met het korte stekeltjeshaar Ik denk dat met name MargotTenenbaum zichzelf een schedelfractuur facepalmt.
Oud 22-03-2014, 00:09
Verwijderd
Nu kijken we From Russia With Love. Ik moet een beetje huilen.
Oud 22-03-2014, 00:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zijn jullie nou wel of niet een stelletje?
Oud 22-03-2014, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Turk en ik hebben weer een aflevering IHHNNG gekocht. Dat vieze mokkel met het korte stekeltjeshaar Ik denk dat met name MargotTenenbaum zichzelf een schedelfractuur facepalmt.
Coupe rattenplaag.
Oud 22-03-2014, 00:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik moet lachen om je woordkeuze en nu kan ik ook niet wachten tot een nieuwe godverrrrr.
Oud 22-03-2014, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie nou wel of niet een stelletje?
Al jaren niet meer! Nu zijn we gewoon bffs met een vurige passie voor pulptv.
Oud 22-03-2014, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Nu kijken we From Russia With Love. Ik moet een beetje huilen.
Daar durf ik niet eens aan te beginnen. :')

Citaat:
Macy? Ik vind haar een van de liefste en aandoenlijkste types uit het hele programma.
Oud 22-03-2014, 02:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar Macy gaat echt heel erg bedrogen uitkomen als ze denkt dat de eerste keer + een hele grote piemel goed samengaan.
En ze zei dat niemand aan haar haar mag zitten, maar wtf is er met haar kapsel? Het staat niet bij haar moeder en het staat niet bij haar. Het zou veel beter zijn als ze het ietsje langer zou laten groeien zodat je niet overal haar schedel er doorheen ziet. Ze moet ook geen kilo gel in haar haar tieven.
En haar moeder is een vies wijf.
Oud 22-03-2014, 02:19
Verwijderd
Citaat:
Daar durf ik niet eens aan te beginnen. :')
Beide culturen kennen voegt wel toe aan de kijkervaring.

Citaat:
Macy? Ik vind haar een van de liefste en aandoenlijkste types uit het hele programma.
Ik weet niet meer hoe ze heet, die met de dildoparty. Ik vind haar erg dom en vies. Hoewel ik wel snap waarom je haar lief vindt, of op z'n minst aandoenlijk, maar ik kan niet om die viezige domheid heen.

Misschien als ze geen stemrecht had.
Oud 22-03-2014, 02:20
Verwijderd
Ik heb samen met mijn mams dat met die moeder en die dildoparty bekeken. Ze zat te 'en en te 'en en te 'en dat het een aard had.
Oud 22-03-2014, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Maar Macy gaat echt heel erg bedrogen uitkomen als ze denkt dat de eerste keer + een hele grote piemel goed samengaan.
En ze zei dat niemand aan haar haar mag zitten, maar wtf is er met haar kapsel? Het staat niet bij haar moeder en het staat niet bij haar. Het zou veel beter zijn als ze het ietsje langer zou laten groeien zodat je niet overal haar schedel er doorheen ziet. Ze moet ook geen kilo gel in haar haar tieven.
En haar moeder is een vies wijf.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar iemand beoordelen op haar rare kapsel is misschien niet helemaal eerlijk.

Citaat:
Beide culturen kennen voegt wel toe aan de kijkervaring.

Ik weet niet meer hoe ze heet, die met de dildoparty. Ik vind haar erg dom en vies. Hoewel ik wel snap waarom je haar lief vindt, of op z'n minst aandoenlijk, maar ik kan niet om die viezige domheid heen.

Misschien als ze geen stemrecht had.
Ze is wel onnozel, ja. En een beetje viezig. Maar dat geeft niet, ik hoef haar toch niet aan te raken.
Oud 22-03-2014, 09:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En ik weet dat omdat ze hier nog gewoon te koop zijn. Phoebe is er gek van Wolter heeft ze laatst ook opgenomd.
Volgende keer dat je komt, wil je dan even een jaarvoorraad van die dingen meenemen?
Oud 22-03-2014, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Volgende keer dat je komt, wil je dan even een jaarvoorraad van die dingen meenemen?
Oud 22-03-2014, 10:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Al jaren niet meer! Nu zijn we gewoon bffs met een vurige passie voor pulptv.
klinkt uitstekend
Oud 22-03-2014, 12:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Voor mij ook! ik kom er zojuist achter dat mijn lief het ook lekker vindt (die zit nu alles op te vreten)
Oud 22-03-2014, 13:13
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Macy, . Met dat haar, .
Oud 22-03-2014, 13:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Koeien zijn ook heel leuk, die tongen zijn wel ietwat freaky
Oh hou op, gatverdegatver. Ik heb ooit een paar weken in een supermarkt gewerkt en ondanks dat ik gezegd had dat ik vegetariër ben en niet met vlees wilde werken hadden ze me bij de kaas en vleeswaren neergezet (oh dus je wilt niet bij de slagerij werken? en kaas, is dat wel goed? -Ja hoor, geen probleem. Wist ik veel dat daar ook de vleeswaren bij zaten ) EN DAAR MOEST IK KOEIENTONGEN IN PLAKJES SNIJDEN.

Citaat:
Omdat ook daarop doorgaans auteursrecht rust en de rechthebbenden mogelijk controle willen houden over hun werk.
Maar als mensen je liedje horen, horen ze de tekst toch ook? En volgens mij kun je nergens (meer) songteksten kopen of iets dergelijks. Ik wil alleen maar het liedje meezingen
Oud 22-03-2014, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Voor mij ook! ik kom er zojuist achter dat mijn lief het ook lekker vindt (die zit nu alles op te vreten)
Volgende keer rij ik met een winkelwagen vol met Pickleschips naar buiten. Alléén maar Pickleschips

Maar hebben ze ze dan niet meer bij jou?
Oud 22-03-2014, 14:28
Verwijderd
Ik heb ze nog nooit op!
Verwijderd
Zeker voor m'n tijd ofzoiets.
Verwijderd
Ik ook niet. En inderdaad, wij zijn even oud!
Oud 22-03-2014, 14:30
Verwijderd
Toch?
Oud 22-03-2014, 15:04
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit picklechips gegeten en toch ben ik heel oud
Oud 22-03-2014, 17:03
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
1
Oud 22-03-2014, 17:16
Verwijderd
Is lang niet overal te koop. Ik ben ook heel oud, en heb ze tot nu toe volgens mij alleen nog maar bij de Jumbo gezien.
Oud 22-03-2014, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Oh hou op, gatverdegatver. Ik heb ooit een paar weken in een supermarkt gewerkt en ondanks dat ik gezegd had dat ik vegetariër ben en niet met vlees wilde werken hadden ze me bij de kaas en vleeswaren neergezet (oh dus je wilt niet bij de slagerij werken? en kaas, is dat wel goed? -Ja hoor, geen probleem. Wist ik veel dat daar ook de vleeswaren bij zaten ) EN DAAR MOEST IK KOEIENTONGEN IN PLAKJES SNIJDEN.
Ik dacht dat dit een aanstelverhaal ging worden (sorry, , ik ben een beetje allergisch voor vega's die heel erg niet met vlees in aanraking willen komen), maar dit is wel nasty ja
Oud 22-03-2014, 17:27
Verwijderd
499
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten